Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Agbe » dc. jul. 02, 2008 8:25 am

Miriam, tranquil.la, que fa poc que has deixat les pastis.... paciència i ja saps a fer molts intents, jejejeje! :llit:: :-)(-:
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 02, 2008 8:26 am

Mireia encara que siguin flors no vol dir que un nen no ho pugui dur...l'Arnau portava els meus ( bé, aixó de que ho portava...)... Però vàmos que crec que els pots fer dur amb el que vulguis!! Com bé et dieun les noies, amb un osset, amb una moto...qualsevol cosa!!!

Chiky, si que fa poc que he deixat les pastilles...de fet farà 2 mesos... ara paciència...si no em bé aquest finde em faré una altre prova, que no fos cas que fos un FALS NEGATIU...i si al final em baixa la warry, doncs res, al pròxim més.... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :llit::
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 02, 2008 8:30 am

Agbe ha escrit:Miriam, tranquil.la, que fa poc que has deixat les pastis.... paciència i ja saps a fer molts intents, jejejeje! :llit:: :-)(-:

AIXÓ SEGUUURRRR!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 02, 2008 8:32 am

Ha de ser guai dir-li a la teva parella.... va anem a fer un nen!!! :-)) :-)) :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. jul. 02, 2008 8:48 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!
Miriam a veure si hi ha sort i no ve la warry, ja ens explicaras!!!!!!
Agbe per mi perfecte fer la comanda ja, ara et passo un privi.
Mireia, jo tampoc vull el tipic coixi i miraré a la floristeria quines opcions hi ha, segur que hi han coses originals i unisex!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 02, 2008 8:59 am

Chiky-nit ha escrit:Ha de ser guai dir-li a la teva parella.... va anem a fer un nen!!! :-)) :-)) :-))

:-)) :-)) :-)) Que bona Chiky... au doncs, ja saps que toca! :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 02, 2008 9:05 am

Deixam-ho pensar almenys un any i mig o dos val??!!! ::-) ::-) :-)) :-)) :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 02, 2008 9:16 am

ajajajjaja!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. jul. 02, 2008 9:26 am

Bon dia noies!!! parleu de nens?? Miriam espero que aviat portis bones noticies al forum!!! :-()) :-())

Que poquet ens queda per fer les proves del nostres vestit, Mireia!!! a més, avui sense saber-ho em diu el meu pare que el dissabte té festa i podrà venir a la prova!!!!

Ahir vaig estar parlant amb el músic per quedar i diu que a Ca l´Enric no posen musiques per les entrades dels plats, com ho teniu pensat fer, vosaltres???o com ho vàreu fer, per les ja casades???
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 02, 2008 9:40 am

Mireia i queque penseu en fer-vos moltes fotos!!!! que dilluns us volem veure!!!!!

Queque nosaltres si que en vam posar a l'inici de cada plat per que fa més ambient.... pero clar aixo va a gustos de cadascú! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 02, 2008 9:40 am

Queques, doncs a mi em passava el mateix amb Mas Pau, i vaig parlar amb el del restaurant i m'ho vàren deixar fer!!
Parla amb ells a veure que et diuen! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dc. jul. 02, 2008 9:41 am

Bon dia guapisimes, que tal??

Chiky vas anar a mirar vestits?? que tal del refredat?? :-()-)

Miriam bonica tu ves provant que segur que d'aqui res ens dones la bona noticia :-())

i la Mont que tal fa dies que no entra?? :-()-)

Mireia com t'han dit les altres hi ha moltes coses originals per portar els anells, pregunta a la floristeria, i sino la Maria Fort de Calonge tambe fa coses molt originals, jo ho faig amb ella.

Queque nosaltres encara no sabem com farem el tema dels plats, pero segurament no possarem musica entre plat i plat, nomes la entrada dels nuvis al banquet., bueno aixo ho dic avui , potser demà penso una altre cosa, jejejejej :-) :hmm::
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. jul. 02, 2008 9:43 am

Això, no us oblideu de les fotitos!!!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
Jo si que n'hi vull posar, és que sinó trobo que l'àpat és massa tranquil, he de parlar amb ells a veure què diuen però em sembla que a la Deu si que posen música :-/ . Ara bé, hi ha llocs que no n'hi deixen posar, l'altre dia quan vaig anar al Mas Marroch tampoc en varen posar, i potser la vaig trobar a faltar.... potser si els hi comentes te'n posen :-/
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: queque » dc. jul. 02, 2008 9:52 am

Bueno, el tema es que nosaltres sense saber que no es posava musica ja ho estàvem mirant perquè ens feia gràcia, sembla que trenques una mica, i la gent torna a connectar amb el casament, si no comencen a parlar...
queque

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 02, 2008 9:53 am

Hola Arohha guapissima!!! doncs estic con una cafetera!!!!! pero bueno na fent!!! a veure si acaba d'esclatar i marxa per que és incòmode estar costipada a l'estiu!!!!

I ahir no vaig anar a mirar vestit em va fer pal com que no em trobo massa bé.... a veure si faig un cop de cap i hi vaig!!!! :-)ok:

La Maria Fort et fa tot lo de l'esglèsia? :-)ok: et quedarà xulissim! =0-0-)

Ainos jo com tu si no hi ha música i tovallons enlaire els trobo a faltar....
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 02, 2008 9:59 am

Queque, tu si pots parlar amb ells fes-ho, perquè al igual que la Ainos i la Chiky, els tovallons enlaire i la gent fent gresca donca molt i molt d'ambient! Jo no me'n arrepenteixo gens de haver-ho fet!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Arhhoa, la Maria Fort treballa molt i molt bé! Nena, et deixarà l'esglèsia guapíssima... només fas la cerimonia, o totes les flors???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dc. jul. 02, 2008 10:04 am

Chiky, cuida't i a veure si el refredat marxa d'una vegada!!!!! aixxx, el cap de setmana!!!! :-)) :-)

Ainos, "comanda recibida".

Arohha, què tal? com estàs??
si fas amb la Maria Fort la decoració et quedarà genial! :-)ok: Treballa molt bé!

Queque, com va anar el primer dia de feina desprès de les vacances? durillo??? I això de la música, li pots comentar en el restaurant...

Mont, Nuria, Dascaes, Dem, .... com esteu??

Sira, Winny, Cumeta... de lluna de mel!! :mu:: :mu::
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dc. jul. 02, 2008 10:12 am

Acabo de trucar al restaurant i m´han dit que és per no retardar els plats principals i que quedin freds o que no quedin al punt. Després si que posen música, a partir del sorbet i pastís.
De fet al primer plat ja no cal música ja que la gent ja està engrescada, i després del segon ja deixen posar música. Ja té lògica, no?
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 02, 2008 10:23 am

Lógica en té...però els plats no es refreden pas!!! Que es pensen que estaran 10 minuts amb la cançó???
Saps perquè no ho volen?? Simplement perquè els cambrers puguin fer bé la seva feina...almenys és el que em va dir a mi en Toni, però si tu vols música tenen que complaure't...qui paga mana!

Encara que si et deixen posar la musica desprès del segon, doncs ja és millor que res! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. jul. 02, 2008 10:27 am

Doncs si, és millor que res... en principi, diu que calculen el temps dels segons ( de la carn), perquè estigui al punt, feta, molt feta... i clar, si parem perquè la gent s´aixequen, o perquè entrin els cambrers amb la música, pot passar que el menjar quedi malament servit. Aquesta és la seva explicació.
queque

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants