.... doncs vet aquí que ahir estava jo tan tranquileta a casa mirant el resum d'OT i... truquen al telèfon.
Eren del fotògraf del casament; hi havia de passar per tal de posar en ordre les fotos que ens vam fer amb els convidats (que eren unes quantes i per telf. no es podien fer).
Total, que dic.... aquesta tarda puc!!!

Així que amb moooolta tranquilitat acabo d'arreglar les coses de casa, agafo el cotxe i surto de Molins a les 17:30h. Vaig calcular que arribaria a les 18:30... o sigui que perfecte!!!
I quina és la meva sorpresa?? Doncs que just abans de passar el Túnel del Bruc, un panell diu: ATENCIÓ RETENCIÓ.
I una meeeeeeerda!!! Allò no va ser una retenció, allò va ser una J U G A R R E T A!!!!!
Em vaig quedar a dins el túnel clavada!! Bé, jo i deu mil cotxes més per davant i uns quants més per darrere....
A la que veig que portavem 10 minuts parats... apago el cotxe i baixo les finestres!
Veig que passa una ambulància, i jo que penso: ara ho arreglen 15 mintets per treure el cotxe i podrem seguir!
Però la gent comença a sortir dels seus cotxes i un home que se m'acosta i em diu: en tenen per estona!!! Ja pots anar sortint i estirant les cames perquè potser ens tindran aquí 2 o 3 hores!!!!
NNNNOOOOOOOO!!!!
Bé, l'explicació a tot això éra que a la sortida del túnel un camioner flipadillo que anava massa ràpid es va tombar i havia quedat atravessat ocupant tota la via de circulació, només us dic que ni els que anaven en moto van poder passar!!! El camioner no es va fer res! Però haviem d'esperar una grua de camions (que ves a saber quantes n'hi ha i on estan) perquè treguéssin el camió i poguéssim seguir el camí!
Em vaig estar al túnel durant 1:30h, bé de fet el que vam fer tothom va ser deixar el cotxe al túnel i sortir caminant per poder respirar aire pur! Al cap d'aquesta estona vam descobrir un caminet ananat contra direcció que ens podia portar fins la benzinera del Bruc (direcció BCN), així que.... va ser això el que vam fer!
Us ha agradat la meva història???? Una mica llarga, no? Total, per explicar que al final no vaig poder fer el que havia de fer.....
Res noies, que hi he anat avui i m'han jurat que falta molt poquet per tenir el meu àlbum i que mooolt aviadet ja el tindré!