AGOSTO 2008

any olímpic.

EntradaAutor: daphne » dt. jul. 01, 2008 9:51 am

agosteres felicitats el mes que ve ens casem
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 9:58 am

si nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fotos fotos!!!! a mes no tens compte enrera!!! això no pot ser.... alli vaig.....
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 10:03 am

FELICITATS A TOTES!!!!JEJEJJEJEJE

PER CERT CECILIA, MIRA ALS COMPTES ENRERA, JA TENS ON PENJARNOS COSETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I AMI DONAR-ME ENVEJA QUE OJALA TINGUES TRAÇA I TEMPS!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 10:29 am

Gràcies nena!!!!!!!!! quina ilu!!!!!! ja tinc compte enrere!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-)

penjaré totes les cosetes!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 10:36 am

AIXÒ ESPERAREM XATI!!!!!!!! AIXI MIRA A LO MILLOR GAFO ALGUNA IDEA.... AISSSSSSSSS JO VULL FER-HO TOT MES MACO... LASTIMA QUE ACABES A AQUEST FORO TAN TARD!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 10:40 am

Nati... Quan agafes vacances??? ho dic pq també depenent del temps que tinguis lliure... ui si se'n poden fer de cosetes!!!!!!!! Jo ho deixat tot a mitges però agafo vacances des del 23 de juliol!!!! 1 mes abans... i ala... ja ho aniré acabant tot... l'importnat és saber qè es vol fer, què es necessita... i dsprés tot és posar-s'hi!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 10:47 am

mira jo el 25 de juliol!!!!casi com tu!!!

doncs nosaltres em comprat uns minivanus i els haig de marcar amb el nom... a ma pk es lo que hay....

després m'agradaria fer bossetes d'arros pero si ho faig ho rafe a lo gacil, sense etiqueta ni res....

el que més em preocupa i no se com fer-ho és:

- unes targes grandetes per adjuntar amb las cameres desechables que posare a les taules on m'agradaria personalitzar amb alguna foto nostra o dibuix nose...

-els numeros de les taules si aconseguis fer algo semblant a lo de les targetes de les cameres amb el mateix estil dons faria els numeros de les taules

. i per ultim, pels meus dos testimonis(els nois) els hi vull regalar una botella d'orujo d'este casero... i voldria fer l'etiqueta amb una foto....

un compi de feina m'ha deixat el photoshop pero soc horriblement dolenta! i m'estic agobiant moltissim nena!!

una pregunta on has comprat els cañons de confeti? aixxxxxx

ah! em deixava.... seguint el mateix estil de lo de les cameres i els numeros una portada pel llibre de firmes....

saps com ho podria fer?
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 11:03 am

Si... nena que jo sóc experta photoshop!!!!!

si em passes fotos amb bona resolució t'ho munto amb un plis... després o ho imprimeixes a vistapprint,... o a qualsevol impremta... no te'n cobraran gaire!!!!!

nenaaaaaaaa..... que he fet cses per un munt de gent!!!!! així que ja pots començar a demanar!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 11:16 am

de debo?????????????? en serio???????????????????

testimo!!!!!!!!!!!!!!!!! no saps el favor que em faries!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ni to pots arribar a pensar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

crec que tinc el teu mail de lo de les fonts de xocolata! aquest vespre et passo alguna foto i mires si la resuloció val... nosé, ja ta dic... algo senzill... jo que sé... ja en parlem!!!! nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nosaps el favor que em faràs pk li vaig comentar al fotograf i em demanava una pasta!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 11:24 am

pos el fotògraf que el bombin... que jo ho faig amb molt de carinyooooo!!!!!!!!

ja veuràs que a sobre, depen de com queda millor si tu pots anar dient la teva... !!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 11:31 am

aixxxxx que guai!!! acabo de veure la invitació aquella!! em sembla genial la silueta tota bordejada es una caña!!!

aquesta nit em poso a buscarte fotos a veure quina et pot anar millor.... i m'he deicxat una cosa... que crec que no serà res si ho fer amb lo mateix tot... un targetó per posar al cistell del vanos.... pero crec que fent una especie de logo i lo que es el format oi???(PARLO DESCONEIXENT COM VA EL PROGRAMA!) i després ho portaré a imprimir a una imprenta!!!!!!!!

ets la millor de veritat!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dt. jul. 01, 2008 11:58 am

NATIBG ha escrit:
Chiqui_13 ha escrit:BURRITA, merci wapa!!!!
Aviam que fem amb el viatge,pq NY es molt car...uf.... hem de possar-nos a romiar ja!!!

ÀNGELS, molt i molt guapisima, es molt xulo el vestit, et keda molt be noia, de veritat, FELICITATS!!!

neni he vist aquest matí al diari ofertes pel carib... se que no es el mateix pero sortia força bé....

uaaau! no, deixa't estar el Caribe, q deu ni do también heee jejeje!
asias wapi!!
el que passa, es q jo em caso l'any q be.... i suposso q son per aquest estiu les ofertes oi?
Chiqui_13
:: núvia experta

Entrades: 851
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 1:43 pm

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 12:04 pm

aix perdo no m'hi havia posat a mirar-ho!!! ara mateix estas parlant amb una diplomada en turisme jejejejejejejejejejejjejejejejeej, si vols et puc donar alguna idea... quin presiupost teniu?
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dt. jul. 01, 2008 12:07 pm

Uauu Nati, en seriooooooo?? jejeje que guay!!
Aviam, pensavem en gastar uns... 4.000 euros.... x ahi.... que em proposses?? ;)
Chiqui_13

EntradaAutor: daphne » dt. jul. 01, 2008 12:12 pm

si es que el foro es la canya sempre i trobes idees i ajuda per a tot >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 12:27 pm

sisi que és una canya al foro... a mi m'han ajudat moltíssim totes!!!!!!

jo sóc súper feliç d'haver conegut el foro....!!!!!!!!

Nati... ja posat... nena... que jo vaig a república dominicana... com em pilli un huracà xungo, què????? ai ui... vaig al Catalonia Royal Bávaro...que en tens referències????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 2:12 pm

Chiqui_13 ha escrit:Uauu Nati, en seriooooooo?? jejeje que guay!!
Aviam, pensavem en gastar uns... 4.000 euros.... x ahi.... que em proposses?? ;)

NENA SI ES MOLT MÉS ALT QUE EL MEU AQUEST PRESUPOST!!!!!! QUIN DIA ET CASES I GUSTOS.... TIPO ENS AGRADA MOLT VISITAR RUNES, VOLEM RELAX, CONVINATS..... QUE EN EL PREU QUEDI TOT INCLOS..... OTRA COSA IMPORTANTE: AQUESTS 4000€ SÓN PEL PAQUET VACACIONAL NOMÉS I DEPRÉS DISPOSEU D'ALGO PER GASTAR DE MÉS O QUE SIGUI TOT, VIATGE MÉS GASTOS AL DESTÍ?
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 2:20 pm

alfonsoicecilia ha escrit:sisi que és una canya al foro... a mi m'han ajudat moltíssim totes!!!!!!

jo sóc súper feliç d'haver conegut el foro....!!!!!!!!

Nati... ja posat... nena... que jo vaig a república dominicana... com em pilli un huracà xungo, què????? ai ui... vaig al Catalonia Royal Bávaro...que en tens referències????

ELS CATALONIA SON BONS HOTELS, LA VERITAT ES QUE NO CONEC REP. DOM. A QUINA ZONA ES TROBA? PUNTA CANA PUNTA CANA O PLAYA BAVARO? SIGUI LA ZONA QUE SIGUI ESTAREU GENIAL SI US AGRADA LA PLATJA I ELS ESPORTS AQUATICS... MOLT DE RELAX I DE TRANKIS, NO MASSA COSA PER VISITAR PERO A MI ES UN DESTÍ ON VULL ANAR!

NOSALTRES ANEM A RIBERA MAYA... ENRIC HI VA INSISTIR MOLTISSIM , JO VOLIA NOVA YORK PERO NO TENIM TANT DE PRESUPOST! DESPRÉS EM VAIG ENCAPRICHAR DE SAMANÀ QUE ES UNA AREA DE REP DOM. ON ES VEUREN LES BALENES PERO NOMÉS AL HIVERN I VAM DECIDIR DEIXAR-HO PER ANAR-HI UN HIVER... AIXÍ QUE EL NENE SE HA SALIDO CON LA SUYA... ANEM A UN RIU PALACE... PER MI DE LES MILLORS CADENES AL CARIB...

TEMA METEOROLOGIC ESTEM IGUAL LES DUES XATI... PERILL DE HURACANS.... SI ENS FIXEM AMB L'ANY 2007 VAN PASSAR AL JULIOL I AL 2007 AL OCTUBRE ENCARA NO N'HAVIEN TINGUT CAP DE GROS!!!!

AIXI QUE A CREUAR ELS DITS I QUE NO ENS TOQUI... DE TOTES MANRES SI ENS EN CAU PER MALA SORT UN POTSER ESTEM 1 O 2 DIES TANCATS A L'HOTEL PERO NO MÉS... A MI NO EM PREOCUPA MASSA....
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dt. jul. 01, 2008 2:21 pm

Bé Nati, t'explico (es q no volia enrrotllar-me massa, em sap greu :P )
Aveure, en el viatge i hotel (T.Inclos) si ens podem gastar 3.000 molt millor, ja k no se com estaré d'aqui a llevorens, et deia 4.000 tirant a molt alt,pq imaginmo k el q jo vull (los angeles) es car... (en aquets 4000euros aniria inclos fins i tot excursions i regalets jeje)
Si no es los angeles, (no em cal una super ruta x NY) el q tu em recomanis q segur tens mes ideies k jo! :)
Es q no voliam lo tipic, (platja) o si.. jeje es q estem algo liats amb aixo, em d pensar-ho molt encara...
pq algo diferent com..Suissa....o algo aixi? q em dius?
uuff, kins cambis q et faig e, jejeje!
mltisisisisisisimes gracies pexioxaaaaaaaaa!!! ets 1 solete!
muaaaa!
Chiqui_13

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 2:23 pm

CECILIA ACABO DE CAURE ES PLAYA BAVARO... MILLOR... MASSIFICAT PERO NO TANT COM PUNTA CANA... EXCURSIONS I AIXÒ JA T'HE DIT QUE POC PERO LA CASCADA DEL LIMON I AIXÒ POT SER MOLT MACO DE VEURE!

HI HAN VARIOS FOROS QUE ESTÁN MOLT BÉ SOBRE VIATGES, JA FARÉ UNA ULLADA A VEURE QUE EN DIUEN DEL HOTEL PERO EN PRINCIPI JO CREC QUE BÉ!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat