Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. juny 30, 2008 4:24 pm

Si Agbe estic descobrint que el meu home (gua no m'hi acostumo!!!) és un sant!!! :-)) vale guai per lo de la foto!!!! :-()-)

Arohha no treballis tant doncs!!! jo ara mirava per la finestra i pensava que tenia la roba estessa :--( així que.... ja serà xopa quan torni... això si no plou fang.... mira si plou aigua neta ja s'hi pot quedar i ja l'entraré quan sigui eixuta!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: kel_go » dl. juny 30, 2008 4:35 pm

moltes gràcies a totes pels ànims! sous uns sols!!!!

si l'únic consol es que no queda gaire per les vacances, de tota manera crec que es fara etern!!

si que es veritat aixo chiky mira que costa dir aixo de home o marit, sona molt raro...

bé vaig cap a fer una mica de feina, haviam si aixi passa més ràpida la tarda, tot i que no tinc ganes de fer res!

fins despres!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 30, 2008 4:40 pm

Kel anims!!!!! Si per mi és dur el dilluns, m'imagino per tu!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Agbe, doncs si que t'agrairia que me'l deixessis i així me'l grabo, és que al no tenir internet a casa (de moment), aquí a la feina no es plan instal.lar l'Ares!!!!!!
I a mi m'agradaria demanar els canons aquells de serpentines a en Julio, si vols ho fem juntes!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. juny 30, 2008 4:53 pm

Ainos si vols que te'n baixi alguna m'ho dius de cançó! que ara ja tinc internet a casa :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. juny 30, 2008 4:54 pm

jo estic mirant i crec que al final necessitare alguna pashimana mes, si feu pedido digeu-m'ho i ho miraré.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. juny 30, 2008 5:11 pm

BOna tarda nines!!!

Kel nina, benvinguda al club de les depres... :-)) :-)) :-)) :-)) Es broma, dona! Ja veuras que amb els dies anirà passant...però tela, tela! :-) :-) :-) :-) :-)

Chiky, reina, doncs sí, no tenim més remei que pagar!!!

Agbe jo em sembla que demanaria banos per si els meus convidats tenen calor... :-)) :-)) :-)) :-)) ojalà!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Aquesta tarda he anat a la festa de final de curs del peke! QUina gràcia...ara vaig a desapuntarme del gimnàs i desprès us poso fotos! I a la crònica de la cumeta també!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 30, 2008 5:12 pm

Chiky de moment no, espero tenir-ne abans del casament!!!!!! Suposo que en uns 10 dies més ja en tornaré a tenir, però si l'Agbe em pot deixar aquest cd, ja ho tindré molt sol.lucionat, llavors en baixaré alguna més, i llestos!!!!!!!! Moltes gracies cuca :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 30, 2008 5:15 pm

Miriam, segur que s'ho han passat de conya els nens!!!!!! I com és que deixes el gimnas???
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. juny 30, 2008 5:17 pm

De res Ainos ja ho saps val? :-)ok:

Jo també vull fer comandessssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(

Miriam ara que t'has casat no te'm descuidis eh??!!!!! :-()-) :-))
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. juny 30, 2008 5:28 pm

Sabeu quant tarda en Julio en enviar el pedido?? perquè el que podem proposar és un dia límit per fer el pedido d'en Julio, si us va bé ja m'encarrego jo!! :-) Jo demanaré els vanus, jejejejee!! Jo també vull demanar els canyons de serpentina, però primer vull mirar a veure si en trobo de paper com els de la Mont, perquè els que ven el Julio són brillants.

Ainos, a la pròxima quedada et portaré el CD, i ja te'ls pots quedar!! et va bé, o el necessites per abans??

Miriam, guapa, com és que deixes el gimnàs??? :o-o:

Chiky, nina, vols tornar a fer comandes??? :-)) :-)) :-))
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 30, 2008 5:35 pm

Agbe gracies pel cd, i tranquila que no el necessito pas ara, ja me'l portaras per la kedada!!!!!
A mi també m'agradarien més els de la Mont, però em sembla que els van comprar la gent de Valencia, però potser té la marca o alguna cosa...
Mont AJUDA!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. juny 30, 2008 5:41 pm

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii : muaahhhh :
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. juny 30, 2008 6:06 pm

Doncs deixo el gimnás perqué no tinc temps...per la tarda quan arribo i amb aquesta calor, el que menys ganes tinc de fer és anar a suar.... prefereixo anar a la platja o a la picina amb el peke! A més, si vull :-()) també hauria de deixar-ho..així que fet! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dl. juny 30, 2008 7:44 pm

Hola ninetes meves!!!

Com aneu totes???

Gràcies per preguntar per mi i la meva mare. Ha d'anar a l'hospital dimecres i ja li treuran aquesta m*erda de guix! I jo estic bé, vaig de cu*l, però estic bé...

Dissabte vaig sortir amb les meves amigues, a sopar i a prendre alguna cosa, però vaig tornar a les 4h00 de la matinada i a les 6h00 la nena volia menjar... i el nen es va oblidar que érem diumenge i a les 7h30 ja no volia dormir :--( o sigui que ahir estava feta un nyap i fins avui no he aconseguit recuperar-me una mica...

Ahir a la tarda també vam tenir la festa de fi de curs del peke, va ser molt macu, després us poso fotos si el meu home ha portat la càmara...

La mireia i jo també volíem demanar lo dels tubs de confetis de'n Julio!

Encara no he tingut temps d'anar a veure la crònica de la Cumeta... hi aniré després de sopar, i després tinc un munt de planxa, o siguyi que no em veureu més el pèl :-( no tinc temps de res, a més, el nen fa tot el mes de juliol de vacances, o sigui que no sé pas quan podré entrar... però no us oblido i us anyoro mooooooooooooooolt!

Recordeu que jo no hi sóc el cap de setmana del 12... i el 19 tampoc no em va gaire bé. De fet, ara a l'estiu em va millor elsdiumenges, perquè els dissabtes tenim els llogaters que arriben i a vegades tenim 5 o 6 cases, i he d'ajudar...

Bé guapes, vaig a preparar el sopar!

Mont i Miriam, com van les panxones??? :-()) ???

Petons
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. juny 30, 2008 8:39 pm

Núria reina! Que bé que ja li treguin el guix a la teva mare!!!

I nena, quin bati que et vas fotre l'altre dia eh??? Llastima dels pekes, pero bé ara ja estas recuperadeta...

Nenas, us he penjat fotos noves a la crònica de la Cumeta hi ha la meva!

Bona nit reinas!!! :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dl. juny 30, 2008 10:10 pm

hola patatones!!!!

nuria guapissima,sorry !!! no savia lo de la teva mare :t:t: ..esta millor???

aixo de trevallar tant no va pas be!!!!!

nines quina p...t...da !!! al final sa de pagar????? mireu jo os dono 10 euros a cada una, i no en val un no per resposta ja que anaven tots junts a veure a la cumeta..a la quedada os ho donare

guapis estic rebenta!!!.... manivaig a dormir , avui a fet un bochorno asqueros...

veig que esteu totes be, l'Ainos sho va pasar teta al casament,i com era de preveure li van donar els ninus!!! i es que ja queda ben poket patatones!!!!!!

kel guapa trankila que aixo pasara, crec que akesta sensacio i estar aixis una mica depre ens pasa a totes :-()-)

guapisssiiiiiiiiiiiiiiiimeeeeeesssss!!!! molts de besitos!!!! i molt bona nit!!!! a totes!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 01, 2008 6:22 am

Dem ha escrit:nines quina p...t...da !!! al final sa de pagar????? mireu jo os dono 10 euros a cada una, i no en val un no per resposta ja que anaven tots junts a veure a la cumeta..a la quedada os ho donare

NO, NO, NO!!! Tu no hi tens cap culpa que jo aparqués malament..gràcies nina, però de veritat que no!!!!

Ale, a descansar nina!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 01, 2008 6:23 am

BOn dia precioses!!!!

Com va tot????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dt. jul. 01, 2008 7:44 am

Bon dia!!!!

Que tal tot.

Ahir no us ho vaig dir pero quina p----- l'ho de la multa!!!

Mont, Mirima tenim novetats :-())

Gracies ahir per animar-me al final farem tot el que vaig dir. Dema anirem a veure l'ho de les embarassades i l¡'ho del magma i els viatges ja ho hem demanat.
Tbe aquesta setmana quedarem amb en Sergi, que es qui ens va fer les invitacions i ens imprimira el llibret de l'esglesia que ja el tinc casi acabat.

Avui en Xavi ira a buscar la fe de baptisme i ja tindre tots els papers.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. jul. 01, 2008 7:49 am

Uvui tbe us vull demanar opinió. No se que faria sense vosaltres.
Jo tinc 4 molt millors amigues. I el problema es que el mossen 4 testimonis va dir que serien massa persones. Ell ens deixa pero es per falta d'espai pq 8 persones mes els nuvis a l'altar no hi caben. L'esglesia de sta Cristina es petitona.

Jo dema he de quedar amb elles i els hi vull explicar que totes 4 son important per mi pero que nomes 3 poden ser testimoni.
Com que no puc elegir entre cap de les 4 pq no sabria ni per on començar he pensat fer-ho a sorts i fer papers i la que no li toqui ser la meva testimoni, doncs li fare llegir un poema d'en Miquel Marti Pol que hem triat.
Que us sembla??????
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants