AGOSTO 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Àngels » ds. juny 28, 2008 1:53 pm

Ei guapes! m'acaben d'obrir un post del compte enrera, penjo allí les invitacions!!!
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels
:: núvia de bronze

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: myryjose » ds. juny 28, 2008 7:31 pm

angels maca, m'encanta el vestit i et queda precios!!! la torera també m'encanta!! el vel no tant, jo crec que lo que tu dius més llarg quedaria millor pero la torera un 10.
myryjose
:: núvia experta

Entrades: 716
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 2:43 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: CBC » dg. juny 29, 2008 9:30 am

Bon dia!

Angels estas guapíssima. A mi mi la torera també m'agrada molt.

La meva prova també va anar molt bé. Ara us penjaré unes fotos.
Imatge
CBC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1216
Membre des de: dj. oct. 18, 2007 12:47 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: CBC » dg. juny 29, 2008 10:00 am

Aquí venen les fotos
CBC l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 03, 2008 9:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CBC

EntradaAutor: NATIBG » dg. juny 29, 2008 10:04 am

nena!!!!! m'agrada molt aquest vestit!!!! el vaig veure en una desfilada i em va encantar!!! e queda molt bé!!!!!
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: Burrita » dg. juny 29, 2008 1:01 pm

AGOSTERES QUANTES NOVETATS !!!!!

CHIQUI tema viaje de novios, es importante decidir donde ir. si ya teneis claro que vais a Nueva York empezar a mirar que ruta quereis hacer, si vais hacer extension por alguna isla, .... aun no podreis comprar nada de vuelos y demas porque tendreis que esperaros a la tarifas de 2009.

ANGELS el vestit et queda genial !!!!! estàs molt guapa i et fa molt bon tipu no ???? La torera o bolro li dona un toque super maco i tens com dos vestit diferents amb o snse torera. Tema vel estic com tu, crec que seria millor un vell transparent llarg com la cua, que se' t vegi l' esquena de la torera no ???
Jo aquest vestit me' l vaig emprovar i em va agradar pero el veia especial, diferent i no em vaig atrevir a agafar-lo. Soc bastant classica jo.
A mi m' han saltat la 2a prova perque diuen que no cal perque no me l' han de tocar de cap lloc, només estrenyer la cintura i la meva 3a prova serà el 9 d' agost.

CBC tu tambe estàs molt guapa !!!! Et queda genial el vestit. molt xulo. es un vestit original i diferent també !!!
[url=http://nuvis.org/raülimontse][img]http://tickers.nuvis.org/2008-08-30/N12/C0/raülimontse.png[/img][/url]
Burrita

Entrades: 1546
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 7:29 pm

EntradaAutor: daphne » dg. juny 29, 2008 5:40 pm

angels i CBC esteu espectaculars.Els vestits son preciossos i hos senten de meravella si senyor :-()-) :-()-) :-()-)
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: CBC » dg. juny 29, 2008 8:18 pm

Moltes gràcies a totes! Ara a esperar a la segona proba el 18 de juliol.
Imatge
CBC

EntradaAutor: Àngels » dl. juny 30, 2008 7:57 am

Gràcies a totes!!! al vostre costat qualsevol es sent guapa!! sou uns sols!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Si noies, els vels a mi no em van agradar, per això em faran un de transparent per a q es vegui la torera i q arribi fin la cua del vestit, trobo q així m'agradarà.
Per cert, a les fotos no es veu però a la torera em van posar unes quantes pedretes (però molt poques) per veure si m'agradava i com q ens va agradar m'en posaran també a la zona del pit q és com la torera. Llavors podrem dir si ens agrada així o si en vull més o si m'ho han de treure pq no m'agrada, em van dir q cap problema!

Burrita, a mi la noia també em volia fer saltar una prova pq em va pintat però com q va quedar pendent el tema del vel li vaig dir q ho volia mirar amb tranquilitat per si no m'agradava i havia de buscar un altre jejeje
Justament em vaig quedar aquest vestit per això, era el q jo buscava en en el meu vestit, q fos diferent, especial, modern... la meva mare diu q és extremat jejeje en fi, havia de ser el meu!
Mare meva, quan et faràs la 3ra prova jo ja seré casada i estaré de viatge uixxxx m'entren unes pesigolles a l'estomac quan i penso....

cbc estàs guapíssima!!!! m'agrada molt tot! el pentinat, el maquillatge i el vestit! veig q també et va perfecte no???
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: Chiqui_13 » dl. juny 30, 2008 8:28 am

BURRITA, merci wapa!!!!
Aviam que fem amb el viatge,pq NY es molt car...uf.... hem de possar-nos a romiar ja!!!

ÀNGELS, molt i molt guapisima, es molt xulo el vestit, et keda molt be noia, de veritat, FELICITATS!!!
Chiqui_13

Entrades: 851
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 1:43 pm

EntradaAutor: NATIBG » dl. juny 30, 2008 8:58 am

nenes de debo guapissimes!!!!!!!

angels jo tmb estic amb tu, millor transparent, el meu ho es i fa maco pk es veu el vestit!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: daphne » dl. juny 30, 2008 11:08 am

bon dia agsteres!!!!!!1
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 30, 2008 11:36 am

Bon dia agosteres... fa mil anys q no us dic res... però us llegeixo de tant en tant....

Jo ja estic nerviosíssima... no ens queda més que un suspir...!!!!!

us he anat veient els vestits... Nati el teu també al teu post... i m'encanten!!!!!! esteu guapíssimes...!!!! jo fins la setmana q ve no tinc la prova... però vatja que ja anem fent totes les primeres proves... quins nervis!!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NATIBG » dl. juny 30, 2008 1:57 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Bon dia agosteres... fa mil anys q no us dic res... però us llegeixo de tant en tant....

Jo ja estic nerviosíssima... no ens queda més que un suspir...!!!!!

us he anat veient els vestits... Nati el teu també al teu post... i m'encanten!!!!!! esteu guapíssimes...!!!! jo fins la setmana q ve no tinc la prova... però vatja que ja anem fent totes les primeres proves... quins nervis!!!!!!

companya de dia!!!jejejeje si que et passes poc per aquí!!jejejejej doncs a veure com et va la prova! ja ens contaràs!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dl. juny 30, 2008 1:58 pm

Chiqui_13 ha escrit:BURRITA, merci wapa!!!!
Aviam que fem amb el viatge,pq NY es molt car...uf.... hem de possar-nos a romiar ja!!!

ÀNGELS, molt i molt guapisima, es molt xulo el vestit, et keda molt be noia, de veritat, FELICITATS!!!

neni he vist aquest matí al diari ofertes pel carib... se que no es el mateix pero sortia força bé....
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 8:31 am

BON DIA NOIES!!!!!!!! QUÈ TAL EL DIMARTS?????

Sí Nati... tinc el post d'agost súper descuidat!!!! sóc un desastre...!!!!!!!

m'he de posar al dia de com ho porteu pq totes heu avançat molt i hi ha molta gent nova!!!!!!
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 01, 2008 8:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 8:35 am

NENES!!!!!!! ARA JA ES OFICIAL!!!! LA PODEM DIR:

EL MES QUE VE EM CASO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 8:37 am

NATI QUE ENS QUEDEN 53 DIES... DIOXXXXXXXXXXXXXXXX

Que ho tenim aquí!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 9:02 am

CECILIA!!! GUAPA ES VERITAT!!! JO TMB ESTIC NERVI NENA! A M´ÇES ARA A ULTIMA HORA M'AGRADARIA FER MOLTES MÉS COSETES... PERO VAIG MOLT PEIX... ES IGUAL!!!!

I TU COM HO PORTES? PROVA VESTIT, PENTINAT.... EXPLICANS COSETES!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 9:35 am

ai nena... jo crec q encara hi ha temps de fer moltes cosetes... o almenys espero pq jo tinc mil coses començades que estan per acabar!!!!!!

prò del què ja tinc... el tastet que el vam fer l'abril... súper bé!!!! del vestit tinc la primera prova la setmana que ve, el dilluns, vatja... i el règim a can pistraus!!!! Què hi farem... proves de maquillatge i pentinat fins a l'agost res de res... pq visc a Lleida i em caso a la Seu d'Urgell... o sigui que fins que no agafivacances i vagoi cap allà... el viatge ja el tenim... nem a punta cana!!!! i el problema q estic liada amb mil detallets... pq dono vanos a l'església, bombollers, arròs tintat, canons de confetti de pètals de rosa... i a banda pel banquet també he fet mil cosetes (com els ninus del pastís o les caixetes de tabac, puros!!!!) i el problema és que ho he volgut personalitzar tot i, clar... és un jaleo de molt cuidado!!!! i a sobre els detalls de la boda també els fem nosaltres.. que seran potets de melmelada ecològica!!!! I les flors també les fem totes nosaltres (bueno ma mare,... que s'hi dedica però li porto molta feina pq les flors que vull no són de temporada a la muntanya!!!!)

voleu que us posi alguna fotiki?????
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants