Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dj. juny 26, 2008 5:15 pm

Fiancée, et faràs famosa!!!!!

Rachi, suposo que ara deus estar fent la prova.... demà ens expliques, eh????

La Croketa està missing, no??
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 27, 2008 8:47 am

Holaaaa...

Noietes, no em vaig fer fotos... més que res, perque no em va agradar gens com em quedava el vestit de pit... de pit, em van prendre la mida fatal... total, que m´han de treure 3 cms. perque se´m sortien les tetes... jejeje

El vel he agafat el senzill sense el plumeti, i de color, el que és més blanquet, perque em quedava millor a la cara, em donava més llum.

Que expliqueu?
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. juny 27, 2008 10:45 am

Hola guapes!!!

He estat una mica missing pq he anat liadissima amb el pis i pq estic de congrès aquests dies. Ara m'he escapat una mica pq és massa mèdic i començaven a ensenyar operacions i el meu estòmag no crec q ho aguantès, jeje

Fiancée... Q fort això de la web!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ets super famosa!!!!! Jajaja

Rachi, q faràs amb lo dels ventalls?? Vaya tela amb els de correus!

Nosaltres ara estem super centrats en el pis, comprant coses, muntant i col·locant cosetes... En fi, una feinada... I del casament el tema de les taules ara és el q més em preocupa, pq crec q algunes em queden curtes... A veure q fem!
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 27, 2008 10:56 am

RACHI com que et van agafar malament les mides? Aps els hi vas preguntar lo de la cua?

Jo dilluns aniré... a fer la ultima prova!! :-)

Nenes ens han trucat del Buenafuente!! jajajaja que volen fer-nos una entrevista... el Xavi vol anar però a mi em fa vergonya... no sé i a més acabem de dir que no volem donar-li més bombo ni res i per aixó no hem anata a A3 ni hem fet cap entrevista més, i ala! cap al Buenafuente!
Es que no entenc com ha pogut passar pq q faci gracia als nostres familiars que ens coneixen i això però a l'altre gent... no sé... la penya està fatal!! Bueno i nosaltres més!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 27, 2008 11:11 am

Perque no se... però a veure jo em puc engreixar més o menys de panxa, però de pit??? Bueno, es gual... Lo de la cua no ho vaig preguntar... se´m va passar... el pròxim dia ho miraré.

Per cert fiancée... al final, tu el vel, de quin color l´has agafat??? Et fas lo de la faldilla cap amunt??? Aixxx... els ventalls no sé que fer!!! perque això es un caxondeo del miiiilllllllllllll
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 27, 2008 11:25 am

RACHIjo dilluns preguntaré lo de la faldilla, el vel no sé quin es el meu la veritat... però jo diria q es tirant a cru més que a blanc...

Lo dels ventalls que et diuen? que no els tindrás a temps? Sinó que et tornin els diners i els compres a unb altre lloc, no¿?
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 27, 2008 11:25 am

fiancée... surts a tot arreu!!! A tota la red esteu!!! Fins i tot al you tube!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 27, 2008 11:31 am

Es que hi ha dos colors.... el que et proven senzill i el del color del plumeti... saps?? Jo m´he quedat el que et proven senzill tal qual... el que tens tu a la prova... saps?? és cru, però és que el del plumetti és encara més cru... jo m´he quedat el que tu t´has provat tal qual...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. juny 27, 2008 12:28 pm

Fiancée!!! Anireu a buenafuente????? Digue-m'ho amb temps, q no m'ho perdooooooooooooooooooooooo!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 27, 2008 1:35 pm

Ah vale RACHI llavors es el mateix... jo el trobo més maco no se més senzill com q el vestit ja es massa aquest trobo q li queda millor!!
Per cert jo tambè penso q el nuvi de la mary està superbé eh!!! jajajaja Sembla molt més jove!!

Si si al youtube ja l'han tret pq li he enviat un mail a noi que l'havia penjat... es que no volem que es surti massa de mare... encara que el Xavi vol anara al Buenafuente i aixó ja será la bomba!! però bueno ja veurem si anem us ho diré segur!! jijiji

Aps la setmana que vé estic de vacances però em conectaré eh!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dv. juny 27, 2008 2:54 pm

Guapes!!! Me'n vaig ja, q torno al congres... (em fa una mandra q no us ho podeu ni imaginar!!!)

BON CAP DE SETMANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 27, 2008 3:36 pm

Fiancée, mooolt fort!! M'acaba de trucar el meu nen per dir-me que li han enviat el teu video per e-mail!!! Jajajajaja..
Ei, si aneu al Buenafuente avisa, eh?? Normalment no el veig pq ja dormo, però si sortiu vosaltres no me'l perdo!!

Jijiji, comparteixo la vostra opinió sobre el marit de la mary... Quan torni al·lucinarà amb nosaltres...

Eiii, demà vaig a veure la Masia Rosàs, jejejeje, aixó ja comença a rutllar..
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 27, 2008 4:17 pm

Nenes...

Ja tinc els ventalls!!! Ueee ueeeeeeeeeeee....

Of course... Sort demà!!!!! A veure si t´agrada!!!

Bon cap de setmana i dilluns conecteu-vos... que em teniu molt abandonadaaaaaaa i m´entra el yuyuuuuuuuuuuuuuuu
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. juny 30, 2008 6:34 am

Boooooooooooon diaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Avui m'ha tocat matinar i m'adormo pels racons... Jejeje...

Com ha anat el cap de setmana?? Nosaltres poca cosa hem fet pq dissabte matí vaig tenir congrès i a la tarda estava para el arrastre i diumenge prenent el sol tooooooooooot el dia a la psicina, vam veure el futbol i poca cosa més... Bueno, a part dels soparets de rigor!

Ofcourse, com va anar a Masia Rosas, us va agradar???
Rachi, menys mal q et van arribar els ventalls!!

Fiancée!!!!!!!!!!!!!!! Q et cases aquesta setmanaaaaaaaaaaaa!!!!!! Com porteu això del buenafuente?? Jejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 30, 2008 8:45 am

Bon diaaaaaaa!!!

Aquest cap de setmana mphan fet el comiat!! Tot molt bé al que no li ha anat tan bé es al :-)) del Xavi que s'ha dislocat el dit meñique de la mà esquerra hi porta la mà i mig braç embenar... però bueno diu que el dissabte s'ho treurà no sé... ja veurem!!

Em sembla que no anirem al Buenafuente ni a cap lloc més tenim moltes coses a fer i a sobre com per anar fent el chorra por ahí.... però bueno a veure que diu el Xavi.

Apa!! vaig a fer cosetes que estic de vacances però tinc un miler de coses a fer... aps!!! avui a les 14.00 proba de vestiiiiiiiit!!!ç

Petonets!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 30, 2008 9:17 am

Aixxxxx...

Noietes... que tal tot???

Jo aquest cap de setmana molt béee... Dissabte el meu nen va tenir la despedida i jo vaig aprofitar per fer la contra-replica i vam sortir les nenes.... vam fer un remember que diem nosaltres. Vam anar als bars i disco que anavem quan teniem 20 anys... GENIAL!!!!!

Of course... que tal la masia Rosàs???? Explica, explica!!

Fiancée... com estas??? Explica explica!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dl. juny 30, 2008 10:02 am

Bon dia guapes!

Fiancée, que ja no et queda res!!!! Després ens expliques que tal ha anat la proba del vestit!!!

Jo el finde a tope!! Dissabte al matí vam estar muntant mobles de l'habitacio de convidats, per la tarda a la Masia i ahir barbacoa i fútbol... Buff, avui estic de ressaca, jejeje, em faig gran i ja no puc beure...

Bueno, a la Masia el tema va anar regular.... Em sembla que estàn una mica descoordinats. Ens havien citat a les 18:30h sense pensar que a aquella mateixa hora tenien un casament!! Total que ens van fer una visita súper ràpida (10 minuts com a molt) i no ens van explicar res... Tampoc vam poder veure els jardins (els convidats ja estaven per allà) ni la sala muntada (el sopar era fora..). Ens van dir que tornessim un altre dia, però el nen ja es va creuar i no vol tornar...... Jejejeje, haurè d'utilitzar les meves armes de seducció per fer que torni a fer una visita.---
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dt. jul. 01, 2008 6:37 am

BOOON DIAAAAAAAAA!!! Avui ha tocat matinar una altra vegada... Ahir vaig tenir un dilluns... moooooooolt dilluns, no ens va sortir una a dretes al lab, però bueno, ya pasó.

Ofcourse, vaya tela amb els de la Masia, no?? Però a banda d'això, us va agradar, o queda completament descartada?

Fiancée!!!!!!! Q cada vegada queda menys!!!!!!!!!!!! Com va anar ahir la prova del vestit??

Per cert, sabem quan tornen la G i la mary?? Bueno, la mary m'imagino q encara trigarà, però la G deu estar a puntet d'arribar, no?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dt. jul. 01, 2008 8:07 am

Bon dia!!

Croketa que matinera!! Buff, jo estic que m'arrossego.... Necessito vacances ja!

A mi la Masia en general em va agradar... L'únic que no vaig veure gaire clar és la zona de l'aperitiu si plou, ho vaig trobar.. no se, massa rústic pel meu gust...

Pero bueno, seguirem mirant: Ara he d'anar a veure el Mas Bonvilar, el Castell Jalpí i el Centro ecuestre de Llavaneres... Ja us aniré informant...

Ah! I a veure si em podeu ajudar amb un tema: Ja se que depèn del menú escollit, però mes o menys per quan pot sortir un menú per catering??? (un preu mig...) Es que he de fer tota la planificació financera, jejejeje
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 01, 2008 8:45 am

Noietessssssssssssss

Que tal guapas!!! Fiancée... que tal la prova??? Aix... que queda res!!!!!!!!!!!

Per cert, of course... tema menu, a mi em surt per 163 per persona... una pastaaaaaaaaaaa! Però depèn del catering... jo tinc alguns que van de 130 a 180. Si vols te´ls passo.
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants