Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 25, 2008 3:15 pm

Bona tarda boniques!!!!!!
Cumeeeeeeeeeeeeeta, que només et queden 3 dies!!!!!!!
Tu intenta estar tranquila i disfruta de tots els moments dels ultims dies, que res ni ningu t'ho pugui espatllar!!!!!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 25, 2008 3:15 pm

Miriam i Mont a veure aquestes noticies!!!!!! :-()) :-()) :-()) :-())
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 25, 2008 4:20 pm

Ainos!!!!!!!!!!!!!! sembla que hi ha algú???!!!!! em vols fer d'eco???? :-))

Nena quina calor he sortit un moment i per poc em fonc!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: montpra » dc. juny 25, 2008 4:37 pm

Holaaa
Nenes a quina hora es casa la cumeta i on ?
Miriam desde on marces disabte a veure-la ?

Apa, petonssss !!
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 25, 2008 4:37 pm

ecoooooooo!!!!!!!!
Ja veus, totes estan treballant massa :-)) :-)) :-))
Que si fa calor.... és asfixiant i així de cop, és molt pitjor!!! Serà questio de fotra-li canya a l'aire condicionat, però és que porto un constipat, que tela!!!
Com està anant el primer dia??
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 25, 2008 4:41 pm

Mont jo tinc entes que es casa a les 18:00 a Sant Martí d'Empuries.... pero ja ens ho confirmarà ella quan es conecti jo depenent de l'hora vaig a un lloc a un altre... amb el permís del meu marit (es la primera vaegada que ho dic des de que m'he casat guaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!) ell triarà a l'hora que li va millor :-))

Ainos doncs el dia de p**** pena! quina fàstic de veritat!!! el que li he dit abans a la winy que he baixat del núvol de cop! PAM! pero bé agafar la rutina i esperar les vacances!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 25, 2008 5:21 pm

Oix Chiky, el teu marit, flamant marit!!!!! Com sona, no??
Això, que comenci a dir-hi alguna coseta que si no no arribes al final de l'any bodorril!!!!!!
Deu ser una sensació extranya, però et queden un pilo de records i emocions que segur no oblidaras mai de la vida!!!!!!
Ara a :-())
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 25, 2008 5:47 pm

Ui no ni borratxa embaras encara nooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! no tinc gens d'instint maternal per ara..... :o-o:

Ja veus.... que esculli ell per que sino tela!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 25, 2008 5:56 pm

Ja ho sé que encara vols esperar :-)) , però com que la majoria aniran manos a la obra!!!!!!! Ara a disfrutar del maridet *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
I potser si que el deixis escollir una miqueta, almenys fins a final d'any, jijijiji :mu::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: queque » dc. juny 25, 2008 6:28 pm

Hola noies!!!
Ho sento que us tinc una mica abandonades :--(
He estat una mica liada, amb le tema d eles invitacions. Ja no em falten gaires.
Cumeta reina que et falta molt poquet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per cert, aquest cap de setmana haig de baixar a Barna a repartir les ultimes invitaicons, no sé encara quin dia, si daissabte o diumenge, però si puc baixar el diumenge, podré venir a veure la Cumeta, digueu-me a quina hora, a les 18 es casa, però on anireu a veure-la???
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. juny 25, 2008 8:22 pm

BOnes guapes!!!

Queque reina, quants de dies!!! Que tal tot??? Com ho portes???

Chiky si que sona raro aixó de marit, eh??? Nosaltres al creuer vàrem rebre una invitació per un cóctel i posava: Sr i Sra. Casadellà...quan ho vàrem veure ens va entrar un riure... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Montpra, nina, si vols aquests dissabte si que podem quedar...vull dir que si vols pots venir amb mi! :-)ok:

Dem, nina, igual que la MOntpra, si vols podem quedar a la gasolinera!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dc. juny 25, 2008 9:05 pm

Bona nit!

avui m'ha sigut una miqueta complicat entrar... aquest matí he tingut un moment, però desprès m'han trucat.

Chiky i Miriam, me n'alegro que ja esteu per aqui!! com anat el primer de feina? m'imagino que una miqueta dur!

Winy, guapa! ara a disfrutar d'aquests dies fins la setmana que ve, que estareu de viatge de lluna de mel. Me n'alegro que tot anés tant i tant bé!
Em va sapiguer greu no poder venir!! :o-o:

Mont i Miriam, a veure si aviat ens doneu molt bones notícies.... : bb :

Dem, patatona, com va la feina?? espero que no estiguis gaire cansada.

Cumeta, que això ja ho téns aqui!!! :-///:

Arohha, ja téns una coseta menys, la roba interior!!

Queque, veig que aquests dies de vacances heu avançat força, molt bé! :-)ok:
Nosaltres ens ho agafem bé això de repartir invitacions,... ens queden els amics!

Ainos, tu també has començat a repartir invitacions ... és una mica durillo però espero que aviat s'acabi. :-eh_::

Molts records guapes!!! m'agradaria conectar-me molt més, però m'és impossible!!! m'enrecordo molt de vosaltres,guapes!!
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 25, 2008 10:30 pm

Hola boniques!

Ja veieu a quines hores em conecto pero es que acabo d'arribar a casa..... nenes he tingut un accident de cotxe! vaja no es que jo hagi tingut l'accident sino que un capulllo amb moto ha adelantat al cotxe que venia pel carril contrari en linia continua i en una curva i quan jo l'he volgut esquivar s'ha estampat contra el meu cotxe i me l'ha deixat fet un nyap pero voleu saber lo millor.... el tiu com que en aquell moment passavem de costat els dos cotxes no ha caigut i s'ha donat a la fuga sense que poguessim agafar ni la matricula! jo amb l'impacte m'ha reventat la roda i fet malvé la llanta i me n'anava de costat a costatd e carretera pero he pogut esqiuvar els cotxes i la valla que dona el barranc i no m'ha passat res.... pero porto un ensurt al damunt que ja us podeu imagvinar. Ara arribo dels mossos pero no hi poden fer res i jo no tinc cotxe... ja se l'ha endut la grua i fins dimarts que ve no el periten :--( així que jo no sé si podré venir a verue la cumeta per que ens queda l'Ibiza pero el pobre no està per fer trajectes llargs a més hauriem de mirar d'arribar a Platja d'Aro per passar el nostre cap de setmana romàntic.... en fi nenes el meu primer dia de feina ha sigut trinfant!

Canvient de tema!

Agbe només et queden els amics per repartir les invitacions??? molt bé nina! això ja ho tens coll avall!!! :: orrr:: per cert jo no les he vistes les invis!!!!

Que que tu també vas molt bé!!!! :-)ok:

Ainos això ara a disfrutar de la vida de casada!

Miriam dius si impacte lo de marit m'hauries d'haver vist parlant amb la de l'assegurança que em diu: a nombre de quien està la poliza? i jo de Raül bla bla bla... y ella em diu: y él es? y yo mi.... pareja (anava a dir) i després dic... ai! mi marido! i després em diu su estado civil y yo: soltera! ai! casada!!!!! y va la tia i em diu: estàs un poco alterada y yo li dic: no no es que soy recién casada y todavía me tengo que acostumbrar!!!

Vaya tela.... en fi nines ens veiem demà espero començar amb més bon peu! tot i que no em puc queixar per que almenys no m'he fet mal.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. juny 26, 2008 7:19 am

Ostres Chiky, ara he arribat a la feina i la dona del noi que ha de venir-te a mirar lo de les mosquiteres m'ha dit lo de l'accident!!!!!! :--(
Sort que no et vas fer res, però la gent té una barra!!! A sobre que fan el que volen a la carretera no tenen la decència de parar per fer papers... en fi, paciència, i si necessites alguna cosa, ja ho saps :-()-) :-()-) :-()-)
Ara la jugarreta és no tenir cotxe!!!! Els teus sogres no en tenen cap per sortir del pas???O al taller on has portat el cotxe, algun de cortesia??? Almenys per poder anar a treballar :-/ :-/
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dj. juny 26, 2008 7:31 am

Chiky, penjo les fotos de les invis, a veure què et semblen...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. juny 26, 2008 7:42 am

Bon dia!!

Chiky nina...quin ensurt!!! Ostres reina, en serio, que estas bé??? Ja saps que per qualsevol cosa em tens aquí eh!! I si cal et passo a recullir on vulguis!!
Quina barra el payo de la moto...quina pu*tada nina... a part de no tenir cotxe, la factura que et clavaran... Uaaa...és que tela, tela... :--( :--(

Sobre lo de acostumar-se a dir que estas casada... *.-o-o.* *.-o-o.* quina gràcia, la tia aquella devia flipar... :-) :-) :-)

Agbe, nina, que bé que ja només us quedin les invis dels colegas...aixó ja està enllestit reina!!! Per cert, vaig parlar amb l'Artur, de Mas Pau, i li vaig comentar que tot havia anat tant i tant bé, però que l'únic fallo que vaig trobar era el tema flors, i em va dir que si ho hagués comentat amb Mas Pau, en Toni ho hauria solucionat, així que ja saps...parla amb ell i així podras posar les espelmas sense tenir que pagar res mes!! :-)ok:

Ainos, ja et vaig dir l'altre dia que les invis una passada!!! Són molt originals i diferents! >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. juny 26, 2008 7:49 am

Avui me aixecat xxxxooooofffff......

Ai nenas, es que no paro de donar-li voltes al casament...penso que no vaig disfrutar prou del meu marit...se m'ha posat entre sella i sella i no puc treure-m'ho del cap.... ara hauria ballat més amb ell, haria anat a tot arreu amb ell...però és que la gent no ens deixava ni un moment... jooooo.... A sobre no em trobo gaire bé.... estic molt sensible... :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. juny 26, 2008 8:30 am

Miriam cuca, no has de pensar en això, a totes ens quedarà una sensació de no haver disfrutat lo suficient, però has de pensar que és impossible estar per tot i per tothom!!! Per fer-ho bé, necessitariem 2 dies de casament :-/, no t'agobis amb això :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: queque » dj. juny 26, 2008 8:37 am

Bon dia noies!!!

Ostres, Chiky quina pu**da, però el més important es que a tu no t´ha passat res, et podies haver fet molt de mal.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. juny 26, 2008 8:41 am

Si ja ho sé Ainos, però mira...no sé...deu ser una depresio post-casament... :o-o: :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Sé que va ser un dels millors dies de les nostres vides, de fet vàrem disfrutar-lo al màxim! Però tinc aquesta petita espina clavada que suposo que ens queda a totes... :hmm:: :hmm:: :-///: :-///: :-///:

Queque! Que fas t'han dora per aquí????

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat