RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dc. juny 25, 2008 4:35 pm

:-)ok:
pilimili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 25, 2008 5:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dc. juny 25, 2008 4:37 pm

mes :-)ok:
pilimili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 25, 2008 5:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
pilimili

EntradaAutor: pilimili » dc. juny 25, 2008 4:40 pm

mes :-)ok:
pilimili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 25, 2008 5:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
pilimili

EntradaAutor: pilimili » dc. juny 25, 2008 4:41 pm

mes
pilimili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 25, 2008 5:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dc. juny 25, 2008 5:41 pm

Nena Pilimili, q xules les fotos!! Quin àlbum més maco!! M'agraden molt. Ojalà jo haguès pogut tenir aket paisatge x fer les fotos...Al ploure tot el dia, ens va limitar molt el lloc dles fotos. Nomes vem poguer fotos xdavant dla masia. Xo bueno, també han kdat maques, xo trobo a faltar mes paisatge! Amb lo maco q és tot allò... I la cerimonia al jardí! Oooo kines ganes tenia d fer-ho allà!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dc. juny 25, 2008 5:44 pm

Nena Pilimili, q xules les fotos!! Quin àlbum més maco!! M'agraden molt. Ojalà jo haguès pogut tenir aket paisatge x fer les fotos...Al ploure tot el dia, ens va limitar molt el lloc dles fotos. Nomes vem poguer fotos xdavant dla masia. Xo bueno, també han kdat maques, xo trobo a faltar mes paisatge! Amb lo maco q és tot allò... I la cerimonia al jardí! Oooo kines ganes tenia d fer-ho allà!
Imatge
mima

EntradaAutor: rubgal » dc. juny 25, 2008 7:01 pm

Hola, no em queda res!!!

Ho porto bastant bé, estic una mica nerviosa pero normal... suposo que el divendres estare una mica mes.
Ja està tot lligat, avui el meu futur marit ha anat a buscar els bitllets d'avio i tota la documentacio pel viatge.
Tinc moltes ganes que arribi i veure com estarà can ribas i tornar a provar l'aperitiu i el sopar pq esta bonissim...
Demà al migdia plegare de la feina i fins el 28 de juliol VACANCES!!! agafem els 15 dies + 15 dies de vacances.
Demà a la tarda vaig a recollir el vestit i al dia següent ja està, ha passat el temps volant.

Ja tornarem a parlar quan tornem del viatge, penjare la cronica i les fotos que pugui.

Que vagi tot molt bé!!!

MOLTS PETONS!
Imatge
rubgal
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: Eysuke » dc. juny 25, 2008 7:51 pm

Eyyyyy!!!!!!!!! Pilimili pones las fotitos y las quitas de seguida... madre mía no las veo nunca, mejor dicho nunca veo las fotos que pones....

Mima no te preocupes que ya irás contando cuando puedas y cuando te deje el ordenador. Eso si no te olvides de la crónica del viaje que tienes que tener unas fotos espectaculares con esas playas tan lujosas y esos hoteles y esos paisajes....

Rubgal a ti desearte mucha suerte en tu nueva vida y deseo que seas muy feliz. Que todo te vaya bien y lo dicho a disfrutar mucho de tu gran día.

Besitos a todas.... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: SONIA18 » dc. juny 25, 2008 10:52 pm

Rubgal q te vaya muy, muy, muy bien!!!!!!!!!!!! Q lo disfruteis mucho!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dc. juny 25, 2008 10:54 pm

EYSUKE....... sólo te quedan 8 días y 10 min.....

::-) ::-) ::-) ::-)

Has llamado?? Llama pq parece q no saben abrir la bandeja de entrada, ja,ja,ja!!!!

Mima queremos fotos!!! Queremos fotos!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: Eysuke » dj. juny 26, 2008 10:53 am

Siiiii que poquito me queda ya.... y no he llamado todavía pq me sabía mal molestar y seguro es que tienen muchas bodas que organizar, pero veo que tienes razón no saben abrir bandeja de entrada jajajajaja :hmm:: :hmm::

Me voy ahora mismo a la pelu para que tenga el color del pelo ya perfecto para la boda y también voy a comprar las figuritas de los novios para regalar, así las del pastel me las quedo yo de recuerdo de mim boda. Sólo me queda que comprar los marcos de fotos para mi madre y su madre y creo que ya lo tengo todo. A esperar que me llamen de Can Ribas.

Besos a todas chicas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dj. juny 26, 2008 1:47 pm

Rubgal, molt poket et keda ja!! Q vagi molt be, q tingueu un dia genial i a disfrutar mooooooolt!! :-///:
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dj. juny 26, 2008 3:29 pm

Rugbal que demà tinguis un dia inolvidable!! :-///:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dj. juny 26, 2008 8:00 pm

rugbal, DEMÀ ET CASES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE VAGI TOT MOLT BÉ!

No podré entrar gaire aquests dies...resulta que ens han entrat a robar a casa nostra...estic una mica malament, però bé, suposo que això vol temps!

Per cert noies: alguna de vosaltres té alarma a casa? quina empresa em recomaneu? vull enllestir-ho aviat! encara que m'hi deixi els diners de les vacances! si han pogut amb una porta de seguretat, ara ja vull una alarma!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dj. juny 26, 2008 8:01 pm

Gràcies pels vostres comentaris del meu àlbum!!!!! :-)) els vostres també son (o seran) preciosos! Seran únics per a vosaltres perquè cada foto us portarà mil records!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Eysuke » dj. juny 26, 2008 10:16 pm

Ostras Ninou, y cómo ha sido eso????? jo!!! vaya miedo y vaya mala pata.... que asco, yo alucino con la gente. Espero que no te hayan hecho destrozos en el piso y que no te haya faltado nada. Yo de alarmas no tengo mucha idea, la verdad es que no te puedo ayudar, imagino que habrá muchas buenas y la verdad es que tienes razón, que va super bien las alarmas pero que nunca se ponen hasta que no nos pasan estas cosas.

Bueno espero que te mejores y a ponte alarma que estás más segura.

Mañana más chicas, mil besos y bona nit
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Eysuke » dj. juny 26, 2008 10:17 pm

Rubgal, que mañana seas muy feliz, y que tengas un día maravilloso. FELICIDADES GUAPA. Y ESPERAMOS TU CRÓNICA, VALE??
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: pilimili » dv. juny 27, 2008 9:33 am

Ninou jo tinc alarma, però no està conectada en cap casa de seguretat, ho tinc per a què em truquin al mòbil i jo o bé la desconecti o avisi a la policia.
Tenir-ho conectada amb una casa de seguretat està bé, però trobo abusiu els preus que et demanen per passar-se per davant la porta o en cas d'alarma i vinguin has de pagar uns quants euros....... depen de l'empresa.... Mira-t'ho bé :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dv. juny 27, 2008 1:21 pm

Ninou, em sap molt greu guapa. Jo no hi entenc d'alarmes. Kina mala pasada, ostres!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dv. juny 27, 2008 9:52 pm

sí, estic rebentada. Des de dimecres que no he parat i amb prou feines he dormit.

Pilimili, gràcies pel privi sobre l'alarma! al final no sé què farem. Estem mirant varies opcions, però estem esgotats.

Bé, ja aniré entrant! Que tinc ganes de veure com li ha anat a la rubgal!!!!!!!!

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants