Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dg. juny 22, 2008 9:00 pm

Hola anunciña! Quant de temps que no et passaves pel nostre post... gracies pel link el miraré a veure si trec idees pq vaig fatal de imaginació. ultimamente...

Mary ja et una dona casada!!! FELICITATS que et vagi molt bé el viatge si no ens veiem abans!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dl. juny 23, 2008 7:49 am

Bon dia!!! Hi ha algú per aqui o sóc l'única que no fa pont??????

Necessito la vostra opinió: Si puc, dissabte aniré a veure la Masia Rosás, a St Cugat.... La coneixeu??? Es que no tinc cap referència, però la vaig veure per Internet i em va semblar un lloc xulo....
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. juny 24, 2008 9:28 pm

hola guapes!!!!!!
eooeoe sento no haver dit res abans!!!! xo hem estat 3 dies a begur de relax total... demà al matí marxem cap a les mauricio!!!

el casament genial... va sortir tot perfecte... un 10 x tothom airolo, BR, les flors, diana segura... no va fallar res!!!!! jo m'ho vaig passar pipa, ho vaig disfrutar al 100% tothom em trucar x felicitar-me i per dir-me que ha sigut el millor casament al que han anat!!! estem super contents.... us penjo alguna foto i quan torni de les mauricio us faig una crònica més explicita....... ahhh el vestit va triomfar!!!! jejej quedava precios!!!!!!

fiancee no podrem parlar aquest últims dies.... prento tot amb molta calma pq al final surt tot mb!!!! arribo el 4... així que intemtaré entrar x donar-te ànims!!! espero que et vagi mb que siguis molt feliç en el teu dia i disfrut'al al màxim!!!!!

un peto gegant a totes i merci x tot!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. juny 24, 2008 9:47 pm

una altra foto
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. juny 25, 2008 8:04 am

Mary!!!! GUAPISIMA!!!!! Realment espectacular!! Moltes felicitats, aprofita la lluna de mel a tope.... M'alegro molt que tot sortis be. Un petonàs, i ja ens explicaràs amb mes detall com va anar tot quan tornis!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dc. juny 25, 2008 9:03 am

Diossssssssssssssssssss...

Que guapa!!! Que guapos!!!! Quina ilusió!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fiancée... que et queda res!!!!! Aixxxxxxxxx... nenes, que això ja esta aqui. Em queda un mes justettttttttt
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. juny 25, 2008 9:43 am

Rachi, UN MES!!!!!!!!!! Ja no et queda res!!!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dc. juny 25, 2008 9:44 am

Maryyyyyyyyyyy GUAPA!!! Estás guapiiiisima!!! Ara a gaudir del viatge!!!

Jo estic amb els nervis de puntaaaaa!! Ja no em queda res...
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dc. juny 25, 2008 9:55 am

Nenes, dissabte vaig a veure la Masia Rosás (si no se'm complica massa el finde, jejeje). La coneixeu??? Opinions????
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dc. juny 25, 2008 10:42 am

Ofcourse jo no he estat a la Masia Rosás però la Tartana em sembla q va anar no estic segura.

Ja ens explicarás que tal...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. juny 25, 2008 11:56 am

A mi m´han dit que esta bé... pe`ro una amiga meva va estar a un casament fa dos setmanes em va dir que bé... no la vaig veure molt entusiasmada, tot i que suposo que depèn del catering, flors i demés... la diana segura li van publicar un reportatge al voguenovias de la masia rosas i es veia molt maco...

Fianc´ñee... explica explica... el vestit que??? amb quin vel et quedes??? i la cua?? la regeixes??? i cançons que??? jo ahir vaig estar pensant i tinc aquestes:

Entrega 1: algu de PASTORA
Entrega 2 : The cardigans lovefool (em vaig inspirar ahir mirant OT)
Ram: una del canto de el loco... no sé quina? m´ajudeu???

I ja no sé res mes... jajajajaja
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. juny 25, 2008 2:47 pm

Nenaaaaas es superfuertee!! Resulta que ayer nos llamaron de Cadena 100 por el tema de la web de la boda y esta mañana nos han hecho una entrevista y hemos salido en antena!! Madre Mia!! Pero lo más fuerte es que hace una hora me han llamado de antena3 para entrevistarnos en el programa de la susana griso (espejo publico) que verguenza no sé que hacer...

Hemos quitado los mensajes de la web pq hay gente que nos ponia que va a venir para vernos... supongo que será en coña... estoy supernerviosa y sólo me faltaba esto!!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dc. juny 25, 2008 3:04 pm

Fiancée, QUE FUEERRTTEE!!!!!!!!!!! Ostres, que fareu??? Acceptareu sortir a Antena 3???? Sou uns craks!!! Que t'han preguntat a la radio??
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dc. juny 25, 2008 4:36 pm

Ofcourse acabo de dir que no als de la tele la veritat que em fa pal i a més no sé molta gent escriu missatges dient que vindrán i no sé que... i no tinc ganes de liar-la més... hem tret els missatges, ara no es pot escriure.

Els de la radio ens van preguntar lo tipic de qui havia estat idea, quants convidats som a la boda etc...

RACHI el vestit vaig dilluns a fer la proba, a mi em segueix agradant més el vel llis així que agafaré el lliset, es que l'altre no sé el veig massa conjuntat tot, que vols dir amb si la cua la regeixo?? Si me la recolliré pel ball o algo així?? Tu ho has demanat? Jo no els hi he dit res...

Jo cançons tinc:

Ram(la meva german) GREASE - You're the one that I want
Nuvis (gema del xavi) Robbie Williams ft. Nicole Kidman- Somethin'Stupid
Amigues Los Manolos - Amigos para siempre
Papis Serrat.- Paraules d'amor
Avies Serrat.- Hoy puede ser un gran dia
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 26, 2008 8:30 am

Avui tinc la prova del vestit noietes....

Que tal tot>??? Molt liades, oi??? I a més ens estem quedant ja poquetes aqui i això va baixant!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 26, 2008 10:57 am

Chicas... hay alguien?????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dj. juny 26, 2008 11:48 am

Hola!!!!! Buff, jo vaig de bólid amb les declaracions de renda (jejejje, tinc tanta feina que encara no m'he fet ni la meva!!)

Com esteu guapes???? Rachi, a quina hora tens la prova???? Fes fotos eh????
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 26, 2008 2:24 pm

Pues la tinc a les 18... i després aniré a l´esglesia a portar l´expedient matrimonial...

Els abanicos s´han perdut i a correus no saben on estàn... Haig de comprar algu on possar les cigarretes... com ho fareu???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. juny 26, 2008 3:08 pm

Hola!!

Avui he anat de bólid! RACHI posan's fotitos!! jo els cigarros els poso tots dintre d'un gerros que vaig comprar a Ikea un pels cigarros i l'altre per les chuches!!

Vaig superenfeinada amb el pis i la boda... a més a A3 han posat al final la nostra web... i aixó que els hi vam dir que no voliem fer entrevistes ni més publicitat...

Aps! RACHI que encara tinc el dubte, que volies dir amb lo de la faldilla? de fer alguna cosa per agafar-la a l'hora del ball??
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 26, 2008 3:41 pm

si, si... eso! Lo d´agafar-la a l´hora del ball!! Avui li preguntaré! A veure si puc fer fitillos!!!

Aix noietes!!! Que ja som molt poquetes!! Està guapa la Maria, eh?? I el seu novio, ja marit, per tindre 40 anys esta buenorro, no??? jajajaj... quan torni em mata!!!!

Aix... estic en un punt que no sé que més he de fer!! El tema de les tauyles, el teniu solucionat?????
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants