NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. juny 22, 2008 9:38 pm

Uuooo Marjo!! Les sabates maques i elegants, el conjunt... guapo i segur que molt còmode...

Jo també tinc ja la roba interior... vaig estar a punt de comprarme el mateix que la Ceci, però al final, hem vaig decidir per un altre... a veure si faig fotos i de la producció de ninus que vam encetar divendres també! :-))

Elena, moreneta?? guay!! :-)ok: jo estic cangrejoooo, de les piscines... espero no pelarme ... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. juny 23, 2008 8:03 am

Marjo que chulos los zapatos y la ropa interior tambien..... lo de acido folico, yo estube en mi medico de cabecera y me dio uno que se llama yodocefol, este lleva yodo, acido folico y vitanima B.... supongo que para tener mas vitaminas jjejejejejjeje pero puedes preguntar en la farmacia..... seguro que ellos saben lo que va bien.....
Yo el sabado queria ir a la playa , pero tengo que ir a hacerme una limpieza de cara y tengo que ir de compras que el domingo tengo un bautizo en Rubí... asi que me puedo olvidar de la playa.......
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. juny 23, 2008 11:11 am

Nani, cuabndo vayas a la playa, mucho cuidadin!! ayer estuvimos en las piscinas de Raimatr (miraba a ver si te veia...jejeje) y a mi, que nunca me coge a penas en la piscina... me he quemado!! pero mucho!! nunca me habia puesto así, las piernas y todo,,, madre mia! ahora hidrataciñon por un tubo, para no pelarme...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 23, 2008 11:18 am

nenes... sou totes unes pastilleres!!!!!!!

jajjajajajajaja

Key... a saco amb la hidratant i l'after sun... que no et pelis carinyín!!!!!! Hem de quedar per rematar la producció, eh!!!! no ho deixem pel final!!!! jajajja ja tinc mono!!!!!

Mar!!!!! OléOlé!!!!! ja tardaves a posar las fotikis!!!!!! quina emoushion!!!!! m'encanten els sostens!!!!!! són una canya!!!!!! les calcetes... jo estic més pel tanga... però queda preciós el conjuntet!!!!!! què agafaràs mitges???? I les sabatetes són molt elegants... NENES QUE ANIREM MONÍSSIMES!!!!!!!!! JAJAJJAJAA

Jo aquest finde he anat a veure el florista que em farà el ram i els solapers i súpoer maco... al final faré una cosa molt senzilleta amb gerberes roses i els solapers o bé serà de la flor que acompanyi el ram o de gerberes mini o alguna margarideta semblant, de la família.

i ara torno d'acompanyar l'alfon de provar-se el tratge!!!! està guapíssim... i li he fet fotikis... que el pobre després no se'n recorda de com era!!!! jajjajaja
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 23, 2008 11:20 am

DIOS QUE ME QUEDAN 2 MESECICOS!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dl. juny 23, 2008 11:21 am

Key, asi que estuviste ayer en Raimat, pues yo estaba en casa de mi mami porque este finde me quede solita que Manel se fue a Bcn solo, yo tenia que acompañar a mi mami a mirarse la ropa para la boda, mira si lo se que estabas subo a tomarme algo para conoceros...JOOOOOOOOOO bueno otra vez sera..... Yo siempre voy con protección aunque vaya a la piscina...hay que cuidarse mucho del sol......
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dl. juny 23, 2008 11:24 am

Ceci, 2 mesesssssssssssssss Felicidades nena... ya esta cerquitaaaaaaaaaaa
feminacora

EntradaAutor: Key » dl. juny 23, 2008 1:14 pm

Ceci!! felicitats!! dos mesets, això ja fà baixada i empinada!! ::-)

Yo quiero ver ese novio guapo en fotos!!!! vaaaaaa..jejeje

la producció la tinc que no se on ficarla...jajaja, ara vaig fer recompte de parelles, i tinc només 16 parelles solteres... així que hi ha 8 ninus que no se que fer amb ells.... :hmm::

M'ho vaig passar de conya nena!! en serio!

Els barrets estem pensant fer amb espuma... però no se on puc trobar... se us acudeix algun lloc que venguin gomaespuma de colors??

He llegit que vas a comprar bengales, nosaltres vam comprar a aires de fiesta, que sortien baratetes, però vaig agafar 200 unitats,,, amb la qual cosa, no tinc per dos bengales per cap, però si en fico una, em sobraran un fotimer... no se si una és una mica trist.... no val la pena ni fer sobres per una.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 23, 2008 1:21 pm

nena... pos jo necessito més parelles... me'ls dones????? bueno ja contaré exactament i que tu ho tinguis clar... però tinc parelles q no havia comptat de la familia...

tema gomaespuma... a l'abacus a barna sí... al de Lleidee... res de res....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. juny 23, 2008 1:26 pm

nena, doncs sí, es clar... perquè pensava fer per solters, però no m'arriben i tampoc ho veig clar.... ho contem bé i al ataquerl!! ::-)

Jolin, és que no tinc ni idea, li preguntaré a la Montse a veure si a caselles n'hi ha.... és que per treballar com a base és millor que la goma eva.. i hi ha models mols senzillets de fer... a veure...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. juny 23, 2008 4:55 pm

HOla noies com es presenta la revetlla ::fiestuqui::

Nosaltres no se que farem, potser sopem a caseta i despres anem a er un beuret : beer : (si es que com sempre no ens quedem sobats al sofà)

Ceci dos mesets de res, això està aquí mateix >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quins nervis!!!!!!!!!

Avui volia anar a la piscina despres del gimnas pr esta el cel mig ennuvolat i he optat per una migdiadeta que m'ha sentat de conya ::snpy::

Be noies BONA REVETLLA A TOTES
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 23, 2008 6:31 pm

On és la revetlla de sant joan a Lleida????? M'han dit que aq any no fan festinoval... i per tant, no hi ha res als camps!!! I la paeria no fa revetlla?????? una foguera ??????????????

m'estic atabalant???? com se celebra a Lleida el Sant Joan????? On hem d'anar aq nit????? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Key.... he anat a la caselles... no cal que hi vagis... no tenen goma espuma... ho haurem de fer amb goma eva... la montse m'ha ensenyat dos models i són xaxis... podem intentar-ho!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. juny 23, 2008 7:49 pm

Ostras, quin munt de gorros.... on els has trobat?? :-))

ceci, que la Montse t'ha ensenyat que?? jejejeje, m'ho has d'explicar millor això... ::-)

El festinoval va ser aquest cap de setmana passat... fogueres en fan a diverses zones, allà on les associacions de veïns etc han demanat permís per fer-les, però revetlla, la veritat és que no se si en fan ni on.... no ho he mirat :-(

Nosaltres anem a sopar en plan familia, á celebrar el sant de la padrina... però suposo que després rondarem, si vols, et faig un truc Ceci, a veure on esteu :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 23, 2008 8:12 pm

uoooo es que no m'he explicat bé... que a la caselles no hi ha res q s'assembli a la goma espuma... només goma eva.. però a les bosses de la goma eva hi havia unes fotikis de gorros fets amb goma eva... res dos models.. d'exemple... vatja!

però això s'ha de mirar bé... a barna segur q ho trobarem...

y aq fotos de la lau ens aniran de p.... mare!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. juny 23, 2008 8:41 pm

Oni! Que se me olvidó contestarte donde había visto el velo y la chistera. Es en www.tiendafestaamida.com

Per cert! tenen el confeti petalos de rosa a 5,35 euros, no sé quan et va costar Ceci però així servirà com a referencia per saber si son careros oque!

Feliç revetlla noies! Nosaltres amb la family!
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 23, 2008 8:47 pm

Elena em van costar 4,50€... pero igual per tamany o algo... vaig a fer un cop d'ull a veure si són els mateixos...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 23, 2008 8:48 pm

si si ... son aquests!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 23, 2008 9:35 pm

merci lau!!!!

key... nena que ja sé on en venen... a les botigues servei estació... en tenen de diferents tipus!!!!

de seguida q vagi a barna t'ho dic...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dt. juny 24, 2008 9:41 am

Buenos dias que tal como ha ido San Juan.... yo en Raimat en casa de mis papis...pero como alli se celebra el sabado porque sale mas barato pues ayer no hicieron nada de nada.... vaya kk.....
Chicas os pongo el detalle que vamos a dar por pareja no se distingue la botella muy bien pero es una botella de cabernet sauvignon del 97 de Raimat por supuesto jejejejejejee....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dt. juny 24, 2008 9:44 am

Mi libro de firmas
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants