NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. juny 19, 2008 12:21 pm

Ya ves... pero a ti te queda menos... ya tienes un 1 en el marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quin por!!!!!

qui és la propera???? és la nani la propera???? No tinc aki la relació de bodes... aix.. m'ha agafat una curiositat sobtada!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dj. juny 19, 2008 12:33 pm

Doncs ara nu se.. em sembla que sí, que la propera és la Nani!!

Doncs si vas sovint a Cerdanyola... si que m'aniria bé un parell de cacharros d'aquestos... :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. juny 19, 2008 12:52 pm

Soy la siguiente nenas, no me lo puedo creer... uiiiiiiii que miedooooooooooo jejejejejejejeje esto ya me empieza a poner de los nervis... aparte de lo que llevo encima..... bueno pero hoy me han dado una buena noticia y estoy felizzzzzzzzzzzzzzz..... mi mami se hace mamografias todos los años porque hace unos dos o tres años que le tienen que sacar liquido de unos bultos para analizarlos.. pues eta mañana ha ido a hacerse la que le toca este año y esta todo bien, no le han tenido que sacar liquido.... biennnnnnnnnnnnnnn
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Estoy muy feliz.......... veis estas son las cosas importantes de la vida.. por lo que uno se tiene que preocupar..... no creeis??????
Bueno ya sabeis si no estais de vacaciones y quereis venir a Raimat a verme.... os saludare con mucho gusto.... bueno si os veo porque ese dia no se como ire.....
BESITOSSSSSSSSSSSSSSS
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. juny 19, 2008 3:30 pm

Laucob ten cuidadito nena con el sol para la panxeta....no es muy bueno....
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dj. juny 19, 2008 4:02 pm

Di que si, tu haces lo que quieras ademas no te pueden decir nada....zumbada porque???? tu en tu casa vas como quieres si quieres ir en pijama vas.... o no????? jejejejejjeejej
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. juny 20, 2008 11:36 am

Bon dia guapes!!!!!!! ::-)

Que ja és divendres!!!!!!!!!!!!!!!

Ueeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui una gran amiga mha trucat a les 8 menys deu del matí (MECACHIS quin horari gasta, la paia!!!) per donar-me una gran notícia.... està :-())

quina ilu... ja he començat a maquinar amb el tema del pastís de bolquers... i amb totes les cosesque li vull comprar!!!!!!! Quina gran ilu!!!!! I ahir la meva companya de feina va parir... i la vaig anar a veure...

jejejej això va d'embarassdes!!!!! Estic emocionadíssima!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dv. juny 20, 2008 12:49 pm

Ceci que bien, yo dentro de poco igual os digo que estoy embarazada.. me pienso quedar en la noche de bodas... bueno si podemos hacer algo claro.... jejejejejejejeje que no se yo como llegaremos jejejejejejjejejejeje no se si tendremos muchas energias....
:llit:: :llit:: :llit:: :llit::
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dv. juny 20, 2008 3:15 pm

Ya no me obsesiono, pero es que tengo 34 años y la verdad es hora de darle marcha al reloj porque dentro de poco se parara jejejejeje... ademas hace un mes que me estoy tomando un complemento de acido folico, yodo y vitama B (creo que es la B) a ver pero yo creo que lo intentaremos antes de la boda....
feminacora

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. juny 20, 2008 4:22 pm

Yo también estoy tomando Natalben Nani desde hace una semanita! Pero la sorpresa la he tenido cuando nos fuimos a vacunar para la luna de miel y me dicen que con las pastillas que tengo que tomarme para la malaria tengo que esperarme 2 meses desde que hayamos vuelto de nuestro viaje antes de intentar quedarme embarazada...... Yo de momento me he empezado a tomar el complemento porque como son vitaminas tampoco pasa nada.... IMAGINATE MI CARA DE TONTA!!!!!!!!!!!!!!! YO QUE QUERÍA también EMBARAZARME EN LA LUNA DE MIEL Y LO TENGO CLARO.... ME VEO PARIENDO EN AGOSTO CON TODO EL CALOR!

Que guai CECi lo de la teva amiga! Jo también tinc una companya a l'oficina que està embarassada i m'ha fet moltíssima ilusió! Ja li hedit, ja quedarem per anar a fer un tomet amb els cotxets i els gorditos! o les gordites!

La primera de totes serà la Lau! haurem de quedar per xerrar en un nou foro d'embarassades per anar-nos contant els progressos!
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. juny 20, 2008 4:24 pm

Nenes! Quina xixarror que fa deu meu! Per cert Ceci, no cal que patim per lo dels ventalls perquè no tenen existències.... M'ha fet molta rabia que els hi vaig trucar per reclamar i em van dir que només en tenien 70... Total que li vaig dir que me'ls guardessin i ara m'envien un mail per dir que es van confondre i que no en tenen més, que si vull que em tornin la pasta o què fer.... Total que els hi he dit que m'esperaré a veure si reben stock nou.... Que no estic gaire d'enhorabona ultimament!
Elena Set'08

EntradaAutor: feminacora » dv. juny 20, 2008 4:43 pm

Que bien Elena, pero vaya si te tienes que esperar dos meses, lo tendras que hacer, no vaya a ser que el efecto sea malo para el gordito o gordita pero tranquila que tu tienes tiempo......
:mu:: :mu:: :mu::
feminacora

EntradaAutor: gloripage » dv. juny 20, 2008 8:55 pm

Elena on vas de viatge de nuvis?
T'ho dic pel tema de la malària, es una cosa que no val la pena vacunar-se, perque no existeix la vacuna per la malaria de fet, sols pendre precaucions. Jo marxo a la India i m'han dit aixo, que encara que es zona de risc cal previndre pero no vacunar... Jo no volia pel mateix, perque dintre de poc ens posarem "manos a la obra"....
El meu home viatja molt a àfrica per feina a llocs amb malària i el mateix.... Molt repelent de mosquits, quinina i similar pero res de vacuna... La vacuna es sols efectiva en un 40 o 50% i es mes contraproduent que beneficiosa...
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. juny 21, 2008 12:42 am

Elena... la Glori té raó... no cal prendre lu de la malària... no és obligatori i fa més mal que bé... el meu jefe marxa ara a l'Índia... i si s'ha vacunat de tot però ha decidit passar del tema de la malària... bueno nosaltres amb el tema ONG ho tenim molt a la ordre del dia... així que jo m'ho pensaria...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » ds. juny 21, 2008 1:17 am

estooo Ceci, vicio, no?? ::-)

T'ha ensumat gaire el Lucas??

Como mola la producción!! moltes gràcies per tot!! :-))

AAAAAhhh tinc el teu pen, si el necessites molt urgent, m'ho dius i quedem per donartel
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. juny 21, 2008 11:24 am

´<es súper xula la producció que vam començar ahir!!! quedaran moníssims!!!! tranquila... el pen no correr pressa!!!!

marxo a puigxi nenes!!!! fins dilluns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dg. juny 22, 2008 8:32 pm

Hola noies com anem, ultimament sempre que entro ho faig amb el coet al cul i no tinc temps de res. Aquesta tarda estic més tranquileta o sigui que he tingut temps de fer fotos de les sabates i la roba interior i us les penjo per a que les pugueu veure.

Tema embrassos jo estic saturada, tinc un munt de gent que ha tingut canalla amb el que portem d'any. Si no recordo malament son uns 6 mes o menys i aquest cap de setmana m'han dit que un amic meu esta embrassat (jo que em pensava que no hi hauria ningu embrassat a la boda) o sigui que ja estem preparant també un altre pastis de bolquers pel dia de la boda >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: I parlant del tema, nosaltre també ens posem mans a la feina per la lluna de mel i he d'anar a la farmacia a buscar acid folic. Per les que ja en preneu, que he de demanar? Una marca concret o acid folic en general?

Be ja em direu que us semblen les fotos :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. juny 22, 2008 8:38 pm

Hola noies! Acabem d'arribar de la platjeta!! MMMMM què bé que s'hi està i quina merda haver de treballar demà...... Estem mig morenets però..... no he ficat ni una rentadora ni una secadora en tot el cap de setmana ni he anat al Mercadona.... Demà no sé com m'ho montaré tot.....

Ens hem vacunat de l'hepatitis A i de la febre tifoidea i per la malària no és vacuna el que ens han donat. Són unes pastilles que hem de començar a prendre una setmana abans de marxar de viatge, durant els dies que estem allà i durant 2 setmanes després de tornar més o menys. Ho tinc tot apuntadet per no liar-me perquè al meu home li han donat unes que es diuen Lariam i a mi unes altres que són Malarone i es prenen de manera diferent. També ens han dit que hem de portar un bon repelent de mosquits que porti nose quina historia per ser efectiu de veritat.... En fin, que un munt de medicines i històries....

Anem a Sudàfrica al parc Kruger i com que hi estem 5 dies ens han recomanat prendre les pastilles, ens han dit que si només fossin 2 dies o 3 que es el que tothom s'hi està no caldria...

Així que imagineu-vos el plan... Vaig a fer cosetes que si no .... demà parlem !!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. juny 22, 2008 8:40 pm

Marjo! Que hem escrit ala vegada nena!!! M'agraden molt les fotitos! Les sabates s'assemblen bastant a les meves!! I amb aquesta roba interior el teu home t'embarassarà a la primera perque causaràs furor nena!

Jo m'estic prenent Natalben perquè és el que hem va dir la comadrona, però imagino que hi deu haver varies marques i totes seran si fa ono fa!
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dg. juny 22, 2008 8:53 pm

Gracies Elena pels teus comentaris i er la informació. :-()-)

Que be nenea lo de la platja Jo ja tinc ganes de deixar-me de veure tant blanca, em sembla que dema a la tarda me la passaré a la piscina a veure si tenco el color. Nosaltres aquest cap de setmana vam fer un dinar amb tots els germans (erem 9 en total) pq encara no havien estat al pis i em va tocar fer d'anfitriona. Vaig acabar morta, encara estic posant ara coses al rentaplats ::ffff
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. juny 22, 2008 8:56 pm

Elena es que per la malària no hi ha vacuna, precisament es aixo el que et donen les pastilles... pero bueno es una decisio vostra. Jo aquesta setmana vaig a vacunar-me per la india, hepatitis a i b, tifus, tetanos.

Molt maques les sabates i el conjuntet marjo!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant