Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 20, 2008 8:23 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!
Per fi és divendres!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Dem reina, ja aniras agafant el ritme, i si a més t'ha agafat amb angines, doncs tela lo cansada que has d'estar :-( , però ja veuras com aviat t'acostumes :-)ok:
Mireia, que bé anar amb barca tot el matí, i amb el bon temps que fa, uffffff, quina enveja!!!! Estic esperant amb candeletes els dies aquests de festa de Sant Joan per anar a la platja, ja!!!!!!! :-) ::-) I que no et passi res amb tanta gent a casa, ja m'estresso només de pensar-hi... ja saps què faràs de menu???????????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 20, 2008 8:25 am

SIRA I WINY NOMÉS FALTA 1 DIA!!!!!!!!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dv. juny 20, 2008 8:59 am

Bon dia Gironinesssss!!!

Què tal?? ja som a divendres!! : ban : : ban :

I demà se'ns casen dos gironines: SIRA I WINY

Demà no podré venir, ho sento noies, em feia moltíssima il·lusió venir-hi, però ahir al vespre parlant amb els meus pares, volen anar aquest dissabte a girona a mirar alguna cosa pel meu pare i la meva mare s'ha d'anar a provar de nou el vestit!! perquè li han d'entrar de dalt una miqueta... i a més, també anirem amb la meva sogre a mirar el seu vestit, perquè encara no s'ha mirat res i ens va dir ahir si aquest dissabte hi podiem anar... :o-o: :o-o: Ho sento!!!
Em sap molt de greu no venir, perquè ja ho tenia tot organitzat per aquest dissabte i a última hora, plaff... canvis!! :--(
Pensaré molt amb vosaltres!!
Desitjar-vos que vagi tot molt i molt bé!!

M'haig de posar una mica al dia del forum, perquè últimament no el segueixo gaire!!

Molts records a totes! :-()-)
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dv. juny 20, 2008 9:23 am

Bon dia guapes !!

que tal ??

Dem bonica espero que estiguis millor. cuida't

Ainos avui 3 mesos
:-///: :-///: :-///: :-///: demà el 2 davant
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 20, 2008 9:29 am

Aixxxxxxxxxxxx, Arohha demà el 2 al davant!!!!!!!
:mu:: :mu:: :mu::
:mu:: :mu:: :mu::
El temps passa tan ràpid!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jo crec que a partir d'ara ens passarà volant!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dv. juny 20, 2008 9:32 am

ja veus si passa rapid, demà ja es casen la Winy i Sira i la Chiky , Miriam, Mont , Espe, Dem i Kel ja son unes dones casades :mu:: :mu::
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dv. juny 20, 2008 9:39 am

Cumeta estas molt liada?? :-.:·:: :-.:·::

Agbe com va?? aixi que estaras tot el dissabte de compres trian els vestits. que vagi molt be, ja ens explicaras.

Nenes al final qui va veure a la Winy i qui a la Sira :-/
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 20, 2008 9:50 am

Jo si puc aniré a veure la Winy, però només a l'esglesia i llavors marxaría pitant!!!
Acabo de parlar amb la Chiky i ella diu que anirà a l'esglesia directe ja que li ha de portar la cistella amb els vanos a la Winy, que ja serà per allà!!!Es veu que la Winy va de P*** cul!!!!!!!!!!
:-eh_:: :-eh_::
Llavors, com que Campllong està molt a prop de Quart, si puc venir jo també hi aniré directe, i a les 12.30 intentaré ser allà!!! La Dem diu que surt de treballar a les 12, per tan jo crec que també haurà de venir directe.... :-/ i tu Arohha també ja vindras allà, no??? Miriam i Mont, manifesteu-vos, jijijijijij :-))
Em sembla que no venia ningu més, per tant quedem totes a Campllong, no??
Imatge
ainos28

EntradaAutor: queque » dv. juny 20, 2008 10:42 am

Ostres quina m***da!!!! no puc venir a cap casament ja que aquesta setmana estic donant les invitacions, demà baixam a Barcelona tot el cap de setmana, tinc molts familiars allà.

Aprofito aquesta setmana que tenim vacances per fer la repartició de les invitacions...

Espero que tot vagi molt bé en els dos casaments!!!! i les reporteres ens facin quatre fotetes per veure!!! quines ganetes, a més, sembla que farà un dia espectacular!!!! moltes felicitats a les dues!!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dv. juny 20, 2008 11:18 am

Arohha, preferiria que fós un altre dissabte el tenir que anar de botigues, però els meus pares marxen de vacances i aleshores ens anem a mitjans de juliol per anar a mirar roba, i penso que és massa just. La veritat és que em sap molt de greu,perquè portava tota la setmana pensant en dissabte!! :-(
Feu-li moltes fotos, reporteres!!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: sira » dv. juny 20, 2008 12:27 pm

Hola noietes!!!!!!!!

QUE DEMÀ EM CASOOOO!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-):-):-): :-):-):-): :-///: :-):-):-): :-///: :-):-):-): >.-<: >.-<:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. juny 20, 2008 1:44 pm

Sira i Winyyyy...que demà us caseuuuuu!!!!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

A veure...jo si puc, aniré als dos casaments....

Però a veure...si quedem directament allà...ON ÉS CAMPLLONG??????? No en tinc ni idea.... :-/ :-/ :-/ :-/
A quina hora s'ha de ser allà????????
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 20, 2008 2:03 pm

Miriam, la Winy es casa a les 12.30 h, i Campllong està des de Girona direcció a Cassà de la Selva, hi ha una rotonda que marca direcció aeroport i Campllong a la dreta, doncs has d'agafar aquesta sortida. No et confonguis que passat Llambilles despres d'una gasolinera hi ha un trencant a la dreta que posa Campllong, no agafis aquest ja que és més lent, tu continua direcció Cassà, ok?? JO hi he anat només un parell de vegades, però s'hi va per aqui. Sinó truca a la Winy i potser t'ho explicara per algun lloc més ràpid, però jo aniré per aquí...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: montpra » dv. juny 20, 2008 2:17 pm

Miriam a on seras dema ??
marxes desde Lladó o estaràs a Girona ?
Diguem alguna cosa a veure si puc baixar amb tu.
Petons uapisimaaaa
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. juny 20, 2008 3:20 pm

Merci Ainos!!!

Mont reina, em sap greu però seré a Girona... aquest vespre baixo que tinc que dur a ma germana i ja em quedaré allà.... :--( :--( :--(

Per cert, la meva germana vindrà a veure a les núvies!!!! Te moltes ganes i mira que no us coneix... :-) :-) :-) :-) :-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dv. juny 20, 2008 5:07 pm

Holaaaaaaaaaaaaa guapissimes!!!

Winy i Sira, que demà us caseu!!! Quines ganes que tinc de veure-us, Sira en vivo i en directo i Winy, en foto!

Quin temps que fa, eh!

Aquest matí hem anat de compres a l'Espai gironès, tota la family! Ens hem gastat el que no tenim, però és que el nen i en Michel necessitaven roba... i jo de pas m'he agafat 2 pantalons i 2 tops...

I vosaltres, com esteu?

A veure si podeu baixar tots demà després del casament de la Winy!

Petons
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 20, 2008 5:11 pm

Miriam, un 10 per la teva germana :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 20, 2008 5:13 pm

Nuria, ben fet que fas, ja que vas a comprar pels altres aprofita per comprar per tu :-)) :-)) :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: montpra » dv. juny 20, 2008 6:07 pm

Dema n podre venir nines, ho sento molt :(
Feu moltes fotos ehhhhhhhhh !!

Petons !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. juny 20, 2008 10:24 pm

Hola reinetes!!!!!!

Nenes que tinc conexió a casa!!!! ens hem comprat un ordinador i avui m'han instal.lat la conexio d'internet....d'aquí directe al divorci!!!!!!!!!!!!!!! :o-o: :o-o: :o-o:

Guapissimes que demà us caseu winy i sira!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo tal i com han dit vaig directa cap a veure la winy tot i que al final no ho de ser jo qui reparteixi els vanos. Aquesta tarda li he portat la cistella per que els posi i està a la lluna la winy que bona!!!!!!!!!!!!! i quina il.lusió!!!!

Vaig a mirar si em puc posar una mica al dia quests dies per que tinc un pilo de coses per llegir no us asseguro res.... pero ho intento!!!!!

Esteu totes al caure!!!!!!!!!!!!!!

Cumeta bonica jo també vull veure el teu pentinat!!!!! ah! i demà aniré a buscar un mobil que ahir parlant pel mòbil amb la cumeta se'm va morir i n'he tingut que robar un de vell a un veï almenys per poder fer trucades pero he perdut l'agenda i mil coses!!!! en fi que sempre em passen coses rares!!!!

Ens anem veient per aqui!!!! :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants