Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dj. juny 19, 2008 7:53 am

Bon dia guapissimes!!!!!!

aixxx.... aixo ja esta aqui!!!!!

ahir va ser un dia de bojos, no vaig parar ni 1 min... 1r vaig anar a fer el passaprt i es veu que el DNI también el tenia caducat!!!!! un desastre.... després vem anar a buscar els puros, a ikea a comprar uns vols per les xuxes... i a les 12:30 estavem a l'airolo per porta-li tot i pagar!!! després als músics también a pagar i a portar 1 cd.... després sessión de peeling corporal i neteja facial... vaig sortir super relxada!!! jejej i a la tarda vaig anar a les oficines del BR a pagar también... ahh i también vaig anar a pagar el viatge!!!! a la nit vaig arribar a casa morta!!! xo em vaig posar a fer les maletes amb tota la roba x portar-la a casa l'albert... i li estic fent un àlbum amb tots els mail que ens vem enviar quan jo estva a USA i em vaig quedar fins les 2 del mati per acabar-lo!!!!!! no vaig parar!!!!!!!

avui el dis es presenta més tranquil!!!!!! a les 10:00 sessión de manicura i pedicura i a les 16:30 depilació.... i a les 19:00 BODA CIVIL!!!!!!! aquesta tarda ja sere una dona casada.... s'em fa super raro!!!!!!!

buenooo nenis fins a la nit no em podré conectar i ja us expxlicaré com ha nat el dia!!!!

els nervis els vaig portant jejeje xo encara no sóc realment concient de que el casament és demà!!!!

un ptnt i que tingueu un bon dia
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. juny 19, 2008 9:47 am

Maryyyyyyyyyyy!!! Q avui te'ns cases!!!!!!!!!!!!! Bueno, i demà el bodorrio!!!! Quina ilu!!

Nena, no vas parar!!! Deu ni do les coses q vas poder fer, no??

Jo ahir no em vaig poder connectar, vaig anar de bòlid!!! Estic preparant un poster per un congres i vaig tenir mil i un problemes...

RACHI, al final a la pelu, q tal?? Q t'has quedat pel cabell??
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dj. juny 19, 2008 1:09 pm

MARY!! Quins nervis... jo m'estic començant a posar nerviosa jijijiji
Com ho portes tot?? Demà será genial ja veurás quina boda més maca!! tot sortirá genial!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

CROKETAT'has fet ja l aproba de maquillatge?El pentinat si que ho tens clar no??

RACHI explican's una mica més del pentinat i del maquillatge!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 19, 2008 2:54 pm

Pues el pentinat vam estar parlant i em va dir que no em preocupes... que havia estat mirant les fotos i que em quedaria millor i bla bla bla... i... PORTO SERRELLLLLLLLLLLLLL!! jejejejeje

Per cert, vaig agafar uns clips rodonets d´svarowski, molt senzilletes però molt mones, em sembla que un dia les vas penjar... pots tornar a penjar les fotos???? Les que m´agradaven més me les ha tret la CROKETA, jejeje i despres m´he quedat una orquidea rosa que tenia per allà perque al final hem quedat que em deixaria el cabell sueltlo i em posses la flor!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. juny 19, 2008 3:16 pm

Jajajaja... T'agradaven les q m'he quedat jo??? Vaya tela...

La prova de maquillatge encara l'he de fer... A veure si m'enrecordo de trucar-lo i així quedo amb ell!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. juny 19, 2008 3:25 pm

RACHI estarás molt guapa!! A mi el serrell m'agrada molt bueno ja sabeu que jo tambè portaré serrell, es que trobo que et fa més cara de nena buena d'innocent i m'agrada aquest look per la boda.

Et poso els clips a veure si son aquests!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 19, 2008 3:27 pm

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Fiancée, ets una crack!!!!!!

Son aquestes!!!!!!

Croketa, si que m´agraden les teves. Ell em volis possar aquelles quadrades, però jo trobo que aquestes son mes mones, no????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dj. juny 19, 2008 3:48 pm

Hola guapes!!! Aquesta setmana vaig de cul amb la feina, i gairebe no m'he pogut connectar....

Mary!!!! Aquesta nit ja serás una dona casada!!! I ja no queda res pq et vesteixis de nuvia, amb el teu vestit impressionant!!! Aixsss, quina emoció!!!

I veig que la resta ja ho teniu tot molt avançat, oi????

Jo aquesta setmana estic parada, el proper finde si puc anirem a veure algún lloc.. Encara he de trucar, jejejeje, sóc un desastre!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 19, 2008 5:04 pm

of courseeeee... aqui anem fent, eh???

Per cert noietes, algun te un planell d´aquells de situació de taules????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. juny 20, 2008 7:37 am

Bon dia guapes!!!!!

ja sóc una dona casada!!!! sona raro jejeje ahir va anar super bé... vem anar a l'ajuntament de dosrius i després vem fer un pica pica amb tota la family i després vem anar a sopar amb els meus pares i amics de la familia, els que ens han regalat els anells.... ufff el moment de dir el "si" et puja un nose que x tot el cos, que és una sensació que crec que no oblidaré mai.... la veritat és que ens ho vem passar genial!!!!!!! i em vaig fer un far de plorar... pq la meva avia em va regalar el seu anell de casada de brillants... és un anell que des de que sóc petita que li dic que m'agrada moltíssim... i ahir m'el va regalar... em vaig posar a tremolar i tot...... va ser un moment molt emotiu!!!!!

i avui.... el bodorrio jejeje estic una mica nervi, espero que tot quedi genial.....

nenis us volia donar mil gràcies pq m'heu ajudat moltíssim i gran part de lo bé que surti avui el casament és gràcies a vos.... em compartit un munt de coses tant del casament com no, i espero que aquesta amistat que s'ha fet a través del foro no desapareixi un cop casades totes!!!!! a més ens quedarà la ofcourse l'any que ve!!!!!!! buenoooo paro pq m'estic posant molt sensiblona!!!!!!!!! només us volia donar les gràcies i que per mi sou molt especials pq em compartit moltes coses!!!!!!!

un pto gegant!!!!!!!!

jo marxo el dimecres 25... abans de marxar segur que us passo alguna foto...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 20, 2008 9:43 am

MARYPreciosa avui será un dia genial, jo estic també molt emocionada aixó ja está en marxa...
Aprofita el día al 100% pq mai l'oblidarás!!!
Ja estic esprant amb mollllllllllltes ganes les fotos!! Petonets nena aprofita el día al máxim!!

:-))
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 20, 2008 10:51 am

Aix nenes... quines paraules!! M´heu emocionat!!! He hagut de fer esforços per a que no sé m saltin les llagrimes!!! Aoxxxxxxxxxxxx... mary... possa´ns alguna fotillo, i explica´ns una miqueta!!!

Ahir vaig fer el tastet del menu i ja el tenim!!!!
Ens ho vam passar molt bé! Despres us explico!!! Of course... em sembla que tu ens mantindras unida!!! jejejeje
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 20, 2008 11:01 am

Bon dia!!!

Mary, el teu dia ja ha arribat!!!!! Amb un temps espectacular!!!
Nenes, arriba los ánimos, que m'haureu d'assessorar mooolt durant aquest any, eh??
A més, será genial quan tornem a quedar, totes casades, i explicant els detalls de la boda (pq al Setembre ens hem de veure, eh??? Així feu la`vostra crònica en vivo i en directo)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 20, 2008 11:17 am

I tant of course!!! Ni ho dubtis!!!

Fiancée... mira!! Té molt bona pinta el teu dia!!!!

http://www.accuweather.com/world-foreca ... A&metric=1
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. juny 20, 2008 1:19 pm

Mary guapissima!!! Disfruta moltissim d'aquest dia!!! Segur que sortirà tot genial i q t'ho passaràs mooooooolt bé!!!!

La resta q tal? Com es presenta el pont?? Jo tic amb unes ganetes de platja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 20, 2008 1:28 pm

yupiiiiiiii!! Espero que faci bon temps!!! Asies RACHI!! Com va anar el tast??
Jo pel pont no faig res especial, fer cosetes al pis com sempre i ultimant detalls pel bodorrio!! jijiji

Avui he vist al meu perruquer i ja m'ha tornat a canviar el tocado jijiji al final m'ho ha canviat per un que es preciós!!! Es un llacet però es tan maco i dona un aire molt més romantic al pentinat!!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 20, 2008 4:12 pm

Chicas necesito una mica d'ajuda no sé que regalar ni las pares ni a les avies ni a les meves cosines...

Bueno papas i avies ni idea pq el tipic ram no sé... i els meus fotografs no crec que em preparin una fota del mateix dia per donar-lis... aixíque no sé!

I a les meves cosines les hi donaré a la vegada alguna cosa (pq la meva cosina gran em va regalara a mi el ram i vull fer-li algo) però no sé el que... flors també?? Es que tindre 3 entregues de flors...
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 20, 2008 4:23 pm

Fiancée, als papas no tinc ni idea de que recomanar-te. Fa un temps estaba de moda regalar un marc digital amb fotos del casament, però ara el marc digital ja el te gairebé tothom, jejejeje.. I a les avies, encara que ho vegis molt típic un ram jo crec que els hi farà il·lusió, no???
Pq dius que els fotógrafs no et prepararàn una foto??? Sempre ho fan....

MARY!!!!!! JA SE QUE AVUI NO ENS LLEGIRÀS, PERO DE TOT COR ET DESITJO QUE TINGUIS UN DIA FANTÀSTIC!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 20, 2008 5:21 pm

Ofcourse es que els meus fotografs no venen fotos al casament, per això suposo que no portarán cap aparell per imprimir-les allá mateix... però dilluns els trucaré a veure que diuen.
La MARY estará ara al cel...que guay i a mi no em queden res més que dues setmanes!!!! Aix... tinc ja ganes de que arribi el moment!!!
fiancée

EntradaAutor: anunciña » dg. juny 22, 2008 12:23 am

fiancé, jo als avis els hi vaig regalar un "oscar" amb "el millor avi".
mira a la web de www.cartroonweb.com les imatges.
anunciña
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 72
Membre des de: ds. març 17, 2007 6:08 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants