NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dl. juny 16, 2008 10:21 pm

Hola noies que tal anem? Avui es el primer dia despres de dos setmanes que no tinc la costella a casa. La veritat es que relaxa de tant en tant està soleta i a més així puc escriure tranquilament :-)ok:

RAQUEL MOLTES FELICITATS PEL TEU DIA ME N'ALEGRO QUE TOT SORTIS TAN BE. A MI TAMBÉ M'HAS FET EMOCIONAR AMB LA TEVA MINI CRONICA JA TINC GANES D'ESCOLTAR ELS DETALLS I ARA A DISFRUTAR DEL VIATGE QUE TAMBÉ SERÀ FANTASTIC

Elena que be que tot s'hagi solucionat amb el vestit i que estiguis més tranquila Amb el pedazo de dona que estas feta era impossible que et quedes malament (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

Ceci la música molt be. Nosaltres estem en proces. Aquest dia vem estar parlant de la musica de la cerimonia. EL meu futur es va quedar impresionat amb la veu de la noia que cantará i amb el piano del noi, si algu necessita els seus serveis son realment impresionants i s'adapten a tots els gustos i repartoris. He decidit que passo de la marxa nupcial pq no em convens gens i entro amb una altra música (a veure com s'ho agafaran a casa) Us poso el video de la canço amb que pobrablement entraré a veure que us sembla

http://youtube.com/watch?v=OS8F5x07pl8

Nosaltres pel pastis utilitzarem la canço del circ du soleil que ens encanta =0-0-) =0-0-)

Ah també hem fet fer uns imans a vistaprint us poso les fotos a veure que us sembla, ne'm fet 200 de cada model pq no ens posavem d'acort i vam decidir de fer els dos i repartir meitat i meitat

Be noies us he pegat un bon rotllo pr encara no esta tot que falten les fotos de les sabates i la roba interior pr no us vull atabalar. :o-o:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 16, 2008 10:27 pm

Ei Marjo!!!!! d'atabalar res de res... volem les fotikis!!!!!! ueeeeeeeee

Jo no puc fer els imans més grans... no els veig bé, però potser des de la feina podré... el meu pc fa coses rares!!!!! :-( :-(

Que xula la cançó... no crec q s'enfadin a casa, dona!!!! Només faltaria!!!!!! jejejejjeje
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dl. juny 16, 2008 10:37 pm

Ara veig que jo tampoc les puc fer grans Be us poso les originals sense les lletre per a que us feu una idea
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dl. juny 16, 2008 10:59 pm

Marjo la cançó és preciosa! M'encanta! Ara es que et deixi el cura.... Que aquestes coses mai se sap
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dt. juny 17, 2008 6:21 am

Bon dia a totes, com anem? Jo amb unes poques ganes de treballar increibles.

Glori el capellà rai que es amic d la familia i a mes es molt jove i enrotllat per aixo no hi ha problema. Ens va dir que la boda al nostre aire.

Ceci no vaig pensar a preguntar-te on vas comprar lo dels canons de petals de rosa a Cerdanyola. Per quina zona mes o menys? es que em va fer gracia pq nosaltres tenim els tipics de confeti pr petals no ho havia sentit a dir mai :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Laura31 » dt. juny 17, 2008 8:42 am

Ei noies moltes gràcies a totes!!!

Us aniré contant...

Per cert una pregunta que li dono voltes sovint? quan dieu que penjeu imatges de sabates, invitacions, etc... on les penjeu? us les envieu per privat?

Gràcies
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. juny 17, 2008 8:51 am

Laura buenas, tienes que iniciar la sesión si no no veras las fotos......
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. juny 17, 2008 9:45 am

Mar... jo tampoc havia vist mai els canons de pètals de rosa... la noia de la botiga em va dir que era la primera vegada que els rebia i que eren una passada... la botiga està a la plaça de l'ajuntament de Cerdanyola... exactament a la part del Passeig Cordelles, al costat de la gelateria Da Vinci. Em van costar uns 4 euros i pico... però només en vaig agafar 2... això sí, són molt llargs.

Laura31, les fotos es pengen amb el gestor d'arxius que hi ha sota el text quan escrius un missatge, on posa "afegir un arxiu adjunt". Has de posar... examinar, et farà triar la foto i després només hasde fer com amb els missatges... apretar "trametre".
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dt. juny 17, 2008 11:29 am

Si dona si! Ara ja està la cosa avançada dona, segur que tot anirà be
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dt. juny 17, 2008 2:30 pm

Tranquila dona que aquest cop estàs fent molta bondat, segur que tot va be!
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dc. juny 18, 2008 10:55 am

Chicas que tal, como estas Laucob.... espero que este todo bien....que ganas de estar como tu ya con panxeta......
Bueno chicas la ultima de mi amiga, me dijo que no venia a la boda y ahora me pide el numero de cuenta para hacerme un regalo, evidentemente no se lo he dado y se ha puesto como una moto.. me ha dicho que soy una interesada, porque hacia mucho tiempo que no hablabamos y que desde que me caso si....en fin historias para no dormir....y la verdad que me han quitado el sueño llevo dos noches que no duermo mucho..... jolinnnn que pesadilla......
Chicas el dia 1 de Julio tenog la 1ª prueba del vestidooo, que ganitas.... y el dia 19 de julio el tastet del menu.....que ganitas ya... esto se acerca.....
BESITOSSSSSSSSSSSS
feminacora

EntradaAutor: Key » dc. juny 18, 2008 3:52 pm

uooo cànons de pètals!! ha de ser la otia!! jo vul!!!! :-(

Nani, tu "amiga" no hace más que marear la perdiz, e intentar hacerte responsable de algo, cuando no pone nada de su parte...

Lo mejor que pódrías hacer es dejar de hacerle caso, no se merece que sufras tu ahora por ella, no hace nada para arreglarlo, al contrario. Ánimo!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. juny 18, 2008 4:07 pm

Gracias Key, eres genial, yo entro aqui solo para explicar mis problemas, y vosotras seguro que teneis problemas mas importantes en la vida, que los mios.... lo siento...pero es que esto me supera... pero si yo no lo quiero hacer caso pero es ella la que no se da cuenta.... que yo quiero que a mi boda venga la gente a pasarselo bien y no a que pongan malas caras o lo que es peor que vengan para despues criticar cada una de las cosas que pasan en la boda....estoy super nerviosa y estresada... me estoy empezando a adelgazar.... y eso que me habia engordado 2 kilos, pero en este mes y 3 semanas seguro que pierdo esos 2 y alguno mas.......pero despues de la boda espero engordar pero por otra cosa que no es comer jejejejeje :-()) :-()) :-()) :-())
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 18, 2008 4:29 pm

Nani cariño, es difícil decirlo cuando uno es ajeno a una situación concreta, no tiene las referencias ni está en la piel de otro... pero como bien te ha dicho key, lo mejor para tí sería ni tan siquira pensar en esta "amiga", pq es evidente que lo estás pasando mal... y ahora, precisamente ahora, no es momento de sufrir... Es duro pensar que una amisatd pueda haber terminado... pero a veces sucede y por muchos esfuerzos que invirtamos en subsanar el problema... si el problema lo tiene la otra persona... lo mejor es alejarse. Muchos ánimos compi!!!!! Ya verás que todo irá bien... y el tiempo pone a cada uno en su lugar.

Besos!!!!!

Nenes... que no veieu q ja fa calor!!!!!!! jo no perdo ni un minut.,... ja vaig al solàrium!!!!! Encara que amb lu que em costa que m'agafi... necessito ben bé els dos mesos que em falten per la boda!!!! sol... ven a mi... ::-)
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dc. juny 18, 2008 5:22 pm

GRACIAS QUE SEPAIS QUE SOIS UNOS SOLETES....COMO PUEDE SER QUE PERSONAS A LAS QUE APENAS CONOZCO ME HAGAN SENTIR TAN BIEN SOIS LAS MEJORESSSSSSS.............
BESITOS A TODASSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SABEIS UNA COSA
OS QUIEROOOOOOOOOOO
feminacora

EntradaAutor: Key » dc. juny 18, 2008 8:14 pm

ánimo Nani, concéntrate en la gente que teneis a vuestro alrededor que os dará el calor y el cariño que os mereceis el día de la boda!! :-()-)

Ceci, piscinaassss, i si pot ser, algo de platja, però ojo no et cremis... desde que Maddy em va dir que portava 120 uvas, jo em sembla que del solarium desisteixo... al menys que no agafi color primer natural.....

Epa, em dius quan et passem a recollir i on eh?? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. juny 19, 2008 6:15 am

Hola noies, bon dia

Avui el sol promet apretar. PER FI HA ARRIBAT L'ESTIU *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* A partir d'ara piscina, piscina i més piscina a veure si agafo una mica de coloret pq com la Ceci no hi ha manera de posar-me morena i del solarium ja he desistit pq l'unic que aconseguia era tacarme la pell :-/

Nani m'uneixo al que ja t'han dit per aqui. No val la pena que t'amoinis, has de disfrutar de la boda que com diuen per aqui les casades es passa de seguida

Ceci merci per les indicacions. Si vaig a Cerdanyola m'hi passaré pq sembla que pot estar molt be
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. juny 19, 2008 10:59 am

Marjo, no et vaig dir res, les fotos dels imans són molt maques!!

Em sembla que ara estem totes igual... a correr per agafar color

Jo a Cedanyola em sembla que no m'hi arribaré... no hi he estat mai, segur que no trobaria la botigueta... a veure si es patenten més, perquè ha de quedar maquíssim
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. juny 19, 2008 11:35 am

Doncs Gema, jo a Cerdayola i vaig sovint... així que el dia que hi vagi t'aviso i si e vols te'n agafo... l veritat que fan una patxoca!!!!

Ja els hi faré fotos pq els veieu.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dj. juny 19, 2008 12:05 pm

Marjo las fotos son muy chulas....
Ceci...que ya pronto te quedaran 2 meses....
Que bien que ganas de que llegue el dia....
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant