Bé nines,..... ara bé la part del meu cap de setmana,.....
Ufffff,.... la veritat és que vaig tenir “un moment” de crisis,.... Tan és així que si hagués estat a 6 mesos del casament ho envio tot a pastar fang, us ho ben juro!!!
I evidentment, aquest moment va començar després de sortir de la perruqueria,....
A veure,.... us posaré fotos del pentinat,....
Tothom em diu que no n’hi ha per tant, i potser no, .... Però ja fa temps que aquest tema el tinc ben entravessat, i crec que les de la perruqueria també em tenen a mi entravessada, però ho sento,.... fins que no m’hi vegi bé, no penso parar!!! Si no els hi pagués, ho entendria, però com que no és el cas,...
Va haver-hi un moment que em vaig sentir fatal, com si les molestés,.... per això dissabte al vespre i tot diumenge vaig estar en crisis, per tot plegat!!! Perquè no m’agrado amb el pentinat, per com em van fer sentir en algun moment i perquè ja podeu comptar tot el que va comportar això amb la meva mare,.... Tot va degenerar, perquè ja no era tan sols el pentinat,....
Jo amb un disgust de por, la meva mare també, les 2 plorant, bé,.... tot un espectacle!!!! La veritat és que estava molt disgustada, perquè jo estava “xof”, la meva mare també,... Però després penses: però si és un casament!!
També, per això no us vaig dir res, perquè sincerament, no tenia ganes d’entrar al fòrum,.... i espero que m’entengueu....
A veure,.... jo el que no entenc és: si amb el vestit m’hi veig súper bé (i no hi vaig sempre), perquè amb el pentinat (que tampoc hi vaig sempre) no m’hi veig bé??? Doncs perquè no és el meu estil!!! I això no ho entenen,....
En fi!!!
Que volia resumir i no he pogut!!!!
Bé, com veieu ara ja estic al 100%!!! Ahir vaig anar a fer la 2ª prova i,..... EM VEIA TAAAAANNNNN GUAPAAAAAAA!! (És que no tinc àvies)!!!
El meu pare pobre es va posar tot vermell i amb els ulls brillannnnnnts!! Mare meva, que malament ho passaré el dia del casament,...
Em vaig fer com una cueta ben alta, així com en cascada i amb el cabell llis,..... i em veia genial!!! Així que tiraré pel dret!!!
Ah, i només m’han d’entrar un xic una pinça del pit (tinc una teta més gran que l’altra),... i ja està!!
Ah,..... i a part de tot això,..... ahir també vaig anar a triar els centres de taula del restaurant i el diumenge vam anar a “assajar” amb el mossèn (tema lectures, pregàries, on ens hem de col•locar, etc.). I també ja tenim les taules pràcticament enllestides!!!
P.D.: A veure si trobo el cable per a descarregar les fotos de la càmera.