Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 16, 2008 5:05 pm

Osti Kel, això no es fa!!!!!!!!!! I nosaltres aquí aguantant la pluja... fa un temps de mer**!!!!!!!!! Quina envejeta més sana!!!!!!!!! Passeu-vos-ho molt i molt bé, i esperem la mega cronica!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. juny 16, 2008 5:08 pm

Hola Kel , nena que be a la R.dominicana, disfruteu molt , ja ens explicaras a la tornada, esperem la cronica i moltes fotos :-)(-: :mu:: :mu:: :mu:: :-///: :-///: :mu:: :mu:: :-///: :-///: :mu::
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 16, 2008 5:14 pm

Quina enveja, eh Arohha!!!!!!!!!! I nosaltres aqui treballant.....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dl. juny 16, 2008 5:34 pm

ja veus Ainos, i a mes amb aquest temps de mer***da :--( :--(
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 16, 2008 5:36 pm

Així que la Chiky s'ho ha passat genial, no????? Deu estar super feliç!!!!! *.-o-o.*
Imatge
ainos28

EntradaAutor: mireia 9 » dl. juny 16, 2008 6:07 pm

Bona tarda noies!!!

Kel-go quina enveja a la republica dominicana, que be!!! a posar-te super morena!

Ainos m'alegro que el teu home estigui millor.
Winy on ets????

Sira ho portes tot controladissim, tranquila que tot anira molt i molt bé!!!

nosaltres demà a parlar amb el mossen, a veure que diu!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: montpra » dl. juny 16, 2008 10:25 pm

Kel nena quina sortttt, i quina enveja més sana que te tenim !!

La Chiky ha tornat avui, ja que és el mateix creuer que vam fer nosaltres i s'arriba a les 4 a Barna.

Sira has fet moltes coses avui, reina que et queda molt poc.

Petons !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dl. juny 16, 2008 10:26 pm

Nenes, sabeu què m'ha passat avui ?

He vist una trucada al mobil i que m'havien deixat un missatge a la bustia, jo si que escolto el missatge i em trucaven d'un floristeria de Figueres, que tenien un encàrrec per portar-me a casa i que no havien trobat ningú al mati.
Jo he trucat a les 4 i em diuen que tenen un Interflora per mi que ve de Girona, i io pensava qui collons m'envia coses, si ja m'he casat fa 3 setmanes, no entenc res ...
Vaig a la floristeria, recullo el interflora, i cordonsis un ram tope xulo, blanc i amb una olor que feia ...
total que miro la targeta i he flipat molt !! Era de la joieria on vam comprar les aliances a Girona !!!

Quin tracte i quin detall més macu !!!! M'he emocionat !!!!

Apa, callo perquè vaia rollo que us he fotut ...
Petons !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 17, 2008 7:33 am

Bon dia gironines!!!!!!!!!!!!
Winy i Sira que només queden 4 dies!!!!!!!!!!!

Mont quina sorpresa més agradable!!!!!!! I tot un detall per part de la joieria, quina il.lusió >.-<: >.-<:

Mireia, tu per casualitat treballes a Sant Feliu???

Cumeta, a veure si avui ens poses fotitos de la prova de pentinat!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 17, 2008 8:24 am

Bon dia cuquessssssssss!!!!

Ufff,.... perdoneu per haver estat tant "missing" aquests dies,.... però ara ja començo a anar una miqueta atabalada,... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Aiiiix, us he d'explicar tantes i tantes coses,.... Però en primer lloc,...

Winyyyyyyyyyyy, on etssssssss??? Com estàssssssssssssssssssss????

Arohhaaaaaa, bonicaaaaaaaa, me n’alegro moltíssim que anés tan i tan bé el tastet!!!! La veritat és que heu fet molt bona el.lecció!! El lloc és preciós i s’hi menja d’allò més bé!!!I el que heu triat,.... MHMMMMMMMMM!!! I la crema catalana que has comentat té una pintaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Agbe, cuca, molt bé!!! Ja has fet la primera provaaaaaaaaa!! A que és emocionant?? Perquè ja és EL TEU VESTIT!! Jjijijiji.
Doncs això del cinturó blanc i el xal vermell pot quedar molt bé!! La filla d’uns amics dels meus pares es va casar amb un vestit blanc i portada el xal rosa fucsia!! Pot sonar molt estrany, però la veritat és que li quedava de conyaaaa!!! Perquè li feia molt de contrast, i amb lo moreneta que estava,...... anava guapíssima!!!

Dem, nina, MOLTTTS ÀNIMS!!!!!!!! Sí cuca, els problemes familiars són tot un rotllo, però ja veuràs com tard o d’hora tot es soluciona.... I si necessites qualsevol coseta, ja ho saps,... aquí ens tens pel que faci falta!!

Ainos, reina, tu tranquil.la, ja veuràs que entre el juliol i l’agost et dona temps de posar-te moreneta!!! I sempre ho pots combinar amb un xic d’UVA,.... ja veuràs com després t’agafa moltíssim el sol!!!

Nuria, nina, espero que el teu home estigui millor!! Fes-li mimitus!!!!

Sira, nina, me n’alegro que la despedida anés tan bé!!! I que et fessin el que tu volies,.... I això de la panxa,.... vols dir que no són els nervis??? Bé, sigui el que sigui espero que ja estiguis millor!!! Ah, i ja veig que també heu avançat força!!! Enhorabona!!! Això ja està aquíiiiiiiiiiiiii!!!

Queque i Mireia,.... ostres, ja us queda res per fer la primera prova, eh???!!

I a la Kel, com li va anar? En sabem alguna cosa??

Aiiiii, la Chiky ja deu estar per aquíiiiiiii!!! Però no té internet!!! A veure si es pot connectar des d’algun lloc i ens explica alguna coseta.....

Ah,...... i com ja us han dit la Nuria i l’Ainos,.... dir-vos que l’Espe estava ESPECTACULAR, IMPRESIONANT, GUAPÍSSIMA!!!!
Uffff,.... se li veia una pell, una cara,.....MOLT I MOLT GUAPA, DE DEBÓ!!!!!

Ostres,.... quin rotllo us he fotut!!! I això que encara no us he explicat el meu cap de setmana!!! I jo quan explico alguna cosaaaaa,....

Ara us ho explico,....
Intentaré resumir!!! :o-o: :-))

Fins ara maques!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 17, 2008 8:47 am

Vinga Cumeta explica, explica!!!!!!!! :-) :-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dt. juny 17, 2008 9:03 am

Bon dia nines!!! :mu::

Entro un momentet a saludar-vos, perquè per no perdre la costum, estic super liada.

Dem, patatona, espero que anés molt bé el primer dia de feina!!
I perdona que no t'havia dit res de lo dels problemilles familiars, però tranquil.la que tot es soluciona!! i ja saps que ens téns aqui per lo que necessitis.

Queque i Mireia, que se m'havia passat per alt, que d'aqui a poc més de 15 dies teniu la proba del vestit!! :-eh_:: :-eh_::

Cumeta, com anat el cap de setmana???explica, explica!!

Winy, on ets?????

Sira, com va anar la prova del vestit??

Arohha i Ainos no treballeu tant, jejejeje!! :-.:·::

Kel, guapa, disfruta molt del viatge i ja ens explicaràs a la tornada com anat tot casament i viatge!!

Nuria, què tal estàs?? tot bé??

Mont, quin detall els de la joieria!! :-)ok:

Records guapes!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 17, 2008 9:05 am

Bé nines,..... ara bé la part del meu cap de setmana,.....
Ufffff,.... la veritat és que vaig tenir “un moment” de crisis,.... Tan és així que si hagués estat a 6 mesos del casament ho envio tot a pastar fang, us ho ben juro!!!
I evidentment, aquest moment va començar després de sortir de la perruqueria,....
A veure,.... us posaré fotos del pentinat,....
Tothom em diu que no n’hi ha per tant, i potser no, .... Però ja fa temps que aquest tema el tinc ben entravessat, i crec que les de la perruqueria també em tenen a mi entravessada, però ho sento,.... fins que no m’hi vegi bé, no penso parar!!! Si no els hi pagués, ho entendria, però com que no és el cas,...
Va haver-hi un moment que em vaig sentir fatal, com si les molestés,.... per això dissabte al vespre i tot diumenge vaig estar en crisis, per tot plegat!!! Perquè no m’agrado amb el pentinat, per com em van fer sentir en algun moment i perquè ja podeu comptar tot el que va comportar això amb la meva mare,.... Tot va degenerar, perquè ja no era tan sols el pentinat,....
Jo amb un disgust de por, la meva mare també, les 2 plorant, bé,.... tot un espectacle!!!! La veritat és que estava molt disgustada, perquè jo estava “xof”, la meva mare també,... Però després penses: però si és un casament!!
També, per això no us vaig dir res, perquè sincerament, no tenia ganes d’entrar al fòrum,.... i espero que m’entengueu....

A veure,.... jo el que no entenc és: si amb el vestit m’hi veig súper bé (i no hi vaig sempre), perquè amb el pentinat (que tampoc hi vaig sempre) no m’hi veig bé??? Doncs perquè no és el meu estil!!! I això no ho entenen,....

En fi!!!
Que volia resumir i no he pogut!!!! :-))

Bé, com veieu ara ja estic al 100%!!! Ahir vaig anar a fer la 2ª prova i,..... EM VEIA TAAAAANNNNN GUAPAAAAAAA!! (És que no tinc àvies)!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
El meu pare pobre es va posar tot vermell i amb els ulls brillannnnnnts!! Mare meva, que malament ho passaré el dia del casament,...
Em vaig fer com una cueta ben alta, així com en cascada i amb el cabell llis,..... i em veia genial!!! Així que tiraré pel dret!!!
Ah, i només m’han d’entrar un xic una pinça del pit (tinc una teta més gran que l’altra),... i ja està!!

Ah,..... i a part de tot això,..... ahir també vaig anar a triar els centres de taula del restaurant i el diumenge vam anar a “assajar” amb el mossèn (tema lectures, pregàries, on ens hem de col•locar, etc.). I també ja tenim les taules pràcticament enllestides!!! :mu::

P.D.: A veure si trobo el cable per a descarregar les fotos de la càmera.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 17, 2008 9:13 am

Cumeta cuca quin greu que em sap lo de la pelu.... la veritat és que sembla una tonteria, però no ho és!!! Tu t'hi has de trobar guapa i còmode, i això només ho pots decidir tu!!!
Però bé ara ja ha passat i ja has trobat el pentinat que t'agrada i t'hi veus bé :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Estic impacient per veure les fooooooooooootos!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dt. juny 17, 2008 10:03 am

Bon dia guapes,

Cumeta nena, que malament aixo de la pelu :--( :--( , i no pots canviar?? anims reina, segur que amb la coseta mes sencilla que et facin estaras guapissimaaaaaaaaaaaaaa. :mu:: :mu::

que be que sortisis tant contenta del vestit :-///: :-///: :-///: .

Mont quin detall mes maco els de la joieria :-)ok: :-)ok:

Dem bonica que tal els primers dies de feina??

Winyyyyyyyyyyyy ens has abandonat, jejeje!!!!!!!!! :hmm::

Abge i Ainos que tal??
Imatge
arohha

EntradaAutor: Agbe » dt. juny 17, 2008 10:10 am

Cumeta, guapa, has de veuret bé amb el pentinat que portis, perquè sinó per més que la gent no li doni importància, tu no acabaras d'estar al 100%. Jo et recomanaria que vagis a una altra pelu...encara que només sigui perquè et facin la teva idea de pentinat.

Arohha, guapa com estàs??enfainada m'imagino.

A veure si ens ensenyes les fotos. :mu::
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dt. juny 17, 2008 10:32 am

Bon dia noies!!! tot i estant de vacances us llegeixo, però no em dona temps per entrar.
Cumeta ànims!!!, és un dia però tambè t´hi has de veure bé, no?

Per cert, Agbe que bé ja t´has provat el teu vestit??? jo vaig passar el divendres, i ja em volia donar hora per aquest dissabte però com que estic de vancances per poder repartir les invitacions i fer recados li vaig dir que m´ho deixès per la primera setmana de juliol.

Tambè dir que el dissabte va ser un dels dies més macos que recordo des de que vam començar els preparatius, ja que vam anar de botigues per triar vestit i traje pels meus pares. Ja estan vestits!!!!

Només recordo la meva mare preciosa!!! i el meu pare dient que aquesta vegada volia anar amb un traju especial i diferent, estava guapíssim!!!! i super elegants!!!! quina il·lusió em va fer, dir que vaig disfrutar més que el dia de la prova del meu vestit!!!! sembla estrany, no?

Avui vaig amb la meva sogre a veure si trobem alguna coseta per ella.I només em falta anar un dia mab la meva germana.

quin rotllo us he fotut!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: queque » dt. juny 17, 2008 10:36 am

Ahh!!! per cert per rematar el dia del dissabte quan vaig arribar a casa la meva parella estava eufòric, dient que ja tenia traju, que aniria guapíssim!!! estava super il·lusionat, i això va acabar de fer perfecte el dia del dissabte!!! un dia que recordaré sempre!!!
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dt. juny 17, 2008 11:08 am

Queque, moltes gràcies per lo de les botigues!! m'has ajudat força. *.-o-o.*

Eih, on souuuuuuuuuuuuuuuuuu??

:-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Agbe