RAQUEL MOLTES FELICITATS PEL TEU DIA ME N'ALEGRO QUE TOT SORTIS TAN BE. A MI TAMBÉ M'HAS FET EMOCIONAR AMB LA TEVA MINI CRONICA JA TINC GANES D'ESCOLTAR ELS DETALLS I ARA A DISFRUTAR DEL VIATGE QUE TAMBÉ SERÀ FANTASTIC
Elena que be que tot s'hagi solucionat amb el vestit i que estiguis més tranquila Amb el pedazo de dona que estas feta era impossible que et quedes malament
Ceci la música molt be. Nosaltres estem en proces. Aquest dia vem estar parlant de la musica de la cerimonia. EL meu futur es va quedar impresionat amb la veu de la noia que cantará i amb el piano del noi, si algu necessita els seus serveis son realment impresionants i s'adapten a tots els gustos i repartoris. He decidit que passo de la marxa nupcial pq no em convens gens i entro amb una altra música (a veure com s'ho agafaran a casa) Us poso el video de la canço amb que pobrablement entraré a veure que us sembla
http://youtube.com/watch?v=OS8F5x07pl8
Nosaltres pel pastis utilitzarem la canço del circ du soleil que ens encanta
Ah també hem fet fer uns imans a vistaprint us poso les fotos a veure que us sembla, ne'm fet 200 de cada model pq no ens posavem d'acort i vam decidir de fer els dos i repartir meitat i meitat
Be noies us he pegat un bon rotllo pr encara no esta tot que falten les fotos de les sabates i la roba interior pr no us vull atabalar.