NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. juny 13, 2008 10:16 am

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

¡¡¡¡¡¡¡RAQUEL!!!!!!!

QUE DEMÀ JA SERÀ EL DIA!!!! QUE DEMÀ US CASEU!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE VAGI MOLT MOLT MOLT BÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. juny 13, 2008 10:59 am

Elena t'he passat l'arxiu pels vanos,... però m'ho estic mirant bé i queda massa petit el dibuix... si el faig més gran no llegirà res ni es veuran els ninus... però si es queden així de petits encara menys...

Quin nom té la lletra que vau fer servir? Igual puc mirar de refer el dibuix... pq es que realment és masa peque. Ja em diràs... o potser tens una versió del dibuix dels ninus més gran, amb més qualitat...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. juny 13, 2008 2:00 pm

Bones !!

weno weno weno

Urgell, que ens escrius desde la teva lluna de mel!! MOltes gràcies pels ànims, com han dit les demés noies, sentir això reconforta!

Espero que disfruteu molt del vostre viatge i que a la tornada ens ho expliquis tot.

Raki!! demà és el gran dia!! espero que tot surti rodat i que la felicitat surti fins pels poros de la pell!!

Marjo, molt bé!! quin ritme que porteu!!

Nosaltres aquesta setmana hem fet força coses, més tenint en compte que encara estic liada amb els papers de les opos....

Hem reservat les habitacions pels convidats de fora, al Real, dimarts vam visitar l'hotel i nosaltres també ens quedarem allà a la suite que tenen al l'últim pis.

Vam anar com us vaig comentar l'altre dia a parlar amb el restaurant, al principi ens va ficar algunes "pegues" però al final, ens la vam guanyar...jejeje, el mes que ve, el tastet!

També tenim l'expedient, que ahir a la tarda hem vaig adonar que ens havien ficat els noms i després els dnis en ordre invers que els dels noms, però he anat avui i m'han dit que no havia problema, que no calia refer-lo, menos mal!!

També he aclarit qui ens casarà (si no passa res, clar, m'han dit que a principis de setembre truqui per corroborar, però ja ho té dins l'agenda!)

Weno, l'únic que ens ha fallat del plàning aquesta setmana, són les invitacions.. que haviem d'anar a veure a dos collles d'amics i al final, a una no els anava bé i als altres no hem pogut anar, però de la setmana que ve, sí que ja no passa.

Weno reines,q ue vagi molt bé el cap de setmana, jo demà, m'en vaig de comiat de soltera!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dv. juny 13, 2008 5:43 pm

Ufff, quantes coses...

Primer: Raquel Felicitats, el teu gran dia ja es aquí. Disfruta'l tant com puguis i ja ens explicarás!

Urgell: Aprofita la lluna de mel i quan tornis a veure les fotos!!!

Elena: Quin greu que se't girés el dia de la proba... de totes maneres no et preocupis pel maquillatge o que et facin una altra proba a veure si t'ho encerten més o fora... a por otra maquilladora! No t'amoïnis que ho devíes veure tot negre amb la rabia del maquillatge, però si la raquel et va veure guapíssima es que n'anaves...!

Key i Marjo: Que vé que ja aneu avançant amb el repartiment d'invitacions! Jo amb aquest tema porto un mosqueig... ara us explico!

Resulta que a l'últim dinar familiar vaig comentar que possiblement al próxim (sant Joan) portaríem les invitacions, i vaig flipar perquè l'Albert va comentar que li semblava una mica massa aviat per començar a repartir, i tothom es va girar contra mí dient que on vaig tant aviat!!!!!! Em van fer una ràbia!!!! Al final els vaig engegar tots a la porra i els vaig dir que qui la volgués a últim moment que m'ho digués que la guardaré fins llabors i llestos, o que si algú li sobrava tant temps... doncs que ens ajudés a repartir... que jo vull fer les coses al meu ritme i passo d'agobiar-me al setembre!
Ufff em van treure de polleguera! Però que no ho veuen que falta menys de 4 mesos i que hi ha totes les vacances al mig? Després no hi ha manera de trobar la gent...! :-/ :-/ :-/
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. juny 15, 2008 4:11 pm

Noies que tal tot?

Raquel imagino que tot va anar fantàstic ja ens contaràs.

Elena estàs desapareguda! Ja veuràs com a la següent prova et trobaràs millor, jo també em vaig desesperar a la primera de pentinat, em veia que no trobaria el que m'agradés i que m'arruinaria.... I a la segona ja ho tenia!

Key vec que molt be els avenços. Al Real es van portar molt be amb nosaltres també.

Ceci caaaaaaaaaaaaalma!

Lau com estàs?

Ica fes el que et sembli, jo les vaig donar per nadal i tambe deien que era aviat, pero que mes dona?
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. juny 15, 2008 4:46 pm

Bueno pero lo important es que tot va be. Fins quan tens que estar de repos? de quant estas?
gloripage

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. juny 15, 2008 5:15 pm

Chiquetes!!! Una altra forera casada! Quin dia més esplèndid que vas tenir Raquel! Espero de tot cor que tot sortís genial! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) FELICITATS WAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo ja estic més animada i contenta! Moltíssimes gràcies pels ànims noies, la semana passada estava histèrica pel tema maquillatge i vestit.... Total que vaig trucar per telefon a Pronovias perquè no aguantava més els nervis i vaig demanar per repetir-me la prova del vestit perquè no ho veia massa clar. Total que ja hi vaig anar més tranquila i sense el disgust del maquillatge i vaig sortir super contenta! Ara fins el dia 31 de Juliol no em cal tornar-hi perquè m'han d'arreglar un parell de cosetes però per lo menys m'he quedat ben tranquila!

I el que va sortir també de conya divendres va ser la prova del menú!!!!!!! Super bé!!!!!! Ens van montar una taula pels 7 amb el montatge del dia de la boda, manteleria, coberteria, vaixella, cristaleria i ens van servir 2 plats de cada opció (una ja ens la van fer descartar previament) i va anar genial! Tot estava bonissim i ens vam ficar d'acord super rapid entre tots!

I VOSALTRES NOIES QUE TAL EL FINDE???????Avenços????

Ceci, he vist el teu correu i no sé que tal quedarà perquè la lletra és super mini i el dibuix no es veu gaire perquè és re-petit! Encara no m'han arrivat els ventalls i els hi he enviat un mail a veure què perquè trobo que s'allarguen massa! Quans dies et van tardar a tu????

Noies, dimarts torno a la feina i no en tinc gens de ganes!!!!!

FEM UNA QUEDADETA DISABTE QUE VE O ESTEU MOLT LIADES????? AIXÒ DE REPARTIR INVITACIONS NO S'ACABA MAI....

petonets!"
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dl. juny 16, 2008 7:50 am

Bon dia al de matí!!

Raki, espero que estigueu en el voister nuvol particular i que no en baixeu!!! MOLTES FELICITATS!!

Elena, m'alegro que al final tornessis a probar-te el vestit i et treguessis "l'espineta" :-)) El tastet genial, no?? que bé!!!!

Ceci, com ha anat amb els dj's?? habemus fiesta temática?? ::-) hem vaig trobar divendres una companya de l'Alfon, MIreia crec que es diu, que estava de jurat al pepe Marin...

Jo aquest cap de setmana he estat de comiat a bcn, vam riure molt, i avui estic baldada, però contenta! També se que avui es reuneixen alguns per comen´çar a lligar idees per la nostra despe... ma mare no sap callar-se i cada vegada que fa un pas, em diu alguna cosa... jo no vull saber res però clar, si al damunt et van dient, sense dir res, poca molt la curiositat...jejeje

Glori, es veritat, al final vau agafar l'ac i algunes hab. al real, no?? Ara a l'agost pel que es veu renoven el mobiliari de l'hotel de nou, així que ja estaran els mobles novets,,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dl. juny 16, 2008 9:06 am

Bon dia Noiessss........Entro per dir-vos unes cuantes coses avans de marxar demá de creuer,estic tan emocionada i alegre ke crec que estic en un nuvol tal i com diu la Key,es el dia mes maravellós ke he tingut,deijant de banda els neixements dels meus fills,va ser un dia fabulós,amb un sol esplendit,et sents la persona mes estimada del món
molta gent coneguda a les portes de l´esglesia espernat-me,buffff no tinc paraules per explicar tantes emocions,el dia passa molt molt rapid,ets poc concient de la gent ke tens al voltant,després vas retrocedint i penses en tot el ke et diu la gent,pero en akell moment tens la visió fixada en un punt a l´horitzó......en cuan tingui alguna foto la penjaré per ke pogueu
veure´m,crec ke tot va ser fantastic,el banquet millor no podia ser,entregues de regals molt emocionant,la meva filla em va fer plorar tot el dia,d´alegria clar está,va fer-me un power point impresionant,em va entregar un ram enorme de flors ella i el meu fill,bueno casi em cauen les llagrimes de pensar-hi,us explicaré amb mes detalls moltes coses,
el meu estimat Jesus va llegir una poesia de les seves a l´esglesia,la cual cosa va plorar tothom amb paraules molt molt propies de la nostra vida en comú,sols diré ke una persona amb un carrec important a l´esglesia
li va demanar la poesia per posar-la al diari,treure una copia i tambe la penjaré,noies dir-vos ke sigueu tan feliç totes com jo ho he estat i disfruteu el moment mes bonic de la vostra vida.Una abraçada per totes vosaltres i espero poder-vos veure.Muakisssssss.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 16, 2008 12:46 pm

Holaguapes!!!! Tinc un momentet per entrar... us explico els petits avenços del cap de setmana: Com us vaig dir, vam anar a barcelona i allà vam tancar el tema de les invitacions, ja estan totes entregades. *.-o-o.*

Vam quedar amb els DJ i súper bé, uns noi molt macos, investigadors a la UAB... que entre ells i nosaltres, que ho duiem molt preparat hem muntat una peazo fiesta al·lucinant!!!!! Amb diversos blocs de música, però el principal serà el de la fiesta pop espanyol-movida madrileña, després algunes més discotequeres... però rollo mítiques, una mica de rock català... molt molt xuli!!!!!!

A Cerdanyola, que es on nosaltres viviem abans de venir a Lleida i al meteix lloc on vam quedar amb els DJ vam comprar uns canons disparadors de pètals de rosa!!!! Tope econòmics i molt molt grossos!!! Una triomfada!

I després al Gran Via 2 vaig troar les sabates pel ball... són d'aquestes tipus d'espart però amb un llacet al davant i amb una cunya força alta.. però molt còmodes... són súper ceci...!!!!! molt de princess!!!!! Ueeeee

i poca cosa més... que tinc ganes que arribi el 25 de juny per fer horari intensiu, el 27 per anar a provbar vestit... l'alfon hi anirà aquesta setmana... i crec q ja està!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 16, 2008 12:54 pm

Més coses... ara sobre vosaltres:

Elena... em sembla que hem de fer algo amb les tires dels ventalls... és que no es veura gens.... tens la pàgina d'on vas treure el dibuixet? Es que o ho fem més gran sense q es pixeli o tan peque no es veurà res!!!!

Key... hem de quedar aq setmana per fer ninus!!!!! Hem de trobar el dia i així també m'expliques amb calma q tal va anar al restaurant... i em dones el truqui per posar-me jo també a la butxaca a la ogro del meu restaurant!!!! Nena... que em vaig perdre el Pepe!!!!! Quina ràbia!!!!!

Raki!!!! Disfruta del creuer!!!!! I quan tornis ens poses moltes fotiquis!!!! que tinc moltes ganes de veure't vestida de núvia!!!!!! Segur que estaves guapíssima... però la curiositat ja m'està matant!!!!!

Urgell... ese peazo de viaje!!!!! quin solete escriure'ns des d'allí!!! A la tornada les fotos, eh!!!! El mateix que a la Raki... volem fotossssss i crònicaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lau... ja vindrà el creuer!!!! i a sobre si hi aneu els 3 encara serà més especial!!! El vostre primer viatge junts!!!!! Ara a descansar toca!

Marjo.... endavant amb la producció de detallets!!!!! Quina currada, eh???ens espera un bon tute a les manetes!!!!!

Glori, Ica... totes les altres... saludossssssssssssssssssss

Per cert... podríeu quedar divendres tarda?? Dissabte i diumenge marxem a Puigcerdà!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. juny 16, 2008 2:48 pm

Raqui!!!! Se m'ha posat la pell de gallina de llegir la teva minicrònica!!!!!!!!!! Qué bé que tot sortigués tan rebé!!!!!! Quina ilusió nena, només de pensar en els moments tan especials que vau viure ja m'entra la plorera! Jo no sé vosaltres nenes, però jo ploraré com una madalena aquell dia..... Ja m'hi veig!!!! Quan tinguis fotitos ja saps eh????? Les esperem amb candeletes!!!! Enhorabona wapa!!!!!!!!!1

Montse, que no et vaig dir res l'altre dia al llegir les teves linees!!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: Passat'ho pipa nena!!!! Que guai que te n'enrecordessis de nosaltres a tans kilometres de distància! Ja tinc ganetes de que ens contis tots tots els detallets!!!! Hem de quedar més sovint i no deixar que es perdi l'amistat que hem anat creant durant aquests últims mesos!!!

Què farem un cop casades sense foro????? Quin pal de pensar-ho.....

Jo podria quedar divendres però a partir de les 19.30... és una miqueta tard no????

Demà torno a currar i em fa un pal.......

BESITOS PER TOTES I MOLTS ANIMS PER LA LAURA QUE TINDRÀ UN BEBITO GUAPISSIM!!!!!!!!!!!!!!!! JA VEURÀS COM EL REPÒS HAURÀ VALGUT LA PENA I D'AQUÍ NO RES QUAN TEN DONIS COMPTE JA SEREU 3! :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. juny 16, 2008 2:49 pm

CECI! NO PATEIXIS WAPA, PRIMER M'ESPERO A QUE M'ARRIVIN ELS VENTALLS PERQUÈ JA FA MÉS D'UNA SEMANA QUE HE PAGAT I NI RASTRE..... ELS HI HE ENVIAT UN MAIL I TAMPOC TINC RESPOSTA. AQUESTA TARDA PICARÉ PER TELEFON!
Elena Set'08

EntradaAutor: feminacora » dl. juny 16, 2008 4:50 pm

CHICASSSSSSSSS, RAKI ME ALEGRO QUE TODO FUERA TAN BIEN......
ELENA TAMBIEN POR TI PORQUE TE FUERAS A PROBAR DE NUEVO TU VESTIDO Y TE VIERAS MEJOR.....
CECI VEO QUE ESTAS QUE TE SALES CON TODAS LAS COSITAS QUE ESTAS HACIENDO PARA LA BODA, ME ENCATAN....ERES UN HACHA NENA...
KEY TU TAMBIEN VEO QUE VAS HACIENDO COSITAS Y QUE TE LO PASAS EN GRANDE EN LA BODA DE LAS SPICE...... SOIS LA CAÑA DE ESPAÑA.....JEJEJEJEJEJEJEJE
GLORI VEO QUE ESTAS DE COÑA DESPUES DE CASADA Y DE VACACIONES A LA INDIA JOLINN QUE SUERTE...
LAUCOB CUIDATE MUCHO SOBRE TODO POR LO QUE LLEVAS DENTRO WAPA.....
MARJO VAS HACIENO COSITAS Y TIENES MAS QUE YO..... YO AUN NO TENGO ABIERTO EL EXPEDIENTE..... NO SE NO SE...
URGELLLLL WAPA YA HE LEIDO QUE FUE GENIAL LA BODA...

Bueno chicas, siento no entrar mucho pero entre las cosas de la iglesia, los papeles que no se arreglan, encima problemas de salud que no acaban de marcharse pues estoy un poco agobiada.. .ademas de amigas en contra de mi boda y de que todo me salga bien... pues ya me direis como puedo estar de los nerviossssssssssssss y estresadaaaaaaaaaaaaa

BESITOS CHICAS QUE OS VAYA TODO MUY BIENNNNNNNNN
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Laura31 » dl. juny 16, 2008 6:16 pm

Bones!!!

El primer donar-vos la enhorabona a les que ja us està arribant el dia i a laucob per el seu embaràs.
Us llegeixo sovint però es que soc del 2009, però es que el foro de lleida 2009 està completament parat així que vaig agafant idees de vosaltres.

Ben mirat vosaltres pel que veig, ho teniu ja "tot fet".
Nosaltres ens casem el 16 de maig de 2009 al Resquitx, vam confirmar ahir....

Qui es casa allà o qui s'hi ha casat???
Ho fan bé??? A mi me n'han parlat molt bé però vosaltres esteu bastant posades en aquests temes áixí que us agrairía l'opinió.

La veritat és que no tnim res mes, suposo que al final haurem de còrrer... que penseu? ens estem dormint???

Petons

Laura
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: ica » dl. juny 16, 2008 6:39 pm

Benvinguda Laura!

Doncs així de memòria, ho fem al resquitx la Marjo i jo, crec que no n'hi havía cap altra.
I a nosaltres també ens n'havíen parlat molt bé fins que a l'última boda que hem anat ho hem pogut comprobar personalment, i tant a mi com al meu futur marit ens ha agradat molt.

Pel que fa al comentari de si us heu adormit, trobarás opinions de tot tipus, hi ha gent molt previsora i gent que en poc temps s'ho munta tot, però nosaltres ho varem decidir amb un any d'antelació i hi ha temps de sobres. Tot depén del que vulguis fer... pero a mi em queden poquetes coses penjades i encara tinc més de 3 mesos!

Bé, enhorabona i quan necessitis qualsevol coseta aquí estem les foreres del 2008 pel que necessitis. Ahh i explica'ns detalls de la vostra boda: on us caseu, d'on surts, que teniu mirat... etc...(no es que siguem xafarderes es que ens encanta) :-()-)
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 16, 2008 8:20 pm

Benvinguda Laura31!!!! Tranquila que tens temps!!!! Jo vaig començar quan faltaven 9 mesos... i mira que n'estic organitzant de coses!!!!!!

Nenes... hem arribat a aq conclusió tema músiques... a veure q us sembla, el DJ va dir que li semblava xaxi... ueeeee Però ens falta la del pastís, aviam si teniu alguna idea...

Entrada al Saló: Friends – “I'll be there for you”
Regal Pares: Elton John – “This is your song”
Ram núvia: Rod Stewart - “Still the same”
Parelles de nuvis: Hombres G - “Suéltate el pelo”
Ram solteres: Carlinyos Brown – “Maria Caipirinha”
Entrada Pastís: ¿?
Vals: Joaquín Sabina - “Noches de Boda”
Cançó obertura ball: Max mix Grease
Final del Ball: Queen – “Friends will be friends”
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. juny 16, 2008 8:37 pm

Benvinguda Laura 31!! tot en el que et poguem ajudar, ja saps! :-)ok:

Ceci, m'agrada l'elecció! hi ha una que ara no caic quina és... ara la busco ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. juny 16, 2008 9:06 pm

Noies ja ho teniu totes aqui! Com passa el temps fa quatre dies a totes ens quedava una eternitat i ara ja som unes quantes casades i a la resta queda poc!!!!

Lau tot sigui pel nen (o nena), ja estàs a mig cami! Quan et diuen si es nen o nena? Ho vols saber?

Elena que has triat de menu? Per curiositat....

Ceci sembla que ja estàs més tranquila me'n alegro!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 16, 2008 9:52 pm

Glori!!!! Sí.... la cosa va a dies... però em vaig tranquilitzant, suposo que a mesura que es van tancant cosetes un va respirant...

Per cert nenes... m'han trucat de pronovias, que no em poden fer la prova el 27 de juny i que haurà de ser el 4 de juliol... res és una setmana més tard, però m'ha fet una mica de ràbia!!!! Però no els hi preguntat el pq!!! sóc un desastre... ai ui...
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants