Bon dilluns!!!
Què tal el cap de setmana?? nosaltres hem seguit repartint invitacions... aquest ritme a finals de mes gairebé totes les tindrem repartives.
Dissabte vaig anar a fer prova de vestit, ... divendres a la tarda vaig trucar a la botiga del vestit per demanar hora per fer la prova i em diu si et va bé demà (dissabte) tinc alguna hora lliure, ja que jo li havia comentat que el juliol ho tenia una mica complicat de poder anar-hi, i dissabte al matí cap a la botiga!! Vaig portar les sabates i la roba interior... i m'anava bastant bé, el que passa que de la part de dalt me l'han d'entrar més, sempre tinc el mateix problema. I enlloc de portar el cinturó de color, segurament me'l quedaré en blanc i el xal de color, i així tindré més joc amb el vestit, ja que fins l'hora de l'aperitiu puc portar el cinturó blanc i abans d'entrar al sopar em poso el xal de cinturó... no sé si m'enteneu, però el pròxim cop ja em faré fotos i així podreu veure les diferents combinacions. No em vaig fer fotos, ho sento!!
El nuvi avui ha d'anar acabar de decidir quin traju es queda, ja que està entre dos...
La meva mare ja té vestit!!
Arohha, el menú té molt bona pinta!! una coseta menys!
Ainos, me n'alegro que el teu futur ja estigui molt millor. és que amb aquests canvis de temps, és normal agafar refredats, hi ha molta gent igual.
Sira....que dissabte et cases!!!!

estressada??
Winyyyyy, dissabte et cases!

nerviosa??
Cumeta, com va anar la prova del pentinat?? ja has triat les flors del restaurant??
No sé si em deixo alguna cosa, ho sento!!