Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dv. juny 13, 2008 11:59 am

vaig a les 14:00 a la prova.... xo les fotos no us les podré passar fins aquesta nit o demà!!!!!

a la tarda no se si em podré conectar pq tic molt liada.... x si no puc G14 que et vagi mb el dia.... disfruta molt i no et posis gens nervi!!!!! sigués molt feliç i viu al màxim el dia de demà!!!!! eoeoe xo volem fotos ehhh jeje un ptnt

i a les altres sn em puc conectar a la tarda que passeu un bon finde!!!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 13, 2008 6:40 pm

G14 que t'ho pasis superbé demà!!! Disfruta a topeeeee!! Ja ens explicarás!

Petonets!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dv. juny 13, 2008 7:55 pm

eoeoe la prova ha nat genial... la vegada que millor em quedava!!! aquest finde us passo fots!!!

G14 ja ha arribat el dia!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: passat'ho molt bé i disfruta molt!!!! estaràs guapíssima!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » ds. juny 14, 2008 12:37 am

Nenens!!! He tingut un dia liadet, jo que pensava que seria tranquil.let i no he parat!!!!! He arrivat a casa gairebe´a les 21h!!!!!! Ja ho tinc tot fet menys la maleta del viatge que no m'ha donat temps a fer-la. Diumenge hauré d'espavilar-me!!!!!!
Per cert, he estat a les clarisses i més mona la monja que ens ha ates.... Ara que per trobar mitja dotzena d'ous m'ha costat un munt he anat a tres caprabos i un mercadona i res de res, al haver la vaga no en tenien i al final he hagut d'anar a la Plaça a buscar-ne!!!!!

Mon pare i mon ger,à m'han fer un soparet impressionant amb espelmetes i de menjar el que més m'agrada, més guapos.........
Ara estava acabant de mirar cosetes del temps a Canada i Punta Cana perque ni m'havia donat temps a fer-ho, vaya desastre!!!!!

Bé, sols us vull donar mil gracies per aquestes estones tant i tant divertides que he passat amb vosaltres, he disfrutat moltíssim explicant-vos cosetes i llegint totes les vostres idees!!! M'agradaria que continuessim el contacte ja que per heu estat persones molt importants en moments felicos i també dificils de la boda i que a vegades sols ho heu entes vosaltres!!!!!! En serio en aquests moments se m'acristalen els ulls de pensar que diumenge o dilluns la il.lusió de tant de temps ja serà un record!!!!!
Pero el que si sé es que estic super feliç es d'havder coincidit amb vosaltres i haver compartit molt moments!!!!!!

Espero poder conectar-me però si no puc Mary que dus¡¡isfrutis moltíssim del casament i que tot surti com ho estem preparant amb molt d'amor!!!!!!!!
A les demés ja tindré la oportunitat de parlar amb vosaltres abans de casar-vos.

Moltes gràcies per tot i una peto enooooorme!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » ds. juny 14, 2008 7:56 am

Bon dia reines!!!!!!

G14 ja ha arribat el gran dia!!!!! només espero que siguis molt feliç en aquest dia, que com dius l'hem preparat amb molt d'amor.... i totes ens mereixem que sorti mb!!!!!!! segur que estaras impresionant.... tinc unes ganes de veuret vestida de núvia... si pots abans de marxar de viatge ja ens passaras algunes fotos!!!!!!

jo también espero no perdre el contacte, pq x mi también heu estat super importants.... moltes de les idees que tinc me les heu donat vos....

G14 que siguis molt feliç!!!!!! aixxx s'em posen els pels de punta... tant de temps esperant el dia .... i ja esta aquí!!!!!!!!

un peto gegant!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » ds. juny 14, 2008 11:10 am

Bon dia!!

G14 guapa, per fi ha arribat el teu gran dia.... Espero que siguis molt i molt feliç, que ho disfrutis a tope, i que tot l'esforç i la ilusió d'aquests mesos facin que avui sigui el dia més especial de la teva vida....

Un petonàs!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » ds. juny 14, 2008 11:22 am

Mary, a La Vanguardia d'avui hi ha un suplement amb un reportatge de Isla Mauricio, i hi han dues fotos de l'Hotel "The Residence". Oi que aquest hotel és on vas tu?? Jijiji, m'ha fet gràcia, he pensat en tu, i que d'aqui pocs dies estaràs relaxan-te en la súper piscina....
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dg. juny 15, 2008 2:56 pm

chicas...

Ja estoy aqui!!!!

Aix... G14, moltes felicitats, espero que quan tornis del teu viatje, no despaareixis... MOLTES FELICITATS GUAPA...

Bien, Mary... ara estem totes per tu... com ho portes??? Estas nervi??? Noieta... esto está aqui!!!!

Y esas pruebas??? Vinga va, passeume les fotos noietes... que tinc ganes de veureus!!!!

Les bodes a holanda, molt diferents!!! Res a v eure.. dema penjo les fotos al facebook per a que jutjeu!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dg. juny 15, 2008 6:55 pm

Bon a tarda nines!!!
Estic a caseta dels pares del meu MARIT!!!!! Perque s'esta fent la maleta per sorti demà. Jo ja l'he fet aquest migdia!!!!!
No sé ni com explicar-vos lo bé, emocionant i divertit que va ser ahir, el da més important de la meva vida!!!!! Va sortir tot rodat i com sabeu jo estava super tranquil.leta, oi???? De fet a la pelu estava encara tranqui però va ser ja passades les fotos a casa i anar cap all'a que m'havia d'esperar per que em fessin la senyal d'entrada que em va venir un subidon que anava totalment descontrolada de nervis. Em diuen que se em veia tranquil.leta però estava feta una figa a l'hora de l'entrada!!!!
A casa ja vaig plorar amb el ram i el vers del padrí, bé tot estavem amb la llagrimeta!!! I la ceremonia si mirava als meus pares no podia aguantar la llagrima però vam ser uns moments tan especials que mai es poden esborrar de la memoria. L'aperitiu i sopar m'han dit que un 10 i vull aprofitar per dir-vos que els de Cal Blay han estat uns professionals impressionants i unes persones increibles!!!!!
Amb les entregues va ser divertidissim res de vergonya en ballar pel salo i fer el capullito fins i tot el Lluis estava que es sortia!!!!!
I el ball va durar fins a les 4 del matí, ens van mantejar, la van liar moltíssim els amics i ha estatimpressionant!!!!

Ara si que també us dic que no vaig menjar res i, encara que vols estar amb tothom es impossible arrivar!!!!!

Jo he disfrutat molt i el meu consell es que ho disruteu de tots els moments i sobre tot intenteu a la entrada mirar al vostre nen perquè jo anava tant nerviosa que quan el vaig veure ja el tenia a 10 metres!!! I verue la carona de felicitat que fa al veure´t no té preu!!!!!

A la tornada ja us explicaré més cosetes.

Mary disfruta moltíssim i a la tornada ens veiem!!!!

I a vosaltres mil gracies per tot

La foto no es veu gairebé el vestit però a la tornada us en posaré de molt bones que ara no tinc aqui
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 16, 2008 8:54 am

Ualaaaaaaaaaaaaa

Que guapaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Aix... dios... quina emoció!!!!!!!

Noietes... que? Com va tot??? Passeu-me les fotillos de les proves, vinga i jo penjo les de la boda al facebook!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. juny 16, 2008 9:23 am

Hola guapes!!!! Bon dia!!!

G!!!!!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITATS!!!!! Espero q passis una molt bona lluna de mel i q quan tornis ens ho expliquis tot!!!! Me n'alegro molt q tot anès tan i tan bé!!!

RACHI! Com va anar el casament??? Jo ja et vaig enviar un mail amb les fotos de la prova... Si no l'has rebut digue-m'ho i t'ho passo en un plis, jejeje

I la resta q tal?? El nostre cap de setmana bastant relaxadet... I ja tenim detallets!!! Ho hem agafat tot al eventus. Ventalls per la cerimònia i una mena de pinces porta fotos amb unes targetes molt xules per deixar a les taules
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 16, 2008 9:31 am

Croketaaaaaa...

No he rebut el mail!!!!!!!!!!!!! Passa´m un privi!!!!

Que guay els ventalls?? De quin color els has agafat?? Aquells de color marfil???

Vinga noietes, que estic aqui esperant les vostres proves!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 16, 2008 9:44 am

CROKETAAAAAAAAAAAA CROKETAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

FIANCEEEEEEEEEEEEEE FIANCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

MARYYYYYYYYYYYY MARYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. juny 16, 2008 10:11 am

bon dia guapes!!!!!

G14 estaves guapissima.... que bé que t'anés genial!!!! ara disfruta de la lluna de mel i descansa molt!!!! aixx que bé la 1ra que ja s'ha casat!!!!!

nenis encara no us puc passar les fotos que no se que li passa al meu pc de casa que no puc.... a veure si aquesta nit!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 16, 2008 10:52 am

guauuuuuuuuuuuuuuu

ja he vist les fotos!!! Esteu genial!!!!!!!!!!!!!!Que guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!

CROKETA... monissima... estas guapa guapa i el vestit que elegant!!!!!!

FAINCEE... molt guapa!!! Esta fa un tiparro impressionant!!! olta, al final la faldilla que?? esta pujada o no???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 16, 2008 11:38 am

Bon diiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaa!!!!!!

Acabo d'arribar a la feina tenia dentista aquest matí...

G14 quin vestit!!! Es veu impressionant!!! M'he emocionat llegin-te no queda res nines!! Avui estic superemocionada no sé será que estic amb la regla jijijijijiji

RACHIT'han agradat les fotos??? Al final no he pujat la faldilla, vaig sortir molt més contenta!!!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dl. juny 16, 2008 11:41 am

Bon dia guapes!!!

G14, bonica, m'alegro molt que tot hagi sortit perfecte!!!

Nenes, estic moolt contenta: M'han "autoritzat" a que d'aqui dos caps de setmana organtizi una ruta per restaurants... Per fi sembla que el tema es posa en marxa!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dl. juny 16, 2008 11:53 am

UEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! PER FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

Pues apa, ja et pots posar a organitzar, jejeje... I a trucar!!! Ja ens diràs quina és la ruta escollida, al final
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 16, 2008 11:57 am

Molt bé Ofcourse!! Aixó ja ens dirás la ruta... com t'ho faràs per anar-hi a Castell Jalpí sense aixecar sospites?? T'agradará molt!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 16, 2008 2:24 pm

Mary 4 dies!!! Com van els nervis???? Aix...que poquet et queda que guay!!!
Ja no ens queda res!! D'aquí res totes casades!!! Bueno Ofcourse tu una miqueta més... jijiji però ja veuràs que passa volaant!!! Ja començo a tenir nervis jijijiji estic molt il.lusionada aquests dies!!
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants