Autor: G14 » dg. juny 15, 2008 6:55 pm
Bon a tarda nines!!!
Estic a caseta dels pares del meu MARIT!!!!! Perque s'esta fent la maleta per sorti demà. Jo ja l'he fet aquest migdia!!!!!
No sé ni com explicar-vos lo bé, emocionant i divertit que va ser ahir, el da més important de la meva vida!!!!! Va sortir tot rodat i com sabeu jo estava super tranquil.leta, oi???? De fet a la pelu estava encara tranqui però va ser ja passades les fotos a casa i anar cap all'a que m'havia d'esperar per que em fessin la senyal d'entrada que em va venir un subidon que anava totalment descontrolada de nervis. Em diuen que se em veia tranquil.leta però estava feta una figa a l'hora de l'entrada!!!!
A casa ja vaig plorar amb el ram i el vers del padrí, bé tot estavem amb la llagrimeta!!! I la ceremonia si mirava als meus pares no podia aguantar la llagrima però vam ser uns moments tan especials que mai es poden esborrar de la memoria. L'aperitiu i sopar m'han dit que un 10 i vull aprofitar per dir-vos que els de Cal Blay han estat uns professionals impressionants i unes persones increibles!!!!!
Amb les entregues va ser divertidissim res de vergonya en ballar pel salo i fer el capullito fins i tot el Lluis estava que es sortia!!!!!
I el ball va durar fins a les 4 del matí, ens van mantejar, la van liar moltíssim els amics i ha estatimpressionant!!!!
Ara si que també us dic que no vaig menjar res i, encara que vols estar amb tothom es impossible arrivar!!!!!
Jo he disfrutat molt i el meu consell es que ho disruteu de tots els moments i sobre tot intenteu a la entrada mirar al vostre nen perquè jo anava tant nerviosa que quan el vaig veure ja el tenia a 10 metres!!! I verue la carona de felicitat que fa al veure´t no té preu!!!!!
A la tornada ja us explicaré més cosetes.
Mary disfruta moltíssim i a la tornada ens veiem!!!!
I a vosaltres mil gracies per tot
La foto no es veu gairebé el vestit però a la tornada us en posaré de molt bones que ara no tinc aqui
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]