Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: nuria74 » dv. juny 13, 2008 5:59 pm

Clar, s'ho haurien de repensar això... però bé, almenys et paga la hipoteca!
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 13, 2008 5:59 pm

Cuques bon cap de setmana a totes :-()-) :-()-)
Winy que vagin bé les holidays!!!!!!!!!!!
Sira crònica de la despe!!!!!
Kel i Espe, que demà sigui un dia inoblidable!!!!!!! :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: nuria74 » dv. juny 13, 2008 6:01 pm

A veure si ens veiem demà Ainos! Sinó, bon cap de setmana :-()-)
Imatge
nuria74

EntradaAutor: winy » dv. juny 13, 2008 6:44 pm

NINES ADEUUUUUUUUUUUUUU, ENTRO D' UNA REBOLADA, JA MARXO!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: montpra » dv. juny 13, 2008 7:01 pm

_cumeta_ ha escrit:Sí, deunidoret 157,..... mira, per a què et facis una idea, només de cosins germans, per la meva part, omplo unes 4 taules de 10 persones (parelles incloses, clar!)!!! :o-o: :o-o:
En fi,.... que som com els gitanos (amb tots els meus respectes)!!!! :-)ok: En el sentit de que som molts i estem molt units!!! :-)ok:

JAJAJAJAJA Cumeta que bona que ets, com els gitanus diuuu :D
Nena regalem algun cosí que jo no en tinc cap :-(
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dv. juny 13, 2008 7:02 pm

DEM QUE ESTÀS RESACOSA ????
ETS LA MILLOR CUCA !!!

Apa que entrar al foro piripi ... :P

Reina, petons !
montpra

EntradaAutor: montpra » dv. juny 13, 2008 7:14 pm

nuria74 ha escrit:Mont, enhorabona pels exàmens, però... qiuè estudies? :-/ JA HO SEEEEEEEEEEEE, SEMPRE BAIXO DE LA PARRA! :-/

Núria estudio esducació infantil.
Demà aniràs a Roses o a casa seva a veure l'Espe ?
montpra

EntradaAutor: kel_go » dv. juny 13, 2008 10:16 pm

hola noies!

entro un segon... no he pogut llegir les últimes pàgines, avui no he tingut temps de res... quin dia més estressant!

entro més que res per donar-vos a totes les GRÀCIES! per tots el consells, opinions... sous la canya!

sense vosaltes aquest camí no hagues estat igual, de tot cor m'alegro moltissim de haver-vos conegut a cada una de vosaltres, sous les millors!

molts petons a totes, i ens veiem a la tornada, a les que us caseu el cap de setmana seguent MOLTA SORT!

i a la que torni ja us fare una crònica!

Espe compi de dia, FELICITATS PER ENDEVANT I MOLTA SORT!

bé aras si, vaig cap a dormir que demà és el gran dia! :-///: :-///:

MOLTS I MOLTS PETONS!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Dem » dv. juny 13, 2008 10:24 pm

eeii boniques!!!
vosaltres si que sous una passada!!!
nenes avui sa ma fet imposible conectarme ni contestar els mails :-( ,
he tingut un dia de bojos amb la familia del meu home i es quew ha agut una mica de lio entre les meves cuñades,problemas familiares per algo air estava tan inspirada (encara que anava piripi)no se deu ser el temps que afecta a les persones o no se jo pero vaja.........sin comentarios la veritat una que a de madurar i l'altre que de bona es tonta......

nenes guapes no podre venir a veure a l'Espe amb sera imposible :o-o: :-( ho sento de tot cor, feuli molts de petons i moltes fotos. Espe guapa descansa moltissim que dema viuras lo que amb tan de amor i delicadesa as preparat!!!! que surti tot genial!!!!
guapissimes!!!! jo desitjo que dema faci molt bon dia per totes dos i que disfruteu de cada instant, al maxim un peto molt gran per les dues!!!! :-()-) :-()-)

Winy ,guapa!!! ja comences a tenir nervis ..les papallones a la panxeta... :-),?? vaja al final no aneu a sopar ... els puñetros euros de la m..... que se van como el ave........
pero bueno guapa si ja os instaleu com ja a dit l'Arohha feu a casa i estareu no be millor que be :-)ok: :-)(-: :-()-) i con tele nueva!!!!
:-)ok:
Cumeta!!!! patatona que vagi molt be la prova i no et costi gaire decidirte :-)ok: :-()-)

Aroha i a tu el tast bonica, que el disfruteu i paseu una vetllada molt agradable :-)ok: :-()-)

Sira cuca ., cuidat molt nena i dema encara que no pugis veure gaire que topasis de p...m..... i ja saps una cronica i foticos heeee!!!! :-()-)

queque felicitats per les vacances i pel dia que pasaras dema!!!! jo puc venir???......que guai :-)ok:

les demes?? ainos,agbe,mireia,mont,nuria,dascaes a totes.., tot be boniques??, espero no deixarme res important de cap, ni a cap. no estic de resaca heee!!! que vaig veure una mica de vi i de cava lo que pasa que me subio un pelin!!! jejejeje

molts petons nenes i molt bon cap de setmana...sobre tot per les que os caseu que sous dos que vagi tot de p...m.....parlan clar i catala....

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Dem l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 13, 2008 10:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dv. juny 13, 2008 10:40 pm

eii kel bonica tot controla??? preparada???

ja tho he dit per el teu post.... que dema tot surti genial!!!!!

:-()-) :-()-) >.-<: >.-<: :-):-):-): :-):-):-): >.-<: >.-<:

Imatge
Dem

EntradaAutor: Espe » dv. juny 13, 2008 11:57 pm

Hola guapes,

Estic aquí a casa els meus pares, ja tothom ha marxat a dormir i aquí gaudint dels ultims instants de soletera :-)) . Fa un moment ha marxat en Toni amb tota la colla, el meu germà, cusins, amics, m'han vingut a cantar una serenata :-><_:::-) , ha estat molt divertit.

Quina semana de bojeria que tingut, no he pogut entrar aquests dos ultims dies, he anat de bòlid.

Aquesta tarda hem anat a Roses a portar totes les coses a l'hotel i a muntar la cermonia, però no hem pogut muntar res per la pluja, quina me...!!! en fin a veure demà com s'aixeca el dia i en Toni anirà a muntar-ho amb els seus cusins i el meu germà, i si plou dons ho ho farem a l'esglèsia de Roses.

Bé guapes a les que vingueu demà, bueno més ven dit d'aquí unes hores ens veiem precioes i a les que no podeu venir dons un pató molt gran i ens veiem a la tornada de Xina!!!!

Gràcies novament per tot Gironines!!!

Kel bonica que tot vagi genial demà, esperem que ens faci bon dia!!!!

Petonets guapes!!!!!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: nuria74 » ds. juny 14, 2008 8:33 am

Hola guapíssimes!!!

KEL, QUE ET VAGI MOLT BE AVUI!!! T'esperem a la tornada i volem crònica i fotos!

Dem, els problemes familiars són els pitjors!!! Jo també en tinc, i la veritat és que ho passes molt malament. :-()-) guapa! Per cert, pensava saldar mis deudas amb tu avui... et va bé que t'ho doni la setmana que vé doncs (si vens a veure a la Sira). I sino, hem de fer una trobada aviat!

Mont, no aniré a Roses, perquè se'm faria molt tard amb els nens. Es que al vespre és una mica xou aquí, entre els banys, el pit, el sopar i tot...

Bé noies, a les que venen a veure l'Espe ens veiem al Viena i a les altres, un petó molt fort!
Imatge
nuria74

EntradaAutor: arohha » ds. juny 14, 2008 10:35 am

Bon dia gironines.

Espe i Kel avui es el vostre gran dia :-///: :-///: :-///: disfruteu al maxim de cada moment. i les super reporteres que vagin a veure a l'Espe esperem moltes fotos :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Dem » ds. juny 14, 2008 10:48 am

boniques hola!!!!

doncs si nuria els problemes familiars son una m.... pero bueno aquesta vegada la cosa no va amb mi pero si amb la meva cuñada gran i la coisa esta una mica liada havera avui si es soluciona algo.. es que la istoria es tan llarga que necessitari 30 pagines o mes per esplicar-ho tot!!!

pero estic be!!!!!!

pels centimms trankila ja mels donaras no pateixis!!!! :-)ok:

Aroha guapa!! que trevallant una mica no??? bueno nina es avui que aneu a fer el tastet o ja leu fet??? :-()-) :-()-)

be nenes ens veiem mes tard, ja ho vaig dir air la nit pero ho tornop a repetir...........que a la kel i l'espe els hi vagi tot estupendo!!!!! que disfrutin moltissim!!!!! un petonarro i que volen pre-cronica!!!!! a les que aneu a veurela!!!!!

petonarrros per totes guapissimes!!!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: mireia 9 » ds. juny 14, 2008 10:56 am

Kel go i Espe disfruteu moltissim que avui es el vostre gran dia!!!!

Que us vagi molt i molt be!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » ds. juny 14, 2008 10:57 am

Queque jo tbe tinc la priemra proba de vestit el 5 de juliol a les 10 del mati a rosa clara
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: arohha » ds. juny 14, 2008 11:37 am

Si ahir vam anar a fer el tastet >.-<: >.-<: >.-<: , va estar super be, estem molt contents per que ens va agradar tot moltissim i el Pere es un encant. Nuria quan hi vagis ja ho veuras quedaras super contenta :mu:: :mu::

Nosaltres farem l'aperitiu i despres 2 plats , postres i el pastis.
de 1r farem rap amb patata confitada ... i de segon vedella amb salsa de ceps, i de postres crema catalana l'Issac, mmmmmmmmmmmmm estava bonissima, portava la crema catala, evidenment, jejeje.. com un gelat de llimona una galeteta i com un licor, i la gracia esta en agafar els tres gustos tot a la vegada es bonissimmmmmmmmmmm....... Nuria quan hi vagis t'ho recomano 100%

i del pastis de noces em agafat praline d'avellanes amb mousse de tea de ceylan, que bo :-)ok: :-)ok:

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: nuria74 » ds. juny 14, 2008 8:02 pm

Hola guapes!

Ja està, ja hem anat a veure l'Espe, anava guapíssima de veritat, però ara lio obriré la pre-crònica i us ho explicaré tot amb més detalls i algunes fotos.

Arohha, què bé que t'anés tant bé el tastet >.-<: >.-<: >.-<: El teu menú fa molt bona pinta, nosaltres ens hi haurem de posar ja, que hem quedat que aniriem a finals de juliol...

I les postres, la crema catalana de l'Isaac :-)ok: ho vam provar quan vam anar-hi a sopar una vegada, i nosaltres també agafarem això!

_Cumeta_, com ha anat la prova de pentinat???

Ainos, com està el teu futur?

Bé ninetes, vaig a fer la crònica...

Petons!
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » ds. juny 14, 2008 8:30 pm

Imatge
nuria74

EntradaAutor: RAKY_PP » dg. juny 15, 2008 2:03 pm

HOLA NOIES:

Sento molt que porto molt de temps sense entrar peró esque no tinc temps de veritat!!

ESPE MOLTISSIMES FELIÇITATS JA ETS UNA DONA CASSADAAAAAA QUE SIGUIS MOLT MOLT MOLTTTTT FELIÇ GUAPA, PER CERT ESTABES GUAPISSIMA REINA!!!

Bé noies com que veig que no hi ha ningú per aqui miraré d'entrar després PETONETS!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant