M'he posat al dia...
Dem, què filòsofa que te'ns has posat! Però és tant veritat tot el que dius! Ets una tia collonuda i a mi també m'ha agradat molt conèixer-te... d'aquí al bodorrio dels nostres nens!
Mont, enhorabona pels exàmens, però... qiuè estudies?
Arohha, nena, que no me'n recordava que anaves al tastet avui!!! Ja em diràs què heu escollit, que m'interessa molt
Winy, que et queden hores per acabar la feina, i després te las piras! Però em penso que el teu plan platja per la setmana que vé pinta malament... millor, així et tindrem més per aquí! mAh, i que vagi molt bé el soparet romàntic!
Sira, pren-te bé els antibiòtics, que acabo de passar una sinusitis i és horrible! Ja veuràs com et posaràs bona pel teu gran dia i estaràs fresca i guapíssima!
Queque, quin dia més xulo t'espera demà... ja ens posaràs fotitos, ehhhhhhhhhhhhh???
Ainos, Agbe, no trebaleu tant!
Kel, no sé si tindràs temps d'entrar avui, però que et vagi molt bé el teu dia!!!
Mireia, ara vaig a llegir el privi
M'he deixat algú??? Si és el cas, perdoneu-me, que ahir vam tornar del sopar a les 1h30, i m'he hagut d'aixecar 2 vegades aquesta nit... estic morta.

a veure si tinc temps de fer tot això?!!!

, segur que us ho passeu igual de be, el mes important es que podeu estar junts