Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: winy » dj. juny 12, 2008 5:59 pm

Aroa nina, engega'l a cagar!! :-))

Cumeta, ja veuràs com et posaran divina de la muerte!! :-()-)

Ja està Ainos, era a les 16.00, menys mal que no els he convocat a les 18.00, pq sinó la lio!!
He hagut d'esperar que hem tornés la trucada, i a sobre el papanates de tiu hem diu que estas nerviosa pel casament, com no t'en recordes de les coses... , i he estat a punt de dir-li ...si pero de la teva mare si m'acabo de recordar maco!! :-))
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: sira » dj. juny 12, 2008 7:01 pm

Bones!!!!!!!!

Entro un momentet i us explico una mica tot!!!

Estic REFREDADA!!!!!!!!! :--( :--( :--( :--( :--( avui he anat al metge i m'ha receptat antibiòtic a veure si així fem net, tinc mal de coll i mocositat, i molts estornuts!!! us imagineu el dia 21 en el moment que he de dir el SI i en lloc de dir SI dic AAAXXXXÍÍÍÍSSSSSSSS!!!!! osti tú espero estar millor ...

Avui tot just he anat a la pelu per veure què em faig de pentinat i la veritat és que no ho tinc gens clar :--( :--( :--( :--( :--( hi he de tornar la setmana que vé però no sé quant :hmm:: :-/ :-/ :hmm::

Espe bon viatge i que vagi molt bé el casament!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Winy que això ja ho tenim a sobre!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dj. juny 12, 2008 7:03 pm

Demà a les 15:00 començo VACANCES!!!!!! ja en tinc unes ganes!!!! el que passa és que només pensar la setmaneta que m'espera em desespero!

No és que tingui nervis però veig com que no tindré temps de fer-ho tot o que em deixaré alguna cosa important o no sé potser sí que són nervis...

Ara miraré de llegir tot el que heu escrit i perdoneu si no entro gaire però és que vaig de cul :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: montpra » dj. juny 12, 2008 10:47 pm

winy ha escrit:Mont, haurem de demanar conexió wifi a l'infern... sinó no podrem comunicar-nos amb les que estiguin al cel!!! :mu:: Ah! i felicitats per les notes... ets una crack nena!! :-()-)

Gràcies Winy !!!!!! i gràcies també a la Cumeta, Arohha, Ainos, ...

Nenes que m'han donat lanota de l'altre examen !!! APROVAT amb un 8 !!
Ole, ja tinc els 2 crèdits aprovats, i ara a matricular-me pel semestre vinent dels 3 que em queden i ja hauré acabat !!!!!!

Winy que faràs una pre-lluna de mel !! Aprofita-ho molt !!! :-///: :: orrr:: :-)(-:

Petons !!!!!!!!!!!!!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dj. juny 12, 2008 10:51 pm

La Espe es casa a Roses ? A quina hora ???
Si puc jo aniré a veure-la però no puc dir res segur !

Arohha tu hi aniràs a Roses ?
Qui més anirà a veure-la ??

Algú que passi per Figueres ? Apa que per "caradura" jo ! Sempre demanat taxi ... Quin rollo no poder conduir gaire ... :-(
montpra

EntradaAutor: montpra » dj. juny 12, 2008 10:53 pm

Dem reina ànims !!!
Segur que la baralla passa de seguida i moltes vegades les reconciliacions son molt millors !

Molts petons i ànims uapisima !!!
montpra

EntradaAutor: montpra » dj. juny 12, 2008 10:57 pm

Cumeta nena 157 convidats ????????
Colló a mi al final em van sortir 90 i ja veia gent ...
Però si és gent que aprecies i coneixes no hi haurà cap mena de problema, tot el contrari !!

El tema taules, agafeu-vos-ho amb calma i tranquilitat tot un dia !!
I que estigueu insiprats !!

Apa uapa, petons !
montpra

EntradaAutor: montpra » dj. juny 12, 2008 11:01 pm

Núria bava de cargol ?????? ECSSSSSSSS, vols dir que aquesta cosa llafiscosa va bé ?

Per cert, si ens veiem dissabte et robo la petita una estoneta :-///: :-///: Amb el teu permís clar ...
montpra

EntradaAutor: montpra » dj. juny 12, 2008 11:05 pm

Colló he aclaparat casi una pàgina sencera de foro per mi soleta !
Seré egoista ... Aixó passa per entrar a les 12 de la nit i llegir tot el que heu escrit en un dia !!!
I això que no hi ha la Chiky ni la Miriam, sino hagués ocupat 2 pàgines jo sola !

Apa nenes un peto i bona nit !
montpra

EntradaAutor: Dem » dj. juny 12, 2008 11:21 pm

guapissimes meves !!!!!

nenes gracies ,gracise ,gracies.... per akets anims com os estimo a tptes patatones!!!!!

ja esta solucinat teniu tota la rao!!!!! pot mes els sentiments que els mals entesos o els enfados, son les 12:13 de la nit i estic molt felic
el sopar anat de coña i la reconciliacio dema os esplico...................................................................................... :-)(-: :-><_:::-) :-) :-) `pero molt be!!!!!!

cukes estic una mica piripi i que dir que sous les millors , la caña ,una passada de macas que fa 9 anys que vaig arribar a olot a viure i que he fet pokes amiges i entre akestes pokes hi esteu vosaltres :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
mil gracies precioses a totes per ser com sous i per donarme la oportunitat de coneixeus a totes mil petons!!!!!

bona nit patatones!!!!

us desitjo lo millor guapissimes!!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dj. juny 12, 2008 11:31 pm

i que seria de la vida sense els moments mes macus!!!
estimar.,ser estimat........coneixer gent trempada,maca de corazon ,trasparent ,,de vegades ens compliquem la vida sense necesitat....

i ens enfadem per coses que son tan tontes que no val la pena, si estic piripi pero es la veritat......!!!!!!!!
la vida pasa molt rapid i sa de viure tpt lo que pogen al maxim i ser tot lo feliç que pogem, que estem de pas i si algfo he apres en akests anys es que emb de valorar molt lo que tenim i qui soms, mirar per nosaltres i no per que fan els altres..................

un peto guapes i os torno a dir que bona nit i que sous geniasl perc que sempre i sous!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

P.D....perdoneu per la parrafada diuen quec los borrachos i los niños dicen la verdad!!!!!! :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 13, 2008 7:30 am

DEM ETS LA MILLOR!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dv. juny 13, 2008 8:14 am

Bon dia guapissimes!!

DEM, UN PETONARRO NINAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)

Mont, no hem cansaré de dir- ho ets una crack nena!! :-)ok:

Nines, avui intentaré entrar tot el que pugui... peró el que si sé és que no hem penso despedir, pq la setmana que ve encara correré per aqui!!!

No és un adéu, és un fins després!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. juny 13, 2008 8:17 am

Bon dia nines!!!!

PER FI ÉS DIVENDRESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
I PER ALGUNES L'ÚLTIM DIA DE FEINA ABANS DE VACANCES!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Dem, rebonica, definitivament ETS UNA CANYAAAAAAA DE TIAAAAAAA!!!!! Patatona!!! : kissd : : kissd : : kissd :
I me n'alegro moltíssim que tot s'arreglés amb el Santi!!! :-()-) Aix, el amorrrrrrrrrrrrrrr!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Sira, nina, no t'estressisssssssssssssssssssssss!!!!! :-()-) Qui més qui menys està igual, i mira que panxa-contentes!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Amb poc temps i moltes coses per fer, però,..... a difrutar!!! Agafa-t'ho bé dona, que ja veuràs com et dona temps per tot!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: A més,.... avui comences vacances!! :-///: :-///: :-///: :-///: ÀNIMS!!! :-eh_::
I cuida't molt aquest refredat!!!!! :-()-)

Winy, cuca, ahir em vaig comprar oli de rosa mosqueta!!! :-)) :-))
A veure què tal!! :-)ok:
Ahhhh, que vaig molt bé el soparrrr d'aquesta nittt!!! :-)(-: :-)---(-: :llit::

Agbe i Arohha!!!!!!!! On souuuuuuuuuuuuuu????? :hmm:: :-()-) Us trobem a faltarrrr!!! :-()-)
Arohha, cuca, que avui teniu el tastet!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Mhmmmm, ja veureu que bé!!! :-)ok: Disfruteu-ho!!!! :-)ok:

Ainos, nina, com va el divendres, gaire feina??? :-)

Mont, cuca, definitivament estàs feta una crack!!!! >.-<: >.-<: Enhorabona per aquestes notasses nina!!! :-)ok:
Sí, deunidoret 157,..... mira, per a què et facis una idea, només de cosins germans, per la meva part, omplo unes 4 taules de 10 persones (parelles incloses, clar!)!!! :o-o: :o-o:
En fi,.... que som com els gitanos (amb tots els meus respectes)!!!! :-)ok: En el sentit de que som molts i estem molt units!!! :-)ok:
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 13, 2008 9:23 am, en total s’ha editat 4 vegades.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. juny 13, 2008 8:18 am

PETONETSSSSSSS A TOTESSSSSSSSSS!!! neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: queque » dv. juny 13, 2008 8:35 am

Bon dia!!!! Ja tinc el tres en el meu contador!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Bueno, no vull donar envejeta però ja estic de vacances fins el 1 de juliol, la mala noticia es que em serviran per repartir invitacions, que no he donat ni una!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. juny 13, 2008 8:36 am

Hombre Winyyyyyy ninaaaaaa, i tant!!!!!
Et volem aquí entre nosaltres, per a què ens ho expliquis tot, tot i tot!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Espeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
Kel-gooooooooooooooooooo,
QUE DEMÀ US CASEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!! :-):-):-): :-///: :-):-):-): :-///: :-):-):-): :-///: :-):-):-): :-///: :-):-):-):
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. juny 13, 2008 8:39 am

Quequeeeeeeeeeeee, felicitats per aquest 3!!!!! :-///:
I sobretot per les vacacions!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Nina, si d'aquí a l'1 de juliol heu repartit totes les invitacions,...... ho portareu super bé!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dv. juny 13, 2008 8:49 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Sira cuida't aquest constipat!! Ja veuras que si et prens la medicació el dia 21 estaràs fresca com una rosa!!!!!! :-))

Mont, molt bé lo de les notes!!!!! Ara ja estas a la recta final, d'aqui a res ja ho tindras al sac i ben lligat!!!! :-)ok: :-()-)

Winy això, no t'oblidis de conectar-te la setmana vinent, que aqui ens estem quedant soletes aixecant el post!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Queque, tu també de vacances??? Ostres que bé, així podras fer un munt de coses!!!!!!!! :mu::
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dv. juny 13, 2008 9:24 am

Hola guapes!!!

Quins nervis que es respiren aqui, bueno menys la winy.
Sira tot et sortira be.

Dem ets una crack!!!! les teves paraules tot son veritats.

Jo tbe començo vacances fisnel 25 de juny pero com faci aquest temps estem arreglats.

Queque et queda 3 mesos!!!!! amunt les de setembre!!ç
Sort que tindrem els consells de les veteranes gironines!!!

bueno guapes us deixo que vaig a netejar la casa

Nuria t'he enviat un privat!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat