Autor: CROKETA » dj. juny 12, 2008 9:58 am
BOOOOOOOOON DIAAAAAAAAA!!!!
Jolin com heu escrit!!!!!!!!!!!! Ara em poso al dia pq vaig una mica de culete!!!!
Primer de tot, G!!!!!!!!!!!!!! Q en 2 dies et cases!!!!!!!!!!!!!! Quina ilu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixxxxxxx... Quines ganes, no??
Doncs la prova va anar moooooooooolt be!!! I vaig fer fotitos, ejem, però s'han quedat a caseta... Demà us les passo sense falta!!!! O aquesta nit al mail, jejeje
A veure, comencem... Primer vaig anar a l'àngel. Havíem quedat a les 14h i de q no em dóna temps d'arribar a la prova del vestit q la tenia a les 17!!!!!!!!!! Primer em va tallar una mica pq portava el tall una mica desastrat i després em va fer uns reflexos pq se'm veia el color una mica apagat... I han quedat genial!!!!!!!!!! I molt naturals, q era el q volia... I després ja vam començar amb el pentinat. Em va dir q no me'l faria molt despentinat pq tal i com li havia dit q era el vestit creia q no quedaria bé (i jo también ho penso) i em va fer un monyo alt una mica més clàssic però q queda de conya!!!!! también vaig escollir ja el q posariem "d'adorno" i em vaig agafar 3 botons de cristall d'swarovski (com si fossin 3 brillants regordetes) i en posarem 2 junts i una altre una mica més separat com fent la ona q em fa el monyo al darrera (no sé si m'explico massa, jeje). Em van maquillar, però no em van fer la prova, pq em veiès la cara arreglada a la prova del vestit.
I p'allà q me fui. A les del bundó els hi va encantar el pentinat i em van posar el vestit en un plis plas. El problema és q el coll encara no estava cosit i el detall q porto a sota el pit tampoc (aixxxxxxxxx). Em van posar agulles per ajustar-me les 2 peces (i me'n van clavar 3...) i apa, a remirar-me de dalt a baix. Però estic molt contenta pq crec q queda molt xulo, clàssic, però molt xulo. I la cua em xifla!!! Però el meu germà no em va agafar en cap foto la cua sencera... Ah! también em van provar el meu vel... Es tot de tul i el ribet es molt molt finet i de seda, com el vestit. Queda més acabat, si t'hi fixes, però no es nota gens... también em van dir q em podien posar el mateix chantilly de sota el pit, però ja vaig dir q no, pq me'l veuria massa carregat.
Així q ja està!!!! Ara fins el 14 de Juliol res de res... Però bueno, m'anava molt bé de mida i tot, així q només és posar-hi el coll ben posat.
Jejeje, vaya rollazo us he clavat!!!!!!
Ara us llegeixo per posar-me al dia!!