Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dj. juny 12, 2008 9:21 am

bon diaaaaa guapes!!!!

Fiancee avui tens la prova!!!!!! ueueueu fotosssssss

croketa com va anar????

G14.... la música em sembla genial.... jo haig d'acabr de decidir alguna coseta xo potser agafo idees amb les que tu has posat!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dj. juny 12, 2008 9:27 am

jejeje no és que no us hagi posat fotillos del maquillatge o pentinat es que no m'he fet cap prova jejejeje si si com ho sentiu!!!! Li vaig preguntar al perruquer i em va dir que ho tenia tant clar el que em faria que no li feia falta fer-me cap prova. Lo bó es que com està al costat d'on he comprat el vestit la setmana passada quan vaig fer la que jo pensava que seria la penultima però va ser la ultima prova, ell va venir i va passar a veure com era el vestit. Cosa que també li facilita a ell i per això estic tranquil.leta!!!!!
El tema vestit diumenge segurament que hagi d'anar a casa mon pare i com all'e hi ha internet em podre conectar un momentet així ho espero!!!!!!

I el tema del vestit em va agafar el torito perquè creia que aquesta setmana em farien una prova més!!!!1
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dj. juny 12, 2008 9:39 am

Marx cap problema en agafar tantes com necessitis de cançons!!!!

Marxem dilluns al matí!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dj. juny 12, 2008 9:58 am

BOOOOOOOOON DIAAAAAAAAA!!!!

Jolin com heu escrit!!!!!!!!!!!! Ara em poso al dia pq vaig una mica de culete!!!!

Primer de tot, G!!!!!!!!!!!!!! Q en 2 dies et cases!!!!!!!!!!!!!! Quina ilu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixxxxxxx... Quines ganes, no??

Doncs la prova va anar moooooooooolt be!!! I vaig fer fotitos, ejem, però s'han quedat a caseta... Demà us les passo sense falta!!!! O aquesta nit al mail, jejeje

A veure, comencem... Primer vaig anar a l'àngel. Havíem quedat a les 14h i de q no em dóna temps d'arribar a la prova del vestit q la tenia a les 17!!!!!!!!!! Primer em va tallar una mica pq portava el tall una mica desastrat i després em va fer uns reflexos pq se'm veia el color una mica apagat... I han quedat genial!!!!!!!!!! I molt naturals, q era el q volia... I després ja vam començar amb el pentinat. Em va dir q no me'l faria molt despentinat pq tal i com li havia dit q era el vestit creia q no quedaria bé (i jo también ho penso) i em va fer un monyo alt una mica més clàssic però q queda de conya!!!!! también vaig escollir ja el q posariem "d'adorno" i em vaig agafar 3 botons de cristall d'swarovski (com si fossin 3 brillants regordetes) i en posarem 2 junts i una altre una mica més separat com fent la ona q em fa el monyo al darrera (no sé si m'explico massa, jeje). Em van maquillar, però no em van fer la prova, pq em veiès la cara arreglada a la prova del vestit.

I p'allà q me fui. A les del bundó els hi va encantar el pentinat i em van posar el vestit en un plis plas. El problema és q el coll encara no estava cosit i el detall q porto a sota el pit tampoc (aixxxxxxxxx). Em van posar agulles per ajustar-me les 2 peces (i me'n van clavar 3...) i apa, a remirar-me de dalt a baix. Però estic molt contenta pq crec q queda molt xulo, clàssic, però molt xulo. I la cua em xifla!!! Però el meu germà no em va agafar en cap foto la cua sencera... Ah! también em van provar el meu vel... Es tot de tul i el ribet es molt molt finet i de seda, com el vestit. Queda més acabat, si t'hi fixes, però no es nota gens... también em van dir q em podien posar el mateix chantilly de sota el pit, però ja vaig dir q no, pq me'l veuria massa carregat.

Així q ja està!!!! Ara fins el 14 de Juliol res de res... Però bueno, m'anava molt bé de mida i tot, així q només és posar-hi el coll ben posat.

Jejeje, vaya rollazo us he clavat!!!!!!

Ara us llegeixo per posar-me al dia!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dj. juny 12, 2008 10:11 am

Ei... Ja us he llegit!!! Jejeje... G! Saps q jo también volia posar el simply the best de la tina turer pel ram?? Jejeje... En cara ens ho estem pensant, pq la alternativa és la cançó del Ricky Martin amb la Mari de chambao, però si poso aquesta (q és una de les preferides de la meva cosina) ella plorarà fijo i jo, amb lo sensiblona q soc, fijo q también... Llavors clar, encara ens estem pensant q fer...

Per cert, avui vaig a mirar ja els centres de les flors i también a mirar detallets. Crec q también anirem a portar els passaports pel viatge i potser mirem els electrodomèstics...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dj. juny 12, 2008 10:29 am

Doncs si Tina pel ram. A mi m'agrada molt aquesta canço i trobo que és molt maca la canço!!!!
La canço d'entrada al salo la ha escollit ell!! A mi no m'entusiasme molt miolt però bé també li he de deixar escollir cosetes que sinooooooo!!!!!

A veure si tenim sort perquèla parellla del peruquer treballa en Air france i potser ens poden passar a Business Class tant d'anada com de tornada!!1 Joooo seria un puntas!!!!

Croketa que bé lo del vestit ja el tens gairebé enllestit!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dj. juny 12, 2008 10:59 am

croketa que bé... ja quasi el tens!!!!!!! quines ganes de veure les fotos jejeje

buff ahir a la nit ens vem posar a acabr de fer les taules i tinc un lio..... jo que em pensava que seria més fàcil!!!!! i hi ha 2 taules d'amics meus que no sé com posar-les!!!!!! bufff

a veure us poso les cançons que tinc pensades, i em doneu la opinió:

entrada: one day in my life- Anastacia ???
brindis: Nessum dorma- Pavarotti
pastís: it's not easy - five for figthing?
entrega nuvis: You've got a friend - Carole King
entrega nuvis: More than words - Extreme
entrega nuvis: ???
entrega nuvis:???
ram núvia: tal como eres - Canto del loco
ram mares: paraules d'amor - Serrat???
1r ball: Vivir sin aire - Maná ( és la nostra canço)
2n ball: Danubio azul - Strauss ( vals xl papa)

i tema civil ni flowers... pq stic esperant que el novio d'una amiga em digui que si toca el violi o no!!!!!!

nenes opineu pq tic fatal!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dj. juny 12, 2008 11:01 am

fiancee a quina hora tens la prova????? agafa la camara ehhhhh quines ganes!!!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 12, 2008 12:20 pm

Bueno peques...

Marxo en breve, que haig d´anar a fer la maleta, que a les 18 marxo.
Dilluns us vull veure alla super guapes!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. juny 12, 2008 12:25 pm

neni que et vagi super bé la boda!!!!!!

un ptnt
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dj. juny 12, 2008 3:35 pm

fiancee com ha nat la prova?????????????

eoeo ja tinc el tocado i les sabates castañer!!!! tot és del tocador de la novia!!!! aquesta nit faig fotos...........
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dj. juny 12, 2008 5:18 pm

Ja tic aquiiiiiiiiiiii!!

Aix... he estat super enfeinada ja he fet la proba a les 15.00 apa!! Fotos!!!

Al final no m'he pujat la faldilla així que es queda així tinc la seguent proba el dia 30.

Avui estic molt més contenta amb el vestit!!
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 12, 2008 9:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dj. juny 12, 2008 5:23 pm

CROKETA t'has fet fotos??? jo vull!!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dj. juny 12, 2008 5:55 pm

Nenaaaaa estas espectacular!!!!!!!!!!! et queda genial!!!!!!!!! de veritat que estas guapíssima.... demà em toca a mi!!! a veure com em queda... pq no tic massa segura....

croketaaaaaa fotossssssssssssssss

G14 aixó ja esta aquí!!!!! avui ja tenies festa??? o te l'agafes demà???
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dj. juny 12, 2008 11:32 pm

Nenes que he estat liadissima i no he pogut conectar-me!!!!! A la feina semblava que s'acabés el món!!!!! Però bé ara ja estic de festa!!!

Jo també us vull veure amb el vestit vaaaaa passeu-me per mail fotillos!!!

Rachi que vagi molt bé la boda de demà!!!!! A veure quines coses fan de diferent a Holanda, no??? Potser pots treure alguna idea!!!!!

Nenes ja tinc el vestit a casa, quina iluuuuuu m'ha fet una il.lusió portar-lo!!! El tinc penjat a les escales tot embolicat amb un tipus de llençpñ que no es veu res!!!!!
També m'han portat un parell de rams que vaig encarregar a la florista i són preciosos!!!!!!

Bé demà al matí no podré conectar-me perquè he d'anar a mimar-me una miqueta per tant no tinc ni idea cap a quina hora arrivaré. Ademés m'he de mirar de fer la maleta, la qual em fa un paaaaal, sempre m'ha fet molt pal fer maletes per``o bueno tinc moltes ganes!!!!!!

Demà també vull portar els ous a les clarisses i ara miraré a on ho he de portar perquè no m'enrecordo!!!!!! I així segur que farà un solet espectacular!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 13, 2008 8:02 am

Bon dia guapes!!!

Ahir vaig estar missing tot el dia.... Ara llegiré tot el que heu escrit per posar-me al dia.

G14, que demà et cases!!! QUE FOORRRTTTT!! Com estàs??? He vist les previsions del temps i demà farà sol, biennnn...
Quan marxeu de viatge? Bueno, a veure si et dona temps d'entrar abans de marxar i ens expliques una mica com ha anat tot!!!

Finacée, ahir li vaig ensenyar la web al meu nen, i li va encantar!! Jajajaja, em va dir que si et podiem copiar la idea...

Rachi, suposo que ja estàs a Amsterdam, que vagi molt be, dilluns ja ens explicaràs.

Mary bonica, com estàs??? Nerviosa???

Croketa, quin estres amb les proves, no?? Jo vull fotos!!!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. juny 13, 2008 8:34 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per fi és divendres i.... DEMÀ SE'NS CASA LA G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Q FOORT!!!

Com van els nervis?? Bueno, m'imagino q quan s'organitza tot és pitjor, ara només has de disfrutar!!

Bueno, lo prometido es deuda... Us passo les fotitos per mail, q crec q tinc el de totes. Ja em direu q tal!!!! Ah, rachi, i n'hi ha una en la q es veu una mica el pentinat...

Fiancée... Jo no t'he vist, snif snif...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 13, 2008 9:21 am

Bon díaaaaaaaaaa!!!

CROKETAguapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisima m'has deixat amb la oca oberta estás preciosa, et queda genial el teu vestit!!!!

Ja us he passat les fotos de la meva proba tambè per les que ahir no les vau veure.

G14que guaaaaay!! demà et cases!!!Les clarises hi son a Pedralbes, ja veurás com no plourà demà!!!!

Ofcourse jijijji el meu nen es dedica a això i li feia molta gracia fer una web de la boda.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dv. juny 13, 2008 10:29 am

bon dia guapissimes!!!!

G14... nena que és demà!!!!!!!!! com ho portes?????? eoeoe que et vagi super bé!!!!!!! tu disfruta moltissim!!!!

croketa estas preciosa amb el vestit... et queda super bé a més fa un munt x tu!!!!!!

jo avui tinc la última prova... i porto un careto... pq ahir vaig nar a dormir super tard acabant les malaides taules... i aquest matí he arribat super estressada a les 10 a la feina pq la renfe ha estat parada com 1 hora!!!!! he arribat super estressada,.... tinc un munt de feina per fer... ara respiraré fons i em relaxaré pq sn arribaré a la prova feta caldo!!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 13, 2008 10:41 am

Mary, a quina hora tens la prova????

Nenes, us he contestat per e-mail, però us torno a dir que estareu totes guapissimes!!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants