Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 10, 2008 10:35 am

Vinc de phlox de decidir el meu ram... i fer la paga i senyal, al final em quedo amb el super pressupost, mita, es igual... lo que m´estalvio del lloguer de BR... M´es monos... m´han donat una cpsa plena d´espelmetes de tots tipus...

M´han dit de fer-me´l petito i que caigui una mica pel tema del vestit paraula d´honor. En principi farem peonies o si no hi ha una mesca de orquidies blanques petites i alguna més que m´ha ensenyat que feia una bona oloreta...

Mary! Felicitats per les flors!!!! Vas fer alguna foto?? Com es?? explica explica!!!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. juny 10, 2008 10:36 am

fiancee els rams són molt xulos.... serà similar aquest... xo amb 2 tonalitats de roses pàlids.... a veure com queda!!!!!!
ara em queda el tema música i comprar els nuvis, i altres cosetes!!!! xo buenooo mica en mica!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. juny 10, 2008 11:30 am

Hola noietes!!! Ahir no em vaig poder connectar... Vaig una miqueta de cul amb els experiments i els mobles! Q per certr, estan quedant molt xulos!!! Si no fos pq el capçal del llit ens l'han portat lacat d'un color q no tocava... Apa, ara a tornar a esperar!!! Ja us ensenyaré fotitos, q me les he de baixar

G14!!!!!!!!!!!!! Q només queden 4 dies!!! Q guay!!! Ja ens explicaràs q tal amb les extensions, jeje

Ah! I les dels comiats... Ja podeu anar penjant fotitos, q pinten molt divertides! Jo no sé q em faran, però em fan una miqueta de por...

Els rams els trobo molt monos!!! Rachi, a mi a Arranz em van dir q per trobar peonies al Juliol (mitjans-finals) es pateix bastant... I això q li vaig dir q era la flor q més m'agradava... Però bueno, ja trobaré alternativa!!

Per cert!!!!!!!!!!!!!!! Demà tinc prova de vestit i de pentinat!!!!!!!! I aquesta vegada no em deixaré la càmara, jejeje
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dt. juny 10, 2008 11:31 am

rachi... que bé tu también ho tens enllestit ja!!!!! et quedarà genial.... >.-<: >.-<:

si que vaig fer fotos.... a veure si aquesta nit us les penjo... el centre és baix.... és que no sé com explicar-lo pq no s'entendrà massa jejej us les passo a la nit!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. juny 10, 2008 11:41 am

Fiancée a mi dels rams el que més m'agrada és el primer però si portes més verd molt millor!!!!!

Ara si t'agrada el rosa i amb les sabates que portaràs per després i tal el ram rosa pal quedaria molt rtxulo!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 10, 2008 11:45 am

sisis... les peonies ja mho ha comentat... si agunaten perfecte i sinó... pues l´altre... no sé, jo crec que aquesta dona té molt bon gust, a veure que tal...

Per cert, ara li haig d´enviar foto del vastit, veuras le mateix que la fiancée... jejeje
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dt. juny 10, 2008 2:05 pm

Hola guapes!!

Com esteu?? Entro un momentet a saludar, pq ahir vaig tenir un dia de bojos i avui vaig pel mateix cami....

G14, només 4 dies.... Ja he llegit que estàs tranquila, molt be!!

Rachi y Mary, així que ja teniu ram, una cosa menys. Per cert, mary, compraràs figueretes de nuvis (de persones, jejeje, les tradicionals) o alguna altre cosa???

A veure si aquesta nit em puc conectar i em poso al dia

Petonets!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 10, 2008 2:12 pm

G14 mi tambè m'agrada molt el primer a veure que em diu la Marita jo tambè confoi molt al seu gust...
Les peonies m'encanten però a veure que diu la Marita quan em contesti el mail ja us diré...
RACHI a mi tambè em va donar la capsa tota plena d'espelmes i coses per decorar... les espelmes de bambú les he posades a la banyera jijijiji

Mary espero impacient les fotos del comiat!!! jejejeje A mi segur que tambè em disfressen o alguna marranada per l'estil!! Estic més nerviosa pel comiat que per la boda!! jijiji
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. juny 10, 2008 3:15 pm

enacara no m'han passat les fotos!!!!! a veure si aquesta setmana les tinc i us les passo....
quin detall més maco els de pholx!!!!
aquesta nit em quedat amb uns amics del meu nen pq ens donguin el ragal... >.-<: jiji
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 10, 2008 3:37 pm

Ja he demanat els abanicos!!!!!!

Doncs mary... espero que no et facin el que mhan fet a mi, que ahir em vaig passar tota la nit fent paquetitos... em van donar el regal de 11 persones en monedes de 1 euros, 50 centims, 20 i 10... tela, marinera...

Fiancée... a veure que ens fa la marita, però jo crec que ens fara un ram bastant maco... almenys jo li he dit... m´ha ensenyat una flor, una peonia oberta, que tenia el mateix aspecte que la faldilla de plumeti.... molt heavy... i mha tret unes flors maquissimes... li dire que em prepari unes quantes pel cabell...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. juny 10, 2008 3:54 pm

rachi al final de quin color???? el ram de peonies pot quedar molt mono... segur que us queda genial....
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dc. juny 11, 2008 8:52 am

Hola noietes!!! Bon dia!!!

Com es presenta la joranada??? Jo avui tin la provaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Ole ole!!!!

A veure q tal va. I m'he baixat la càmera, així q demà teniu fotitos assegurades! Jejeje

Per cert, ahir vam anar a mirar detallets i... pffffffff... No ens vam decidir per res... Un churro patatero... I a més vaig tenir el meu primer atac de nervis pel tema boda! Ens falten un munt de coses, i el pitjor, els meus papers per l'expedient... Aixxxxxxxxxxx!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dc. juny 11, 2008 9:23 am

Bon dia guapes!!!!!

G14 com va?????? quan penso que et queden 3 dies.... em poso nervi jo i tot!!!!!! jejeje

Croketa... volem fotos de la prova!!!! a quina hora la tens????? neni... o t'estressis que encara et queda temps... i ja veuras que mica en mica les coses es van fent!!!

ahhh ahir van venir els amics de badalona a casa a donar-nos el regal.... i ens han regalat una tele de plasma de sony de 40pulsades!!!!! és super xula!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. juny 11, 2008 9:24 am

Bon dia!!!!
Croketa es veritat el teu expedient el vas tenir que demanar a Madrid o algo per l'estil oi?????
Quines ganes de fer la prova, no?????
Eo ja porto les extensions posades i m'encanten!!!!!!!! No em va fer gens de mal i sols a l'hora d'estirar-me fins que no vaig trobar la posició no estava gaire comode però després he dormit com un tronquito!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dc. juny 11, 2008 9:34 am

G14... guapa!!! Que et queda res!!!!! Quan marxeu de viatge???? Et podras conectar i deixar-nos alguna fotito???? Jo demà marxo a amsterdam de boda, potser no podem parlar més endavant i a profito per desitjar-te que passeu un molt bon dia i que disfrutis molt!!!!!! Després de tants preparatius, ja arriba el dia!!!!!!

Mary!!!! Que xula la tele!!! i la fotillo del centre?????

Croketa... fotitossssssssssssss.... que encara no t´hem vist!!!!
Jo avui havia d´anar a l´angel, però se m´ha liat el dia i aniré la setmana vienent, ara el trucaré per veure com ho te!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. juny 11, 2008 9:54 am

Bon dia!!

G14, posan's una fotito de les extensions!!!
Croketa, que et passa amb l'expedient??? Respira a fons i tranquila!!

Mary, que xula la tele... J otambé tinc una molt gran, i segons el nen els jocs de la play es veuen "estupendus", jajajajaja...

Rachi, que demà marxes!!! Que guay, ja ens explicaràs com ha anat, eh?
Per cert, on és l'Àngel del que parleu??? Jejejeje, és qeu si es tan bo potser m'apunto!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dc. juny 11, 2008 10:09 am

eoeo les fotos del centre aquesta nit s'ens falta.... és que ahir amb lo del regal i tot vaig arribar bastant tard a casa!!!!

rachi quna marxes???? quines ganes....

eoeo haig de fer un regal x un nen que ha nascut d'una amiga del meu nen!!!! ofcourse a quina web era allò de les canastilles???? les porten ells a l'hospital??? o también les podem portar nos??? quants de dubtes jejeje

fiancee tu tens la prova demà oi???? jo divendres... i en principi és la última!!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dc. juny 11, 2008 10:16 am

Mary, la web és aquesta: http://www.raphiaeucalyptus.com/
Mires la canasteta o el detall que t'agradi i després els truques per telèfon.... Jo vaig dir que la portessin a la clínica, però suposo que si la vols portar tu directament no hi haurà cap problema (a ells els es igual el lloc d'entrega)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dc. juny 11, 2008 11:27 am

merci guapa!!!!! ara ho miraré!!!!!

eoeoe ja heu comprat els nuvis??? com són??? jo encara no ho he fet i no sé com comprar-los!!!!! G14 com són els teus????
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. juny 11, 2008 12:12 pm

Holiiis!!

Avui estic super enfeinada!!! G14 ja t'ha vist el teu home???

Marysiiiiiiiiiiiii demà tinc la proba jaus explicaré que tal... Tinc moltes ganes.

CROKETA fotitoooooooooooos!! Aix quina ilu a tu encara no t'hem vist de nuvia...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants