NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. juny 10, 2008 3:07 pm

RAki! Ens veiem d'aquí una estoneta nena!!!!! Quina coincidència! Vas a recollir el vestit o encara t'has detornar a provar???? Fins ara wapa!
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: ica » dt. juny 10, 2008 8:16 pm

:mu::
ica l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 11, 2008 6:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dt. juny 10, 2008 8:18 pm

Eiiii... He entrat a xafardejar a una cotilleria i m'he comprat la roba interior! No m'he ne sabut estar al veure'n el preu.

Us penjo les fotos de la model perquè es veu més bé... tot i que a mí em queda millor... jjajajajjaj... de ilusión también se vive! :mu::

M'he quedat el corpinyo, el tanga, les calcetes i les mitges... ala... todo!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ica

EntradaAutor: gloripage » dt. juny 10, 2008 8:19 pm

Bueno Helena i Raki ja contareu la vostra trobada! I tu Helena les fotillos!!!!!!!

Ica molt mono el conjunt si senyor i segur que te queda millor a tu, di que si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dt. juny 10, 2008 9:33 pm

Raki, espero que tot vagi perfecte dissabte, bé, és que estic segura!! ja ens contaràs tot a la teva tornada!!

Gràcies per les teves paraules! :-()-)

Elena, nena, ens has d'explicar com ha anat tot i volem veure les fotos, segur que estàs maquiiiiisima!!! :··;..:

Ica, que t'has agafat els dos conjunts?? són de selmark!! a mi m'agraden molt, però el body em fa por passar molta carlor... el conjunt de dos peces, sí que volia mirar a veure, les calcetes són monísimes, si trobo els sostens pushup d'aquestos sense tires, m'ho agafo, el que no tinc clar és si lliguero sí o no....

Avui hem anat a l'hotel real a mirar les habitacions... al final, ens allotjarem a la suite de noces :··;..:
demà anem a parlar amb el restaurant!! >.-<:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dt. juny 10, 2008 9:51 pm

Elena, on has trobat els gorros aquests que dius??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dt. juny 10, 2008 10:24 pm

Doncs a aquesta corseteria de mollerussa hi era tot, els push-up me'ls he probat i eren moníssims però m'ha fet molta gràcia el corsè i a l'octubre no crec que faci tanta calor. El lliguero suelto també me l'he probat i era una monada.
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dc. juny 11, 2008 6:29 am

Bon dia a totes. Veig que aixo va viento en popa i ja comenceu totes a tancar temes

RAKI, SOLET, GRACIES PER LES TEVES PARAULES I GRÁCIES TAMBÉ A TU PEL TEU GRANET DE SORRA EN FER-NOS DISFRUTAR A TOTES DE LES PREPARACIONS :-()-) QUE VAGI MOLT BE EL TEU DIA I JA ENS DONARAS DETALLETS A LA TORNADA MOLTA SORT :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Ica que sexi que estarás, es super mono el conjuntet. A veure si puc fer fotos del meu i us el poso (igual que les sabates que encara les tinc pendents)

Elena que vagi molt be la prova i no t'oblidis d'enviar-me a mi també les fotos per privi

Ja tenim l'expedient firmat i en marxa, i avui a mirar de concretar les flors. UFF QUINS NERVIS
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 11, 2008 9:56 am

Nenes... bon dia!!!!! Quin moviment ahir... que jo no vaig poder entrar ni un sol moment...

Raki, merci per aquestes paraules... m'han emocionat... i m'han fet pensar... això va de veres... ja ens va arribant el dia a totes... gràcies per tot el què ens has dit... i tingues clar que aquest esmorzaret o berenaret queda pendent... sobretot pq t'has de deixar convidar... que l'últim cop ja sabem què va passar... Estic segura que serà un dia perfecte, amb els nens, el teu home, la teva millor amiga... i tota la gent que t'estimes i t'estima. Ja veuràs, serà preciós... i els del temps diuen que farà bon dia!!! Creuem els dits.

Elena... esas fotos que rulennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina emoció, quina emoció!!!!! Els vanos t'arribaran ben aviat, de fet t'arribarà un sms al mòbil indican-te quan envien el paquet i quin dia arriba. Pel tema de les bandes del ventalls,... ja saps que hi pots comptar sense problemes.

Ica... nena, nena, nena... q preciós tot plegat!!!!!!! m'encanta el corsé... i a l'octubre.. crec q anirà genial... ueeeeeeeeeeee

Mar.. aviam si fas aquestes fotos, que ja en tenim ganes... vinga dona, q és un momentet!!!!

Evie, és com t'han dit, pots tenir els testimonis que vulguis però a efectes legals només compta la signatura de dos. Aviam, us faran signar dues vegades, quan obriu l'expedient matrimonial us faran dur a dues persones a les que els hi fan preguntes per saber que és una parella real. Després el dia de la cerimònia signen dos més (els mateixos o uns altres, això tant és) que són els que dónen fe a què s'ha celebrat la cerimònia, que el mossen era de veritat i que us heu casat i ells ho han vist. Dos testimois signaran al lloc real, i segons cada mossèn, els altres o no signen, o signen pels costats.. però la seva signatura no val... és simbòlica.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: RAKI32 » dc. juny 11, 2008 10:56 am

Bueno bueno nenes no cal dir-vos res mes lo especials ke soy totes.
Dir-vos ke vaig coincidir amb la Elena a Pronovies,vaja tiarronaaaaa
guapissima,super primeta un vestit guapissim ke mes podria dir,una careta d´angel,jo dins de lo grandeta ke ja soc dons akell dia també estaré guapa.....clar ke si totes akell dia estem guapes.
Estic acavant els petits preparatius,ja tenim el restaurant tot lligat,els fotografs ja estan preparats,els detalls ja els tenen a punt per recollir
i bueno el vestit tambe ja esta llest per recollir-lo divendres.
Dir-vos ke tot aket temps m´he sentit super feliç,pero ja veureu com els ultims dies son especialment emotius i bonics.Cuan torni,vindre amb fotos
de boda i de viatge,i ja sabeu cualsevol cosa ke necesiteu algú aki estic
encantada de ajudar-vos tal i com heu fet totes.Adeu guapissimes.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Evie » dc. juny 11, 2008 3:02 pm

Moltes gràcies!

Ara ja tic més tranquila. ::-) jejejeje
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: Key » dc. juny 11, 2008 7:03 pm

RAKI!!!!!! A la tornada, quedem i ens ensenyes fotos, ens expliques tot!! m'alegro tant que estiguis tant feliç, ja veuràs com tot surt perfecte! i clar que seràs una núvia espectacular i felicissima!!

Elena i Marjo, que passa amb aquestes fotos??? :o-o:

Jo avui vinc del restaurant, que hem anat a parlar, em començat a soltar coses de patac i la dona s'ha acollonit i ha arribat un moment que es tancava en banda... al final, no ens ha dit a res que no, però si que ens ha demanat que els hi facilitessim una mica la feina. Respecte a les coses que més cosa hem feia, cap problema, el restaurant s'encarrega de posar la música del banquet i les entregues i del ball també, de fet el que fan es una orquestra i després un dj que fica música i nosaltres els hi facilitem i només necessitem algú que estigui per la música que nosaltres li haurem ja preparat la sessió....

El 24 del mes que ve tenim el tastet.. i el 26 la prova del vestit! això ja es comen´ça a animar!! ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. juny 11, 2008 9:46 pm

Wapis! Ja per fi tenim vestit de la mare i sabates i sostenidor i tanga! Ens falta només bolso i mitges! Una cosa més feta i la setmana que ve a pel pare! Això és un estres total però sembla que al final ens en sortirem!

Pel que fa a les meves fotitos os faré esperar una miqueta perquè ja sabeu que tot i que soni a trist nosaltres no tenim càmara de fotos.... la que portava la càmara era ma germana petita i fins que no me les passi no os les puc passar a vosaltres.... tot i que ahir no va ser per mi un dia massa esplèndid.....

Ja ho pot contar la Raquel perquè jo ahir estava de molt mala baba.....MERCI PER LES TEVES PARAULES DANIMS RAKI! Tu si que estaves WAPÍSIMA! EM VA ENCANTAR EL VESTIT PERQUÈ VA MOLT AMB LA TEVA PERSONALITAT I ET QUEDAVA ESPECTACULAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PEDAZO DESQUENA QUE TENS NENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JA VEURÀS EL TEU HOME QUAN ET VEGUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

La prova del pentinat va anar de fàbula però després sem va trencar una arrecada de les que em vaig comprar pel dia de la boda que os vaig ensenyar, em van maquillar FATAL i vaig sortir molt disgustada i pa colmo em trobava tan horrible que al probarme el vestit tampoc em va agradar i em vaig ficar histèrica......En fin, que avui m'he aixecat amb una super pansa d'aquelles gordes que fan super mal dels nervis i del disgust d'ahir.....

Ica! M'agrada molt el conjuntet i fa pinta de ser super comodo! Molt finet!

Os deixo i si puc demà os escric unes linees!

Si no parlem RAKI que vagi super bé el teu gran dia!!!!!!! Petonets!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dj. juny 12, 2008 7:56 am

RAKI, YA SE QUE NO ENTRO MUCHO PERO ESPERO QUE TE VAYA MUY BIEN ESE DIA TAN ESPERADO.... SEGURO QUE SERA MARAVILLOSO Y CON UN SOL ESPLENDIDO.....FELICIDADESSSSSSSSSSSS
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dj. juny 12, 2008 8:02 am

, tranquila reina!!

Mira, si no t'ha agradat gens ni mica com et van maquillar, si no tens cap lligam amb ells, canvia de esteticien, tinc una amiga que es va canviar després de la primera prova, tant de pentinat com de maquilladora...

La prova del vestit, va ser de tots els nervis que portaves i que ja no t'agradaves com anaves, però segur que quan tornis, et veuràs genial! el vestit és maquissim, i tu un bellezón, així que ni que t'ho propossessis, no pots estar lletja!!

Venga, que no se diga!!

Raki, que poquetttt que poquettt!!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dj. juny 12, 2008 8:12 am

Helena trnaqui, canvia de tot i ja està! A mi em va passar el mateix amb la pelu i vaig tenir que probar mes i el maquillatge vaig fer que canviessin unes coses i ja esta pero es que es molt persional. Proba un altre lloc!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dj. juny 12, 2008 9:43 am

Bon dia noies,la recta final del dia mes esperat,no penseu ke tinc una pena en el fons de sabé ke s´acaba........Elena Elena,,,,,aquesta noia
no se com pot dir ke es trovaba lletja.en fi tots algun dia tenim un mal dia,sort que passa rapid,veuras com la proxima prova et roves guapissima perqué o ets i molt,tens uns ulls espectaculars,un somriure
dolç ,trankila tot al final super inmaculat,la teva germaneta guapissima,espero ke ja estrovi be.....la teva mare molt jove i simpatica.
A totes les demés keda pendent una trovadeta per posar fotos de tot.
He estat treballant tota la setmana,pero molt laigt ja ke soc la filla del jefe
i entro i surto cuan o necesito,llavors no estic gens estressada o porto be.
Demá espero entrar un altre cop i saludar-vos i despedir-me fins la tornada del creuer.Ceci,descansa ke em sembla vas molt estressada,la marjo crec ke tambe,totes un petonás.....
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. juny 12, 2008 12:12 pm

Bon dia boniques... la Raki té raó... estic molt estressada... bueno i avui amb la regla i de ressaca d'una assemblea que es va allargar fins les 12, després d'una reunió amb el delegat del govern. No puc més!!! necessito descansar!!!!

Elena, carinyín, només vull donar-te ànims i dir-te més o menys el què t'han dit les altres.. tot se't va fer una muntanya.. i encara que la gent no ho entengui... per nosaltres és una gran il·lusió... i quan algunacosa surt malament ens afecta moltíssim... jo t'entenc i crec q totes... que per molt bonic que sigui el vestit va ser un dia horrorós... pq era un dia que esperaves amb gran il·lusió i la cosa es va torçar del tot. Però evidentment en el fons això ja ho saps pq el vestit és preciós! el vas triar tu.. i només cal que prenguis una decisió amb la maquilladora, si no t'agrada, no te la juguis.. és massa important com pq t'ho esguerrin. Molts ànims reina... i a curar ràpid la pansa.. i a controlar els disgustos pq no te'n surtin més. Però mira, d'altra banda ja tens a la mare vestida!!!

Raki, m'alegro de veure't tan bé i tan tranquileta... i no t'amoinis... quan hagi passat la boda... encara tens el creuer!!!!!!!!!!!!!!!!! i després a seguir vivint les nostres bodes co fins ara!!!! I clar que hem de quedar!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dv. juny 13, 2008 2:22 am

Hola a totes! Us escric en un dels pocs moments lliures que hetingut. Som al Perú, avui tornem a ser a Lima... demà ja marxem cap a Arequipa. Detalls? a la tornada, només dir-vos que a les que es casen aviat, sigueu molt conscients del dia de la boda i sobretot dels dies d'abans. És per això que fem uns superpreparatius, oi? doncs disfruteu no només del dia i de tots els dies anteriors. Una conclusió que el Manel (el meu marit) i jo tenim clara és que la boda va quedar superpersonalitzada, i la gent hi va veure diferències... això vol dir que ànims amb tots els preparatius vostres!
Vaig a mirar com em brilla l'anell...
Una abraçada!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dv. juny 13, 2008 6:28 am

Bon dia noies, per fi ha arribat el divendres. Aquesta setmana se m'ha fet super llarga. Suposo que es pq es la primera despres d'una setmaneta de vacances i pq al tenir al meu home de baixa a casa i jo no poder estar amb ell fins a l'hora de plegar encara se'm fa més costa amunt :-( :-(

Urgell gràcies pels teus concells, veig que totes les casades dieu el mateix que disfrutem dels preparatius i del dia de la boda i que tot l'esforç que estem fent per personalitzar-la val la pena. La veritat es que dona molts anims pq tanta feina al final et preguntes si realment mereix l'esforç i la gent ho sabrá apreciar. Disfruta molt d'aquest viatge, que ja ens fas dentetes, i a la tornada ens expliques com ha anat tot (boda inclosa i fotos)

Raki, llueix un sol esplendit, et fará un dia fabulós : sol : Que vagi molt be el dia de la teva boda. Estic segura que tot sortirá perfecte i que será un dels dies més feliços de la teva vida. MOLTES FELICITATS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Avenços en la nostra boda: anem entregant invitacions a amics i familiars i de moment tothom està reaccionant molt be. Aquest cap de setmana tenim dinar familiar de cosins de ma mare i seguirem fent de carters :-) Ja tenim les flors mig triades. La pobra floristera havia pensat una idea per nosaltres que no ens agradava gens i li vam tirar tot per terra pr clar ha de ser al nostre gust no? Ara falta ultimar quatre detallets i elegir el meu ram que no tinc gens clar com el voldré :-/ :-/ També li hem dit si ens pot fer lo del cucuruxo per portar els anells i tenia un munt de models per triar (es veu que ultimament s'estil·la molt encara que jo només ho havia vist aquí al foro). Ja tenim mes de la meitat dels detallets dels homes envolicats i enllestits i les bosses totes fetes (aixo de tenir l'home de baixa es un xollo)

Be segur que tenim mes cosetes enllestides pr no us vull atabalar més

SI NO TORNEM A PARLAR RAKI MOLTÍSSIMA SORT I QUE VAGI TOT MOLT BE :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants