Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: winy » dt. juny 10, 2008 3:06 pm

NENES, AMUNT EL POST DE LES GIRONINES!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 10, 2008 3:31 pm

Això, AMUNT AMUNT!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. juny 10, 2008 3:43 pm

HOLAAAAAAAAA :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

COM VA LA TARDE GUAPES???
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 10, 2008 3:59 pm

DE P*** CUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!! Ara ens toca treballar una miqueta, no????? Però només una miqueta, ehhhhhhh!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dt. juny 10, 2008 4:57 pm

Hola guapes!!!

Sira, de moment no estic nerviosa per dissabte, però aquest matí he anat de pu... cul, havia d'anar a la Stein a buscar un poster que li hem fet al meu germà i la seva xicota estil warhol, l'ha fet en Toni, i l'havi de recollir a les 9, després anar a la pelu a ferme uns reflexos, tenia que portar el poster a enmarcar, anar a buscar els nuvis i entremig de tot això, m'he quedat tirada sense gasolina, perquè no torbava una puñetera gasolinera amb gasolina, totes posava Agotada o Fora de servei, al final he anat a buscar gasolina a la que hi ha al costate del Kememball i tot això amb el mòvil que no parava de sonar, que si la de les flors, que si el del hotel aix quin estres de matí.

Perdoneu pel rotllo...

I jo que hem pensava que seria una setmana tranquila. :-(

La maleta Sira encara no l'he fet en principi ho faré dijous. :-)ok:

Kel companya de dia, a mi el temps també hem fa por però mentre no plogui... i aguanti per poder fer la cermonia i les fotos... ja estic contenta. :-)ok:

Cumeta i si li regales la Play? o no li agrada? a en Toni li encantará, es que jo crec que no s'ho espera per res del mon, he pensat que el treuré a ballar allà al mig amb una cançò que li agrada molt i després faré entrar al meu germà i al seu que li portin el regal perquè si haig de sortir jo amb el regal i fer una volta amb ell, pesa un ou la play aquesta.

Winy cuca quina monada de nebot, fa tanta ilu quan et fan això el nens es que te'ls menjaries!!! i es normal que el trobis a faltar si estas a costumada a veure'l cada dia, però es nota que t'estima mooolttt!!! :-()-)

Núria nina cuida't la sinusitis!! :-)ok: i encantada que vinguis amb els nens! :-)ok: no se si voleu anar a Roses i sinó surtiré de Salt de casa els meus pares cap allà a les 17h, a les 16h ve el fotograf.

No hem vull deixar de saludar a ningú, Mireia, Ainos, Aroa, Queque, Agbe, Dem i a totes eh!!!! :-)ok:

Esteu totes liade suposo ara...! Jo hauria de fer feina, però nines no puc tinc el cap en dissabte ja i pensant les coses que haig d'acabar de fer...

Al final de convidats soms 131 adults i 8 nens, crec que ja farem xibarri, jeje.

I ja no se que més us volia explicar. Vaig a continuar llegint les 10 pagines enrrera que hem queden.

Petonets
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: mireia 9 » dt. juny 10, 2008 5:31 pm

Espe guapa no et preocupis, fa la sensacio que ho tens tot sota control. Com diu la Winy tot surtira de simpatica--- mare.

Winy ja m'agradaria ser com tu, jo pels problemes dels nervis estic fotuda de l'estomac per tota la vida. Pero sabeu en que penso? En unes paraules que em van dir un dia.
Jo vaig dir emprenyada "Ojala es pogues operar per treure els nervis!!!" i em van contestar "Si pero desprès deixeries de sentir i de comprobar que estas viva" Té tota la raó.
O sigui Ainos a practicar el que fa la Winy. Ebncara que costi molr.

Ah!! Winy se m'ha posat la pell de gallina amb el que has explicat del teu nebot. T'entenc pq jo tbe en tinc un , que precisament avui fa 4 anys i me l'estimo amb bojeria!!!!

Nuria millora't de la sinusitis i tranquila el dissabte 21 ja t'ajudare a controlar els teus fills, jejejje

Sira et vaig prometre venir a l'esglesia i aixi ho fare, i tranquila amb les altres tindre el mobil ences per si de cas, aixi ja les guiare!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: winy » dt. juny 10, 2008 5:33 pm

Ai nenes... quina tarda!! Parlant amb el jefe m'ha demanat si podia acabar unes coses per aquesta setmana... la veritat que son uns temes pel mes de juliol, pero com ja marxo aquesta setmana, m' ho ha dit pq ell no podrà amb tot!! I jo com a bona secre que sóc, jejeje... :-)) li he dit que cap problema!!

O sigui, que no podré entrar gaire!! :--(

Espe nena... quina il·lusió, una gironina mes al sac!! >.-<:

Núria, com va la sinusitis dels ous!! :-()-)
Imatge

EntradaAutor: mireia 9 » dt. juny 10, 2008 5:33 pm

Kel-go no t'he dit res pero tbe espero que el dissabte et vagi de conya!!! segur que fara bon temps i sortira tot tal i com heu pensat.

Dem guapa vaia jugarreta amb el cotxe.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: montpra » dt. juny 10, 2008 10:20 pm

Holaaaaaaaaaa !!

Agbe i Cumeta gracies per preguntar pels exàmens, la veritat doncs ja veurem divendres quan em donguin la nota ...

Ainos nena quina despedida que vau muntar ... ja et pots preparar per la teva !

La chiky va marxar ahir dilluns de lluna de mel, és que fa el mateix creuer que vam fer nosaltres, per això us ho dic.

Núria reina, cuida't !! no sigui cosa que agafis algu més fort ! Jo vaig estar patxutxa el divendres vespre, i tot el dissabte que vaig estar a casa amb una mica de febre.

Kel-go quins regals més xulos que doneu, i la presentació un 10 !!

Miriam passa't-ho molt be al creuer uapisima !!!!

Cumeta reina no us abandono !! Avui he tornat a la feina, i per tant a la rutina !

Winy que macu el teu nebot !! Son maquisims a aquesta edat, i si és veritat que el trobaràs a faltar moltissim !! Et portarà els anells el dia del casament ??
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dt. juny 10, 2008 10:34 pm

[b]AROHAAAAAAAAA ÀNIMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!![/b]

Espe que a mi no m'has saludat buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-( com m'enfadi amb tu no vinc a veure't ehhh :-()-)

Núria els dissabtes de casaments ja em quedaré a la peque amb mi per fer pràctiques i tu amb el gran, què et sembla ??? :-)
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: winy » dc. juny 11, 2008 8:21 am

Bon dia nenes...

Mont, la veritat és que m'agradaria molt que el meu nebot hem portés els anells, en teoria els han de portar el meu i el de l'Àlex que també té cinc anys... peró crec que no voldran, tindran vergonya pobrets!! :-/

Ahir al vespre tenia una ploranera... deu ser pq casi bé no veig a l' Àlex, ens veiem només un quart d'hora dos dies a la setmana, i el cap de setmana a mitges, entre el curs, la feina, el futbol... ahir li vaig dir que hem donaba la sensació que hem casaba sola, que no disfrutaba dels preparatius... ja sé que en calent es diuen coses que no tenen sentit, peró....!!
Després li vaig enviar un sms al móbil que hem sabia molt de greu.

Aquest divendres anem a sopar a fora tots dos solets!! La veritat que ho necessitem!!! :-)(-:

Bueno, ja hem deixo de rotllos!! La resta com esteu??
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 11, 2008 8:31 am

Eiiiiiiii Winy, no pots estar així ara!!!!!!
És normal, els nervis encara que no surtin a l'exterior hi són, i és normal que estiguis més sensible que en altres èpoques, però pensa que d'aquí a res això de no veure gaire l'Alex s'haurà acabat i començareu una vida junts.
Ara ha de gaudir dels ultims deltallets del casament i pensar en el futur immediat!!!!!!!!!
QUE AIXÒ JA ESTA AQUIIIIIII!!!!!!!!!
Va nina no estiguis trista que tu ets l'alegria de la huerta!!!!!!!!! :-///:
I ET NECESSITEM AL 100 %
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dc. juny 11, 2008 8:35 am

GRÀCIES AINOSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 11, 2008 8:38 am

Aqui estic pel què necessitis!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
GUAPA!!!!!!!!!!!
Ja veuràs lo guapa que estaràs el dia 21, i nosaltres serem allà per fer moltes fotitos ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:

És que a mi almenys, em va tan bé desafogar-me!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dc. juny 11, 2008 8:52 am

Bon dia guapes,

Winy bonica molts anims, ja veuras com tot això te una recompensa, i el dia 21 començaras a veure els fruits, a mi aixo tambe em passa , i aixo que nosaltres vivim junts pero hi ha dies que només ens veiem 5 minuts. pero despres hi ha moments molt i molt bons.

ANIMS GUAPA, JA SAPS QUE ESTIC AQUI PEL QUE NECESSITIS.
que be el divendres segur que sera una nit magica , ja ho veuras.
:-><_:::-) :-)---(-: :llit:: :llit:: :-)(-: guapa

Mont gracies pels anims.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 11, 2008 9:09 am

Arohha guapa, com es presenta avui el dia???????? :hmm::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dc. juny 11, 2008 9:25 am

uffffff doncs, liat aquesta epoca es super estressant, pero avui millor que dilluns.

i tu que tal?? :-()-)

Winy bonica com va el dia , molt liat, no??¿¿

Cumeta , Abge com va ?? :-.:·:: molt liades

petons per totes :-()-) :-()-)

espe nena et quedan 3 diesssssssss, com van els nervis :mu:: :mu::

ahir vam anar a parlar amb el mossen, a partir del dia 22 ja li podem portar tota la documentacio per fer l'expedient i el 27 de jun tenim curset prematrimonial a les 10 del vespre, uffffffff a veure que tal
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 11, 2008 9:46 am

Bon dia nines!!

Winy, cuca, ànims!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Com molt bé t’han dit totes, és normal que estiguis més sensible. Els nervis a vegades provoquen aquestes coses,.... i encara que sembli que no hi són,.... els molt dolentots sí que hi són!!!
A més a més, a tu se t’ajunta el casament i l’inici d’una nova vida en parella!! Però ja veuràs com tot plegat val moltíssim la pena!!
Però ara has d’estar alegre, contenta i gaudir dels preparatius al màxim!!
Com tu molt bé vas dir, els preparatius del casament només els viurem una vegada a la vida, així que A DISFRUTARRRRR!!!! :-eh_:: :-eh_::
I si necessites ajuda amb alguna coseta,.... organitzar alguna cosa, muntar, etc. només has de dir-ho, d’acord?
Que pujo cap a Girona sense falta!! I si veus que trigo una mica és que estic davant la porta del parking esperant que algú m’obri la porta, o buscant la samarreta!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Bonica, ara en serio,.... ÀNIMS!!! Ens tens aquí pel que faci falta!! :-)ok:
I disfruteu molt del soparet romàntic del divendres!!! :-)(-: Ja veuràs que bé!!! : kissd : PRECIOSAAAA!!!

Arohha, nina, molt bé això de les sabates!!!! :-)ok: :-)ok: Ai, ja ens posaràs fotikus!!! :-) I ja veuràs com la teva mare troba un vestit ben xulo!!! I estarà ben guapa!!!
Eiii, molt bé!! Ja ho teniu tot a punt per a tirar endavant la paperassa!! :-)ok:

Espe i Kel-go,... 3 dies,...!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): Aiiiiiiii quinsssssssss nervissssssssssssssss!!! :-))

Ainos, nina, i vosaltres com ho porteu? Ja teniu les invitacions?

Agbe, nina, on pares? :hmm::
On pareu totesssssss??? :-)) :hmm::

Nosaltres ahir vam anar a veure el fotògraf, ja que ens havien trucat per a que hi anéssim a confirmar llocs, i hores, etc. Aiiiiii, quins nervis!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Amb aquestes cosetes és quan penso: CO**ONS QUE EM CASO!!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Petonets a totes!! neukiss-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dc. juny 11, 2008 9:47 am

Bon dia floretessss!!

Què tal?? com va el dia??ja estem a mitja setmana, en dos cap de setmana.... que bé! :mu::

Wiiiiiiiiiiiiny, no et vull veure així!!!!!! :-)) Tranquil·la que lo que et va passar ahir també ens passa a la resta...encara que visquem junts!!
A mi em passa el mateix, perquè a nosaltres se'ns han ajuntat les obres i el casament; el meu futur s'encarrega de les obres i jo del casament (com és normal, les noies portem el casament endavant, no??), però sempre li comento que el casament té una data fixada, i en canvi les obres es van fer dia a dia. I ara sembla que a mesura que el casament es va apropant,es va interessant més.

Ainos, què tal guapa?? :-///:

Mont molta sort amb les notes dels examens, a veure si divendres téns un bona alegria. *.-o-o.*

Cumeta, on etsssss? :-.:·::

Nuria, com estàs?? millor?

Dem, patatona!! quina jugarreta lo del cotxe, a veure com acaba el tema.

Espe i Kel-go, només 3 dies!!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 11, 2008 9:50 am

Doncs jo avui amb una muntanya de factures per repassar des del mes d'Abril, i crec que ja toca posar-ho al dia!!!!! Ara que estem tranquilets pel tema de la vaga de transport i no ens arriba material, aprofitaré per posar-me al dia, però em fa un pal!!!!!!!!

Ostres reina, ja vas a fer el curset... això vol dir que ja s'acosta el gran dia!!!!!!!!! :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<:
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants