Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 09, 2008 5:00 pm

Nina,..... sabia que em diries això!! :-)) :-)) :-)) :-))
A veure,... per mi no et preocupis EN ABSOLUT!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
I t'ho dic molt, molt i molt sincerament!!! :-)) :-)) :-))
Si a tu t'agraden més aquelles piruletes, és un moment (bé, mentre no duri gaire la vaga de transports, clar!), i a mi no em suposa ni 5 min. de feina, de debó!!!
L'home em va dir que en principi la vaga només duraria aquesta setmana, així que per la setmana que ve ja les tindria aquí! :-)ok:
Ara bé,.... el que tu em diguis nina!! Però ja et dic,.... per mi no et preocupis ni el més mínim!!! :-)ok: :-)ok: :-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 09, 2008 5:03 pm

A veure,.... de fet haurien d'arribar aquesta setmana, però ja et dic que amb la vaga,.... :-/ :-/ :-/
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 09, 2008 5:05 pm

EIIIIIIIIIIIIIIII QUE M'HA SORTIT UNA FLOWER!!! JA SÓC NÚVIA MIL.LENÀRIA!!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Doncs apa que no ha costat,..... Mira que arribo a cascar, i fins ara només era núvia experta!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 09, 2008 5:13 pm

Jijijijijiji com sabies que et diria això?? Perquè és el més lògic reina... Clar que a mi m'agraden aquelles teves, però no m'importa si n'he de comprar unes altres, t'ho dic molt en serio... si al final és una tonteria. A més tinc temps per buscar....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 09, 2008 5:19 pm

Jijijijijijiji,...... perquè més o menys ja ens anem coneixent totes,.... jijijiji :-)) :-)) :-)) :-))
Doncs si t'agraden més aquelles, ja està fet!!!! neu:-D neu:-D neu:-D
I NO ET PREOCUPISSSSSSSS!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Aroa, ja està bé, avui no has "piulat" en tot el dia!!! :-)) On pares nina?? :hmm::

On pareu totes??? :-/ Que sembla que estigui fent monòlegs!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Menys mal que l'Ainos de tan en tan dona conversa!!! neu:-D
Al final em sortiran tantes flors que podré muntar un jardí i tot!!! neu:-D
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 09, 2008 5:23 pm

Ets un sol de nena :-()-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) , és que a mi em sap greu :-(

Bueno, tu tranqui, que ja tinc moooooooooooolt de temps!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. juny 09, 2008 5:29 pm

Uih, m'ha semblat que alguna deia on som????
Pues Cumeta, estic a Figueres, a la oficina, asseguda davant de l'ordinador entrant un pressupost... neujor:-) neujor:-)
però ara mateix faig un kit-kat i escric aqui!!! >.-<: >.-<:

Arohhaaaaa, on ets??? :-)) :-))

Sira, com van els preparatius?? :-///: :-///: :-///:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dl. juny 09, 2008 5:43 pm

Ei nenes estava llegint la crònica de la Miriam que guapa i feliç es veu a les fotos.

I la Chiky també estava guapissima, aix veig les fotos i hem poso dels nervis!!!

La Play li vull donar la convit, quan ja repartim tots els regals dons li vull donar amb una cançó que li agrada molt a ell, el que no se com fer-ho si treure'l a ballar i després donar-li o bé sortir amb la cançó i la Play, es que pesa una mica.... :-/
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: winy » dl. juny 09, 2008 6:21 pm

Nenes, estaba acabant unes coses amb el jefe indio!!

Cumeta, si que ens diem Winy entre nosaltres... jejejeje :-))

Espe, nena ho tens tot controladissimmmmmmmmmmm!!! *.-o-o.*
Nena 5 diesssssssssss nomésssssssssssss!!!! :-()-)

Agbe, ben fet... de tant en tant s'han de fer kit-kats!! neu:-D

CUMETA, GUAPA PARA JA AMB ELS MONOLEGS!!! neukiss-) neujor:-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: nuria74 » dl. juny 09, 2008 6:34 pm

Ja torno a ser aquí!

Tinc sinusitis, el metge m'ha donat antibiòtics, espero que facin efecte aviat, perquè estar malalta amb 2 nens és un pal!

Cada vegada que estic fotuda, em dic, mare meva, com em passi la setmana, o pitjor, el dia del casament, em moro!!!

Bé, comencem a organitzar l'excursió d'aquest cap de setmana??? Qui s'apunta?
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Espe » dl. juny 09, 2008 6:35 pm

No tant nines, jeje l'altra dia tenia la sensació que m'oblidava a algú a la llista de gent. I quan vaig anar a la pelu divendres hem vaig adonar que no havia inclos a la jefa de la meva cusina, que són com de la familia ja, s'he m'havia passat contar-los quin cap. Sort que vaig caure, jeje.

Ostres ara m'estava posant una mica al dia!!! Chiky encara que tard m'ha emocionat molt llegir les teves paraules de l'altra dia!

També he llegit el mal rotllo que es va muntar l'altra dia, jo vull només dir com totes les altres, que aquí estem per ajudar-nos i que en cap moment crec que s'hagi deixat fora a nignú, som moltes i a mi també hem passa que a vegades no contesto a tot lo que escriviu perquè no me'n recordo i com hem pasa a mi els hi passa a les altres i es normal que a vegades no contestin les altres el que escriu una, però no per això ens hem de sentir ignorats. Com ha dit la cumeta moltes entrem en hores de feina i es impossible llegir i escriure atentament com seria fer-ho des de casa, que no hi ha ningú vigilant.

Bé no vull recordar aquesta etapa, només volia donar la meva opinió. Crec que tothom sempre ha estat benvingut.

Be continuo possant-me al dia!! :-)ok: i intentaré anant contestant a tothom, tot pot ser que hem fotin fora, jeje!
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dl. juny 09, 2008 6:47 pm

BONES!!!!!

ESPE QUE ET QUEDEN 5 DIES!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: pensaré amb tú!!! ja t'ho vaig dir que no et podia venir a veure perquè em fan la despedida aquest dissabte :-)ok: :-()-) a veure què em faran?? :hmm:: ja us ho explicaré!

Núria millorat!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Kel-go ja ho tens tot lligat que guai això ho tens a sobree!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Cumeta felicitats per la floreta *.-o-o.* *.-o-o.* neujor:-) fa ilu!!!

Nenes doncs dissabte vam anar a fer el curset pre-matrimonial i mira encara dintre de tot no va ser tan rotllo! ara em falta triar les lectures i ala una cosa més!
vam coincidir amb la Mireia i ens ho vam passar bé! primer el mossén ens va fer una mica d'explicació del que haurem de fer i llavors 3 parelles ens preguntaven perquè haviem decidit casar-nos per l'esglèsia......
i res només 2 parelles van parlar i la resta vam estar més callats >.-<:
Vam començar passades les 21:30 i a les 23:00 ja estavem!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Espe » dl. juny 09, 2008 7:04 pm

Hola Sira,

Tranquila guapa ja ho tinc present que tens la despedida i ja s'entèn que us queda una setmaneta i no pogueu venir.

Això del curset, nosaltres si que varem parlar tots, el mossen ens va passar unes preguntes i parella per parella varem haver de respondre.

Espero que t'ho passis molt bé a la despedida, disfrutala molt! :-)ok:

Bé jo vaig llegint 10 pagines enrera encara.

Dem nina felicitats per la nova feina! i que bé que t'ho puguis combinar amb l'Ona i mira lo del centre civic si ha de ser serà. :-)ok:

La Núria he llegit que esta malaltona ara, espero que et recuperis aviat! i pagines enrera he llegit que tenies la entrevista però encara no he arribat a llegir com a anat, espero que anès bé.

Cumeta les sabatilles molt maques i es veuen molt comodes.

Quin regal més maco els companys de la Chiky! A mi també hem varen fer un regal a la feina, bé una postal signada, un joc de camí de taula amb dos tovallons i una entrada al Magma per dos, el pack dos hores + sopar i a part un BANY EVASSIÓ ORIENTAL, que no se que carai és però sona bé.

Bé si puc demà a la tarda, continuaré llegint i possant-me al dia.

Ara vaig a fer solarium, que divendrs me'l vaig saltar.

Petonets a totes!!!!
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dl. juny 09, 2008 7:31 pm

Ostres Dem perdona però jo tampoc t'havia dit res d'això de la feina i està molt bé si t'ho pots combinar :-)ok: amb la famili!!!!!!!
Dem t'ho torno a dir moltes gràcies per portar-me les parelles de nuvis perquè són molt macos i els han decorat molt xulos!!!! gràcies guapa!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ets un : sol : : sol : : sol :
sira

EntradaAutor: sira » dl. juny 09, 2008 7:33 pm

Espe guapa que et queden 5 dies de res!!!! estàs nerviosa??!!! ostres ho tens tot enllestit??? i la maleta per anar a la Xina ja la tens feta??? espero que us ho passeu molt i molt bé!!!!!!!!!
sira

EntradaAutor: kel_go » dl. juny 09, 2008 7:34 pm

HOLA DE NOU A TOTES!!

nuria guapa poset bona ven aviat!!

espe, compi de dia!! veig que ho portes tot molt bé!! tu que creus, tindrem bon dia??? jo estic molt pesimista en aquest sentit
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: mireia 9 » dl. juny 09, 2008 7:34 pm

Hola guapes!!!

Miriam que be, demà de lluna de mel!!!

Nuria millora't.
Winy com portes els preparatius??? estas molt tranuila no??? o tot va per dins us queda res a tu i a la Sira.

La Sira ho ha explicat molt be això del curs, cap de nosaltres va parlar. el millor del curs va ser quan va arribar un noi,i li van preguntar el nom i va dir: "Em dic Jesus, fàcil de recordar no???
el mossen va posar una cara :-/
Va ser un pal pero m'imagimava que seria pitjor i amb la Sira i En Rafel ens ho vam passar molt bé.

Sira , guapa com et vaig dir estare esperant la teva arribada a l'esglesia per veure la cara de felicitat!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dl. juny 09, 2008 7:36 pm

Kel-go no he vist les notícies però creus que farà mal temps???ara sembla que torna a fer solet no???

Espero que faci bon temps per vosaltres dues pel casament i jo també espero que faci bon temps perquè tinc la despedida!!!!!!!!!!!!
sira

EntradaAutor: mireia 9 » dl. juny 09, 2008 7:37 pm

Cumeta referent als testimonis, jo demà he d'anar a parlar amb el mossen i en vull 4 per banda.

El que em passa es que tinc 4 super amigues i no puc triar pq les vull a les 4.
ja us dire demà que m'ha dit.

El que si és que nomes en firmen un per cada costat.
bueno guapes us deixo que vaig a estirar.me un ratet pq estic una mica xafada avui.

petons a totes!!!

Espe i Kel-go us queda res!!!!!!
No podre venir aquest dissabte pq tinc bateig pero hi pensare moltissim!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dl. juny 09, 2008 7:47 pm

Osti sí no m'enrecordava d'aquest noi que va dir que es deia Jesús només entrar neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

A mi també em farà molta ilusió veure't allà a l'esglèsia perquè em viscut els preparatius i sé que també et fa il.lusió :-()-) veurem i ja saps que pel teu també vindré! :-)ok:
La Núria va dir que si podia també vindria i la Racky potser també, les altres em van dir el dia que vam anar a veure la Mont que si podien després de que es casi la Winy potser vindrien a veurem però no sé :-/ a mi em faria molt il.lusió però ho entenc perfectament que seria una mica just. Si pots tenir el mòbil encés per si alguna d'elles vingués i no trobés l'esglèsia o el restaurant i els hi poguessis explicar t'ho agrairia. :-()-)
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants