Bona nit noies!!!!
com esteu???
Sí jo sóc la pròxima en casar-me.
Abans de tot, dir-vos que sento moltíssim haver-me despenjat tant del foro últimament, però he tingut molts mals de cap.
tenia un esguinç molt fort al peu esquerra i m'han fet moltes proves els metges. No tenia moltes ganes de parlar amb ningú. Ara estic una mica millor. He patit una llaga a la boca que m'ha durat setmana i mitja ( he hagut de mejar PAPILLES, i no hi podia parlar del mal que em feia )
A més fa un mes que he començat a treballar, aquest dijous dia 12 presento el meu projecte de fi de carrera ( sóc enginyera ) i l'he estat preparant amb molt de temps ja que ens ha tocat un jurat molt difícil.
Per més inri aquest dissabte té tota la pinta de que hi plourà i fins i tot hi ha vaga de transportistes i de peixaters. Ja els hi he preguntat als de Can Ribes, hi diuen que no afectarà però ja sabeu com sóm de patidores les noies. Així que tela marinera!!!!
Com veieu no estic molt animada, però ja se'm passarà.
Bé ara que tinc un momentet us explico com serà el dia.
Ens casem a les 16:45 en l'esglèsia Sant Josep de la Muntanya a Barcelona. Serà una misa baturra ( de jotes aragoneses ) ja que la família és de l'Aragó. A la sortida i si el temps ho permet hi tindrem tambors de Setmana Santa que tocaran per nosaltres.
Un cop acabem amb aixó anirem al restaurant. Ja ens han explicat el plan B per si plou. Aquesta gent està molt ben preparada jiji.
Un cop s'hagi acabat l'aperitiu hi passarem al saló on hi ha un projector.
hi posarem un vídeo d'uns 8 minuts on apareixen fotos de nosaltres de petits i de tots els convidats per donar-lis les gràcies per haver vingut.
Ja comença l'apat,
1er plat. Mig llamàntol amb el seu arrós.
2n plat. Confit d'ànec amb peres caramelitzades.
postre. sopa de pinya amb vodka
Pastís. Souflé coulant amb gelat de vainilla.
Farem unes quatre entregues i l'ultima per als pares.
Els farem unes roses per cadascú incloent els avis i un paperet d'un viatge de cap de setmana a un balneari.
Després hi tindrem més jotes aragoneses i després el ball.
Com a regalets hi posem
Homes: " baraja " de cartes fournier
Dones: necesser on hi han estris per les ungles.
Nens: regalets de joquines petites.
Bé crec que no em deixo res.
Prometo passar-me aquests dies per donar-vos noves notícies.
Us desitjo lo millor. Serà un dia especial per a totes. De moment el millor dia de la meva vida.
Un petó molt gran a tots i totes
http://www.novios.org/jaimeymontse