Autor: mary8 » dl. juny 09, 2008 8:54 am
bon dia guapes!!!!!!!!!!
buff vaya finde... m'ho he passat genial!!!!! jeje us explico pq hi ha tela jejeje era la despedida amb els amics d'esade noies i nois junts... les noies em van venir a buscar a la feina amb una furgoneta i tota decorada amb cartells que posva que em casava, i enganxines de princesa....de la meva feina vem anar a esade i allà em van donar la que seria la meva maleta durant tot el finde, ja us vaig dir que el rosa m'agrada molt pues la maleta era tota rosa... i com us podeu imaginar m'han tingut vestida tot el finde rosa... el modelet de divendres nit era leggins negres amb vestidet fucsia de zara, unes esperdenyes fucsies i unes arrecades de choni total... la missió era que el divendres anava super mal vestida i durant el finde la vestimenta anava progressant jeje pues un cop vestida em van portar al frankfurt pedralbes a comprar el sopar... us podeu imaginar un divendres d'examens a les 9 de la nit com estava de ples.... pues allà vaig comprar el sopar per totes.... amb molt de cachondeo inclos... i vem tornar a la furgo i ja vem començar a veure lambrusco... vem agfar les rondes.... i al final vem arribar a Roses on havien llogat una casa rural tot el finde.... un cop allà pues molt relax a la nit una mica de singstar, alcohol i confesiones de nens jejej. El dissabte pel matí com que feia bon dia hi havia piscina... pues ens vem posar a pendre el sol... xo clar jo no tenia bikini.... xo a la maleta rosa que em van dinar vaig trobar un bikini fucsia de mango super xulo i una toballola rosa jejej .... després van venir els nois vem dinar.... migdiada i cap a les 7 em van tapar els ulls i em van començar a vestir x la nit.... i em van vestir de Bella ( de bella i la bestia) la disfressa era llogada i era clavada a la peli!!!!! ja us podeu imaginar com anava jeje pues així vaig estar tota la nit... sopar + disco... una vergonya que vaig passar!!!!!! xo vem riure molt!!!! i a la disco tothom se m'acostava... i com us podeu imaginar vaig pillar una taja monumental..... buffff i diumenge va ser dir resaca amb piscina i la vestimenta de tornada era una samarreta rosa amb pantalons blancs de xandal i mitjons roses, gorra rosa... plan esport!!!!!! em van equipar jeje ahh i em van regalar un babydoll molt sexy!!! jeje no tinc fotos xo quan me les facin arribar us les passo pq no tenen perdició!!!!!
com m'he enrollat... sorry!!!!!
G14 que ja és aquest dissabte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com van els nervis????
com ha nat el finde???? .... ahhh jo ja tinc la cuina quasi acabada... xulíssima jejeje