Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: arohha » dl. juny 09, 2008 8:54 am

bon dia guapes,

que tal?? com anat el cap de setmana??

Ainos que tal la despe??

Cumeta has fet els vanos?? neujor:-) neujor:-)

Winy que tal va anar el sopar??
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. juny 09, 2008 8:56 am

Bon dia guapes!!

Què tal el cap de setmana? dissabte a veure la Chiky,i ahir varem començar a repartir algunes invitacions, però encara queden.... a veure si aquest mes de juny les podem deixar enllestides.

Ah, Cumeta... encara no m'ha passat res!! i a tu, t'ha passat alguna coseta més?? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Ja téns fets els vanus??

Winy, tu ja has enllestit els vanus??

Espe i Kel-go, que aquesta és la vostra última setmana com a solteres! d'aqui a 5 dies sereu dones casades!!

Dem, patatona, t'han dit alguna cosa del cotxe??

Mont com van anar els exàmens??

Ainos, com anat la despedida??

La Chiky i la Miriam, encara deuen estar en un núvol i disfrutant de la seva lluna de mel.

Arohha, no treballis tant que és dolent per la salut! neujor:-) neujor:-)

Sira com van els últims preparatius del casament??

Mireia i Sira, com va anar el curs prematrimonial??

Si em deixo alguna cosa, ho sento!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 09, 2008 9:44 am

Hola ninetes!!!!

Bon diaaaaaaa!!!
Com ha anat el cap de setmana??

Agbe, cuca, volem fotikus de l'invitació nina!!! :-)ok: :-)ok:
No,.... després ja no em va passar res més,.... neu:-D neu:-D Bé, a la tornada, només em vaig haver d'esperar una mitja horeta davant de la porta del pàrking per a què algú me l'obrís la porta per entrar el cotxe!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Ah, i ahir me'n vaig a donar que divendres al vespre vaig perdre una bossa del Massimo Dutti amb una samarreta a dins, que m'acabava de comprar!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Jo no sé on tinc al cap últimament!!! :o-o: :o-o: :o-o:

Arohha, nina, a quina hora vas arribar a Palamós?? :-)) :-))
I la teva mami?? Ja té vestit?? :-) :-) :-)

Arohha i Agbe, síiiiiiiiiii ja els he muntat!!! Finalment he fet lo de les fundes!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Però ara no sé si posar-hi tarja,.... :o-o: Vosaltres què farieu???

Winyyyyyyyyyyyy, nina, on ets??? Com va anar el sopar??? Et van posar les fotos de la despedida?? :-)) :-)) :-))

Mireia i Sira, què tal el curset?? Molt de rotllo? :hmm::

Espeeeeeeeeeee, nina, com vas??? Com ho portes?? :hmm::
I tu Kel-go??? :hmm::

Mont!!!!!!! Com van anar els exàmens cuca?? :hmm::

Uffffff,..... i jo ja no sé si em deixo a algú!!! Ja veieu que sóc un despiste amb potes!!! *.-o-o.* neujor:-) *.-o-o.* neujor:-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dl. juny 09, 2008 9:45 am

Bon dia guapissimes!!!

Bego, Cumeta, Dem, Aroa... us va agradar Arbúcies??? jejejeje....

Cumeta, ja has montat els vanos??? Jo siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... >.-<:

Aroa, la teva mare va trobar el vestit?¿ :hmm::

Dem, que t'han dit del cotxe?¿

Agbe, com portes el dillluns?¿
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 09, 2008 9:56 am

Winyyyyyyyyyy, sí!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Apa cuca!!!! Ja tenim els vanos muntats!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Per cert,.... com els has muntat?? :hmm:: :-)

Dem, nina, que en saps alguna cosa del cotxe?? :hmm::
Per cert,..... vas trobar bé el camí de tornada? :hmm::

Nines,.... necessito el vostre consell!! Estic ofoscada!!! :o-o:
Vosaltres creieu que 3 testimonis per banda és un exageració? neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
_cumeta_

EntradaAutor: Agbe » dl. juny 09, 2008 10:24 am

Cumeta, però quin cap que téns..... a on vas deixar la bossa??? :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Posa'ns alguna foto de com t'han quedat els vanus, i referent a la targeta, pues no sé... fés una prova a veure què tal queda.
Que bo lo del parking Cumeta, apa mitja hora més esperant a que algú obrís el parking, jejejeje!

Winyyyyyy, veus ja has deixat una cosa més enllestida. i el sopar com va anar??

Arohha, la teva mare ja té vestit? és veritat que vas comentar que anaveu a mirar vestits.

Ah, per cer l'excursió a Arbúcies, va ser genial, em va agradar mooooooooooooooolt!! neujor:-)

Quina és la pròxima excursió?? :-/
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. juny 09, 2008 10:27 am

Cumeta amb lo dels testimonis, jo al principi també vaig pensar de posar tres per banda, però al final posarem dos per banda, però seran tres noies i un noi...
Exagerat no ho és!! a nosaltres el mossén ens ho va dir que portéssim els testimonis que vulguéssim.
Agbe

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 09, 2008 10:38 am

Sí Agbe nina, últimament estic a la parra, parríssima!!! :o-o: :o-o: :o-o: No sé,.... avui quan vagi cap a casa tornaré a passar per la tintoreria, la carnisseria, etc. a les que vaig anar divendres al vespre, a veure si me la vaig deixar allà,.... Aixxxx!!! :o-o: :o-o: :o-o:

Ah si??? Doncs ja li preguntarem al mossèn aquest cap de stemana!! A veure si ens deixa posar 3 testimonis per banda!! Mare meva el que s'ha de fer!! :o-o: :o-o: :o-o:
El que no m'acaba de convèncer és que crec que tots 6 no firmen!! I no sé,... fer-los pujar a l'altar per a no firmar,.... Bé, a veure què diu el mossèn!! :o-o:

Nines,..... on souuuuuuuuuu avui??? :-/ :-/ :-/

Per cert Nuria,.... que en saps alguna coseta de les entrevistes?? :hmm:: :-)
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 09, 2008 10:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 09, 2008 10:41 am

Bon dia pel matí!!!!!!!!!
Ja m'he passat per la pre-crònica de la Chiky, molt bé per les reporteres!!!!!! Que us vareu perdre??????
Cumeta, aquest cap que tens.... ayayayayay a veure si t'oblides del què has de fer el dia 28 !!!!!!!!!
Dem que li ha passat al cotxe????????

Doncs jo encara amb ressaca, i un mal de peus i cames!!!!!!!! Primer de tot la varem fer anar disfressada de xaxa amb rulos inclosos, el seu mitja de transport era una bicicleta BH (d'aquelles tan petites) amb cistelleta inclosa i havia d'anar passant una sèrie de proves. Despres varem anar cap a Palamos i despres de dinar teniem llogat un veler per 2 hores i varem anar a fer una ruta amb parada inclosa per fer cubatilles del botellon que portavem... despres cap a l'hotel a dutxar-nos i arreglar-nos per anar a sopar, a sopar hi varem anar els de la despedida del noi, erem 33 en total a sopa i ens ho varem passar de conya. Despres de farra fins les 7 del matí, jo ja no m'aguantava dreta, avui encara tinc dificultats per parlar, ja que ahir estava totalment afònica.... no varem parar de ballar en tota la nit. Ens ho varem passar molt i molt bé!!!
Ara ja pateixo, perquè aquestes sonades acabavem d'una despedida i ja pensaven amb la meva, no se'ls i acaba mai la festa!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. juny 09, 2008 10:53 am

Ainos, prepara't per la teva!! neu:-D neukiss-)

Cumeta, que has perdut... és que m' he perdut!! jejejeje...

Els vanos, els he fet amb una passada llarga i un llaç... com emboliquen els pastissos!! :-))
Hem va ajudar la meva amiga :-) ... vàrem anar a casa seva el diumenge a la tarda a veure el Girona, que per cert, també s'hi va presentar de sopeton la Pruna... i ala maja a embolicar abanicos!! Amb mitja horeta encara no, ja estaben tots fets!! *.-o-o.*

Espe????????????? On ets????????????????
Imatge

EntradaAutor: winy » dl. juny 09, 2008 10:56 am

Cumeta, aixo que dius dels testimonis, no sé... :hmm::
Nosaltres només en fem un per banda!! És el que ens va dir el mossèn! :o-o:
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 09, 2008 11:01 am

Ostres Ainos,..... deunidoret!!!! Això de la bici és molt bo!! Quina gràcia!!! >.-<:
Ah, i ara prepara't tu per la teva,...!!! neu:-D neu:-D neu:-D

Winy, nina, he perdut una samarreta acabada de comprar!! :o-o: :o-o:
Ah, de conya, no??!!! :-)ok: :-)ok: Apa, que ràpides!!! Molt bé!! :-)) Una coseta menys a fer,... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Per cert,.... tu si que hi poses tarja als vanos, no?? :hmm:: :-)

Ahhhh, ok!!! Merci Winy i Agbe per això dels testimonis!!! :-)) neukiss-)
Bé,.... està clar que això deu anar en funció del capellà!! Bé, haurem d'esperar a veure queè ens diu el nostre,... :-/ :-/
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 09, 2008 11:02 am

Ostres Ainos,..... deunidoret!!!! Això de la bici és molt bo!! Quina gràcia!!! >.-<:
Ah, i ara prepara't tu per la teva,...!!! neu:-D neu:-D neu:-D

Winy, nina, he perdut una samarreta acabada de comprar!! :o-o: :o-o:
Ah, de conya, no??!!! :-)ok: :-)ok: Apa, que ràpides!!! Molt bé!! :-)) Una coseta menys a fer,... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Per cert,.... tu si que hi poses tarja als vanos, no?? :hmm:: :-)

Ahhhh, ok!!! Merci Winy i Agbe per això dels testimonis!!! :-)) neukiss-)
Bé,.... està clar que això deu anar en funció del capellà!! Bé, haurem d'esperar a veure què ens diu el nostre,... :-/ :-/
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 09, 2008 11:08 am

Aix, Cumeta, nosaltres de testimonis en tenim 3 per banda, però el meu casament és pel civil, llavors no se si amb això et puc ajudar.. :-/
Molt bé, Winy, una cosa més enllestida, a veure si ens poses fotos!!! I tu Cumeta també, eh!!!!!!!
I tu Agbe, ja estas enllestint les invis... tu si que ets trempada!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dl. juny 09, 2008 11:12 am

Ahir al vespre, vaig estar parlant amb la Gemma... estaba super feliç, que els hi va sortir tot de conya, els gorros aquells, tothom dient-los quant us torneu a casar?? el millor casament que hem anat mai!!

Estaba desbordada de felicitat, de veritat... m'emocionaba i tot mentre m'ho explicaba!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

NENES, ANEM CAIENT COM MOSQUES!!!!

Cumeta, i no recordes on la pots haber deixat?? No la tindràs al cotxe?? :-/
Imatge

EntradaAutor: Agbe » dl. juny 09, 2008 11:37 am

Cumeta, parlant amb el mossèn dels testimonis ens va dir que podien tenir els que vulguéssim però les firmes que serveixen només són dues, els altres firmen, però només dos tenen validesa.

Ainos, molt bé la despedida!! i què tal això del pack bon rotllo, va anar bé?? nosaltres el volem agafar per una despedida...

Winy quines machines que esteu fetes... això se'n li diu avançar feina, jejejeje!!
Quan marxava la Chiky de lluna de mel?? encara es conectarà des de casa del veí, com el divendres, jejejjejeje!! neujor:-) neujor:-)

I la Miriam, quan marxa??
Agbe

EntradaAutor: winy » dl. juny 09, 2008 11:41 am

Agbe, la Gemma marxava avui a les 9.00!!

Aix nenes, m'heu preguntat mil vegades pel sopar i encara no he dit res! :-)) La veritat que va ser molt light, espaxurrades al sofà, menjant un entrepà i mirant la TV... estem fetes unes iaiones!! neujor:-)
Imatge

EntradaAutor: winy » dl. juny 09, 2008 11:41 am

Agbe, la Gemma marxava avui a les 9.00!!
La Miriam, no sé quan marxa!! :hmm::

Aix nenes, m'heu preguntat mil vegades pel sopar i encara no he dit res! :-)) La veritat que va ser molt light, espaxurrades al sofà, menjant un entrepà i mirant la TV... estem fetes unes iaiones!! neujor:-)
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dl. juny 09, 2008 11:47 am

M'alegro molt que a la Chiky li anes tan bé el dia, i estic segura que va sortir tot de conya, ja que amb lo què va cuidar tots els detalls s'ho mereixia!!!

Agbe, al pack bon rotllo va anar de conya!! L'hotel era el Boulevard, al centre de Platja d'Aro, l'unic que podia haver estat una miqueta més net, però per les poquetes hores que hi estas, ja va bé.... tot l'hotel estava ple de despedides, per tan oblidar-se de descansar.... si vols info i el contacte m'ho dius i t'ho passo :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: nuria74 » dl. juny 09, 2008 12:26 pm

Hola ninetes meves!!!

Estic molt malalta, fa 3 dies que estic fotudeta, i com que no puc agafar res "fort" perquè encara alleto, doncs, no se'm passa... aquest matí tenia febre. Vaig al metge aquesta tarda.

Cumeta, us vaig posar un missatge la setmana passada... les entrevistes no han donat res. Però ara ja sóc la segona a la borsa de treball de l'Ajuntament, o sigui que potser em truquen aviat!

Que bé, ja aneu enllestint coses... bé, encara gràcies, perquè és que no us queda res!!!

Hem de començar a organitzar les sortides d'aquest cap de setmana no? Qui anirà a veure l'Espe? I la Kel?

Bé, vaig a preparar el dinar... petons!
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants