Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 06, 2008 11:03 am

G14a mi m'agrada molt la idea del boligraf!!

Quina pena les fotos.. pero bueno ja veurem les del casameeeeeeeent!!!

Marypassat'ho molt bé al comiat!! ja ens explicarás...

Jo aquest cap de setmana netejar el pis (para variar) bueno i celebrar el cumple del Xavi que el dia 2 va fer 28 anyets!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dv. juny 06, 2008 2:06 pm

Mary que vagi molt bé el comiat. Ja ens explicaràs!!!!!
jo demà tancaré definitivament cosetes com és anar a buscar unes castanyer que hi ha especials per nuvia m'ha dit ma mare que estàn a la botiga de Maestro Nicolau. A veure que tal són ja us diré i a netejar el piset i montar el somier que ens l'hem de montar nos.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 06, 2008 2:33 pm

G14 jo m'he comprat unes castañer tambè per la boda... Les meves son de color rosa palo que em feia molta gracia que no fossin les típiques blanques de nuvia. Son superchules totes ja veurás. Desprès poso foto de les meves.
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 06, 2008 2:46 pm

Estas son las mias!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dv. juny 06, 2008 2:58 pm

fiancee són molt xules aquestes!!!! jo también m'en vull comprar unes... a quina botiga heu dit????

G14 el teu últim finde de soltera!!!!! nena aixó ja esta aqui!!!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 06, 2008 3:02 pm

Hola peques!!!

Jo avui marxo a calella de palafrugell amb uns amics.... BIEN BIEN!!!

Fiancée, son xulissimes aquestes, a més queden super be!!!

Mary, la botiga de castanyer esta a mestre niocolau amb calvet... alla trobaras moltes...
Passa- t´ho de conya aquest finde i sobretot... possa´ns fotillos!!!!!

G14... això s´apropa... ja ens ensenyaras les castanyer aquestes que dius, em sembla que són unes altes molt xules...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. juny 06, 2008 3:07 pm

Hola guapes!!!

Que passeu molt bon cap de setmana!!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 06, 2008 3:23 pm

Maryjo les vaig comprar a Diagonal Mar, de casualitat, a la Vermont, però no sé pq a totes les sabateries tenien un munt de Castañer deuen d'haver-se posat molt de moda aquest any!

Bueno noies que passeu molt bon cap de setmana RACHI pren molt el sol a callea de palafrugel!!

Jo haig de començar a fer UVA que ja faig por, tan blanca i com que platja amb el temps que està fent es dificil... doncs res a veure si em trec un MEGABONO de UVA.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dv. juny 06, 2008 5:49 pm

guapes molt bon cap de setmana!!!!!!! fins dilluns!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » ds. juny 07, 2008 8:37 pm

eO, fIANCÉE ARA HE VIST LES TEVES SABATES I AHIR VAIG ESTAR A cASTANYER I COM NO EM VAN FER EL PES LES QUE TENEN PER NUVIA VAIG AGAFAR LES MATEIXES QUE T'HAS COMPRAT TU PERÒ EN BLANC. jOLIN VAYA CASUALITAT!!!! dE FET ES QUE SÓN MOLT COMODES I SÓN MOLT MONES POSADES!!!!!!!

mARY QUE VAGI DE CONYA LA DESPEDIDA JA ENS EXPLICARÀS!!!!!!

rACHI A VEURE SI FA SOLET PER cALELLA I VAS POSAT COLOR PERQUÈ JO HE TINNGUT QUE FER uva SI O SI
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dl. juny 09, 2008 8:54 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!

buff vaya finde... m'ho he passat genial!!!!! jeje us explico pq hi ha tela jejeje era la despedida amb els amics d'esade noies i nois junts... les noies em van venir a buscar a la feina amb una furgoneta i tota decorada amb cartells que posva que em casava, i enganxines de princesa....de la meva feina vem anar a esade i allà em van donar la que seria la meva maleta durant tot el finde, ja us vaig dir que el rosa m'agrada molt pues la maleta era tota rosa... i com us podeu imaginar m'han tingut vestida tot el finde rosa... el modelet de divendres nit era leggins negres amb vestidet fucsia de zara, unes esperdenyes fucsies i unes arrecades de choni total... la missió era que el divendres anava super mal vestida i durant el finde la vestimenta anava progressant jeje pues un cop vestida em van portar al frankfurt pedralbes a comprar el sopar... us podeu imaginar un divendres d'examens a les 9 de la nit com estava de ples.... pues allà vaig comprar el sopar per totes.... amb molt de cachondeo inclos... i vem tornar a la furgo i ja vem començar a veure lambrusco... vem agfar les rondes.... i al final vem arribar a Roses on havien llogat una casa rural tot el finde.... un cop allà pues molt relax a la nit una mica de singstar, alcohol i confesiones de nens jejej. El dissabte pel matí com que feia bon dia hi havia piscina... pues ens vem posar a pendre el sol... xo clar jo no tenia bikini.... xo a la maleta rosa que em van dinar vaig trobar un bikini fucsia de mango super xulo i una toballola rosa jejej .... després van venir els nois vem dinar.... migdiada i cap a les 7 em van tapar els ulls i em van començar a vestir x la nit.... i em van vestir de Bella ( de bella i la bestia) la disfressa era llogada i era clavada a la peli!!!!! ja us podeu imaginar com anava jeje pues així vaig estar tota la nit... sopar + disco... una vergonya que vaig passar!!!!!! xo vem riure molt!!!! i a la disco tothom se m'acostava... i com us podeu imaginar vaig pillar una taja monumental..... buffff i diumenge va ser dir resaca amb piscina i la vestimenta de tornada era una samarreta rosa amb pantalons blancs de xandal i mitjons roses, gorra rosa... plan esport!!!!!! em van equipar jeje ahh i em van regalar un babydoll molt sexy!!! jeje no tinc fotos xo quan me les facin arribar us les passo pq no tenen perdició!!!!!
com m'he enrollat... sorry!!!!!

G14 que ja és aquest dissabte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com van els nervis????

com ha nat el finde???? .... ahhh jo ja tinc la cuina quasi acabada... xulíssima jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 09, 2008 10:05 am

Hola guapes!!!

Jo aquest cap de setmana he tingut encerrona... Ens han donat el regal de noces en monedes de i euro, 50 centims 20 i 10... Ens van fer proves per veure si ens deixaven casar-nos i demes... molt xulu!

Mary... avui et fan la prova de les flors, no???

G14!!! Aix... com van els nervis? Treballes tota la setmana???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. juny 09, 2008 10:46 am

que divertit rachi... proves com quines??? jejeje

si avui he quedat amb la de les flors.... a veure que em prepara!!!!! porto la camara x si em deixa fer alguna foto....
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 09, 2008 11:27 am

MARY QUIN COMIAT MÉS GUAY!!! jijijiji a mi encara em queda una miqueta el meu...

Si si fes fotos de les flors, bueno si pots!

RACHI que divertit! quines probes us van fer???

A les 13.00 em porten el capçal del llit de matrimoni! Si puc faig fotos i us les poso desprès!!!

G14 com va??? Estás nerviosa??
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. juny 09, 2008 11:28 am

Que txulo Mary!!! A veure si et passen fotillos i ens les ensenyes. Jo després si tinc un momentet perquè vaig de cul us en penjo alguna perquè no tinc desperdici, jejejeje

Treballo fins dijous inclos perquè estic de feina a tope i no puc deixar això així ademçes que dijous tinc 2 reunions bastant heavies per tant a pringar. Jo que volia agafar-me dimecres, dijous i divendres na de na!!!!!

Rachi tu vas estar a Calella oi?????

Si ja es aquest dissabte buuf no m'ho crec encara ho estic assimilant que es ja!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 09, 2008 2:29 pm

Avui he estat mirant ls abanics en aquell lloc que us vaig dir i em sortien a uns 3 euros del color que vulgues... està bastant bé pe`ro em quedaré aquéll que us vaig ensenyar perque amb la varilla calada té un amica més de gràcia... Estic una mica indecissa amb el color, perque no sé si possar-los tots blancs o negres, o fer 50 blancs i 50 negres... o si pillarlos tots vermells... vaja lio DIOSSSSSSSSSSSSSSS
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. juny 10, 2008 9:06 am

Bon dia guapes!!!!

G14 nena... 4 dies!!!!!!!! com van els nervis??? com ho tens tot????

Rachi... jo potser faria 50 blancs i 50 negres, potser pel vermell no em decantaria... crec que si fas una barreja dels 2 colors dones més joc!!!!

ahir vaig quedar amb els de les flors.... i ja sta!!!!! un tema menys!!! 1r quan vaig veure el centre no em va acabar de convencer pq no era el que esperava xo després el vaig anar mirant i cada vegada m'agrada més!!!! ara estic totalment convençuda!!!!! realment vaig sortir de la botiga molt contenta!!!!! i el ram también ja el tinc decidit serà un boquet de roses de color rosa convinant 2 tonalitats de pàlids!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. juny 10, 2008 9:06 am

Bon dia nenes!!!!
Sembla que estem batant a tope, no??? no tenim gaire moviment!!!!!
Rachi els banos negres i blancs a mi m'agrada!!!!!!

Avui vaig a la pelu i em posaràn extensions a veure que tal, perquè em fa una mica de cosa ja diuen que les primeres 48h molesta una miqueta!!! Però com vull fer-me el recollit i al nen li agrada llarg el cabell pues sorpresa!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. juny 10, 2008 9:30 am

Siiii 4 dies!!!!!! buuf i he de fer tantissimes coses que no sé!!!! El que més mandra em fa és fer la maleta. Sempre ha sigut una cosa que m'ha fet moltissim pal!!!!!!

Bé ja tinc tot tancat menys el tema de la musica que hem quedat dijous per donar-li uns CD's però la resta ja és questió de temps!!!!!!

Mary tu vens radera, eeeh!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 10, 2008 9:33 am

G14 jo he portat extension i bueno no es per tant... conec gent que se les ha tret en una setmana pq no ho suportava però són tonteries... a mi no em van molestar gaire nomès això un arell de dies que et notes rara però vamos que no fa gaire mal... tranquila anirá genial!! I estarás guapiiiiiiiiiiisima!!!

Mary molt guay!! Jo tambè faré el ram en tons rosa pàlid bueno en principi...

Tinc aquestes idees, encara que son molt diferents m'agraden totes!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants