NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dc. juny 04, 2008 3:44 pm

Elena, jo m'esperaria per fer les caixetes perque encara falta molta gent per confirmar i el que te dic, que inclus confirmats, a mi la ultima setmana me'n van baixar 50-60!!!! Jo vaig comprar els detalls amb molta antelacio i me'n van sobrar 50! Pero bueno....
Que tal amb Raimat? Que feu al final amb la prova del menu?

Lo del viatge de la India dubtava per les peles sobretot, pero al final hem decidit fer un viatge d'amics, perque segur que es dels ultims, ja que tots tenim intencions de l'anu que ve començar a probar sort amb la maternitat... Aixi que era ara o mai! A aprofitar totes les ocasions que surtin fins que em quedi embarassada que despres segons a quins llocs no hi podré tornar!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 04, 2008 5:17 pm

Glori!!!! Que xulo... la Índia!!!!!! Uauuuuuuuuuuuuuuuu Serà una canya, ja veuràs....!!!!!! A veure si el teu home també pot venir... però si vas amb els amics i al final, per mala sort, no pot venir ell... mira també t'ho passaràs bé... és el que tu dius... si heu d'anar a pel baby... poca cosa es pot fer després... s'ha d'aprofitar ara!!!!!

Elena... si tens la tipo i tens el paper... ho tenim tot. La única cosa que hem de fer és quedar, desmuntar una de les caixetes, dibuixar la plantilla i au... et quedarà perfecte! Ja veuràs!

Nenes... m'acaba d'arribar la tiara de la xina... evidentment... ea molt maca a la foto...però al natural... quina tela!!!!! així que m'he ratllat tant que he decidit que me la faig jo. He anat comprar brillants i cristalls d'swarovki i provaré a veure que tal em queda... nu sé, igual em surt un xurro... però ja sabeu que les manualitats i jo són bones amigues...
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dc. juny 04, 2008 5:20 pm

hola guapes! Aquí correcaminos, avui des de Barcelona! A veure, no dono l'abast a llegir-vos, prometo més tranquil.litat quan torni! algunes recomanacions:
Elena, tenen raó, no compris endevades, és a dir, segur que tens més baixes.
Nosaltres n'hem tingut, algunes que et dolen i altres excuses barates. Sobre el regal... ei, que hi ha gent que té més morro que esquena, però ja està. Cadascú es retrata en aquestes ocasions, a mi no m'esgarren el dia aquests caradures!
sobre l'organització... ahir ja vam anar a portar distribució de les taules i ara a creuar dits que no passi res i ningú es doni de baixa, ja que tenim tancat el preu ja! Demà dijous hem de portar totes les coses al restaurant, em refereixo a: xuxes crio, regals pares, regals germans, nuvis, solters i embarassades. Per a què no es faci llarg, alguns els hi deixem damunt la taula. Ah, per cert, fem un regal a uns que és el seu sant aquell dia...
bé, vaig a continuar... em sap greu... continuo la carrera!!!!!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 04, 2008 8:31 pm

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡3 DIES!!!!!!!!!!!!!!!!
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dc. juny 04, 2008 9:07 pm

Ostras Urgell ja està aqui!!!!!!!!!!!

Intenta't pendre les coses amb calma fins al dia del casamnet, que ara toca ultimar detalls i a vegades et poses nervios de tant correr!

Segur que tot surt genial!

Ceci, com et facis tu sola la tiara ja alucino, encara que tampoc em sorpren!

El meu home és el que m'ha animat a anar-hi, ell segurament per la feina tindrà ocasió i ja va estar a Bombay. Aixi que a veure que passa, per una banda estic contenta pero per l'altra em sap greu d'anar sense ell, em sento com desprotegida.... En fin. Ja us contaré, ara toca viatges raros!

Anim a totes que aixo s'apropa i despres passa volant! Jo casi ni me'n recordo, suposo que el mes que ve em donaran les fotos a veure si recordo!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dc. juny 04, 2008 9:36 pm

Clar que sí Glori, quan et donin les fotos, reviuràs de nou tot...ja veuràs!!

Que maco el viatge a India!! :-)) :-)) :-))

Ceci, que t'has comprat els cristalets?? t'han costat una pasta, no?? jo vaig veure passamaneria d'swarovski i deunidoret.... ara, segur que t'en surts!!

Urgell, vinga nena, el teu dia ja treu el nas i tot!! quines ganes que ens contis ja com ha anat tot, quan ja hauràs deixat de correr ::-) jejeje

Petons a totes

Elena, disfruta de les vacances i aprofita!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. juny 05, 2008 8:29 am

nenes...endavant amb la tiara! Que ja n'he fet una!!!!! Després us penjo les fotos!!!! jajajjajajajajja

la veritat és que encara l'he d'acabar.... però no difereix massa del què em van ensenyar a pronovias!!! (quina poca humilitat, jajajjaja).

No, però ja veureu... amb fil de plata i cristallets d'swarovski... jo crec q donarà el pego... Bueno més que les de 1 euro, segur... em va arribar ahir la que vaig demanar i té més brillants d'una banda q de l'altra... però exagerat, eh!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. juny 05, 2008 9:42 am

Bueno... aquí el projecte de tiara... falten els acabats... enrotllar tota la part de dalt i tota la base... encara queda un bon ratet de feina... a veure què us sembla? I potser i posaré fils de plata finets pel mig..

Bé.. ja veurem pq com que he pensat fer diversos models (la primera sempre queda més xurrutera i després ja es va perfeccionant) amb el munt de cristallets que em queden i el fil de plata que queda.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. juny 05, 2008 4:56 pm

Bueno.. també he fet aquesta...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dj. juny 05, 2008 9:21 pm

nena, que arte que tienes!! ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dj. juny 05, 2008 9:42 pm

Ceci, es que jo flipo!!!!!!!!! d'on treus els materials i les idees?????
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dv. juny 06, 2008 12:24 pm

Hola noies com anem?

Ceci m'afegeixo al clam popular, QUINES MANS QUE TENS NENA ESTIC AL·LUCINADA PEAZO DE ARTISTA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. juny 06, 2008 12:33 pm

jejeje... merci! ;p

Nenes que demà se'ns casa la Urgell!!!!!! Deu estar histèrica!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. juny 07, 2008 1:04 pm

Avui tremola la Dida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EL GRAN DIA DE LA MONTSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FELICITATS GUAPA, QUE ESTÀ FENT UN DIA RADIANT!!!! QUE VAGI TOT PERFECTE I DISFRUTA DE TOT EL DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. juny 07, 2008 5:21 pm

FELICITATS CARINYET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUIN DIA MÉS ESPLÈNDID QUE ESTÀS TENINT WAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA EM MORO DE GANES DE QUÈ ENS EXPLIQUIS TOTS TOTS ELS DETALLETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOLTÍSSIMES FELICITATS I ENHORABONA!

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): TAN TAN TACHAN TAN TAN TACHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. juny 07, 2008 5:23 pm

Ceci nena ets una crack! Ja et pots montar tranquilament pel teu compte nena perquè és una passada les mans que tens! Totes dues t'han quedat genials!

Jo estic histerica perque`dimarts prova pentinat + maquillatge + vestit de núvia! Estic dels nervis!!!!!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. juny 07, 2008 8:40 pm

Bueno... us ensenyo la tiara que crec q serà la definitiva... pq em sembla súper graciosa!!!! i m'encanta!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » ds. juny 07, 2008 9:23 pm

Nena, és una monada!! M'encanta!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dg. juny 08, 2008 4:33 pm

Ceci, he de veureles de prop, no hem faig a la idea! :hmm:: és una pasada! no se com te ho fas, però tot ho treus!!

Espero que ahir tot li anés perfecte a la Montse, a veure si pot entrar un momentet abans de marxar de viatge i ens conta que tal!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo estic suuuuupercansada!! ahir a més tenia una migraña d'aquestes que fan por, no se ni com me ho vaig fer, tenia tantes ganes de pàsarho bé, que casi no habia dolor (menys quan anava al lavabo o pegava bots que llavors semblava que m'anés a estallar el cap... ara, jo saltava igual!! neujor:-) ) jo vull una boda aixi d'entretinguda!! :-))

Elena, et vaig llegir i em vaig saltar lo de la teva amiga i les seves excuses, se que es molt fàcil dirho i molt dificil ferho, però no t'amargis, hi ha gent per tot, i molts cops, et trobes que valores més tu una amistat, que no l'altra meitat potser.... amb aquestes coses ho veus de seguida.... qui vol, fa el que sigui, jo tinc uns amics que van a una boda de mati i després venen a la nostra, imaginat, dos bodes el mateix dia!! Nosaltres ens em trobat amb cada extrem, bó i dolent.... i el que ens queda per veure!! i weno, aqui es veu qui té més o menys ganes i predisposició.... quedat amb lo positiu. Ànims
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. juny 08, 2008 4:57 pm

Key!!!! Ja heu tornat!!!! He vist que va ser una boda molt molt cachonda!!!! jejejjeje segur que el Jesús té mil fotos amagades sota la màniga... ara toca penjar-les, eh!!!

Contra la migraña: Tonopán! En sèrio... si no l'has provat, fes-ho... a mi no em passava amb res i això és per un cavall.. però va fantàstic.

Les tiares vistes de prop guanyen moltíssim, sobretot la última, que l'he forrada tota amb tela d'organcí i tapa les imperfeccions dels filferros. Queden més xules al natural... quan ens tornem a veure us les ensenyo... però la grossa la vaig desmontar per fer cervir els brillantets. jejeje

Lau... a mi la única cosa de manualitats q no m'agrada és cosir!!!! Uff... em poden posar el que sigui, menys cosir.. per dir-te q tallo a saco les vores dels pantalons per no fer-les i sempre vaig amb els pantalons q fan pena... jajajaj i no és q no en sàpiga... és que ho odio!!! Però vatja.. q si tu domines el punt de creu.. ja ens faràs pitets quan ens toqui a les altres.. jejejejjej

Ica.. merci!!!!! ;p

:-()-)
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants