Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: sira » dv. juny 06, 2008 9:41 pm

Bones!!!!!

Ainos sí, sí demà 2 setmanetes!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Dir-vos que he anat a veure la Miriam i estava MOOOLT GUAPA!!!!! i estava nervioseta i per nerviós l'Albert!!!!!! l'ha trucat 2 o 3 vegades que encara no s'havia canviat.... quin fart de riure!!!!!!!!!

La seva familia molt maca i molt agradable! un 10 Miriam per la teva famili :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. juny 06, 2008 10:22 pm

Chikyyyyyyyyyyy!!! Bona nit!!

A poques hores del gran dia!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. juny 06, 2008 10:31 pm

Bueno nines que això ja ho tinc qui!!!! ja hoveieu soc una malalta de forum!!!! neu:-D

Porto dos dies estressadissima pero bé.... la sensació es super extranya... es com viure en un univers paralel!!!! jajajajja estic fatal!

Tot controlat però el vestit perfecte! espero demà poder respirar a dins per que entre el menú que ens van fer ahir a Les Magnolies i avui que hem anat a dinar amb els testimonis jo ja no sé si hi cabré!!!! en fi! que si em veieu de color blau que algu vingui a afluxar-me el vestit!!!!!

Espero que tot vagi sobre rodes i que tot vagi molt i molt bé i espero estar igual d'il.lusionada que com he trobat a la Miriam despres de parlar amb ella per telèfon.

A les que ens veiem demà us espero!!!! i a les que no.... ara si que ens veiem a la tornada!!!

Gràcies per tots els missus per precupar-vos per lo del vestit.... per enrecordar-vos del cumple.... i per donar-me tant d'ànims de veritat que sou collunudes i que valeu no un imperi.... sino un imperi i mig! que no és poc!!!!!

Us estimo un piló!!!!

Nenes ara si que si QUE DEMÀ EM CASO!!!!

Estic flipant encara no m'ho crec!!!!!

Es com viure un somni..... que espero que segueixi demà i molts dies més!!!!

Petonassos! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: montpra » ds. juny 07, 2008 10:58 am

Agbe ha escrit:Mont, envia un missatge si vols que et passem a buscar! Molta sort amb els examens!![/b]

Ufff, al final no t'he pogut dir res, vaig arribar tope tard, hi havia manifestació de camioners i vaig tardar 1 h i mitja desde Girona a Figueres, i no em trobava gaire be, total que em llevo avui i estic tope constipada i amb un mal de coll i d'orelles bestial !!

Els examens ... no sé, el dia 13 sabré alguna cosa, ja us ho diré !

Arohha que xulos que son aquests nuvis personlitzats !!!!

Ainos que vagi molt be la despedida avui !

Un 15 per les reporteres més "dicharacheres" !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Apa, avui si que començaré la cronica.

Petonssss !! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: queque » ds. juny 07, 2008 12:54 pm

Nenes quina il·lusió, és molt dificil explicar que en dos dies han passat ja dos casaments de les nostres Antonies!!!!!
La Miriam anava preciosa, surt a les fotos amb una careta de felicitat, no sé si estaria molt nerviosa però a les fotos no ho semblava, a totes riu...
Quina sensació de veure ja dues de nosaltres amb el vestit posat i que se´ns han casat, quina alegria sento per elles!!! Espero que tot hagi anat molt bé, i ja ens explicareu noies, per anar agafant apunts per setembre!!!!
Ostres, qui rotllo que he fotut!!!! però que us desitjo molta felicitat, de tot cor!!!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: nuria74 » ds. juny 07, 2008 3:03 pm

Hola ninetes meves!!!

Porto una setmana de m*erda!!!

Primer de tot, que no he pogut anar a veure ni la míriam, ni la Chiky, i això em sap un greu!!! A hores d'ara, ja són dues dones casades, espero que li hagi anat de conya a la Míraim la cerimònia i el bodorrio, i que li estigui aguantant el temps a la Chiky!!! Aquestes monges, que li tornin els ous sino!!!

Sinó, no m'han pas trucat per la feina... per cap de les 2! Com que s'ha de ser positiu, em dic que ja n'arribarà una de millor més tard! De fet, no volia començar tant aviat a treballar, però m'hi vaig presentar, per no tenir remordiments després. Vaig anar a buscar els resultats ahir, i per la feina de mitja jornada, posava NO APTE i per l'altra, he quadat tercera a la borsa de treball, o sigui que potser em trucaran d'aquí poc... la veritat és que no estic enfadada ni res per l'estil, perquè ara no era realment un bon moment, perquè la meva mare no hauria pogut cuidar-se de la nena perquè no es pot moure amb la cama tiesa, i les meves vacances a Suïssa al juliol s'haurien anat al traste...

Tercera cosa: és que estic amb un mal de gola espantós i m'he quedat afònica, o sigui que no vaig poder trucar a la Míriam ahir, ni a la Chiky... però bé, espero que hagin rebut el meus SMS...

I per acabar de rematar-ho bé, la meva conexió a Internet no anava bé ahir i abans d'ahir, o sigui que no vaig poder entar, i ara tinc un munt de pàgines per llegir i no tinc temps de fer-ho...

No passa res, la setmana que vé segurament que anirà millor!!!

Us faig un munt de petons a totes!!!!
[/i]
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: sira » ds. juny 07, 2008 3:51 pm

Tranquil.la Núria ja t'arribarà una feina millor i en un altre moment, tú no desesperis! :-)ok: :-)ok: :-)ok: i per la gola fes bondat, pren mel :-)ok:

Avui tinc el curset pre-matrimonial i la veritat és que no en tinc gens de ganes i avui a la tarda a aprofitar la tarda i anar a portar les sabates a fer ´més forats, portar cosetes al fotògraf, anar a mirar més detalls pel casament.... uf ! quin estrés tots els caps de setmana a tope :--( i el dissabte vinent tenim la despedida :-///: :-)ok: :-///: :-)ok:

A veure si algú pot posar alguna foto de la Chicky!!!! tinc unes ganes de veure-la!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Estava nerviosa??? segur que estava molt guapa!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: montpra » ds. juny 07, 2008 5:33 pm

Núria ànims, segur que vindrà una feina millor, i molt ben fet de pensar en positiu, a més la nena encara et necesita.
Per cert jo estic igual amb la gola, i un constipat terrible, ara he vist que tenia dècimes de febre, quin rotllo ...

Nenes a veure quan fem una quedada ehhhhhhh !!!
Per cert, ja podeu llegir la meva crònica, ja no em renyeu més ehhh, que teniu estona per llegir i mirar fotos !

Ningú té fotos de la Chiky ??? Avui ha sortit la seva foto al Punt !!

Bé uapisimes, vaig a descansar una estona.

Petonsssssssssssss !!
montpra

EntradaAutor: Agbe » ds. juny 07, 2008 7:01 pm

Bones guapes!!

us avanço alguna foto de la Chiky, ara me'n vaig, demà penjaré més fotos! Només dir una cosa, anava guapíssimaaaaaaa!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » ds. juny 07, 2008 7:03 pm

Aqui teniu una foto just abans d'entrar a la cerimònia.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » ds. juny 07, 2008 7:05 pm

Durant la cerimònia, junt amb en Raul. Dir que tots dos estaven super feliços i molt guapos!!
Agbe

EntradaAutor: Agbe » ds. juny 07, 2008 7:06 pm

Demà continuo!! i si la winy o l'aroha no ha obert la precrònica, ja l'obriré!!

Molt bon cap de setmana a totes!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Agbe

EntradaAutor: _cumeta_ » ds. juny 07, 2008 8:15 pm

Hola nines!!!!

Dir-vos que la Chiky estava IMPRESSIONNNNAAAANT!!!! =0-0-) =0-0-)
I ho dic amb la mà el cor,.... estava GUAPÍSSIMA!!!! =0-0-) =0-0-)

Tots dos estaven molt i molt guapos!! I molt feliços!!! :-)ok:
Hem conegut en Raül i realment és un xicot molt maco i agradable!! :-)ok: Era d'esperar, ja que coneixent a la Chiky,.... :-)ok: :-)ok: neukiss-) neukiss-)

I el temps s'ha comportat!!! Tot ha anat molt i molt bé!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ah, i com ja us ha dit l'Agbe, esperarem a que obrin el post la Winy o l'Arohha, o sinó tu mateixa Agbe. Jo,.... no puc,.... ja que m'he quedat amb la càmera sense bateria, com era d'esperar,..... Agbe,.... a tu encara no t'ha passat res??? :hmm:: neu:-D neu:-D neu:-D Esperem que no cuca!!! (És broma, ja saps perquè ho dic).

Ah,..... i tornant hem anat d'excursió a Arbúcies!! Per cert,.... molt maco el poble!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

P.D.: Pá haberse matao!!! :-)) :-)) :-)) neukiss-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » ds. juny 07, 2008 8:18 pm

Nines,.... que acabeu de passar totes un MOLT BON CAP DE SETMANA!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. juny 07, 2008 8:52 pm

Que guapa que estava la Chikyyyyy!!!!!!!!

IMPRESIONANTEEEEEE!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dg. juny 08, 2008 1:03 pm

hola noies!!!

núria tal i com t'han dit totes, ja sortira una feina millor! i la setmana que bé serà una altre setmana ja veuras guapa!!

si ainos no queda res!!!

chiky que guapa!! estava radiant i que bé que el temps aguantes!! jo vull veure més fotos!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: arohha » dg. juny 08, 2008 7:13 pm

Nenas la chiky anava guapissimaaaaaaaaaaaaaa, ens ho vam passar molt be *.-o-o.* *.-o-o.* , en Raül es molt agradable, com era de esperar ja que la chiky es genial, l'aperitiu fantastic,un11 :-)ok: :-)ok: :-)ok:

he vist que encara no esta la pre-cronica de la chiky , aixi que amb el seu permis la obrire y possare las fotos que tinc,

pá vernos mataó

ah!!!!!!! i a l'excursió fins a Arbucies vam passar una mica de porrrrrrrr,eh, winy?? allà encara el President es Aznar, neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Dem » dg. juny 08, 2008 8:19 pm

eeei boniques!!!!!!

doncs que dir de les antonies que no hem dit ja,espectaculars les dos!!!!

dos peazo de nuvies!!!!!!!!!

la escursioo... espectacular!!!! tambe, ara ja se anar a Arbucies!!!!!!!

guapas!!!!! gracies!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

patatones que tal el findel???? les que ens en vist no cal que amb contesteu..... li pregunto a les no hermetiques !!! es broma cucas!!!!

que acaveu de pasar molt be, lo que queda de cap de setmana!!!!!

ja tenim dos gironines mes al sac!!!!! vayan passando!!!

:-):-):-): :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

he tingut sudoracions i tot de no poger conectarme aquet cap de setmana!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
neukiss-) neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: mireia 9 » dg. juny 08, 2008 8:40 pm

Chicky estaves impressionant, com et vaig dir per msm de mobil vaig pensar molt en tu el dissabte.ç

vaig a veure la teva precrònica!!
En Raul tbe anava guapissim
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: montpra » dg. juny 08, 2008 11:19 pm

Vaig a veure la precronica !

Home Dem nena gràcies per lo de "no hermètiques"
És broma ehhhhhh neujor:-) neujor:-)

Apa uapes, molts petons ! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
montpra

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants