Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 5:36 pm

Nines maques meves!!!!

Mireia molt bona pinta el pastis que has descrit!!!!

Anna guapa quand e temps! merci per aquests ànims!!! i si li regales un toya? o un ram tipu nuvia? no sé es una idea i ara mateix tampoc puc pensar gaire!!!!

Cumeta envia el proveïdor cap a Girona que jo he de fer comanda!!!! neu:-D neu:-D neu:-D

Doncs res ninetes meves que me les piro! noies que EM VAIG A CASAR!!!!!!!!!!!!!!!! no m'ho crec encara!!! QUE FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!! apart de cagarrines no tinc cap altre simptoma! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ja us ho vaig dir tot en el missu que us vaig deixar l'altre dia pero ho repeteixo.... cadascuna de vosltres sou un tresoret i que mai ni res ni ningú us faci canviar mai per que en la varietat hi ha la diferencia i la personalitatat de cadascuna i ningú ha de renunciar mai a ser com és sino no seríem autèntiques!!!! i nosatres som uniques i especials.
No canvieu mai!!!

MILIONS DE GRACIES I DE PETONS I D'ABRAÇADES!!!! per fer-me planer aquest camí el de preparació del casament i el d'afrontar coses a la vida..... no m'heu fallat mai :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

P.D. M'en porto a tot arreu la llista amb els telèfons així que si tinc monu us començo a bombardejar!!! neu:-D neu:-D neu:-D sona a amenaça oi :hmm::

Petons dels bons i dels de carinyu per totes!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dc. juny 04, 2008 5:37 pm

Hola Anna, quant de temps nena... estas desaperaguda!! neukiss-)

Pq no li regales una rèplica del teu ram de núvia, més petit, pero el mateix?? O el teu?? Pot ser molt emotiu!! :-)

Cumeta, així quedem que m'el envies, no??

Kel, nena tu també li tens el peu al coll!! Et desitjo que sigui el dia més màgic de les vostres vides!! neukiss-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dc. juny 04, 2008 5:41 pm

GEMMA, RECORDA QUE DEMÀ A LA TARDA ENS TRUQUEM!!! I ET DEC UN CAFÈ!!! UN PETO PRINCESAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 5:42 pm

Si nina si veus que no ho faig fes-ho tu!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. juny 04, 2008 5:42 pm

Nines, no és que estigui molt atavalada...però no tinc el temps necessari per poder patar la xerrada aquí amb vosaltres...i em sap greu... :--( :--( :--(

JO també m'enporto la llista amb tots els telèfons, i així us tindrè localitzades!!!!!

Chiky nina...que vagi tot molt i molt béeee!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Nines, si no puc entrar més....

Us veig el dissabte a les que pugueu venir hi ha la resta, doncs o al vostre casament o a la pròxima quedada!!! >.-<: >.-<: >.-<: =0-0-) =0-0-)

Anna, reina, crec que la rìplica del teu ram pots ser una molt bona opció!!!! :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 5:43 pm

Nenes, no puc llegir que tinc un pilo de feina!!!!!!!!
Només entrava per desitjar sort a les dos casaderas del cap de setmana ja que segur que ja no es conectaran.
UN PETONAS MOLT GRAN!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 5:44 pm

L'unic que m'ha semblat llegir un tio molt guapo de Inoxcrom!!!!!!!
Cumeta envia'l cap aquí que li faré una comanda de bolis i plumes!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dc. juny 04, 2008 5:45 pm

Ainos, vols dir que no nomes et recordes del mes interessant!! neu:-D neukiss-)
Imatge

EntradaAutor: montpra » dc. juny 04, 2008 6:19 pm

Apa, ja torno a ser aqui i continuo llegint !

Mireia9 quins plats tan ben presentats que teniu ! Deu estar per xupar-se els dits !

Núria espero que hagi anat molt i molt bé l'entrevista, et mereixes aquesta feina !!!

DASCAES quin viatge més xulo que fareu, ja m'hi apuntaria jo !

((!*Miriam!*)) ha escrit:Ostres, espero que la MOnt tingui bon temps per alta mar!!!! Segur que estan en busca del : bb :

Miriam doncs ens va fer molt bon temps, i si que vam fer búsqueda !! en total en 4 paisos diferents jajajajajajajajja

Nyinyi benvinguda al club ! T'adoptem a les Gironines 2008 i si necesites ajuda, ja saps que la meitat estem per tancar a Salt ... però tenim força idea de les coses !

Kel_go que xulus els regals per les dones. I aquests nuvis son molt moderns i macus.

Uff, continuo en un altre missatge ehh.
Per certttttt, dissabte va ser el meu aniversari i us vau oblidar de mi ehhh ::brr:: és broma !!! : btbe ::
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dc. juny 04, 2008 7:00 pm

Apa, vaig a continuar llegint tot el que em queda ...

mireia 9 nena quina despedida tant xula que et van fer. A mi m'encantaria fer risoterapia que m'han dit que va super be per les emocions .

Núria si necesites tinc el llibre de nivell C de català, te'l podria enviar a casa teva si no ens veiem abans. Per quan el necesites ?

Cumeta quina despe més xula ! No era pas una casa de colonies que hi ha granja aprop de Bàscara, a Calabuig ? I per cert pq coi et van disfressar si no vas sortir al carrer !!! Loques que estan !!!

Pel casament de la Chiky hi va algú proper a Figueres ? és que em faria ilusio anar-hi pero ja sabeu que no em deixen conduir gaire si no és per força, i el divendres ja he de baixar a Girona perquè tinc exàmens. Ja veuré si puc venir o no.
Per cert, la Miriam a quina hora es casa, les 6 o les 7 ?

Chiky nena m'has emocionat amb el teu escrit, que em cau la llagrimeta ! Res de donar-nos les gràcies, al contrari te les haurem de donar nosaltres (almenys jo) que m'has animat i donat forces quan ho necesitaves tu. Un peto i que et vagi tope be dissabte si no et puc venir a veure !

Continuo en un altre missatge que sino es fan massa llargs !
montpra

EntradaAutor: montpra » dc. juny 04, 2008 7:55 pm

Què ha passat amb la TETES ? no entenc res .... Però que jo sàiga ningu ha faltat el respecte a ningú, i si en algun moment ha passat sempre n'hem parlat.
Shyla no posis més llenya al foc tu ara, que aqui no hem muntat cap grupet, tot el contrari ens ajudem entre totes.
El que passa és que com que ja esteu casades, us cansa un xic ajudar als altres amb els preparatius ....
I ... PASSOPALABRA !!!

Chiky nena no truquis ni enviis gaires missatges desde les illes Gregues que veuràs la factura ..... (per experiència o dic ehhh).

Dem felicitats per la nova feina, m'alegro de tot cor !!! >.-<:

Miriam els detallets de l'Arnau son xulisimsssss, amb lo que m'encanten a mi les coses dels criusss ... Io en vull un ::0ov0o:: (és broma eh). Les sabates son molt xules ! Quina cigonya és guaiii, jo en vaig volguer regalar i al final no ho vaig fer, ja que no vaig trobar cap que m'agrdés i vaig fer un vestidet. I aauests nuvis son molt moderns !!
Colló quin regal més xulo que li han fet a l'Arnau (i per cert que conec una quanta gent de la foto, no hi ha res com anar força pel poble...).

Queque nena que t'ha quedat molt xulo el ram de xupaxups !
Ah, si necesiteu més xups o piruletes, a mi me n'han sobrat uns 50 de cada cosa !

Bé nenes, després de llegir 62 pàgines ja estic actualitzada de totes vosaltres.
Petonsssssssss !!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
montpra

EntradaAutor: mireia 9 » dc. juny 04, 2008 8:16 pm

mONT Felicitats atrasades!!!!
A mi ja m'agradari estar com tu eld ia del teu casament, ben tranquila. es ara quan hi penso i ja m'entra mal d'estomac!!

Chiky i Miriam us queda res!!!!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: truffa » dc. juny 04, 2008 8:23 pm

Ei nenis!!!

He ben abandonat el forum de fa molt temps, però la veritat he estat i estic molt atabalada i no trobo temps per connectarme.

N'hi ha moltes que ja n'hi conec, perquè no hem coincidit...

Però bé en un dia tant especial per la Míriam i la Gemma desitjar-vos molta felicitat, i que en aquest dia tingeu la gent que us estima ben aprop per poder viure junts uns moments, dia inoblidable per a vosaltres.

I de ben segur que ja ho teniu tot tant a punt que no us heu d'amoinar per res de res, vinga que us queda poquíssim per viure el moment més feliç de les vostrs VIDES.

uNA ABRAÇADA

tRUFFA
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: sira » dc. juny 04, 2008 8:56 pm

Bones!!!!!!!!!

OStres Truffa quant de temps :-()-) :-()-) :-()-) a veure si passes més sovint!!!!!!!!! com ho portes????

Mont com ha anat????? cuenta cuenta....
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 9:24 pm

Ufffff, jo que estic tot el dia enganxada a les tecles, ja no me'n recordo del què volia dir!!!
Truffa guapa quan de temps, com estàs???? I els preparatius????? Ostres l'altre dia parlavem de tu, et trobem a faltar!!!!!!!!!
Mireia, no em parlis de xocolata que m'encanta, és la meva perdició, i ara no convé abusar, però nena, quina piiiiinta!!!!!!! El centre me'l puc imaginar, i segur que serà precios, penso que tens molt de gust amb les coses que fas :-)ok:
Cumeta, les sabates molt xules i es veuen super còmodes, ja veuras quins bailoteos faras!!!!
Anna, tu també quan de temps!!!!!!! La meva compi de sabates!!! Jo també penso que una rèplica del teu ram o el teu, és el millor regal, ja ens diras a veure perquè et decideixes...
Mont, aviat vindrà aquest peque tan esperat, ja veuras com ens donaras noticies :-()-) Has començat la crònica???
Winy, reina és molt lleig lo de deixar el jefe a fora, a veure si t'ha dit que et queda poc amb l'esperança que set quedin a Thailandia neu:-D

Bé i pel final, per les dues Antonias, si fins i tot jo tinc nervis :-( haure de començar a enxufar-me valeriana per la vena, perquè si estic així pel vostre dia, el meu no m'aguantare de peu. "Estaremos en contacto"
Chiky, control amb les cagarrines, eh reina!!!!!!!! A veure si tindrem un disgust!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 9:53 pm

Hola nines!!!!

Ostres Anna i Truffa!! Quant de temps nines!! :-)
Com esteu???? Com van els preparatius?? :-)
Noies, per aquí us trobem a faltar,..... :o-o: :o-o:
Ah, Anna,..... jo també penso que una rèplica del teu ram, o el te mateix ram, és un regal molt especial i emotiu!! Li encatarà, segur!! :-)ok: :-)ok:

Ainos, nina, que no t'he dit res,.... Que emocionant això d'anar portant pistes a la teva amiga sobre la seva despedida no? :-)) :-)) :-))
Ara, és normal que la pobra estigui "espectant"!! :o-o:
Aiiiiiiiiiiiii, ja m'agradaria veure't a tu, quan et toqui, per un foradet!!! neukiss-)

Queque, nina, però si t'ha quedat de conya el ram!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ja veuràs quan el tinguis tot muntat.... I sí, certament, és necessiten molts Chupa-chups!! :-)

Mont, nina, si és que no tenim perdó,... :o-o: Uffff,.... ara en serio,.... jo cada vegada sóc més despistada!!! Definitivament em faig gran!! :o-o:
Cuca,..... QUE MOLTES FELICITATS!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Sira, reina, i tu com ho portes tot???? :hmm:: Que aquesta setmana la tenies a tope, no????

Nines,..... ja us enviaré el morenazo cap a Girona!!! neu:-D >.-<: neu:-D >.-<:

Bé guapes, me'n vaig a dormir,.... avui estic agotadíssima!!! :o-o:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: nuria74 » dc. juny 04, 2008 10:24 pm

Hola ninetes meves!!!

Entro un momentet, que ja és un quart de dotze de la nit, i no m'aguanto, que porto des de les 6 del matí aixecada!

Només volia dir-vos que l'entrevista ha anat força bé aquest matí... bé de fet, m'he presentat a 2 plaçes, una a jornada completa però només per 6 mesos (baixa per maternitat) i una altrea a mitja jornada (3 horetes a la tarda), però indefinit... ens diran alguna cosa entre avui i demà.

Només m'he llegit aquesta última pàgina, que en tinc un munt de retard!

He vist que la Mont ha tornat! Mont, guapa, demà em llegiré la teva crònica, si és que ja l'has feta! I gràcies pel llibre de català, però era per avui... bé, de fet no era pas l'exàmen oficial, només era un examen per les feines a les que pugui presentar-me a l'ajuntament de Calonge... i l'he aprovat, ens han donat els resultats aquest mateix matí! Però si mai em fes fata, ja t'ho demanaria :-()-)

I per últim: crec que ja faig tard, almenys per la Chiky, però, per si de cas tornés a entrar...

Antònies, que us vagi tot molt bé, disfruteu al màxim, i segur que les mongetes hauran fet la seva feina!!! Una vegada més us ho dic: em sap molt de greu no poder estar present als vostres casaments... però pensaré molt amb vosaltres!!!

Demà tampoc no tindré gaire temps d'entrar, tinc la meva millor amiga de Suïssa que ha arribat avui... o sigui que no xerreu gaire!

Un petonas a totes, i gràcies pels ànims per aquest matí!!!
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. juny 05, 2008 7:59 am

Bon dia pel matíiiiiiiii!!!!

Uf, quina son que tinc nines!!! Últimament no sé què em passa, però em costa un munt llevar-me pel matí,.... :o-o: ::-) ::-)

Aixxxxxxxx, que deuen estar fent les 2 Antonias en aquests momets?? :hmm:: Dormir? :hmm:: O potser posant-se “pontingues” per tot el cos? :hmm::
Ninesssssssssss, que us trobem MOLTÍSSIM A FALTAR!!!!!!!!!! :-( neukiss-) :-( neukiss-)

Nuria, cucaaaaaaa, que bé!!!!!!! Me n’alegro moltíssim que l’entrevista/es t’anessin tan bé!!! Nina, segur que et donen una de les 2 feines, i sigui la que sigui, ja tindràs un peu a dins l’Ajuntament!!!! Que bé!!!!! >.-<: :-()-) >.-<: :-()-)

Ostres,..... Winy,.... ahir vaig obrir la caixa dels vanos i,.... no sé si tan sols són els meus, però fan un tuf a pintura que crec que em quedaran tots el convidats ben col.locats!!!!
Sira, tu vas comprar els mateixos que nosaltres???
Quin riure,.... em diu el meu futur: Cumeta, què és aquesta pudor??? I jo: Mhmmmm, no sé,.... :-/ neu:-D
Nines, els convidats no necessitaran beure res, ja sortiran col.locats de l’esglèsia!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Que bo!!!! :-))
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dj. juny 05, 2008 8:09 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Ja veus di les trobem a faltar... però és per una bona causa!!!!!! >.-<:
Cumeta, posa'ls a sol i serena 2 o 3 dies (remeis de la mama), perquè sinó si que es col.locaran abans d'hora, però bé, així t'estalvies la barra lliure, no???? :-))
Nuria, a veure què et diuen de les feines, segur que una o altra cau, ja veuras :-)ok: , t'ho mereixes :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dj. juny 05, 2008 8:10 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cumeta, els meus vanos dirian que no fan pudor... o almenys no l' he sentit!! :hmm:: Aquest cap de setmana quan els monti, t'ho dic!! :-))

Ainos, ja comences amb els nervis, va dona.... tranqui!!! I sinó tu no et desesperis que la super Winy estarà aqui per donar-te calma emocional!! :-()-)

Núria, m'alegro que anés bé l'entrevista... veus guapa com era bufar i fer ampolles!! neujor:-)

Nyinyi, fa temps que no ens dius res!!!

Truffa, quan de temps nina!!!! Vas molt atabalada?? COm portes els preparatius pre-boda??? Si necessites ajuda per alguna cosa ja saps!! :-()-)

Aiiiiiiiiiiiii quins nervis, queden horetes per veure les nostres Antonies vestides de blanc!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants