Mireia molt bona pinta el pastis que has descrit!!!!
Anna guapa quand e temps! merci per aquests ànims!!! i si li regales un toya? o un ram tipu nuvia? no sé es una idea i ara mateix tampoc puc pensar gaire!!!!
Cumeta envia el proveïdor cap a Girona que jo he de fer comanda!!!!
Doncs res ninetes meves que me les piro! noies que EM VAIG A CASAR!!!!!!!!!!!!!!!! no m'ho crec encara!!! QUE FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!! apart de cagarrines no tinc cap altre simptoma!
Ja us ho vaig dir tot en el missu que us vaig deixar l'altre dia pero ho repeteixo.... cadascuna de vosltres sou un tresoret i que mai ni res ni ningú us faci canviar mai per que en la varietat hi ha la diferencia i la personalitatat de cadascuna i ningú ha de renunciar mai a ser com és sino no seríem autèntiques!!!! i nosatres som uniques i especials.
No canvieu mai!!!
MILIONS DE GRACIES I DE PETONS I D'ABRAÇADES!!!! per fer-me planer aquest camí el de preparació del casament i el d'afrontar coses a la vida..... no m'heu fallat mai
P.D. M'en porto a tot arreu la llista amb els telèfons així que si tinc monu us començo a bombardejar!!!
sona a amenaça oi
Petons dels bons i dels de carinyu per totes!

és broma !!! 

(és broma eh). Les sabates son molt xules ! Quina cigonya és guaiii, jo en vaig volguer regalar i al final no ho vaig fer, ja que no vaig trobar cap que m'agrdés i vaig fer un vestidet. I aauests nuvis son molt moderns !!

haure de començar a enxufar-me valeriana per la vena, perquè si estic així pel vostre dia, el meu no m'aguantare de peu. "Estaremos en contacto"