Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 4:01 pm

Jo diria que cap allà les 9:15 hi passaré!! quedem i fem un esmorzar ràpid???? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Si son molt xules Cumeta!!!! :-)ok:

Nenes tinc cagarrines!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dc. juny 04, 2008 4:37 pm

On sou avui la resta de les nenes!! :--(
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. juny 04, 2008 4:38 pm

Bona tarda preciosessss!!!!

Ostres entro un momentet per donar-vos l'adreça de ma mare.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Em sap tan de greu no poder estar per aquí., però és que encara em queden un munt de coses per fer i demà ja marxo cap a Girona!!!!
Perdoneume....
Aquestes 3 últimes pàgines casi no les he llegit.... no us ho prengueu malament!!!!

Chiky nina....que ja està!!!!!!!!! Ja arribem!!!!!!!!!!

Cumeta, les sabates molt xules!!!!

Dem, nina, m'alegro que la feina nova la puguis convinar amb la peke!

Núria, que tal la entrevista???

MOnt, nina, esperem crònica...

Mas Paueras, que els nuvis sí que els posa el restaurant!

Va.... l'adreça...

JOSEP IRLA, NUM. 28 5-4ª

Està just a sobre casa malé de Salt.... si us perdeu truqueme, ehhh!!!!!

Ai kukes, que ja està...quin greu.... ufff.....
Desprès torno a entrar si em queda un espai.....sinó.... doncs ja fins que estigui casada!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

NInessss!!!!!!!!! Us trobaré molt a faltar aquets diessss!!!!!
:--( :--( :--( :--( :--( :--( >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 4:42 pm

Miriam milions de petons!!!!! divendres et truco!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* vinga guapa que ja hi tenim un peu al coll!!!!! i jo m'estic cagant patas pa bajo (pa arriba no oi winy??? que sino m'esquitxo!!!) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 4:43 pm

Miriam milions de petons!!!!! divendres et truco!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* vinga guapa que ja hi tenim un peu al coll!!!!! i jo m'estic cagant patas pa bajo (pa arriba no oi winy??? que sino m'esquitxo!!!) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dc. juny 04, 2008 4:50 pm

Gemma maca... aix! patas pa bajo!! :-))

Aroa, no treballis tant nena!! neukiss-)

MIRIAM , ET VEIG ATABALADISSIMA!! NINA, PREN-T'HO AMB MES CALMA, QUE AIXI NO VAS BÉ.... I COM HEM DIU LA PRUNA.... AMB NERVIS NO DISFRUTARAS DEL BODORRIOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge

EntradaAutor: Agbe » dc. juny 04, 2008 4:57 pm

Miriam i Chiky no us poseu nervioses i disfruteu dels últims preparatius!

Chiky que vagi molt bé la prova del vestit!!

Winy, mira que deixar al jefe a fora al carrer i va i avui arribes 5 min tard, pam pam!! neujor:-)
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. juny 04, 2008 4:59 pm

Cumeta, les sabates són molt maques i ja veuràs que aniràs super comoda amb elles!!

Aroha? m'imagino que liada amb la feina, no?
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dc. juny 04, 2008 4:59 pm

Cumeta, les sabates són molt maques i ja veuràs que aniràs super comoda amb elles!!

Aroha? m'imagino que liada amb la feina, no?
Agbe

EntradaAutor: mireia 9 » dc. juny 04, 2008 5:11 pm

Bona tarda QUIN BON Rotllo!!

Tetes dic el mateix que la Sira i les altres si t'has pogut sentir ofesa en algun moment et demanem perdo pero com diu la Cumeta es normal que que en un grup de gent tinguis mes bon rotllo en unes que les altres.
Jo per exemplo intento entrar sempre i a les quedades npome he quedat 1 dia pq els altres he treballat i no per aixo em sento exclosa.
Aqui tothom ajuda a tothom i som com una gran familia!!!!
Ja esta dit.

Chiky Miriam ja queda menys!!!!!!
ai!! desitjo que sigueu tant i tant felices, de veritat ho dic.
Miriam peazo columpio per l'Arnau.

Mont volem cronica guapa!!

Nuria com ha ant l'entrevista???
Dem fes el que el cor et dicta, segur que elegiras molt bé.

Ainos les de setembre ens hem de posar es pilesi aixi a l'agost estarem trabquiles i disfrutarem del sol!

Jo ahir vaig anar a triar el centro de les taules del Tapioles. He triat flor balnca i fulla verda i al mig un gerro de vidre amb aigua i amb petals i espelmes a dins. queda xulo.

I el pastis ja l'hem triat. Farem pastissos individuals per tothom amb la nostra foto feta de xocolata. els hi vam donar una foto dels 2 a la platja. queda maco.
El pastis es de xocolata negra i blanca i entremig hi ha com galeta crunx i banyat de xocolata blana.mmmmmmmmmmmmm!!!!!

Espe, Agbe, Aroha, Queque, Cumeta, Ainos, Sira que tal????
Si em deixo algu no us enfadeu eh?????

VAIA ROTLOO!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dc. juny 04, 2008 5:11 pm

Bona tarda QUIN BON Rotllo!!

Tetes dic el mateix que la Sira i les altres si t'has pogut sentir ofesa en algun moment et demanem perdo pero com diu la Cumeta es normal que que en un grup de gent tinguis mes bon rotllo en unes que les altres.
Jo per exemplo intento entrar sempre i a les quedades npome he quedat 1 dia pq els altres he treballat i no per aixo em sento exclosa.
Aqui tothom ajuda a tothom i som com una gran familia!!!!
Ja esta dit.

Chiky Miriam ja queda menys!!!!!!
ai!! desitjo que sigueu tant i tant felices, de veritat ho dic.
Miriam peazo columpio per l'Arnau.

Mont volem cronica guapa!!

Nuria com ha ant l'entrevista???
Dem fes el que el cor et dicta, segur que elegiras molt bé.

Ainos les de setembre ens hem de posar es pilesi aixi a l'agost estarem trabquiles i disfrutarem del sol!

Jo ahir vaig anar a triar el centro de les taules del Tapioles. He triat flor balnca i fulla verda i al mig un gerro de vidre amb aigua i amb petals i espelmes a dins. queda xulo.

I el pastis ja l'hem triat. Farem pastissos individuals per tothom amb la nostra foto feta de xocolata. els hi vam donar una foto dels 2 a la platja. queda maco.
El pastis es de xocolata negra i blanca i entremig hi ha com galeta crunx i banyat de xocolata blana.mmmmmmmmmmmmm!!!!!

Espe, Agbe, Aroha, Queque, Cumeta, Ainos, Sira que tal????
Si em deixo algu no us enfadeu eh?????

VAIA ROTLOO!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dc. juny 04, 2008 5:12 pm

2 VEGADES PER SI NO US HAVIA QUEDAT CLAR...... JEJEJEJE
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 5:18 pm

Nines, perdoneu que canviï de tema per un moment, ..... És que m'ha vingut a veure un comercial d'INOXCROM que,..... MARE MEVA QUIN TIU!!!!!!!!!!!!!!!!!! PFFFFFFFFFFFFFFFFF,.....El pobre només m'anava ensenyan el mostruari, però jo no podia deixar de mirar-lo a ell!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Ostres, d'aquells nois GUAPOS, GUAPOS!!! Un morenazo, vaja!!! Ai, semblo una mica choni dient això, però és que estava,.... mare meva!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Bé,.... baixem dels núvols,.... :-)) :-))

Míriammmmmmmmm, cuca,....!!! Mare meva, estàs atabaladíssima!!! :-)
Ninaaaaaaaa, intenta relaxar-te tot el que puguis, i sobretot disfruta!!!! Ja sé que és molt fàcil dir-ho, perquè ja m'agradarà veure'm a mi, però així gaudiràs més de tot,...... I MOLLLLLLLTSSSSSS PETONNNSSS!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Winy, això que et va dir la Pruna és el mateix que m'ha dit avui la meva jefa (ella es va casar l'Octubre passat)!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Mireia!!! neukiss-)

Gràcies a totes pel comentari de les sabates!!! neukiss-)
És que amb aquest taló sé que després sí que me les posaré!!! :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 5:21 pm

Apa Mireia!!!! :-))
Quins centros més originals, no??? Que xulos nina!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Ah, i això dels pastissos està molt bé!! Així n'hi haurà pet tots els gustos!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
I lo de la foto de xocolata,.... que original també!!! >.-<: >.-<: >.-<:
_cumeta_

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. juny 04, 2008 5:26 pm

HOLA GUAPIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS

què tal ho porteu tot??? nenes MIRIAM I CHIKY, que us queda molt molt molt poc, entro a desitjar-vos MOOOOOLTA FELICITAT!!!!!!! que us vagi molt molt molt bé, de veritat!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
lWiny, que ja no et queda res, i kel-go a tu tampoc!!!MOLTA SORT!!!
jo ho porto tot força bé, o això crec!!!

a veure si em podeu ajudar ara que hi penso, el meu cunyat es casa l'any que ve i no els hi voliem donar els nuvis pq en tenen mil milions de nuvis!! pensavem donar-li a ell la corbata del meu xicot i a ella .....QUE LI PU DONA????pq la lliga ja te propietària, pero es que no trobo cap altre idea...... :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

ostres he flipat, que ha passat amb la tetes??? nenes jo tampoc us conec, no he pogut venir mai, pero ja ho sabeu, aqui em teniu, i n m'heu fet sentir mai desplaçada!!! >.-<: :--( :--( :--( :--(
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: winy » dc. juny 04, 2008 5:27 pm

Cumeta, quanta raó tenen!!Així que aplicar-se al tema! :-)ok:

Estic flipant... m'acaba de dir el jefe... ai que poquet et queda!! Aixó ja ho tens a sobre!! :-) Deu estar content el pavo! I axió que l'he deixat al carrer! neu:-D

Per cert Cumeta, crec que a mi m'interessa comprar uns bolis Inoxcrom, hem pots enviar al morenazooooooooooo!!!! :-))
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 5:29 pm

Aiiiiiiiiiii, me n'he d'anar,.... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Chiky i Míriam, jo crec que us trucaré!!!! :o-o: És que no puc estar sense saber de vosaltres fins divendres i/o dissabte!!! Em dóna un tabardillo de la Winy!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

NINESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, QUE VAGIN MOLT BÉ AQUESTS DIESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! AIIIIIIIIIIIIIIIIII, I DIFRUTEU MOLTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ai, és que no sé com dir tot el que sento!!!!! :o-o: :o-o: :o-o: :-(

QUE MOLT PETONS GUAPESSSSSS!!!! I QUE,.... AIX,..... UNA ABRAÇADAAAAAAAAAAAA MOLT GRANNNNNNNNNN!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

GUAPÍSSSSSSSSSSSIIIIIIMMMMMMMMEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!! neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 5:31 pm

Winy,..... és que l'hauries d'haver vist tia!!! neu:-D neu:-D neu:-D
Però saps què penso,.... que és gayer!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: kel_go » dc. juny 04, 2008 5:31 pm

hola noies!!

miriam guapa estigues el màxim de tranquila possible guapa! i disfruta molt! i tu chimy mas de lo mismo!! espero que totes dues tingueu un dia radiant de sol i que sigueu molt i molt felices!!! petonarros!

cumeta q xules les sabates i anda que no aniras comoda ni res!

anda winy pobre jefe...ajaja un altre dia que no es deixi les claus!

miria tal i como dius els centres han de quedar super guapos, i originals amb aixo de l'aigua i els petals!! i del pastis... vaja quina xulada la gent fliparan, molt original! a part deu estar boniiiiisssim!!

mont guapa quina sort que poguessis estar tant tranquila, t'admiro! jo passare uns nervis...aix nomes de pensar... pero que hi farem!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dc. juny 04, 2008 5:34 pm

hola anna!!

ostres en aquest moment no s'amacut res... per regalar-li, ja hi pensare i si em ve algo t'ho dic! vale guapa!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants