Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 9:15 am

Jo ja us ho he dit que a partir del 25 de juny jo estic disponible :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 9:31 am

Nenes m'acaben de portyar una caxo orquidia preciosa amb una copa de vidre impresionant aqui a la feina de part de tots els meus companys!!!! ploraré!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 9:35 am

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH CHIKYYYYYYYYYY, QUE GUAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!
Són tan boniques les orquídies!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Quin detallàs cuca!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 9:44 am

Ostres Chiky que xulo!!!!!!!!! És un detall molt i molt maco!!! Ara ja començaras a tenir moltes emocions.... quins nervis!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dc. juny 04, 2008 9:54 am

bon dia!!!

miriam guapa que bé veus al final as tingut les sabates!! i son precioses faras un goix!! i molt bé ja ho tens tot i molt guapo i nena quin regalas l'arnau deu estar més content!! ja se li veu a la foto un somriure!!!
bé guapa jo ho tens aqui 2 dies....

i tu chiky també 3 dies de no res...

que com porteu els nervis??

ostres chiky quin detallas!

núria guapa que vaig molt bé l'entrevista! ja ens explicaras!

dem molt bé per la feina i a sobre si o pots combinar amb la nena, un 10! i per lo del centre no t'amuinis guapa!

i a les demes com aneu?

es que no recordo més!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: queque » dc. juny 04, 2008 10:01 am

Tema rams de xupa xups he fet una prova, a veure si em deixa penjar la foto , de totes maneres, porten un merdé de xupaxups, no??? només em sortiran dos rams a aquest pas!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: arohha » dc. juny 04, 2008 10:03 am

Dem bonica que no t'havia dit res d la nova feina, a veure que tal va :-)ok: :-)ok: i quina pena que aixo del centre civic no es possin d'acord.

Chiky quin detall mes maco, oooooooooooooooooo que boniques que son les orquidies.

Si ainos, jo a tot dic que tinc molt de temps per fer-ho , pero ja queda menys de 4 mesos, jeejejeje i a tothom li dic, no encara falta molttttttttttttttttt, ja ho faré. jejejeje
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 10:10 am

Queque, i tu dius que no saps fer manualitats?????? Si t'ha quedat perfecte nena!!!!!! Ara només et falta col.locar l'estructura i un embolcall, i ja esta!!!!!!! Em sembla que si que hauré de dir HOUSTON TENEMOS UN PROBLEMA!!!!!
Si Arohha, jo també vaig dient, no si encara em queda temps... i hi ha gent que em diu que el temps passa volant, i tenen raó. Ara al Juny tinc molta feina, comiats i casament, feina a l'empresa.... però al juliol, manos a la obra i ja no hi haurà qui em pari !!!!!!!!!! ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Dem » dc. juny 04, 2008 10:20 am

hola patatones!!!!!!!

MIRIAM 2 dies de res!!!! t'ha quedat tot espectacular nena de devo un 20 :-)ok: :-)ok:
les sabates son monissimes nena me he quedao muerta quins peus mes macus!!!!!

chikyyyyyyyyyyyyyy!!! avui es el ultim dia de forum :-( :o-o: :-( ,pero bueno fins que tornis de la lluna de mel no??? ayyy kins nervis que guapissimes estareu patatones!!!!!

gracies pels comentaris del centre, la veritat es que ewtic be, molt animada am la nova feina que començare el 16 de juny,ja esta decidit!!!!
mho puc convinar be amb la nena i amb les tasques del centre civic amb la mainada com fins ara, i lo de obrir jo el centre doncs de moment no estem entesos i pasopalabra :--(

boniques jo tambe demano perdo si alguna vegada alguna de vosaltres os heu sentit que no os he fet cas per que com ja heu dit molkt be totes soms moltes i devegades es pot pasar alguna coseta pero jo per mi sous totes una passada hos ho dic sempre i no amb cansare de dir-ho

nenes l'hora de divendres es la mateixa no a les 2 al espai?????

be guapes os he de deixar que tinc feineta, i preparar per el cap de setmana que ens anem a banyoles a dormir de divendres fins diumenge a casa dels sogres ja que els hi van regalar un cap de setmana i ningu pot quedarse amb la iaia,nomes que nosaltres
un peto per a totes!!!!!!enorme

aa Nuria guapa sort amb la entrevista!!!! :-()-) :-()-)
no amb deixo res mes??? espero que no aa si que os estimo guapissimes!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 10:33 am

Nenes a més m'han deixat una caixeta a sobre la taula amb sobres de colors i dins hi han calerons!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: estic flipant!!!!!

Queque pero si t'ha quedat molt bé el ram!!!! com diu l'Ainos l'estructura i el paper i et quedarà de conya guapa!!!

Dem clar que si tu agafa el toro per les banyes que pots amb tot!!!!

Kel els nervis.... doncs van a estones a estones bé i d'altres son d'histerisme total pero bé intento respirar a fons i anar fent.... :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 10:37 am

Nenes, ahir al migdia vaig fer de missatgera i li vaig portar a la amiga meva que fem despedida aquest cap de setmana una primera carteta del què ha de fer, quan em va veure entrant a l'oficina de la Caixa que treballa, es va cagar.... pobreta té una por.... llavors pensant, ja veuras quan em toqui a mi!!!! Demà n'hi he de portar una altre, esta dels nervis!!!! A més hi havia una frase en plan contundent, que deia que li fes molts petons al seu futur, ja que no sabiem quan es tornarien a veure!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 10:38 am

Chiky, i a més calerons!!!!!!!! NO teniu pas feina per mi!!!! Els de la meva feina ni em felicitaran.... són més sosos!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dc. juny 04, 2008 11:27 am

Bon dia a TOTES!!!

Entro un momentes per saludar-vos, ja que estic super liada però m'enrecordo molt de totes vosaltress!

Chiky, guapa!! quin companys més ben parits que téns! i dir-te que aqui se't trobarà molt i molt a faltar però et desitjo que siguis molt feliç i que us ho vagi molt bé la lluna de mel, i desconecteu de tot aquests dies que us ho mereixeu moltíssimmm, tant tu com en Raul!! :-()-)
I que dissabte ens veiem... neujor:-)

Winy i Cumeta, està molt bé això de que els vostres futurs es cuidin i vagin a fer solarium!
Ah, per cert Cumeta, el teu futur és una agenda amb potes neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Miriammmmmmm, demà passat et cases!! i et farà molt bon temps!
T'està quedant tot molt bé, i les sabates són molt elegants i fines!! estaràs realment guapissima!!!
Me n'alegro que l'Arnau estigui millor i debia quedar al·lucinat amb el regal que li van fer, no??

Aix, no sé si em deixo alguna cosa, si és així, disculpeu!!

Records a totes!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 11:42 am

La veritat es que no em puc queixar de compnya de feina!!! son genails! :-)ok:

Ainos punyetera ja veuràs quan et toqui a tu i et comencis amb les cartes!!!!! prepara't!!!!

Nenes quins maridets que es cuiden!!!!! el meu futur ahir es tallava els cabells abans que jo i quan vaig arribar s'estava fent les celles!!! ell!!!!! i jo dic dic: carinyu això és el principi de la metrosexualitat!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dc. juny 04, 2008 11:45 am

ESTIC VIVA!! PERO VAIG DE CUL!!!!!!!!!!!!!!!!

A la tarda hem poso al dia de tot... neukiss-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: kel_go » dc. juny 04, 2008 11:58 am

chiky s'et trobara molt i molt a faltar, pero disfutra molt guapa i a la tornarda ja ens veurem!!

queque si t'ha quedat molt bé el ram! ara segur que porta feinada!

quins homes que teniu nenes! el meu ni solarium ni celles ni res de res! jajaja

bé vaig cap a dinar, ens veiem a la tarda!

fins despres i bon profit a totes!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: montpra » dc. juny 04, 2008 2:23 pm

Hola uapisimes !!!
Avui si tinc temp començaré a fer la crònica, però cordonsus, vaig a topeeee, entre els exàmens que tinc divendres i les coses que tinc per fer a casa no dono l'abast !

Chiky quin regal més xulu que els hi faràs al teu germà i cunyada ! I quina currada !!!!

Cumeta el cotxe que va portar al meu home tenia decoracio floral, però només unes floretes als panys de les postes i una petita a l'antena crec.

Miriam que xulos que t'han quedat els pollos, i la cistella pels regals tambe ! Per cert, sobre el carburant, a nosaltres ens van trucar 3 mesos abans del creuer per dir-nos que s'havia apujat i que sortia a 100 euros cada un més car. Quina agència teniu ?? I quina companyia de creuers ?

Espe nosaltres els detalls els van repartir els cambrers a l'hora dels cafès, i aixi ja sabien on seia home i dona, i la veritat molt més còmode. I fins i tot van donar les xuxes dels nens i les targes d'agraiment, ja que havien d'estar posats a la taula però es van oblidar de posar les targes.

Winy nosaltres per l'embarassada li vam posar la de Jordi, un nen francès que cantava.

Nenes faig una pausa que tinc 25 pàgines més per llegir. Porto el gat al veterinari i torno per llegir més.

Petons !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Agbe » dc. juny 04, 2008 2:26 pm

Bona tarda!

Chiky, que només et queden unes horetes per sortir de la feina i ja no tornar fins finals de mes,....

El meu home ni solarium ni celles!!! neujor:-) neujor:-)

Eih, queque, ara he vist el ram... :-/ , t'ha quedat molt bé, ara falta afegir el paper per embolicar-ho i quedarà de conya! molt bé! :-)ok:

Espe, on ets?? deixant la feina enllestida per agafar vacances??
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 2:44 pm

Així tu Agbe com el meu, que amb prou feines anirà a la pelu a tallar-se els cabells!!!!!! HOMES !!!!!!!!! neujor:-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 2:46 pm

Mont guapa que estem esperant la teva crònica!!!!!!!!!
I la decoració del cotxe era molt xula!!!!!!!
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants