Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 10:31 pm

Sira els canons són de serpentines???? Son els d'en Julio?????? Per quan t'han sortit?????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 10:32 pm

No sé si ho veieu però estic monopolitzant la pàgina!!!!!!!!
Me'n vaig a dormir, que pararé lela aqui parlant sola!!!!!!!! Es que tinc l'Anton estudiant i avui que m'ha deixat l'ordinador m'hi he ben aprofitat!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. juny 03, 2008 11:41 pm

BOna nit guapíssimesssss!!!!!!

Uuuueeeeee....vaig de vòlid...em sap greu no entrar però nenas, aixó és la canya...no paro ni un momemtttt!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Kel-go i Cumeta, veig que les despedides varen anar genila!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Espe, siusplua, em passaràs les fotos a mi també??? :-)) :-)) :-)) :-)) I pel cistell no pateixis dòna..... A UN EEEEEUUUUUURRRRRROOOOOOO!!!! Alguien quiere una cesta????? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Sira, com ho portes???Veig que tú també vas ben estrassadeta!!!

Chiky reina...que dir...merci per aquestes paraules tant i tant maques.... en serio... Ets la canya nina!!!!!...

ANTONIIIIAAAAAAASSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! QUE JA ENS CASEMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!

Winy nina, m'alegra que et veiessis tan bé amb el vestit!! No vares fer fotos????

Agbe, Arhhoa, Descaes, Mireia,.... totes...que tal tot????

Núria, molta sort demà a l'entrevista!!!!!!

Tetes... me quedat flipada amb tot el jaleo que sha montat.... maaadddddrrrrrrrrrreeeeeeeeeeee mmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa..... Com han dit les noies, respecto la teva decisió i em sap greu que hagis pogut sentirte desplaçada, però no crec que en cap moment hagi set la nostre intenció.... saps que pots tornar quan vulguis, i no diguis que millor no fer-ho perquè no volem, perquè llavots estaries mentint....Aviat començaràs una etapa nova i jo estaré allà per recordarte aquest fòrum... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) Ens veiem pel Sòc Petit!

Shyla, prefereixo no calentar més el forn.... pero pensa que aquestes paraules que has dit són a mala llet.... :--( :--( :--( :--( :--( Aixó de " no sé que ha passat, però jo...blalbalba...tenien segona directa! I no trobo just que aprofitis les raons de la Tetes per voler justificar la teva actitud...
Possiblement si no haguessis calentat el forn, les coses no haurien acabat així....

PASOPALABRA....

Bé, ara us explico que tal estan les coses.... :o-o:
El dilluns vaig tenir la prova dfel vestit i super bé! M'anava clavat!!!! Ara tinc que anar el dijous a recullir-lo....
Ja han arribat les sabatessssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per fiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! El que ara em carden un mal.... però bé a estonetes ja mi acostumaré!!!!
Com li dieia a ala Chiky, ja em veig el dijous a la nit amb el vestit posat i les sabates amunt i avall! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Avui he anat al restaurant a portar totes les cosestes...bé, tot no...demà portaré les piruletas, el llibre de firmes un parell de regals que em faltaven...

L'Arnau ja està molt millor!!!! Merci per preguntar nines!!!

El previ no el vàrem poder fer... L'hem de fer demà a les 14:00 del migdia!

I res, que estic morta de son....

Us penjo fotos...

Un petonet a TOTES!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) neujor:-) :-)) :--(
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. juny 03, 2008 11:43 pm

JOooerrrr...el meu marcador m'espanta.....

AAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninas, que en serio que us estimo molt i molt totes!!!!!!!!
Que no us oblidarè mai i que sempre us portaré al cor!!!!
Merci per ser així.... en serio reinas!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 7:20 am

Miriam, m'alegro que l'Arnau ja estigui millor!!!!!!!!
Ara ja està tot a punt pel gran dia, i a més diuen que farà solete : sol :
Quina canya el regal que li han fet a l'Arnau, deu estar flipant!!!!!!!!
T'ha quedat tot molt xulo, triunfaras!!!!!!!!
Ah, felicitats per les sabates, són monissimes i estaras divina de la muerte, ara falta que les super reporteres tirin moltes fotitos!!!!!!!

REINA QUE DEMÀ PASSAT ET CASES!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 8:17 am

Ostres,...... a mi personalment em sap molt i molt de greu totes les que heu dit que en algun moment us heu sentit desplaçades, de debó!!! :-(
Però bé, suposo que enteneu que és sense mala intenció,.... :o-o:
No sé, jo al principi, m’apuntava en un paper tot el que us volia dir, responent a tot el que havíeu dit cada una de vosaltres, però clar,..... ha arribat un punt a que no em dóna temps de fer tot això, ja que a dia d’avui ja som unes quantes,.... :o-o: :o-o:
També és cert que quan envio un missatge, després començo: “Ai, m’he oblidat de dir això, allò i el més enllà”, i començo a editar missatges com a una boja, i no sé,.... realment cal? :-/ :-/
No sé,.... jo tinc la suficient confiança amb totes vosaltres com per creure que si un dia no em contesteu a alguna coseta,..... donar-vos “per sac” insistint fins que em respongueu!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
No sé nines,...... que estem aquí per passar-ho bé!!!!!!!!!!! (beee*.+) ::fiestuqui:: :yium:-)
I jo no sé perquè s’ha comentat tant això de les que queden per dinar,..... a mi em sembla meravellós,.... i tan de bo estigués jo a Girona també per a poder-m’hi a puntar de tan en tan,.... En fi,.... :o-o:

MÍRIAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, peazo sabates nina!!!!!!!!!!!!!! Són precioses!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) Super fines i elegants!!!!!! Nina, estaràs ESPATARRANT!!!!!! I amb el vestit et quedarà de conya!!!!!
Pfffffffffff,........... que et cases demà passat,......!!!!! Aixxxxxxxxxxxxx!!!! Guapaaaaaaaaa!!!
Cuca,..... t’ha quedat tottttttt, GENIALLLLLLLLLLLL!!!!! Mare meva,.... quantes cosetes!!!! I quin regal l’Arnau,..... deu haver al•lucinat!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
I me n’alegro moltíssim que ja estigui millor!! Veus,.... si els petits tenen una capacitat curativa bestial!!! :-)ok:
Per cert,.... ja has portat el cotxe a rentar???? :hmm::

Queque, reina,..... com va anar amb el ram de Chupa-chups ahir a la nit???? :hmm:: :hmm::

Ainos, nina, a mi no em facis cas, que jo em nego en un got d’aigua!!!!!!! :o-o: Però certament els podries anar fent,.... així et donarà temps de muntar i demuntar!!!! I això sí,.... paciència,....
Home, pensa que jo només en vaig fer 1,.... potser si n’hagués fet més el 2 o el 3 ja m’hagués sortir bufant i fent ampolles!!!!
I ja saps,.... si necessites ajuda,.... aquí estem!!! :-)

Petons A TOTES!!!!!! neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 8:23 am

Winy, nina,...... que ahir no et vaig dir res de lo de l'UVA,....
TU FARÀS UVA MORENAZA???? :-)) :-)) :-)) :-))
I saps què,.... el meu futur aquesta setmana també n'ha començat a fer!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
És que,.... bé, no sé si em recordeu a mi,.... però ell està la meitat de blanc que jo,.... així que imagineu-vos!!!
Al final l'he convençut per a què en faci un xic,.... almenys que trenqui el blanc immaculat!!! neu:-D neu:-D neu:-D

Chiky, nina,.... com va anar ahir a la pelus?!!! :hmm::
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dc. juny 04, 2008 8:25 am

Bon dia guapissimes!!!

Miriam, nenaaaaaaaa m'encanten les sabates!!!!!!!!!!! Estaràs molt guapa, que molt guapa, estaras guaaaaaaaaaaapisssssssssssssimaaaaaaaaa!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

A veure on es habiem quedat....

Ah si! Dem m'alegro que hagis trobat una altra feina, pq si et quedes sense el Centre Cívic i sense res, cagada lemos!! I el millor de tot és que t'ho pots combinar per estar amb la teva nina!! :-()-)

Chiky, nena que avui ens abandonessssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : neukiss-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dc. juny 04, 2008 8:28 am

Cumeta nina, que no passa res si t'oblides de contestar un mis. !! neukiss-)

Si que faré UVA, es que sinó hem vaig massa blanca!!

Aixó que has dit que t'encantaria venir a dinar.... ja saps quan estiguis de vacaciones cap a Girona a dinar!!

SI ALGUNA DE VOSALTRES ALGUN DIA VOL VENIR A DINAR AMB EL GRUPILLO, NOMÉS HO HA DE DIR!!! NO TENQUEM LES PORTES A NINGÚ!!

P. D: Aixó si!! Quedem a les 14.00 i a les 15.45 marxem totes cagant llets!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 8:32 am

Doncs Cumeta, em tranquilitza que em diguis que si haguessis fet més rams hauria estat facil..... perquè jo ho veig una muntanya!!!! Però si no me'n surto ja demanaré ajuda :-(
Osti tu, estareu tots ben morenets/etes!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 8:33 am

Winy, i tu et veus blanca!!!!!!!! Doncs jo al teu costat sóc fluorescent!!!!!!!
Ja m'agradaria a mi tenir el teu color de pell!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. juny 04, 2008 8:43 am

Bon dia primceses!!!!

Nenes quina son que tinc!!! ahir vaig tornar de la pelu a les 11 de la nit a casa!!! tela marineraaaaaaaaaaaaaaaaa i després sopa i cap dormir i com que tenia la panxa plena he tingut tota la nit malsons i a les 5 del mati ja tenai els ulls com plats així que ara haurieu de veure el meu careto!!!! :--(

Miriam ja vaig parlar ahir amb tu per telèfon boncia i ja t'ho vaig dir tot pero no havia vist les fotos de les coses i està tot molt guapo!!!! les sabates molt xules!!!! per fi ho has aconseguit.... >.-<: >.-<: i el regal de l'Arnau genial ja vaeuràs si el disfrutarà!!!!!

Nuria era avui que tenies l'entrevista o demà¿? de totes menres et desitjo molta sort!!!

Tema rams de xupa xups si no us corre molta pressa i podeu esperar a finals de mes jo ja seré per aqui i us pu ajudar!!! ja us ho vaig dir..... el que calgui.

Dem patatona meva que has de fer? escollir o centre civic o la feina que t'han ofert? o el centre civic encara no està clar que tiri endavant? de totes maneres fes el que sentis i escull! segur que no t'equivoques!

I tot el tema aquest de la mala maror jo penso que a tothom en algun moment se li ha ignorat algun missatge i no passa res.... es normal! anem de bòlid som moltes i no donem l'abast pero ahir vaig sortir de la feina pensant que aquesta situació es molt trista..... a vegades has de coneixer a la gent personalment per acabar de jutjar i no fer-ho per quatre linies que escrius al forum.... mai hem exclós a ningú ni en cap dinar ni amb res.... és tant sencill com que un dia parlant pel messenger vam quedar per dinar amb la winy i arrel d'aqui sempre hem anat quedant i trucan-nos i un altre dia va venir l'arohha i un altre dia la Dem i un altre l'Agbe... i si algu més vol venir doncs cap problema. Però es trist per que jo ara.... que estaré quasi un mes dense forum (sort dels mòbils!) me'n vagi amb aquest mal gust de boca.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: queque » dc. juny 04, 2008 8:43 am

Bon dia noies!!!!

Cumenta encara no els he acbat els rams... ho veig dificil.

Miriam les sabates son finíssimes i que elegants!!! Nena, que poquet que et queda!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 8:45 am

Winy!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Ainos, nina, ja veuràs,.... el primer potser sí que se te fa una muntanya, però després,..... ja estarà, ja veuràs!!! I ja ho saps,.... aquí estem les "expertes" per donar-vos un cop de mà!! :-)ok: :-)ok:

Agbe, cuca,....... neu:-) neu:-) neu:-) neu:-)
Ho sé,..... us dec la foto del nuvis!!!! Et creuràs que encara no l'he fet????
Crec que serà més fàcil portar-los dissabte,...!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Pffff,..... a mi ja se me comença a notar això de l'UVA. Ara bé, com era d'esperar, les pigues i taquetes se me veuen el doble!!!! Per mira tu,.... arriba un punt que,..... PASSO!!! Que m'ho tapin amb el maquillatge!!! :-))
Però jo crec que m'agafa més de la cara que del cos,.... :-/ :-/

Sí,..... avui és l'ultim dia de la Chiky i la Míriam,...... : muaahhhh : : muaahhhh :
Però l'últim dia com a dones casades eh?!!!! :-)) :-)) :-))
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 8:51 am

Nenes ara si que si!!!!!!!!!!!
TEMA MAL ROTLLO TANCAT!!!!!!

Ara hem de disfrutar del què realment ens importa, i deixar-nos de niñatadas, que per aquestes ja en tinc prous a la feina, ok??????
Ningu s'ha de sentir culpable per res. Les que ens coneixem en persona ja sabem que no s'exclou a ningu, amb lo bé que ens ho hem passat sempre i ara aquesta història rara, rara, rara!!!!! Crec que no val la pena parlar-ne més,ok?????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 8:53 am

Chiky, nina, fins les 11?!!!!!!!! Cu**ons!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Nina, això sí que no ho permetré!!!!!!!!!!!! Que ningú t'amargui el teu dia, eh?!!!!!!!!! Perquè,..... :t:t: :t:t: :t:t:
Mira cuca, és que em dona molta ràbia, perquè no et mereixes això!!!!!!!!!!!!!!
Passa del que digui la gent,..... Ja sé què és molt fàcil dir-ho, però QUE NINGÚ T'AIGUALEIXI EL TEU DIA NI EL TEU VIATGE!!!!!!!! Ni hablar de peluquín!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Això sí que no!!!!!!! I a més, per una "xurrada",....
TU PENSA EN VOSALTRES (RAÜL I TU) I PUNT!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Nina,...... DISFRUTA DEL QUE VAL LA PENA!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

I ARA JA CALLO!!!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 8:58 am

Com diu la Cumeta, no t'amarguis per això, amb lo què tu has passat.... ara toca disfrutar i oblidarte de TONTERIES. Aquí, cadascu és com és i jo ja t'asseguro que a mi això no em treurà pas la son, només faltaria, tinc coses més importants a la vida de què preocupar-me!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dc. juny 04, 2008 9:01 am

Bon dia guapes

Mirammmmmmmmm nena aixo ja esta aqui 2 dies :-///: :-///:

Tot t'ha quedat fantastic :-)ok: les sabates divinas, m'agraden molt :-)ok: , el regal de l'Arnau es super xulo.

Nuria que vagi molt be l'entrevista.

Queque les que ens casem al setembre si voleu podem quedar un mati per esmorzar al viena y les expertes sres. que Ja estaran casades ens poden ajudar amb això dels rams de xupa xups, jejejeje.

i sobre aquest tema , jo no parlaria mes, però vamos que es normal que algun missatge no es contesti, però nenes si no parem d'escriure es MOlt normal que no contestem i que no ens contestin tots els missatges, pero vamos quan algunas em passat per mals momets o bons, tan es, totes han contestat , en fi crec que no em de parlar mes d'aquest tema. si vol tornar a escriure la Tetes ja ho sap que ho pot fer , aqui ningu li dira res.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 04, 2008 9:06 am

Arohha les del setembre si que ens haurem d'ajudar molt, perquè em sembla que portem una paxorra!!!!!!!! :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 04, 2008 9:12 am

Nines,..... ja sabeu que jo en tinc 1 de fet de ram de Chupa-chups,.... i que finalment no faré l'entrega d'aquests rams, però ara no penseu que sóc una rancia!!! Vaig pensar de donar-lo a alguna de vosaltres, però després vaig pensar,.... A qui?? :hmm:: Perquè sou vàries les que ho feu,....
I també em feia il.lusió quedar-me'l de record,.... amb lo que vaig suar!!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Però us ho torno a dir,.... si necessiteu ajuda per muntar-los, o desmuntar-los,... AQUÍ ESTEM!!! :-)) :-)) :-)) :-))
_cumeta_

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants