Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: arohha » dt. juny 03, 2008 6:03 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) :hmm:: m'ho pensare si ho vull ser, jejejejeje
si pujare quan surti de la feina. :-) :-))
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dt. juny 03, 2008 6:09 pm

ADÉU GEMMA!!! DIGA-LI A LA PELU QUE ET DEIXI DIVINA DE LA MUERTE!!! neukiss-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dt. juny 03, 2008 6:12 pm

Entro per ultima vegada i per deixar-ho tot molt clar

Winy, en cap moment jo he dit que m'hagueu faltat al respecte ni que se m'hagin dit coses en mala llet, i molt menys penso dir d vosaltres la paraula que has dit tu perque no tinc cap rao per pensar-ho ni dir-ho a ningu. Si no cal que doni explicacions de la meva decisio, perque pregunteu tant?

Chiky, nose a que be aixo de les opiniones bones o dolentes, jo no he dit que la meva opinio hagi agradat o no, i m'es igual, perque com dius tothom te les seves idees i gustos i pot agradar o no, no es la causa de la meva decisio i vamos moltes gracies per convidar-me sutilment a que no torni a entrar, que creo mala maror. Precisament he dit que no volia dir res mes per evitar-ho i vosaltres anar dient la vostra, i coses que no he mencionat en cap moment. Em sembla que jo sempre he compartit la vostre il.lusio i he intentat ser alegre, pero no he rebut les mateixes sensacions que jo he aportat.

Arohha, he fet el que m'ha semblat millor, simplement he entrat a dir que ja no entraria perque no em sentia a gust, no he dit en cap moment que cap de vosaltres fos la culplable, ni per fer-vos sentir malament, no soc d'aquestes persones, no tinc tanta mala llet ni soc retorcida com perque us sentiu malament. Heu estat vosaltres que heu començat a preguntar.

I si us interessa tant doncs ho dire, he decidit deixar el post perque m'he sentit moltissimes vegades ignorada. Moltes vegades he fet preguntes o comentaris i no han rebut cap resposta, no te res a veure en si vosaltres aneu a dinar o sou amigues o el que sigui, a mi em sembla molt be, pero per entrar aqui i sentir que no hi pinto res i sentir-me malament doncs sincerament, no em fa cap gracia. Si us haguessiu sentit com m'he sentit jo, entendrieu el meu perque i no haguessiu tirat la caballeria per sobre. Ja feia dies que sentia que no aportava res aqui, i ha estat decisio meva i nomes meva i no he culpat a ningu de tot aixo.

No volia que arribessim a aquest extrem, en uns inicis ho vaig passar super be amb algunes de vosaltres i si que sentia que formava part d'aixo i em sentia util, pero la cosa va canviar, potser per culpa meva o potser no, i vaig decidir deixar-ho i simplement he entrat a despedir-me i no he exposat els motius precisament per no fer-vos sentir malament ni culpables pero us heu anat escalfant i m'heu escalfat a mi i la cosa s'ha desmadrat.

Torno a repetir que jo no he volgut crear mal rollo i encara que m'he despedit m'hagues agradat, quan em vingues de gust, entrar i saludar-vos pero en vistes, que preferiu que no torni, ja esta tot dit.

Sento molt tot lo que ha passat, no era la meva intencio, i espero que com dieu vosaltres, no penseu ni dieu que son una persona follonera ni m.p ni res d'aixo perque soc una persona molt senzilla, sensible i que m'agrada ajudar a la gent i passar-ho be, i aqui realment ho vaig aconseguir fins que la cosa va canviar, tot te la seva fi no...
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 6:47 pm

IM-PREZIONANTE!!!!!!!
YUJUUUUUUUUUUUUUU!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 6:49 pm

Vaig a mirar el calendari de la lluna, perquè no em quadra,..... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
_cumeta_

EntradaAutor: kel_go » dt. juny 03, 2008 6:53 pm

hola noies!!

winy molt bé que t'hagis pogut canviar el dia de la prova i molt bé aixo de la maquilladora... ja ens explicaras!!!

tetes, em sap greu que t'hagis sentit aixi, per part meva et demano discules, m'agradaria poder entrar més, pero a la feina ho tinc molt dificil i quan entro tinc tantes pàguines a llegir normalment que quant he acabat ja no recordo res, per tant ho sento i o dic per a totes... faig el que puc! pero si que us llegeixo a totes! i respecto la teva desició i espero que tinguis molta sort a la vida! ens veiem!!!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 7:09 pm

Ostres,.... Tetes i Shyla,....
De debó pensaveu que dient el que heu dit no es liaria???? :hmm::
Perquè clar,.... quan un realment vol "desaparèixer", ho fa fent el mínim soroll possible, no? :-/
No sé noies,..... la veritat és que aquestes situacions són molt i molt tristes,.....
Ostres,..... DE DEBÓ US HEM FET SENTIR TANT MALAMENT?? :-/
No sé quantes vegades hem dit que si mai no contestàvem alguna pregunta d'alguna de nosaltres (ja que som unes quantes!!!), que ningú s'ho prenès malament, que moltes ens connectem des de la feina (mal fet, sí, però què hi vols fer,...) i que clar, ho llegim tot de pressa i corrents,... :o-o:
I no sé,.... crec que en tots els grups sempre es té més "simpatia" amb unes persones que amb unes altres, i que és el més normal del món..... O vosaltres no heu dit mai "la meva millor amiga"??
Ara bé, d'aquí a excloure a algú,..... crec que hi ha un "abisme"!!! :o-o:
També, heu de comptar que gairebé totes ens hem vist més de 2, 3 i 4 vegades, i vosaltres mai heu volgut, o pogut, venir a cap quedada,.... no sé!!
Però és que potser no cal ni això,..... Hi ha altres noies com la R@ky, Kel-go, Descaes, etc. que no coneixem en persona, i que són unes noies molt i molt maques, a les que fins aleshores jo crec que hem "tractat" bé,.... neukiss-)
Ah,..... i també crec que és bo parlar les coses,....
Penseu que en el fòrum no es percep el to, ni la mirada, ni els gestos, i que és fàcil que alguna cosa s'entengui erròneament. Però no sé,.... per això parlant la gent s'entèn!!!

En fi,...... que tot plegat és força trist,..... I sap molt i molt de greu,... :-(
Realment és una pena que no vinguéssiu a cap quedada, perquè així haguéssiu vist el bon rotllo que hi ha entre totes les Gironines del 2008!!!!

"Be water my friend"

Ah, i ho dic i ho seguiré dient,..... AQUÍ SEMPRE SEREU BENVINGUDES!!! PERÒ AMB EL BON ROTLLO PER DAVANT DE TOT!!! :-)ok:
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 03, 2008 7:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_

EntradaAutor: Dem » dt. juny 03, 2008 7:39 pm

hola patatones!!!!!

uiuiui no se si entrar...he legit una mica i com estan els anims no??????

la veritat es que no entenc moltes coses de les que ha esposat la shyla i la tetes,realment os hem fet sentir tan despleçades ,tan malament??????
no se,penso que no sera per tant.pero bueno cada cual sabra lo suyo ...jo no comento res per que penso que la vida es molt mes que tot aixo ,que ningu t'obliga a res i no hay cosas mal dichas sino mal interpretadas!!!!!!

jo per la part que amb toca dir-vos que vaig arribar de les ultimes he intentat ferme molt amb totes,es el meu caracter siii!!!! pero crec que que ningu t'hobliga i sempre que he anat a una quedada man rebut totes molt be,totes per igual...pero bueno no se segeixo sense entendre,tetes ..shyla sento molt que sentiu tot aixo i preneu aquesta decicio pero bueno com an dit totes sempre sereu benvingudes!!!!

i be canbian de tema......

MIRIAM,CHIKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!QUE JA QUEDA NA I MENOS!!!!!
ayyy patatones que be!!!!!i diuen que fara un dia =0-0-) =0-0-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

i les demes!!!! com esteu boniques!!!!
nenes la meva vida fara un giro tinc bones noticies i algunes de no tan bones.........les bones son que man trucat d'una residencia privada per trevallar i mho puc convinar amb la nena i els serveis del centre civic!!!! la dolenta que el centre civic no arriben a cap acord amb els arreglos i ho deixem estar.....i que per algun casament no podre venir :-( :-( :o-o: :-( :o-o: per que trevallare algun cap de setmana :--( ,be ja os esplicare que deu ni do amb la parrafada...
chiky mas fet caure la llagrimeta amb aquestes coses que ens as posat :-()-)
cumeta que be t'espliques nena :-)ok:
be petonets per totes!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 7:54 pm

Eiiiiiii Dem, patatona!!!! Molt bé això de la feina, no??????
FELICITATS NINA!!!! neukiss-)
I si t'ho pots combinar amb la nena,.... millor que millor!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Lo del Centre Civic,..... mira, jo tinc una teoria i és que,.... "Si no ha sortit és perquè no havia de ser"!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

I pel que fa als casaments,.... no et preocupis nina!!! Ja s'entèn!!! Faltaria més,....!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Nuriaaaaaaaaaaaaaaaa, que vagi molt bé l'entrevistaaaaaaa demàaaaaaaaaa!!!!!! "Molta merda", que diuen,.... :-)) :-)) :-)) :-))

Míriam????? :-)) neukiss-) :-)) neukiss-)

Mireia, nina, la prova d'aquells pastís de xocolata tan bo que vas posar,....??? :hmm::

Sira, Espe, Agbe, Queque, Mont, Descaes,.....i A TOTESSSSSS, ..... Us trobem molt a faltar x aquí!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
I no feu tanta feina que després tinc remordiments!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) (És broma,...).

Vaig a sopar,.... :e:-)e
_cumeta_

EntradaAutor: TETES » dt. juny 03, 2008 8:02 pm

Cumeta, penso que amb el meu primer missatge, despedint-me i tal no he dit res mal dit, ni per aixecar la llebre ni res de res. Lo que dius de mrxar sense fer soroll es el que creia jo, per aixo he dit adeu i que no em sentia be, pero en cap moment he dit que fos culpa de ningu, i he pensat millor entrar i dir algo que no pas deixar d'escriure i no apareixer mai mes... no he considerat que amb el meu missatge podria liar la troca, no trobo que sigui tant fort el meu missatge.

Lo de les quedades es cert, totalment d'acord, no he vingut mai, pero per la simple rao que em fa molta vergonya coneixer gent nova, no em sentia preparada, hi ha persones amb mes facilitat per desenvolupar-se amb gent nova i n'hi ha que menys, i jo soc d'aquestes, pero no crec que aixo hagi de condicionar el tracte a tenir amb aquella persona, i no estic dient que sigui el que heu fet eh. Us dic sincerament que no es per res mes que no he vingut, quan hi havia quedada pensava, a aquesta si que anire, em feia ilusio pero despres em començava a entrar la vergonya i dubtes i acabava per no venir, es la meva forma de ser, ho sento :-/

Com dius, parlant per un forum les coses es poden malinterpretar i potser es el que ha passat no hose, potser jo m'he sentit exclosa, potser es tot cosa meva, o potser vos en algun moment ho he fet sense donar-vos compte i m'ho he pres malament, tot es possible, depenent de com un llegeix les coses i les enten.

Sento molt tot el que ha passat, ho sento.
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: queque » dt. juny 03, 2008 8:11 pm

Bueno, he flipat llegint!!!!

Jo, necessito ajuda amb els rams de xupa xups!!!! qui té fotos de com han quedat??? necessitaria saber com vareu clavar els xupaxups, inclinats o en vertical. i si s´han de clavar molt, fins a on et deixi???
No soc gaire manetes!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 8:16 pm

No sé Tetes,..... és que aquestes coses saben molt de greu,..... per tot el que s'ha generat.
Però bé,...... no cal donar-hi més voltes,.... ja està!!! De debó!!

Aquí sempre seràs BENVINGUDA,....
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 8:20 pm

Bueno Queque,..... el ram de Chupa-chups!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Nina, no m'agradaria desanimar-te, però jo vaig suar un xic!!!! N'has de fer gaires???? No sé,.... jo els clavava un xic inclinats, i la part de color verd de baix (on es claven els Chupa-chups) no la vaig emplenar!! Saps que hi ha com 2 nivells,.... doncs el de baix de tot el vaig deixar buit!! (Pfffffff, m'explico fatal!!) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Bé,..... jo tampoc sóc massa experta en el tema,.... només n'he fet 1!! I no en tinc fotos,..... em sap greu,.... :o-o:
_cumeta_

EntradaAutor: queque » dt. juny 03, 2008 8:25 pm

Cumeta gràcies però només haig de fer tres (per sort), i t´has explicat molt bé. Vaig a posar-me. ja t´explicaré
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: Agbe » dt. juny 03, 2008 9:21 pm

Bona nit guapes!!

Chiky, reina, què dir-te?? pues que m'has fet emocionar amb les teves paraules!! I que m'agradat molt conèixet a tu i a totes, i la nostra amistat ha sorgit a través d'un tema en comú, el nostre gran dia, el casament!!
I espero que això continui a partir d'ara encara que ja estiguem totes casades!

Dem, patatona! Fellicitats per la nova feina... i amb lo del centre civic, paciència, que segur que un dia d'aquests et truquen diguent que es tira endavant!

Cumeta, posa'ns fotos del nuvis?? que ens ho vas dir!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: sira » dt. juny 03, 2008 9:23 pm

QUE HI HAGI PAU!!!!!!!!!!

A veure Tetes respecte la teva decisió perquè és tan vàlida com totes les altres així que et respecto i és normal que després d'haver-te casat i portar un temps ajudant-nos a nosaltres i comentant cosetes del casament vulguis deixar d'escriure.

Per això de que t'has sentit alguna vegada que t'has sentit com si no hi fossis, t'entenc perquè alguna vegada m'ha passat però és normal som moltes i a vegades doncs .... mira, però has de mirar de que no t'afectin aquestes coses, ok? :-)ok:

Vinga tranqui i ja ens veurem pel soc petit, vale?

I a la Shyla no li vull comentar res, perquè fa molt que no escrius res i t'ha faltat temps per fotre llenya això no es fa! :--( :--( :--(
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. juny 03, 2008 9:27 pm

Miriam i Chicky que us falta poquissim!!!!!! ja feu festa de la feina???? ai quins nervis només de pensar que portem 1 any xerrant i compartint tots els preparatius i que ja està a punt d'acabar...... ai que em poso tendre.... :-)ok:

Winy i a tú i a mi ens falten 2 telediaris eh!!!!!!!! :-)ok:

Bueno noietes em sap greu no entrar gaire però és que vaig de bòlid espero que m'enteneu i ja m'agradaria entrar més però faig el que puc, molts petons a totes i aniré entrar quan pugui :-)ok: :-()-) :-()-)

AH!!!! i què és això de que quedeu per dinar???? a mi ningú m'ha dit mai res?!!!!! a veure si m'enfadaré!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) és broma!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

fins aviat. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 10:10 pm

Queque ja ens recolzarem mutuament per fer el rams, total jo només n'he de fer 8!!!!!!!!!!!

A mi em sap greu que les coses acabin aixi, i mes quan és una cosa tan senzilla, a mi m'ha passat un munt de vegades que se m'ha ignorat directament, i jo segurament i sense cap mala intencio tambe he ignorat alguna cosa, però ha estat sempre sense adonar-me'n ja que és impossible estar per tot!!!
Però bé, hi ha gent que s'ho agafa millor que altra. Tetes has de deixar la vergonya de banda, jo quan vaig anar a la primera kedada també em feia cosa, però es només el primer moment.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 10:12 pm

Nuria molta sort a l'entrevista de demà!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 10:27 pm

Dem quina pu**** lo del centre civic!!!!!!!!!!
Jo de tu agafaria l'altre feina, i més si la pots combinar bé amb la nena (això és super important), i llavors anar pressionant amb lo del centre, a veure si al final surt!!!!!!!!
Anims guapa, que tu pots :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 13 visitants