Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: arohha » dt. juny 03, 2008 4:20 pm

Molt be Winy el Alex tambe vol estar radian pel vostre gran dia , ben fet :-)ok:

Winy bonica si que me'ls quedaré, diguem quant et dec i demà t'ho portaré, ja tornem amb l'intercanvi, es que no parem ,jejejeje.....

Si faig el tastel el divendres 13, ufffffff viernes 13, jejeje si per això ja estic nerviosa el dia del casament no m'ho vull imaginar, jejeje :-))
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dt. juny 03, 2008 4:21 pm

Winy que be que hagis solucionat el tema de la pelu, ja ens explicaras que tal?? i a veure que tal amb la maquilladora!!!
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 4:26 pm

Cumeta, ja ho veus sóc molt influenciable i dèbil, però a més , es tan bo aquest gas!!!!!!!!!

Winy, ni de conya pot fer ell totes les sessions, tu digue-li: "qui mana a casa???" i llavors ell mateix te les oferira, no falla mai!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. juny 03, 2008 4:31 pm

Cumetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa acabo de tenir un moment de pànic pero ja ho tinc solucionat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us enrecordeu que us vaig dir que una parella amiga dels pares d'en raül i que venen al casament ens regalaven un cap de setmana en un hotel super xulo amb piscina privada per nosaltres i tota la pesca???? ara heu de dir totes: siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii neujor:-) neujor:-) neujor:-) doncs resulta que és pel cap de setmana del 28 i 29 de juny!!!!! i jo comorrrrrr!!!! si he d'anar a verue a la meva cumeta!!!!!!! i truco en raül i li dic carinyu que jo he d'anar a veure la Cumeta que anirem a l'hotel despres de dinar val???? i em diu.... ah bueno.... mentre a la tarda pucgui estar en remull a la piscina.... :o-o: ............ i després em diu vindrà ella al nostre no? i jo.... si carinyu...... i em diu.... doncs clar no hi pots faltar.... >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nenes em sembla que em meu matrimoni serà d'en raül i totes vosaltres!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. juny 03, 2008 4:32 pm

Si no em deixa d'aqui a finals d'any ho tinc tot guanyat! per que vaig a veure la winy en plena lluna de mel!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 4:34 pm

En Raul és genial!!!! Sort que la majoria d'homes són comprensius, i ja entenen que hi ha coses que no es poden deixar de fer... MAI!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 4:39 pm

Nenaaaaaaaaaaaaaa, quin susto m'has fotut quan he vist: Cumetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! neu:-D neu:-D neu:-D

Carinyo,......no et preocupis, de debó!!!!!!
=0-0-) Nina, que amb tot el que has suat amb els preparatius aquest matrimoni ha de durar, eh?!! Així que ara no fem pas el boig!!!! :-)) :-)) :-))

No, ara en serio,..... aprofiteu al màxim aquest regal nina!!!! :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: Per mi no et preocupis, que jo ho entenc perfectament, de debó!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
A veure,..... som unes quantes, i és normal que no poguem anar totes a tots casaments,.....

Tu tranquil.la que després ja et saturaré el correu amb fotos!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dt. juny 03, 2008 4:40 pm

Es igual el que hagi passat, de fet no es que hagi passat res, simplement es que he vist i m'he adonat de coses que diguessim que no m'han agradat i han fet que ja no em senti be en aquest post, no m'hi trobo a gust, i encara que exposes els motius no crec que ho entenguessiu, no pensarieu que es aixi, per tant prefereixo no posar-me a explicar motius.

No us hi capfiqueu si us plau, ja teniu massa feina amb lo vostre com per entretenir-vos a buscar o pensar en quins poden ser els motius, es cosa nomes meva.

Tenia molta il.lusio per seguir-vos a totes, veure-us vestides de nuvies i llegir les vostres croniques pero la cosa ha canviat, desitjo que tot us vagi molt be, igual o millor de com em va anar a mi, pero ja no tinc la mateixa il.lusio, ho sento.
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 4:45 pm

Tetes, em sap molt de greu que hagis sentit en algun moment tot el que dius,..... :-/ :-/ :-/ :-/
No sé,..... jo crec que en cap moment ningú ha fet res intencionadament perquè et sentissis així,..... no sé,.... La veritat és que sap greu, però és el que tu dius,.... és la teva decisió!!!

Bé, que sàpigues que si mai t'ho repenses, aquí sempre seràs BENVINGUDA!!!!

I que gràcies per escoltar-nos i donar-nos tots els teus consells com a dona ja casada i experimentada en aquest tema,..... :-)ok:

Fins aviat!!! :-()-)

I que vagi molt bé la búsqueda del bebé!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 03, 2008 4:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. juny 03, 2008 4:45 pm

Cueta que jo vinc això t'ho asseguro!!!!!! a verue si en raül em posés un ultimatum t'ho diria pero n'he parlat amb ell i cap problema! de veritat que no m'ho perdo!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dt. juny 03, 2008 4:48 pm

Chiky m'has fet emiconar amb les teves paraules, no hi ha res millor que l'amistat!!!
Desitjo que et vagi molt be el dia del teu casament i a la vida pq t'ho mreixes. et vaig dir una vegada el que pensava i es que tothom hauria d'apendre de tu, de la fortalesa interior que tens. ets una CRAK!!!!
Miriam on ets??????
Aroha que et vagi molt be el tasteig.
Nuria, ja t'ho he dit abans pero que et vagi molt be l'entrevista!
M'he perdut. Que ha passat amb la Tetes??????
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 4:49 pm

Ai nina, és que ara em sap greu,......
Però d'altra banda em fa molta il.lusió que facis tot això per mi, això està clar!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) Gràcies guapíssima!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Bé, jo només vull que sàpigues que no m'enfadaria si no vinguéssis, i que ho entendria perfectament, d'acord? T'ho dic de debó,..... neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-)

Però evidentment em fa molta il.lusió que vinguis!!! Per suposat!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Espero que ara en Raül no m'agafi mania,....!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) (És broma,...!!!)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. juny 03, 2008 4:50 pm

Jo comparteixo el que diu la Cumeta no sé en quin moment t'has sentit ofesa per algú o per algun comentari pero estic segura que el que hagis llegit o hagis interpretat té una explicació. Respectem el que no vulguis tornar a entrar per que es la teva decisió.
Si vols tornar ja saps on som i et desitgem que la búsqueda del bebé et vagi molt i molt bé i que aviat aconsegueixis el teu somni de ser mare.
Gràcies pels consells que ens has donat i pel temps que ens has dedicat.

Fins sempre!
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dt. juny 03, 2008 4:50 pm

Per cert les que us casareu aquesta setmana us volia dir 2 coses.
1.-Us perdonem pq sereu de lluna mel i no podreu conectar-vos pero a la tornada estareu aqui no??? Pq si no qui respondrà les preguntes de les encara novates en el casament??

2.- que he sentit a la tele que farà un dia GENIAL!!!! AMB UN SO, QUE TRENCARA`LES PEDRES!!! SSIIIIIII!!!!!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 4:51 pm

Tetes, ho sento però no entenc res, i jo sempre he sigut del parè que les coses s'han de parlar, perquè sinó hi ha malentesos, com segurament és el cas. Està clar que això només ho pots decidir tu, i aquí ets lliure d'expressar-te lliurement.
Si t'ho repenses, aquí estarem!!!
Desitjo que els teus somnis es facin realitat!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. juny 03, 2008 4:53 pm

Gràcies Mireia per les teves paraules!!!!

Ah! ha dit això del temps?????? jo ja ni me'l miro!!!! pero tant de bo sigui aixi!!!!!

Tema tetes no ho sabem també anem perdudes.... :-/
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dt. juny 03, 2008 4:55 pm

sI GUAPA HA DONAT BON TEMPS. jA TOCA NO???
A mes us mereixeu tu i la Mirima que faci un sol tant radiant que il·lumini la felicitat de les vostres cares
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: winy » dt. juny 03, 2008 5:03 pm

Tetes, ets totalment lliure de fer o dir el tu creguis convenient! Peró una cosa és certa, que jo sàpiga cap, cap de les que estem en aquest post, t' ha faltat el respecte, ni ha dit res en plan mala llet... no passo que ens deixis ara aqui de ca**bro**nes, ni res per l'estil!!

Com bé t'ha dit la Cumeta... sempre seràs benvinguda!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dt. juny 03, 2008 5:09 pm

no vull que hi hagi mal rollo al post, per aixo no em vull posar a explicar que es el que m'ha fet prendre aquesta decisio, ja se que les coses es parlen i es poden solucionar, pero no es prioritari per mi el forum, ha estat una etapa de la meva vida, la de preparar un casament, que ja fara 10 mesos que ha passat, i penso que potser ja es hora deixar de pensar en aquest tema i aixo m'ha acabat de fer prendre la decisio, aixi que penso que no val la pena parlar sobre el que ha passat.

Ara si, em despedeixo definitivament, no vull continuar posant llenya al foc. Adeu a totes.
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 03, 2008 5:12 pm

Hola noies, no voldria crear polèmica, no sé que ha passat amb la Tetes, però voldria dir que a mi m'ha passat una mica com a ella, no és com diu la winy que sigueu males persones ni hagueu dit res mal dit ni res. Simplement crec que s'ha creat un grupet, que no hi tinc res en contra, m'està molt bé que sigueu amigues, i us heu fet una mica hermètiques. Personalment cada cop que ultimament he posat alguna cosa ha passat pràcticament desapercebuda. Així que igual que ella crec que no aporto res de nou a aquest forum i si no escric res tampoc ho trobareu a faltar.
No obstant això us desitjo a totes que us vagin molt i molt bé els casaments que heu estat preparant amb tanta ilusió des de fa tant temps.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants