Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: winy » dt. juny 03, 2008 10:16 am

Ja, si és el més coherent que puc fer... pero ja sabeu que a les perruqueries, sempre els hi va millor de dilluns a dimecres (almenys la meva), pq no tenen tanta feina!!
Encara li diré que m'agafo aquesta tarda si a ella li va bé!!

De fet no és culpa seva, tot aixó li diuen desde la central de Barcelona (ellos son el ombligo del mundo...), clar com allà son 25 treballant, mira els de Girona que els bombin!! :--(

Mira, m'estic començant a atacar dels nervis! neu:-D
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 10:19 am

Aiiiiiiiiiii aquests de Barcelonaaaaaaaa!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Sí nina, entre setmana a la tarda els hi va molt millor, ja que tenen menys feina!! Home, doncs si t'ho pots montar per anar-hi avui, de conya!!! Ja ho tindràs fet!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dt. juny 03, 2008 10:21 am

Cumeta, no habia vist la teva signatura!! Estas segura que montaras els vanos?? neu:-D

Porto un ratllaso a sobre que no m'aguanto!! :--( Potser li dic de fer festa aquesta tarda i m'engega a cagar a la via...

En fi... paciència!! No si al final hem faran posar nerviosa! neu:-)
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 10:22 am

Ostres Winy, quina put*** lo de dissabte!!!! Tu intenta-ho de totes totes, però els jefes són així... ara, que ja us ho podien haver dit abans aquests pixapins!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 10:47 am

Jijijijijiji
Sí Winy, és per veure si així reacciono!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Quin riure,.... ahir a la tarda, quan vaig plegar de la feina, em va venir a buscar el meu futur i em va acompanyar a fer uns encàrrecs.
Després, vaig anar a demanar hora per depilar-me i aquestes cosetes i la noia em deia: el dia 10 a la tarda? I jo: Ah si, perfecte! I el meu futur: Nooooo, que hem quedat amb el fotògraf!! I jo: Ai sí!!!
I després,....: I el dilluns 16 a la tarda? I jo: Sí, sí, de conya, que tinc festa!! I el meu futur: Però no tenies la 2ª prova del vestit?? I jo: Ai si!!!
Així que ja veus quin plan!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
No, a veure si aprofito aquest cap de setmana que estaré "de Rodríguez" i avanço!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca,.... i si li expliques la veritat? Que ja tenies l'hora a la pelu per la prova?? Que demà et quedes sense cap problema, però que això de la prova és una cosa que has de fer ja, i que si aquesta tarda et dona festa!! No? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Nina,.... que al final et faran córrer!!! :o-o:
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dt. juny 03, 2008 10:53 am

Cumeta nena estas fatal, neujor:-) neujor:-) neujor:-) , que bona la signatura, a veure si aquest cap de setmana montes el vanos, al final compraras les fundes???

Winy bonica que tal?? estas mes tranquileta, has pogut solucionar alguna coseta?? neukiss-) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dt. juny 03, 2008 10:57 am

Que bo!! Nena, el teu futur és una agenda amb potes!! neujor:-)

Ja l' hi he dit la veritat!! : muaahhhh : : muaahhhh :
l' excusa era per dissabte, pero li dire que he d'anar a un casament i punto y pelota!!

Que va Aroa, no estic més traquila, al contrari... li he dit per aquesta tarda i no m'enrecordaba que avui hi ha reunió aqui a la oficina! :-).|.(-:
Imatge

EntradaAutor: arohha » dt. juny 03, 2008 11:02 am

Winy perque no trucas a la teva perruquera i a veure si et pot donar per dimarts o dimecres que be, o serà molt just de temps :-/

va anims guapa, et pots anar a fumar un piti a veure si això et deixa una mica mes tranquileta, a mi a vegades em funciona. :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 11:05 am

Aroa, nina, és que sóc molt i molt despistada!!! És el que us deia aquell dia,.... que pel dia a dia sóc molt despistada, però que després me'n recordo d'unes coses,......
Com per exemple el meu trobament amb la Winy a la platja quan erem petites!! :-))
Que síiii, que se me'n va un xic la castanya!!! Ho sé!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Aiiii, i sí, finalment compraré les fundes!!! Decidit!! Algú s'apunta???????
És que les vull demanar ja, perquè sinó,.... si que no arribo!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Winy, cuca, això,.... diga-li que dissabte tens un casament MOLT IMPORTANT AL QUE NO POTS FALTAR!! :-)) :-)) :-)) :-))
I pel que fa a la pelu,..... i aquest proper dijous????? :hmm:: :hmm::
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dt. juny 03, 2008 11:05 am

Aroa, sembla que m'hagis vist per un forat!! jejejeje... ara mateix m'estaba encenent un piti. :-( Jo fumo aqui a la feina, fins que vingui el jefe gran i hem foti de patitas a la calle!! : sgra :
Imatge

EntradaAutor: arohha » dt. juny 03, 2008 11:23 am

neujor:-) neujor:-) i t'has tranquilitzat una miqueta bonica?? ost**res com un dia et pilli, i el teu jefe d'aqui no et diu res??

has pogut parlar amb la perruquera??

i la Chiky on es ??? i la Miriam que fa vacances , ja???
Imatge
arohha

EntradaAutor: winy » dt. juny 03, 2008 11:28 am

Que va no hem diu res... pq el jefe que tenia abans (que es va jubilar) fumaba, i la cosa ha quedat així... jo continuo fumant!! Peró fa temps va baixar el Director General i hem va dir... "no deus pas fumar a l' oficina, no?? I jo noooooooo que vaaaaaaaaaa surto al carrer...." :-))

Encara no he trucat a la perruquera, pq m' ha dit el jefe que aquesta tarda l'han de trucar de Barna, per si hi ha d' anar per força ell o hi pot anar un directiu!! >.-<: >.-<: Esperaré!!
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 11:32 am

A veure si tens sort Winy i et pots escaquejar!!!!!!!! Donc a nosaltres no ens deixen ni surtir al carrer a fumar!!!!!!!! Això aviat semblarà un camp de concentració!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. juny 03, 2008 11:37 am

nenes quin tip de riure....cumeta ets molt bona tu i el teu despiste!!! sort del teu futur!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) a on les compres les fundes pels vanos?

Winy reineta no et preocupis en serio millor agafar-s'ho bé i aveure si al final aquesta tarda et pots escaquejar.... ànims bonica!!!! :-()-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Tema pitis jo baixo un cop al mati i un a la tarda a fumar a fora pero si em quedo al migdia aquí sola fumo a dins neu:-D

La Miriam em va dir el dissabte que segurament no es podria conectar al forum que vol fer un apretón a la feina i així demà ja tenir festa.... fa ben fet!!!! ànims Miriam que tu pots!!!!!!!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 03, 2008 11:40 am

Chiky, i tu demà sera l'ultim dia de feina, no?????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. juny 03, 2008 11:42 am

Si nena demà l'ultim en tinc unes ganes!!!! per que tinc un munt de feina pero noa tino a res.... el 99,9% de les meves neurones estan amb el casament!!!! i quan plegui a les 19:00 cagandoleches cap a emprovar-me el vestit!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dt. juny 03, 2008 11:43 am

Winy una pregunta , on et vas comprar la roba interior pel casament?? es que no se on anar a mirar?? la chiky i la Miriam van anar al blonda, no?? em podeu dir on es, es al carrer nou :-/

Winy a veure que et diu , i despres truca a la perruquera i al final no ha d'anar a barna dema et faras la prova, ja tens pensat que fer-te?? un recollit vas dir??
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 03, 2008 11:45 am

Chiky, nina, n'he trobat unes que m'agraden a GOLOPARK (crec que es diu així), ja que les vull totalment llises i blanques,.... :o-o:
Nenaaaaaaa, i divendres el teu aniversariiiiiiiiiii!!! neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-)

Mare meva!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Demà serà l'últim dia que estareu pel fòrum (abans del casament, clar!), tan tu com la Míriam!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Winy, Aroa i Chiky,..... FUMETES!! neukiss-) neu:-D neukiss-) neu:-D
Ho heu de dexiar!!!! :o-o: :o-o: :o-o: (que pesá que sóc!!! ).
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dt. juny 03, 2008 11:47 am

Aroa, la roba interior l'he comprat a la Corseteria, allà al C/ St. Francesc al costat de l'Argence.. com tinc bastant de pit allà tenen mega-sostens... i el culot també allà, no es ben bé culot, es tipu calça, no és de iaia eh!, pero passo d'anar amb el tanguilla!! jejejeje.... :-)) I ahir també m' hi vaig comprar el biquini! :-///: :-///:

I de pentinat, un recollit... un monyo baix!! (=:-)
Imatge

EntradaAutor: arohha » dt. juny 03, 2008 11:47 am

Cumeta jo si que ho vull deixar. pero esperare que passi tot aixo del casament, la setmana que be vaig a fer el tastet del menu >.-<: >.-<:
Imatge
arohha

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants