NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dl. juny 02, 2008 9:51 pm

Ostres Ceci... que manyosa! Tens unes idees genials!

Mar... portava el meu vestit???????? Quina casualitat! De la lluna de drap també? Tens alguna foto on es vegi el vestit? em faría gracia veure-la...

Pel que fa a les sabates, on vaig trobar aquestes n'hi havía unes amb la punta rodona! Un salonet llis pero la punta era totalment rodona! Me les vaig estar probant!!!! La sabateria es diu "Comercial Badias" al carrer Carme nº11 de Tàrrega. Es la que hi ha sota els porxos al carrer que baixa de la plaça del pati. Si les vas a mirar ja em dirás el què...
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dt. juny 03, 2008 7:24 am

Weno,el meu pis és petitó, però ja farem... neujor:-) neujor:-)

ceci, m'agrada molt com queden els vanos a més, com vas dir, amb la borleta del mateix color que tot el merchandising.....(m'encanta aquesta paraula, la MJ s'acollonia l'altre dia quan va veure que nosaltres també en feiem d'això...) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dt. juny 03, 2008 7:25 am

URGELL FELICITATS!!!! QUE ET CASES AQUEST DISSABTE!!!!

Raqui, dona, controla els nervis, ja veuràs com tot sortirà rodat!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. juny 03, 2008 12:28 pm

Gemma... tranki que per pisos no serà-... al meu també hi podem fer taller!!!! jajjajaja

La MJ està molt acollonida... està flipant!!!!! jajajjajajajaja

RAKI CARINYU!!!!!!!!!!!!!!!!! NÁ I MENOS!!!!!!! Ja veuràs que de seguida arrriba el dia i tot serà fantàstic!!!!!! Disfruta d'aquests poquets dies!!!!!!!!!

Urgell!!!! Nena, nena, nena!!!!!!! ARA SÍ QUE HO TENS AKI!!!!! FELICITATS NENA... PASSEU-HO MOLT BÉ!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. juny 03, 2008 1:27 pm

Wapis!!!! Per fi tinc vacancetes!!!! Casi 2 semanetes per fer cosetes de la boda!!!!

Mohnt!!!! Moltíssimes Felicitats pel teu gran dia! Estas guapissima a totes les fotos!! Tots esteu guapíssims i el lloc de veritat preciós!

Ceci!!! Ets una crack nena!! T'han quedat genials!! Passa'm si pots link de la web on els has comprat que miraré si trobo alguna gangilla per afegir a la boda tot i que ja començo a estar una mica cansadeta de tan preparatiu.... No sé si os passa però jo ja tinc ganes de que arrivi el gran dia perquè estic una miqueta saturada!

Ica! M'encantes les sabates nena i fan pinta de ser super còmodes!

Nosaltres ja hem començat el curset prematrimonial i portem 2 sessions! Demà vespre de 9 a 11 la tercera! De moment força bé tot i que el segon dia ja van fallar 4 parelles de les 9 que som.... En fi....

Gemma! Felicitats per la plaça! T'ho has supercurrat i ho has aconseguit! Felicitats wapa!

I per cert de quina quedada parleu??????? Jo també m'apunto eh??? I més ara queestic de vacancetes i tinc més temps lliure!

Per cert Laura no t'angoixis i sobretot fes repós vale???? Millorat carinyet i ja veuràs que tot anirà super bé i la teva panxoneta tirarà endavant! A mi no em vindria malament un cop de les teves mans amb el super pastís de dodotis.... Encara no m'hi he ficat però no pinta massa bé la cosa perquè soc una mica sapastre!!!!

Besitos a totes!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. juny 03, 2008 3:00 pm

Elena, guapa!!!!! que bé!!!! vacancetes!!!!! Ai... amb això que dius que a vegades estàs farta de preparatius... a mi també em passa.. a vegades ho enviaria tot a pastar fang... però bueno, va a ratos.

mira el link es : www.regalos-bodas.com

La quedada proposada és per anar a veure les núvies... jejejejeje i clar... un esmorzaret també serà ben vingut... jo aquest finde tinc a l'alfon currant...

Bueno... us persento els bombollers!!!!! També personalitzats... però són més peques del què pensava... això deles fotos de l'ebay enganya moltes vegades... però bueno crec q serà suficient... fan moltes bombolles i n'hi ha per unes 5 vegades de bufar per cada tub. No està mal, no?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. juny 03, 2008 4:03 pm

Merchandising pa la boda a la saca!! neujor:-) neujor:-)

Avui feia recompte de entregues,... uffff ja les podem repartir durant el banquet, perquè em sembla que ens hem passat.... :o-o:

El que deiem de "kdd" és que sóc una "negrera" i demano ajuda per montar un tallet per fer els detallets.... ::-) la Ceci m'ha d'ajudar a arrancar amb els ninus, que al final hem repensat....

Ara a més afegim, gorros per fer i el Jesus vol fer algo pel ball també.. (que això ho deixaré pel final, si dona temps, pq a aquest pas....)

A veure quan m'arriben les meves cosetes!! vam fer unes targetes al vistaprint per marcar els llocs i per darrera amb un missatge, i a ebay vam demanar unes caixetes per uns dels detalls i uns barrets, que són, los gorritos de la muelte!! estic per fotre aigua, a veure si creixen... neujor:-) neujor:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dt. juny 03, 2008 6:29 pm

Hola guapíssimes! PErdoneu però us tinc abandonades, a veure si demà com que he d'anar a barcelona tinc una mica de temps per llegir-vos i explicar-vos coses. A veure, anem de bòlit, ens queden pocs dies i encara ens queden per lligar les sorpresetes... com sempre!!! Tant de temps preparant-ho i ara a correr!!! Algunes coses que ja tenim llestes? em sembla que les de sempre! Alguna decepció? doncs si, alguns que no poden venir perquè s'han posat malalts i altres familiars que ni es paguen el plat! és a dir, nosaltres invitem i ja comptem que invitem per tant, si algú no et fa regal... doncs a callar que per algo decideixes que et cases, però ja que et fan regal... ties, que no es paguen el plat...............

ara vaig al restaurant a portar taules! us segueixo explicant!
Una abraçada del correcaminos!!! vaig de bolittttttttttttttttttttttttttttt
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. juny 03, 2008 9:23 pm

NOIES NECESSITO LA VOSTRA AJUDA!

RESULTA QUE VAIG ENCARREGAR LES CAIXETES DE TABAC (ALGUNES JA LES VAU VEURE) I ARA ME'N FALTEN EXACTAMENT 9. BUENO PUES PER FERME LES 9 EM DEMANEN UNA PASTA GANSA..... UNA PASSADA!

NECESSITO URGENT UNA PAGINA WEB ON PUGA COMPRAR CAIXETES DE TABAC QUE PUGA TRIAR EL COLOR I LA TIPOGRAFIA PER FERLES EL MÉS SEMBLANTS POSSIBLES I COLAR-LES AL MUNT....

HO PORTO BUSCANT HORES I NO MEN SURTO NOIES!

MIL GRACIES WAPES! PETONETS!
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dt. juny 03, 2008 9:55 pm

Elena no pots intentar fer-te-les tu les caixetes?

Per aqui al foro hi havia models i em sembla que la Ceci en va fer

Nenes ja tinc sabates, me les he comprat al mateix lloc que la ica i son com les seves pr tancades de darrera Quan pugui poso fotos :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. juny 03, 2008 10:05 pm

Si trobo una web m'estimo més demanar-les i que me les enviin fetes... El problema és que on les vaig encarregar hi ha un mínim d'unitats a demanar pel que et cobren. Total que me'n falten 9 i em cobren el mínim en lloc de cobrar-me les 9... Es d'una mica gitano perquè ens vam gastar en total 600 euros entre una cosa i una altra i també els hi vam encarregar les parelles de nuvis.... I ara que em tornin a cobrar com una comanda nova ho trobo de gitano total...

Merci noies!
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. juny 03, 2008 10:07 pm

Marjo... les de l'Elena eren d'un model diferent a les de la plantilla del foro!!!! PErò el principal problema és que eren platejades... brillaven!!!!! i clar... aquest paper, si el troba el pot imprimir i fer-ho igual... però ha de trobar el tipus de cartulina.

Elena... saps si et podrien donar aq tipus de cartulina on vas fer les caixetes? Es que si aconsegueixes el mateix paper, jo et trec la plantilla de la caixa, t'hi poso les lletres amb la mateixa tipografia... i les pots imprimir a casa i muntar-les... però sense la cartulina no fem res... pq el color platejat no el fa cap impresora...

Marjo!!!! Felicitats per aquestes sabatetes!!!!!! Volem fotosssssssssssssssss... ja ho saps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Urgell... per quan ho llegeixis des de Barcelona... MOLTS ÀNIMS!!!!!!! Molt de cafè per poder seguir fent de correcaminos... i ja el divendres.. unes quantes til·les per baixar nervis!!!!!! Molts petons guapa!!!!!

Raki... que t'he vist!!!! Estaves al Jamaica de davant la Paeria???? Nena,... q t'he vist de refilon i quan m'he girat per veure que eres tu ja marxaves cap a l'altre direcció... i m'ha fet una mica d'apuro... eres tu no????? es q tot ha estat molt ràpid!!!! jejejejjeje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » dt. juny 03, 2008 10:13 pm

Eiiii Mar!!!! Al final les de punta rodona o que? Que ràpida!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 04, 2008 9:24 am

Elena, guapa... abans de res. Quants convidats tens i quantes caixetes de tabac tens? Ho dic pq igual has de pensar q no tothom fuma i no tothom voldrà tabac. De fet jo el que he fet és per la gent que no fuma, he adaptat la caixeta del tabac i li poso un parell de bombons. Nu sé... i també has de pensar q hi haurà gent que no vindrà a la boda. Sempre hi ha baixes que no t'esperes.... segur.

Pensa si realment val la pena.

Bueno no sé què en penseu les altres?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dc. juny 04, 2008 9:57 am

cECI SI KE ERA JO JEJEJEJEJJEJEEJ,Perque no vas parar?
ahir estava de una mala llet impresionant,habia surtit de pronovies
el vestit m´hanava estret,i no m´he engreixat ni un gram,peso exactament el amteix ke el dia 6 de maig,bueno suposo ke te solucio.
Com diu l´urgell,cabrejada per les respostes de la gent,cosins germans
que no venen amb excuses barates......gent ke no arriva a pagar-se el plat,a una setmana de la boda i la meitat de gent no ha ingressat ni un euro,la veritat ja comptes amb uns diners extres per gent amb molt morro
pero de poguer sortir les despeses de la boda gratis i tenir-ho ke assolir tot tu es una ca........bronada.......,en fi,no vui ficar-me nerviosa perque no engreixo
pero em fico unflada com una granota de la mala llet ke gasto.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 04, 2008 10:04 am

Ja raki!!!! es q després vaig pensar... havies d'haver fet una corredissa... però mira... em va agafar una mca de vergonya... i com que anava amb l'alfon i tu tambéanaves acompanyada... mira... nu sé...

Nena... la gent és així... jo a 2 mesos i ja tinc un munt de baixes, així que em sembla que no vindrà ni la meitat de la gent amb què comptàvem.. i bona part d'ells sempre super entusiasmats però de sobte a tothom li han sortt coses pel 23 d'agost... ai...què hi farem... i a sobre nosaltres no vam posar número de compte pq l'alfon 'hi va negar... així que... patirem fins l'últim moment.

Tema vestit... Pronovias és un asco! Jo ja m'ho temo, a finals de mes tinc la primera prova... i m'espero qualsevol cosa. Però sempre et tracten fatal... Però vatja... que tu d'allà has de sortir amb vestit... que s'ho facin com vulguin... que cobren una pasta! Però vatj que la mala llet i els nervis no te'ls treu ningú! Ánims guapa!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. juny 04, 2008 10:49 am

Jo ceci, si que estàs cremada amb la botiga!! doncs si et dic que la que vaig jo, tanca un mes més tard de la meva boda?? però perquè a ella li han retirat la franquicia, i li feien tancar sense mirar si quedaven núvies penjades, menys mal que ella al menys, s'ha oposat, i tanca quan ja totes les seves núvies estaran llestes.... però pobra, em sap un greu...

Raki, pensa que també hi ha molta gent que ho dona el día de la boda, a nosaltres segur que ens passarà, al final, vam ficar el num de compte per si de cas, però sabem que per part de la familia, la majoria ho donen el dia de la boda.... que patirem!! :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. juny 04, 2008 1:07 pm

Hole noies!

Elena, un consell, espera't perque es molt probable que tinguis 9 baixes, i que apart no tothom fuma. Jo m'esperaria. Els ultims 10 dies vaig tenir com 50-60 baixes! La gent es de ultima hora... I dels regals... Hi ha de tot, menos mal, pero hi ha gent qu ete molt morro. I per retras? Encara ara hi ha algu que em fa ingresos!!!!!!

Jo del Pronovias estic encantada a mi em van tractar genial, va com va suposo. La penultima prova justa pero perque tambe vaig anar recent dinada i empatxada! Despres a la boda perfecte, eprque a mes el vestit s'adapta al teu cos a mida que pasen les hores.

Ceci t'està quedant genial, quin detall!!!!

Lau anim, tot sigui per una bona causa, aquest repos si que val la pena!

Noies sabeu que? Me'n vaig de vacances a la India!!!!!!!!!!!!!!! Estic super contenta, bueno super no, perque no se si el Pablo podrà vindre i no me mola gens, pero bueno, espero que canviin les coses.
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. juny 04, 2008 3:00 pm

La gent es la repera.... Jo també tinc una amiga que em feia moltíssima ilusió que vingués i ja m'ha adelantat que la seva cosina es casa just el dia d'abans i clar que és molt difícil poder venir a la meva boda perquè estarà feta pols, no coneix ningú, el seu home el dia següent marxa de viatge.... Enfi, una colla d'excuses i m'ha sapigut greu perquè me l'aprecio molt i jo encara que no conegués ningú aniria igual a la seva boda perquè em faria ilusió i allà ja m'espabilaria o miraria de trobarme el més agust possible i més quan vas amb la teva parella que vulguis que no ja tens un punt de recolsament... En fi, que dir-vos que no sapigueu ja vosaltres....

Nosaltres de moment portem 6 baixes... I encara ens queden un piló d'invitacions per repartir.... Fa molt pal la veritat perquè ara ja et queden els familiars més llunyans que no veus més que per aquestes celebracions i no trobes mai el moment.....

Merci noies per la vostra ajuda! CECI, el paper puc aconseguirlo perquè és el mateix que he ficat a la pàgina del mig de les invitacions. També tinc la tipografia perquè em van enviar model per correu electrònic... Creus que podria manegarmeles per fer-les?? El que no tinc és la plantilla!Els hi he dit de tot, espero que reaccionin i no m'ho cobrin perquè m'hi he deixat una pasta....

Glori! Com que a La India nena??? Pero no acabes de vindre de lluna de mel??? Jolines nena que bé que t'ho montes!! Envejeta sana perquè jo tinc unes ganes de marxar jo també de viatge que ja no puc més!!
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. juny 04, 2008 3:04 pm

Ceci! Per cert t'està quedant tot genial! M'encanten tots els detallets! No pateixis per les baixes perquè aquell dia estaràs rodejada de la gent que més t'estima i que no s'ho vol perdre per res del món o sigui que no t'agobios per qui no pugui venir que ja veuràs com al final tot surtirà genial!

Jo ja tinc ganes de que sigui la semana que ve! El dia 10 prova de pentinat, maquillatge i vestit i el dia 13 prova del menú!!!!! Yupi!!!!!
Elena Set'08

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants