Autor: nuria74 » dl. juny 02, 2008 5:10 pm
Hola ninetes!
Us llegeixo a ratos, però no tinc mai temps d'escriure i m'oblido de la meitat de les coses... bé de l'únic que no ens podem oblidar aquesta setmena és que
les dues antònies se'ns casen!!!!
Felicitats, nenes, que us faci un dia esplèndid tant a l'una con a l'altra i que disfruteu molt!!!
Joooooo, tampoc no podré venir a veure't Chiky, jo em pensava que et casaves a la tarda... quina pena, ni la Miriam ni la Chiky... Reporteres, feu moltes fotos, volem veure lo guapes que van!!!
Gràcies nenes pels comentaris sobre el nivell C de català... M'estic espantant una mica, perquù xafardejant per un fòrum (fan fòrums de tot!!!), he vist que la gent es prepara sobre 1 any o 2!!! I jo tant fresca, que no m'he repassat ni els pronoms... bé, de totes maneres no tinc temps de fer gran cosa, o sigui que ja veurem... em sembla que la Winy m'ha encomanat això de la paxorra!
Per cert, no us he dit que la meva mare es va trencar un peu dissabte passat... ala, guix durant 1 mes! Amb lo que m'ajudava!!!
Espe, ja t'ho he dit per mail, estàs molt guapa!
_Cumeta_, veus, amb la por que tenies del teu comiat, tot va anar de conya i t'ho vas passar d'allò més bé!!! I quin riure com has explicat el teu cap de setmana! M'han entrat nervis i tot!
Em deixo un munt de coses, segur...