Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dv. maig 30, 2008 6:15 pm

Noietes...

Bon cap de setmana!!!

Dimecres ens veioem, que be!!!

G14... MOLTES FELICITATS!!!!!!!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. maig 30, 2008 6:59 pm

No se si encara hi ha algú per aqui.... Bueno, si no bon cap de setmana a totes!!!

G14, ja ets una dona casada!!!! Que vagi mooolt i mooolt be la despedida.

Petonets
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dl. juny 02, 2008 8:11 am

Bon dia!!!!
Ja estic aqui!!!!!
Divendres va anar tot perfecte. A les 10.45h ja estava a Badalona. Teniem hora a les 11.30h però mon pare que no volia tenir problemes de transit va dir anirem amb antel.lació!!!!!
Per variar la meva camara va fer el burro i no vaig poder fer fotos però menys mal que teniem la del lluis i la de mon germà!!!!
Va ser molt bó perquè com feia caloreta jo tenia els dits dilatats i ademés tinc l'os molt gruixut i l'anell costa una mica d'entrar però després em balla i mira que no me'l podia posar, el jutje partint-se la caixa i la secretaria també jo rient i el Lluis el pobre super apurat, que bo.
Vam dinar al Mas Blanc molt bé i després vam anar a veure la meva iaia i quan vam sortir tenia a totes les meves amigues liant-la abaix i esperant-me per marxar de despedida!!! Hem estat a una casa rural del Montseny preciosa amb piscina encara que no l'hem utilitzat pel temps. Dissabte per la tarda vam anar a fer una excursió a cavall d'un parell d'horetes txulissima!!!!! Em van fer proves per veure si coneixia suficientment a mi futuro... I vam anar a sopar, jo disfrassada de chacha però el disfraz era autentic. Ja us passaré fotos perquè no tinc desperdici. Ahir vam baixar i realment m'ho vaig passar genial!!!!!
A ell també li van fer el comiat i el van disfrassar de Chiky chiky!!!! Amb la guitarra, la peluca l aperilla vamos que vaig veure unes fotos i la pinta que duia també vaya tela!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 02, 2008 8:46 am

Bon diaaa!!

G14Felicitats!! Ja ens pasaràs fotos, lo dels anells sol pasar que amb la calor no t'entrin els anells.
Que bó el teu nen de chiky friky pobret!!!

Jo aquest cap de setmana de relax no he fet res de res...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. juny 02, 2008 9:44 am

bon dia guapissimes!!!!
G14 ja esta fet!!!! jeje ja ens passaras fotos de la despedida... que pinta molt divertit...

nos el finde también relaxat... acabant de fer coses en el pis... en principi la cuina ha d'estar acabada aquest finde!!! ja tinc unes ganes...

eoeo un dubte... vos les targetes d'agraïment les deixareu sobre dels plats o les enviareu després de la boda???
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. juny 02, 2008 12:32 pm

BON DIA!!!!

G14, MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ens passaràs fotitos de tot! Casament, comiat...

El nostre finde también molt bé, vaig quedar dissabte amb unes amigues meves per dinar i després vam baixar a BCN al sopar de cosins... Va estar genial!! Els hi van encantar les invitacions, jejeje... Diumenge relaxadet, disfrutant del sobri que cada vegada fa més moneries.

Nosaltres encara no sabem q farem amb lo de les targetes d'agraïment, tot i q probablement les deixarem als plats amb el detallet
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 02, 2008 12:57 pm

Doncs Mary nosaltres tampoc hem pensat encara en les tarjetes d'agraïment... La veritat que vamos saturadoooos!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 02, 2008 2:18 pm

Chicaaas!! estic super emocionada! jijiji crec que acabo de trobar la cançó per la meva entrada :-) us havia dit la de enya Only time... però molta gent la posa i potser està molt vista...
Que em dieu d'aquestaaaaa es una de les pelis favoritas q comparteixo amb les meves millors amigues i no havia caigut!! potser es cursi però s'em posa la pell de gallina!!

http://youtube.com/watch?v=FQ_cFDqp-

... re=related

Es de Mark Knopfler Once upon a time posaria la instrumental... com ho veieu massa cursi??
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 02, 2008 3:09 pm

Bon dia noietes...

El cap de setmana molt tranquileeeeet!!!! Aqui, fent cosetes, avui anem a l´esglesia a veure si ens donen ja l´expedient matrimonial... i anem a parlar amb el parroc perque encar no se´ni qui em casa!!!

Fiancée... ara no puc sentir la canço, aquesta nit l´escolt i et dic que tal... es que no tinc altaveus al despatx. Noieta, estàs més tranquila amb el tema vestit???

G14... moltes felicitats! A veure si ens pots possar alguna fotillo!!!

Croketa, has trucar a l´angel pel tema pentianat??? Com heu quedat al final??
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 02, 2008 3:48 pm

Si si RACHI ja estic més tranquila es que sóc molt indecisa... a més m'hemirat le sfotos 100 cops iu la veritat que casi no es nota que esta una mica pujat, però bueno com que el día 12 m'ho tornaré a mirar ja decidiré...
Demà a veure si puc anar a la pelu i us faig una foto del tocado pq ho veieu...
Per cert dijous vaig a Phlox! ja tinc ganes d'anar-hi
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. juny 02, 2008 3:49 pm

Doncs encara no, jejeje... Em vaig oblidar i a veure si després o demà el truco. La meva idea és quedar per dimecres q ve q és quan tinc la prova del vestit. Ja us explicaré q tal.

Fiancée... Per quina entrada la vols? Per l'esglèsia? La versió instrumental està molt bé!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 02, 2008 3:53 pm

Buenas...

Croketa, jo vaig aquell dimecres a fer-me el color, perque com tinc el casament a amsterdam i marxo dijous...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 02, 2008 4:03 pm

Si si CROKETA per l'esglesia... per la meva entrada.
*.-o-o.*
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. juny 02, 2008 4:04 pm

fiancee... ara no la puc escoltar no tinc altaveus... quan arribi a casa la poso!!!! a veure si ens pots fer fotos del tocado... jo intentaré anar aquesta setmana a mirar-ne!!!

eoeoeo hem de quedar xl dimecres!!!!

rachii quan tens la proxima prova del vestit??? al final amb el pentinat que faras??
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 02, 2008 4:11 pm

Mary!!! Quan et cases??? Quin dia?? No es la setmana viennet, no??? Que tinc casament a amsterdam i no podré anar a controlar a BR!!!!!

Fiancée, per favor feste fotos que jo estic molt xunga amb el tema pentinat...

Quedem dimecres!!! Jo ja ho tinc tot tot tot reservat!!!!!! Aquest cop podriem fer mojitos!!!!!!!!

Tema pentinat, ja us explicaré... estic una mica xof... i tema abanicos us els portaré i els veieu!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. juny 02, 2008 4:11 pm

Hi vas dimecres 11??? I a quina hora???
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 02, 2008 4:19 pm

A les 18 de la tarda...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. juny 02, 2008 4:23 pm

Jo si hi puc anar, serà cap al mig dia pq la prova la tinc a les 17h

Has decidit alguna cosa més, o hi parlaràs directament la setmana q ve? Ah! I al final et posaràs algo al cabell?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. juny 02, 2008 4:25 pm

rachiii nonono em caso el divendres 20 de juny!!!!! jeje tranki...

nenes a mi m'estan agafant moments de bajón... aquest finde li deia a la meva mare que no m'agradava ni com em queda el vestit ni el pentinat!!!! bufff crec que els nervis ja comencen a estar a flor de pell!!! el pentinat no estic al 100%... potser quan em vagi a fer les metxes ho torno a mirar...
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. juny 02, 2008 4:40 pm

jajajjaja...

Mira MAry... el vestit, FORA DUBTES!!!! es genial i estaras guapissima!!!! I el pentinat... si vols un semirecollit jo el trobo xulu... m´agrada bastant mes el teu que el meu... IMAGINA¨T com estic jo de convençuda del pentinat!!!!

Croketa, no he pensat res més, pe`ro li comentaré que hem de mirar alguna cosa més, que no estic del tot convençuda... potser em miro de fer.me algun racollit alt... no sé
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants