Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: sira » dg. juny 01, 2008 1:24 pm

Bones!!!

OStres Mireia que guai!!!!! quina sorpresa no??? no sospitaveu gens????que guai un 10 pels amics!!!!

I a en Xavi què li han fet???? o encara no ha tornat?? neujor:-)

Ja ens explicaràs i volem fotos!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dg. juny 01, 2008 1:25 pm

Miriam i Chicky ja ho teniu a sobre, eh!!!! :-///: :-///: :-///: quins nervis!!!!!

Miriam tens sabates????
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ainos28 » dg. juny 01, 2008 3:30 pm

Mireia quina despedida mes xula!!!!!!! I això de la terapia del riure ha de ser molt divertit, t'ho has de passar de conya!!!! Un 10 per la originalitat de la festa!!!!!!!
Agbe, Arohha, ja comenceu a repartir invis, jo havia pensat començar a finals de juny, però potser teniu rao i val més no deixar-ho pel final!!!!!
El que passa que tinc un problema, com puc posar el nom de les persones a qui els hi dono en aquella caixeta???Algu te idees????

Miriam i Chiky, que això ja ho teniu aqui!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dg. juny 01, 2008 3:34 pm

Gracies boniques per lo del pentinat,és que soc tan idecisa.... imprimiré les dues fotos i els hi ensenyaré a la pelu, però jo tambe prefereixo el primer!!!
Merci Nuria per la foto, però ja el tenia vist i em va agradar molt també!!!
Per cert, com va anar l'entrevista a l'ajuntament???
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: nuria74 » dg. juny 01, 2008 8:56 pm

Ainos, l'entrevista és dimecres que vé! Per cert, he de fer l'examen pel nivell C de català... alguna de vosaltres sap de què es tracta exactament? Penseu que m'he de preparar?

Mireia, què li van fer al teu futur? On se'l van endur?

Ho demano per tercera vegada: on es casa la chiky i a quina horaaaaaaaaaaaaaaa????????? I qui hi va? Es que no trobo el cuadre d'assistència...

Petons gupissimes!!!!
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Agbe » dg. juny 01, 2008 9:03 pm

Bona nit!

Nuria, es casa a la 13h al Mas El Martí, al Montseny! però les que hi anem quedarem totes al Viena,abans.
I amb referència al examen, no sé, segur que no es gaire dificil... això ho pots preguntar a l'ajuntament de què es tracta la prova, però de vegades ho posa en les condicions de la plaça, explica en què consistirà aquesta prova. però de vegades fan fer alguna redacció, em sembla.

Ainos, no sé com ho pots fer lo dels noms... si de cas les que entregues personalment, no escriguis els noms.
I nosaltres encara no tenim les invitacions, suposo que aquesta setmana ja les podrem enllestir. i tant punt les tinguem, a donar-les!

Ah, Cumeta com anat la despedida??

Petons guapes! neukiss-) neukiss-)
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. juny 02, 2008 7:17 am

Bon dia guapíssimes!!!!
Ara estaré un parell de dies que em serà foça complicat entrar...vaig a topes nenas!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Mireia, quina sorpresa que us vàren donar els vostres amics, ehhh???? I quina canya de despedida nena! >.-<: >.-<: >.-<: Aixó de la risoterapia fa molt bona pinta! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Cumeta, estàs viva????? Com va anar la despe????

Kel-go, tha quedat tot xulíssim!!! Els detalls i els nuvis són molt i molt guapossss!!!! As fet fotos de la prova??????? Penja-les please!!!!
I la despe, que tal?????

Chiky, ja et vaig dir el dissabte que el rellotge i els anells SUPER GUAPOS!!! En Raül fliparà quan vegi el rellotge!!!!

Winy, nina, com va anar la prova?????? Fotos, fotos!!!!!!!

Ainos, a mi també m'agrada més el primer pentinat! Trobo que és molt fi!

Tema alfilers, doncs és allò que us comentava un dia.... es posa cap per amunt a les casades i al revès a les solteras.... El que passa és que si la meva amiga de Madrid hi sigués doncs encara, però sense ella como que em don una mica de pal...però clar, si sap que no els vaig donar li sabrà greu.... :--(

Les sabates....doncs en principi ja les tincccc!!!!!!!!! Arriben avui!!!!! Varen trucar de la fàbrica que ja estaven de camí!!!!! Ara esperar que estiguin bé! Aquesta tarda que tinc la prova ja us explicaré!!!!!!

Espe, tu també tenies prova de vestit hoy??? Que tal????
Escolta que havia pensat, que el divenres et pots endur el cistell si vols!!!

He abançat una mica.... he embolicat més cosetes...ja us penjaré fotos...

L'Arnau el tinc malalt...a 39 de febre!!!! Ja el que em faltava...espero que es recuperi aviat....

I jo feta una kk...hay nenas, tinc els nervis atacats a l'estomac i només tinc ganes de plorar...em sembla que aixó m'està afectant massa...uffff...és com ansietat....tinc que relaxarme....
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dl. juny 02, 2008 8:17 am

Hola noies!!!

Que tal el cap de setmana? Heu avançat molt!!! :-)ok: !

Divendres vaig fer prova de vestit i molt bé, anava clavat, ara ja fins divendres abans del casament que el vaig a recollir ja no haig de tornar. Us he enviat un correu amb fotos. :-)ok:

Chiky i Miriam la recta final!!!!! Com ho porteu???? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Vau trobar les clarieses? Sento no haver pogut acompanyar-vos, però vam estar tot el dissabte corriguents!!!

Ens vàrem aixecar, vam esmorzar vam marxar cap a Girona a comprar lo que ens faltava. Primer vàrem anar al hipercor, perquè allà vaig veure uns marcs de fotos molt xulos per les embarassades i a buscar un marc pel pòster del padrí.

Al final vam estar mirant per allà al hiper i vam decidir que no li faríem regal a totes les embarassades, en total són 5 i algunes parelles ja es van casar l'any passat i a nosaltres no ens varen fer res, no es que per això no vulguem fer regal, però et portes tan pals amb la gent que en Toni, que sempre va de bona fe, està una mica cansat de quedar bé amb tothom i després a tu et deixen plantat.

Com que una de les parelles embarassades és el seu cusi i millor amic, que està casat amb la meva millor amiga, primerament volíem fer el regal conjunt amb les embarassades i després fer alguna cosa especial per ells perquè es veies que són especials i al final vàrem decidir que no li fèiem regal a les altres embarassades i que només li faria el regal a ells. Es que sinó són masses regals i ara tampoc teníem temps de preparar res.
Aleshores vàrem decidir muntar un cistell gran per ells, els hem comprat un conjunt que va una manteta de bebè, amb un coixí a joc, un ninot que fa musica i uns patucos amb uns ositos. Una motxilla nenuco que porta colònia, sabó, xampú etc. una sonalla i un marc de fotos platejat de bebè, tot això ho posarem dins un cistell i ho embolicarem amb paper celofan i un llaç i ja està. A les altres embarassades li donarem una bossa de xuxes.

També al hiper vàrem veure unes antorches de canya de bambú d'aquestes que es posen al jardí i en vàrem comprar dos per posar-les a l'entrada de la ciutadella per la cerimònia.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dl. juny 02, 2008 8:17 am

Després vàrem anar a Girona a la Busquets a comparar una disfressa per en Toni, ja que com us vaig comentar vol fer lo de sortir de pirata amb la cançó de pirates del caribe amb el pastis i vam anar a comprar un barret i una espasa, està boig.

Allà a la busquets vàrem veure els canós de confetti i se'ns va ocorre comprar-ne dos perquè amb la cançó que entrem al saló que es molt de festa i fa com una presentació quedaria bé, vam pensar que entraríem i els faríem esclatar i després ja passejaríem pel mig de les taules, espero que els del restaurant ens ho deixin fer, jeje.
Tot seguit vàrem anar cap a casa a dinar, vam netejar el pis, vam anar a emmarcar el potser del padrí al centre comercial i vam anar a comprar al Mercadona i entrant per la porta picaven els meus pares amb uns amics seus que venien a portar-nos el regal del casament i els vàrem ensenyar el pis. Després també va venir la meva cusin i de passo li vaig dir que si volia llegir a l'església. Total nenes que el dissabte a les 22h de la nit les cames hem feien figa, estava rebentada de tot el dia i a sobre estic amb un refredat….

Bé ahir diumenge els nostres amics aquests que estan embarassats es varen presentar a casa i ens han regalat unes maletes pel viatge d'aquestes dures i uns calerons!! I nosaltres els hi vàrem dir que volíem que fossin els nostres testimonis, es varen posar molt contents.

Com podeu veure no hem parat!!

I vosaltres que tal?

Perdoneu pel rotollo!!!!
Imatge
Espe

EntradaAutor: winy » dl. juny 02, 2008 8:26 am

Bon dia boniques....

Miriam, no et posis nerviosa... tot sortirà genial! neukiss-)

Núria, la veritat que no tinc ni idea de l'exàmen aquest que dius! :--(

Ainos, a mi m'agrada més el pentinat de la noia morena. (=:-)

Mireia, quina despe més guapa... diferent!! :-)ok:

Agbe, no treballis tant!! :o-o:

Aroa, gràcies per la fibra de coco, peró al final no la faré servir! :-))

Chiky, vols fer el favor d'aparcar bé el cotxe!! neu:-D

Cumeta, estàs viva???? :: orrr::

Kel, t'han quedat molt bé els regalitos!! *.-o-o.*

Nenes, ho sento... peró no hem vaig ni una sola foto!! No portaba la càmara!! :--(
Vaig tenir aquellla sensació tant màgica, tant especial... ai no sé! Hem veia tant guapa! (ala, és que no tinc iaia!!) neu:-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dl. juny 02, 2008 8:45 am

Mireia quina despedia més maca i sobretot quina sorpresa perquè no us ho esperaveu!!! que bó això de la risoterapia! quina bona idea! :-)ok: :-)ok:

Miriam nina no et posis nerviosa, nena pren valerina per l'ansietat!!! es normal perquè ja arriba el gran dia, però de veritat pren alguna cosa i relaxa't per gaudir dels ultims moments!

Pel cistell no pateixis, al final dissabte també varem anar al splaff i vaig comprar un parell, pel detall dels homes i les dones, gràcies de totes maneres cuca i perdona si dissabte te'l vaig fer carregar. neukiss-) neukiss-)
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 02, 2008 9:00 am

Bon dia nines!!!

Primer de tot,..... Míriam i Chiky, com va anar amb les mongetes clarisses??? Expliqueu, expliqueu!! Us van acceptar els ous??? Segur que sí!!!

Nines,..... EM FA MAL TOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!
Bé,.... us explico la meva despedida,.....Us explico des del divendres perquè no te “desperdici”,.... mare meva!!!!

El divendres, quan vaig plegar de la feina a les 14:00h., vaig sortir pitant a menjar-me un entrepà mentre esperava que el meu futur em portés el cotxe (sempre el porta ell, ja que treballa fora de Barna) i pujar cagant llets ja que a les 17h. tenia hora per fer-me la prova de maquillatge i una neteja. Total, que sortia de Barna a les 15:30h. com una boja!! No arribava a temps!!
A mig camí em va entrar una pixeeeeeeeeraaaaaaa!! Total,..... corrent com una boja fins a trobar la pròxima gasolienra/àrea de servei perquè no podia més. Total,.... arribo, faig les meves necessitats, arranco de pressa, ja que no arribava a temps, m’incorporo a l’autopista i: PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, la reserva dels nassos (anava tan esverada que en cap moment vaig mirar si portava gasolina o no). Mira,.... em vaig cagar en tot!!! Ja m’havia incorporat a l’autopista i, des d’on era ja no hi havia cap gasolinera fins gairebé arribar a Camallera; és a dir, fora de l’autopista. Total, que truco al meu futur com una boja: QUAN DURA LA RESERVAAAAAAAAAAA???????????? I em diu: 30 km.!!! I era el que em quedava aprox. fins arribar a la pròxima gasolinera.
Mare meva,.... portava un estat de nervis a sobre!!!! Uffffffffff,.....!!!
Bé,.... finalment vaig arribar a la ditxosa gasolinera,.... jo crec que de miracle, perquè l’agulla marcava 0 des de feia estoneta!!! Baixo, me’n vaig cap a on està el tap de la gasolinera i,.... COM C***** SOBRE AQUEST TAP????????? I vinga donar voltes, i vinga donar voltes el p*** tap!!!! I eren les 16:50h.!!! Pffffffff,.... Entro a la botiga de la gasolinera tota desesperada: SI US PLAU, SI US PLAU, QUE ALGÚ M’OBRI EL TAP DE LA GASOLINA!!! Jajajajajajajajajajajja.
Finalment, vaig aconseguir posar gasolina i en 5 min. vaig arribar!!!! Pfffffffff,..... espero que no m’enganxés cap radar!!! ^_^
Arribo al poble, aparco i: RINGGGGGGG, RINGGGGGGGGGGG!!! L’esteticient!!! Ostres,.... JA VINC, JA SÓC AQUÍIIIII!!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 02, 2008 9:05 am

Bé, primer em van fer la prova de maquillatge i,..... de conya!!! A la primera, em vaig veure super bé. Em veia maquillada i no maquillada a la vegada!!! Molt i molt natural!! Ella em va dir que si no em pintava mai,..... era el millor. I la veritat és que jo també volia més o menys el que em va fer,..... Després de la prova em van fer una neteja, .... Em va ben empastifar de cremetes!!! Jejejejejeje
La noia acaba, pago, surto per la porta i: Mare meva!!!! Les 19:20h.!! La Míriam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Corrents cap a casa dels meus pares a buscar el paper sizoweb, ja que no m’havia donat temps de passar-hi abans d’anar a l’esteticient!! Entro a casa i: Mareeeeeeee me’n vaig, que arribo tard!!!!! I la meva mare mirant-me amb cara de: La meva filla s’ha trastocat!!! Si acaba d’arribar!!!
Surto per la porta i: Les claus del cotxe???? Vaig entrar i sortir de casa com 5 vegades buscant les claus!!!! Total, que estaven posades en el cotxe i clar, el cotxe obert!!! Mare mevaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Bé,.... surto pitant cap a Figueres, que havia quedat amb la Míriam!!! Encara sentia la meva mare cridant : ARA NO CORRISSSSSSSSSSSSSS!!!
Ostres,..... finalment arribo a Figueres, sense perdre’m!!!
Baixo del cotxe, ens fem 2 petons i..... la Míriam ben empastifada de les cremetes que m’havien posat!!! Jajajajajaja
Ens assentem en una terrassa a prendre alguna cosa, xerrem un xic, i a les 21h. cap a casa dels meus pares a sopar i a dormir aviat que l’endemà,....
Mare meva!!! Quan vaig arribar i em vaig assentar al sofà em va donar un “bajón”!!!! Estava agotadíssima!!!!!!
Bé,.... sopo, m’estiro de nou al sofà i començo a rebre missatges al mòbil: Ja tens la maleta preparada?? T’has depilat??? Prepara’t!!!
Jo pensava,.... mare meva, les loques aquestes!!!!!! Si es pensen que faré tot el que em diguin,.... van bé!!!

Pfffffffffffffff,..... quin rotllo us estic fotent,..... va,.... ho resumeixo!!! :-)) :-)) :-))
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dl. juny 02, 2008 9:32 am

Cumetaaaaaaaaaa, continuaaaaaaaaaaaaa!!! :-))
Imatge

EntradaAutor: nuria74 » dl. juny 02, 2008 9:37 am

Continuaaaaaaaaaaaaaaa...............
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. juny 02, 2008 9:41 am

Bé, era dissabte, a les 10:00h., i jo ja estava preparada, i amb la maleta a tope, ja que no s’havia que m’esperava i hi havia posat de tot a dins!!!!
Total,.... a les 10:15h. toquen el timbre i, efectivament, eren les boges de les meves amigues i cosines!!
I jo, tota cofoia, agafo la maleta i dic: Va, marxem!!! On anem??
I em diuen,..... espera, espera,....
Total,..... QUE EM VAN AGAFAR I EM VAN VESTIR DE PIPI CALZAS LARGASSSSSSSSSSSS!!!!
AMB PERRUCA I TOT!!!!!!! I PINTADA I TOT!!!
Mare meva, quin vergonya!!!
Jo només anava sentit al meu pare que deia: compte que li feu, que és el millor de tota la casa!!!! :-)) =0-0-) :-)) =0-0-)

Total, que pugem als cotxes i anem a buscar coses que s’havien deixat totes a casa,..... són un cas!!!! I després, les molt ca******, agafen i comencen a donar voltes pel mig del poble, amb el cotxe!!!! Una vegada em van ben passejar,..... Ens en vam anar cap a la casa rural que havien agafat per tot el cap de setmana!! La casa era en un poble al costat de Bàscara!! I era xulíssima!!!
Una vegada allà,.... em van fer fer una gimcama!! Entre les diferents proves que hi havia, vaig haver de fer una caipivodka, i banyar-me en una piscina amb uns patos (peus), unes ulleres d’aigua, un tub i un gorro de piscina!! Amb unes pintesssssssssss!!!! Jajajajajaja
I finalment em van donar el premi: muntar amb el Sr. Nilson!!! Sí, sí, a la tarda vam anar totes a muntar a cabal!!! Pfffff,.... ens ho vam passar genial!!!! Però vam acabar totes amb el cul fet pols!!! A mi encara em fa mal totttttttttt!!! Jejejejejeje
I res,.... per la nit vam fer un soparet a la casa rural, vam beure i cantar molt (amb el Singstar)!!!!! Jajajajaja
I sobretot,...... vam riure moltíssim!!!!!!! Estan totes ben loques!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
La veritat és que m’ho vaig passar molt i molt bé!!!! Per a mi són les millors amigues i cosinetes del món!!!

I si per la despedida us he fotut aquest rotllo,...... que no us passi res amb la crònica del casament!!! :-)) :-)) :-)) :-))
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dl. juny 02, 2008 9:51 am

Ets una carck, explicant les coses!!
[b]Veus dona, tant que paties pel que et farien... al final t' ho vas passar de conya!!!

Ara volem fotosssssss!! [/b] :-()-)
Imatge

EntradaAutor: Agbe » dl. juny 02, 2008 10:13 am

Bon dilluns!!

Winy, així que no vas cap foto??? ohh, amb lo que saps que ens agraden les ::[]:-]] , però si la prova va anar super bé, me n'alegro!! ja et veurem el gran dia!!!

Cumeta, quina despedida més xula!! i molt ben explicada, jejeje!! No ha sigut cap rotllo, el contrari. Ah, per cert, molt bona la disfressa, jejeje!!
I ara volem fotos!! :-///:
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. juny 02, 2008 10:14 am

Miriam, guapa, que només et queden 4 DIESSSSS!!

Com va anar el previ ahir?? el vau poguer fer?

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. juny 02, 2008 10:15 am

Chiky, guapa, només queden 5 DIESSSS!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Agbe