RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dl. maig 26, 2008 9:57 am

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dl. maig 26, 2008 9:58 am

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
pilimili

EntradaAutor: rubgal » dl. maig 26, 2008 12:26 pm

Que chules les fotos!!! a nosaltres ens queda un mes i tinc unes ganes... epero también hi ha nervis.
El dissabte vam anar a comprar els nuvis que regalarem al seu germa. Ara ens falta el regal pels pares i pels nens.
rubgal
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: Eysuke » dl. maig 26, 2008 3:55 pm

Gracias chicas a todas, la verdad es que se pansan muchos nervios, yo los pasé y era la boda de mi heramna, pero sabía que en poco estaría yo ahí.... que nervios.... ya nos queda menos a todas!!!! que pronto pasa el tiempo.

Besitos chicas.
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Janna » dl. maig 26, 2008 9:33 pm

Ostres Eysuke!!!

Quines fotos més xules!!! Quina emoció i quin vestit més maco que portava la teva germana!!! Què tal els de Gartur????
Què tal el Sr Bonamusa? Fa la cerimònia xula? ::-)

Bona nit a tothom!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » dt. maig 27, 2008 9:49 am

migrazzzzzzzz tic tac tic tac tic tac!!!!!!!!!!!!!!!! :-):-):-):
Imatge
pilimili

EntradaAutor: migraz76 » dt. maig 27, 2008 10:54 am

Així m'agrada....TRANKILITZANT al personal...

Bé, al final sembla clar que diumenge ploura... algu ha estat a Can Ribas a una boda amb pluja??

Ke tal? Com ho fan? L'aperitiu el fan dins de la casa o al davant del saló en aquell "entoldat" akest nou... Si plou...suposo que a dins de casa, pero si fa mal dia (allò que si plou que si no...) es podrà fer a fora igualment però més o menys a cobert???

QUINA LLASTIMA....PENSAVA QUE NO PLOURIA....
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. maig 27, 2008 11:32 am

MIGRAZ, fa res va ser el casament de la mima i va ploure.... al seu cronica ho explica tot!!! per lo k va dir, van fer tot a dins dels salons... imagino k el texat akell de fusta va bé si fa mal dia o plou poket però si plou amb vent o algo, tothom es deu mullar igual i per això ho farien tot dintre. Però per lo k explicava va sortit tot genial, aixi k no t'amuinis k malauradament, contra el temps no s'hi pot fer res!!!!!!!! ánnim k serà un dia meravellòs!!!!

Jo vaig akest dissabte de boda d'una de les meves millors amigues i estic pregant pk no plogui!! per lo menus fins k entrem al saló, després k faci el temps k vulgui!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Lea » dt. maig 27, 2008 1:58 pm

migraz no t'has de preocupar per el tema de la pluja... és estúpid fer-ho perque és el teu dia i només has de disfrutar del que estas vivint. Que sí, que Can Ribas es la canya si fa sol y tot això... però también es la canya si no ho fa :D Així que a pasart'ho bé!!!
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: pilimili » dt. maig 27, 2008 4:17 pm

mirgaz tranquil!!!! Si plou no passa res, tu a viure del moment!!!
La mima va dir que ho tenien tot controlat, a veure si entra abans del diumenge i que et digui algo!!!
ANIMSSSSSSS *.-o-o.*
Imatge
pilimili

jajajaja

EntradaAutor: migraz76 » dc. maig 28, 2008 9:08 am

MERCI PEL SUPORT!

JAJAJA... DE TOTES MANERES....SEMBLA SER QUE AL FINAL LES PLUGES SERÀN MÉS VAITA DISSABTE QUE DIUMENGE.... (falsa alarmaaaa!!!)

De totes maneres, Gràcies pel suport!

Jo crec que m'haurien de donar un premi honorífic de la web...convertir-me en NUVI DE PLATA:... o alguna cosa així!

No sé quans nuvis han escrit tants missatges com jo!

Haure de fer una plataforma....jajajajaja
migraz76

EntradaAutor: mima » dc. maig 28, 2008 12:13 pm

Noieeeeeeesss, JA SÓC AQUIIIIIIIIIIII!!!!! :-///: :-///:
Vaig arribar ahir dps de mil hores de vol! Buf, kin pal d'avions! Ens van perdre les maletes i encara no sabem res. Tot molt be, menys akesta pu****!
M'haig d posar molt al dia amb tot el q heu escrit, xo tna sols dir-li a Migraz, q no pateixis si plou, serà un casament genial! Can Ribas ho te tot controlat. La gent m'ha anat dient q va ser un dels millors casaments q han anat tot i la pluja. Va ser especial. Tu no et preocupis, disfruta i oblida't dla pluja, q Can Ribas s'encarrega d tot. I ho deixen tot ben montat i ben maco.
Quan pugui us faré la cronica, ara ncara haig d baixar dels nuvols i venir al mon real! Uf, kin pal! jeje!! :-)

Noies, doncs el viatge genial, tot molt maco! Ja us explicare!!!

Aiiii, com trobava a faltar entrar x aki.... Molts petonets a totes!!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Lea » dc. maig 28, 2008 2:01 pm

Mima foto foto foto!!!!! :D

Migraz avui van dir que plouria una pasada i no se vosaltres però jo només he observat que ha fet aquest mati un sòl flipant i hara una mica nublat però res... això de ploure i passar un tifò... como que no xD
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: ninou » dc. maig 28, 2008 5:14 pm

migraz, jo avui m'he llevat amb el pressentiment que ja ve el bon temps....Jo crec que aquest cap de setmana tots a la platja i tu a casar-te!!!!!!

MIMAAAA!!! que contenta estic de que ja hagis tornat!! quin pal això de les maletes! però bueno, almenys ha sigut a la tornada? què tal toooot?????? ho vull saber tot! casament, viatge! que guai, nena, ja estàs casada! quin regust que queda més xulo, oi que sí? aaaaiiiix, jo encara penso tant en el dia del casament....BENVINGUDA! :-()-)
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dj. maig 29, 2008 7:01 am

EEeei Ninou, gracies guapa!! A la q tingui un moment trankil us començo a explicar. Això d'arribar i començar a tocar d peus a terra és un pal!! Tinc una feinada... jeje!
B, espero poder explicar-ho tot ben aviat!!

Bon dia a totes!!!
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: rubgal » dj. maig 29, 2008 4:49 pm

Hola Mima!! suposo que el viatge genial, quina jugarreta lo de les maletes... esperem la teva cronica i moltes fotos!!!
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: Tinita » dv. maig 30, 2008 7:41 am

Bon dia a tothom!!!!

Migraz guapi no et preocupis, ja sabem que tots volem solet, però mira que et diu la Mima s´en carreguen de tot!!! tu no pateixis que tens el millor restaurant!!!! >.-<: >.-<:

Per cert, no està de més dir que volem fotos oi?? ja ho saps ehhh jejeje que et passin ràpid les fotuuuuussss i ens fas una croniqueta jejejeje

Mima nena quina put*** aixó de les maletes, espero que les recupereu!! A Madonna ( Sonia ) en el seu viatge de noces, feia una setmana NY i una setmana Orlando, d´anada a NY l´hi van perdre i va estar tota la setmana sense roba! i just quan anaven cap a Orlando les hi van tornar!!! Tu presiona al aeroport i fes totes les reclamacions possibles, a veure si tens sort també!!!!!

Nena et deixem uns dies perquè et reposis i al atakerrrrrrrrrrrr :: orrr:: :: orrr:: amb la crónica eh!! jejejejeje

Eysuke nena que guapuuuuus!!!! i la teva germana anava guapisima, m´agrada molt el vestit!!!!

No m´extranya que estiguessiu nerviosos no és per menys!!!

A totes les noiesssssssssssssss i al noi de Can Ribes jejejeje mooooooolts petonarros!!!!! :-///: :-///:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Eysuke » dv. maig 30, 2008 7:52 am

Hola bon dia a totes!!!!!!

Bufffff unos días sin entrar y hay miles de mensajes.

Primero a ti Migraz.... no te preocupes en la boda de mi hermana pensábamos todos que llovería y aguantó el tiempo como un campeón. Ayer también decía que llovería y yo no vi caer ni una gota...ósea que disfruta de tu gran día y que sino está todo controlado.

Janna, gracias por tus comentarios.... te explico el Sr. Bonamusa hace una ceremonia bonita y muy sencilla, más o menos dura unos 15 min y luego ya la gente apa!!!! para comer jajajajaja. los del Galtur, bueno no se.... para mi regular. Lo tienen todo controlado pero pienso que se paga mucho por ir poniendo cd de música. Son 1000€ por un rato solo... pero bueno lo de siempre es nuestro día y que le vamos a hacer.

Mima me alegro muchoooo que ya hayas vuelto.... que guay el super viaje. Que bien se está de vacaciones verdad???? yo tengo ya muchas ganas de que llegue.
Espero tu crónica.....

Y a todas las demás... que ya nos va quedando poquito. Yo hoy de nuevo una boda, madre mía que de gastos que tengo. Tengo muchas ganas de acabar ya pq estoy arruinada. La boda es en Vilanova i la Geltru ya os contaré a ver que tal el servicio, lo tengo que comparar con Can Ribas a ver que tal, ahora que he vivido boda en Can Ribas.

Que paseis un buen día chicas.... Un besazo y ánimo Migraz que tengas un maravilloso día tu y tu chica.
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: migraz76 » dv. maig 30, 2008 11:02 am

GRÀCIES PELS ÀNIMS!

SEGUR QUE HO DISFRUTAREM A TOPE...NO HI HA DUBTE....!!!!

SERÀ UN DIA GENIAL, PER NOSALTRES I PELS NOSTRES CONVIDATS...QUE SEGUR S'HO PASSARAN EN GRAN!

ESTEM CADA COP MES CONVENÇUTS DE QUE CAN RIBAS CUMPLIRA EN TOT I DE SOBRES... SÓN UNA CANYA DE GENT!

PROBABLEMENT TORNARÉ A ENTRAR EL DIA D... JA SALUDARÉ...

EEE I SI PLOU.....(ENS MULLAREM .... I LISTOS!

JA SOM GRANDETS NO ENCONGIREM!!!

GRÀCIES A TOTS I TOTES...

JA PASSARE FOTOS...A PARTIR DEL DIA 16 QUE ES QUAN TORNEM!

SIAUUU!
migraz76

EntradaAutor: SONIA18 » dv. maig 30, 2008 7:14 pm

Migraz espero q tingueu un dia espectacular i feliç, tant si plou com si fa un sol espatarrant. Q disfruteu!!!!! i volem crònica!!!!

Mima!!!! Ja has tornat!!! Posa't les piles q ens tens q explicar moltes coses. Molts petonets!!!

Eysuke ta germana anava molt guapa, el vestit era molt maco. Vas quedar contenta amb Can Ribas???

Qui va darrera del Migraz??

Faig un petit resum de com ho porto, així también vaig fent memòria:
- ja tinc els detallets
- dilluns vaig al fotògraf per començar a concretar cosetes
- encara estic repartint invitacions
- no he contractat l'autocar
- encara no tinc ni els nuvis ni els regals de les entregues

:-///: :-///: :-///: :-///:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18