NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: XIPI » dv. maig 30, 2008 9:02 am

Wole!! EEI CECI que ja vaig trobar lo de les bombolles del sabó, i ahir ho vaig comprar ja! N'hi han un munt d diferents!! mecachis 96 potets per 30 euros amb gastos inclosos!
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dv. maig 30, 2008 5:35 pm

JO em sembla que tardaré en comprar algo més per ebay, almenys que estigui molt convençuda... recordeu el que us vaig comentar de la comanda dels gorros?? doncs ens han cobrat el paquet i em parlat mab el banc i amb paypal i per tornar el càrrec, ho han de fer els que ens ho han venut.. vamos, que encara que no agafi la comanda, si ells no volen no ens tornen els diners.. i aql ser estats units, no es regeixen per la mateixa politica de consum...

RESUM: a fer-me fotre e intentar vendre els gorros quan els tingui....
:-( JO intentaré que m'ho retornin de totes formes, però no tinc gens de fé... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dv. maig 30, 2008 6:10 pm

Hola noies, vaig de cul preparant la meva boda i la de demà, quin estrés

Key si que em sap greu lo de ebay, no se que hi pots fer pr estaria be que si el benedor no respon li posessis un vot negatiu que normalment reaccionen :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Ceci al final no vaig poder enviar-te la foto pq t'ho miressis pr vaig trobar una herramienta que es diu tampón que m'ha anat la mar de be i ho he pogut fer això si hi he estat de les 7 del matí a les 9 passades i he hagut d'anar a la feina sense ni esmorçar

Be si no tornem a parlar BON CAP DE SETMANA A TOTES :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: mohnt » dv. maig 30, 2008 6:45 pm

Hola noies!!! com van els nervis urgell 2? nosaltres la setmana abans de la boda encara acabavem de preparar coses, i el vestit, que no parava de anar-me malament (em venia gran) no el vaig tenir fins al dia abans de la boda.
Ja veuràs, sembla mentira que tant temps per preparar-ho es passi tan ràpid. Semblarà que estiguis en un somni, tot anirà bé. En el restaurant els maitres us aniran indicant en tot moment que heu de fer, i quan vegis amics i família, et trobaràs tant estimada, que et deixaràs portar.

Key, on t'ha tocat la plaça?

intentaré ficar alguna foto de la boda, a veure si me'n surto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: mohnt » dv. maig 30, 2008 6:49 pm

a veure alguna més que fos bonica
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: XIPI » dv. maig 30, 2008 10:36 pm

Mohnt!!! enhorabona!! K tal va anar?? em suposo k molt be!!
I el Palau?? ja contaras cosetes!!(ja saps k jo también faig alli el dinar!!)
Cronica!!
XIPI

EntradaAutor: Key » ds. maig 31, 2008 1:10 pm

Monht!! en vaig vuere alguna foto, que em va ensenyar la Judith.. que guapos que estaveu!! :-))

La plaça la tinc a Barcelona, a la direcció gral de recursos del sistema educatiu... ara estic mirant que faig... dilluns miraré si hi ha posibilitat de comissió i si no de moment, m'agafaré una excedència per incompatibilitat ... no em surten els num per marxar ara... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » ds. maig 31, 2008 8:07 pm

Hola noies! He estat desconectada i em perdo... Em sembla pel que he llegit entre linies que la Key te plaça pero a Barna, la Laucob deu estar en repos, la Monht casada i guapissima a la boda, la Urgell a punt de casar-se i de nervis d'ultima hora i la resta continuant amb els preparatius....

Jo he estat tota la setmana a barna rebent un curs, cansada i amb ganes d'estar a casa..... Us seguire mes aquesta setmana.
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. maig 31, 2008 8:15 pm

Guapesssssssss torno a ser en terres lleidatanes després d'un viatget a Barcelona per retrobar-me amb els antics companys de la facultat. Tot molt divertit, amb mal de panxa de tant riure i del garrafón, amb mal de peus de tant ballar, amb son de no dormir gairebé res...

Us he de dir que vaig tenir una gran frustració ahir a la tarda... (no us ho preneu al peu de la lletra, sóc una melodramàtica! jajajja). Res, vaig marxar cagant llets a Barna per poder anar al Tocador de la Novia. Ai nenes, quin fiasco... van sudar força de mi.. i quan em van atendre... no tenien cap tiara!!!!! i la veritat altres coses que em falten... eren tan cares q no vali la pena (per exemple el vano a 45€ o pinces pel cabell també desorbitades...). Quin fiasco... tan bé que en parlen al foro... i sense cap tiara!!!????? Però on s'és vist?

Key... quan arribin els mini barrets... posa'ls a la venda... em sembla que és la únca solució! Quan et van costar? Són molts diners? Quin greu... a mi encara no m'han arribat ni els bombollers, ni els vanos, ni la tiara... jo estic una mica acollonida...
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » ds. maig 31, 2008 11:21 pm

Bones!!!

Ceci, jo vaig anar al tocador dilluns, quan estava a bcn i vaig tenir la mateixa sensació, encara rai que estava atenent a una altra noia i vaig poder mirar una mica i vaig marxar.. però poca cosa i careta.... vaig anar a la que té la botiga a un altell i vaig entrar pq havia patejat un munt per arribar que si no.... neujor:-)

Avui he anat a la floristera amiga de ma mare.. quina diferència!! m'ha dit que hem deixarà uns rams artificials quan vagi a fer la prova, pq m'acabi de decidir, però amb tot el que m'ha ensenyat em sembla que canviaré de flor, tenia molt clar les cales.... però ara he trobat altres que m'agraden molt també :-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dg. juny 01, 2008 9:58 am

Hola noies, veig que anem fent tot i que el forum està una mica més relaxat... bé, així tinc temps de llegir-ho tot quan hi puc entrar!

Key, felicitats per la plaça tot i que sigui a Barna!

Lau, jo també tinc una amiga en repós com tu, es un pal però el motiu s'ho val, quan hagi passat els mesets de risc ja podrás lluïr panxeta!

Month, que bé! Us va fer un dia genial, estaveu molt guapos!

Ceci i Key, en algun lloc també havía llegit més d'una decepció i com diu la Lau, on menys t'ho imagines trobes cosetes.

Urgell, que ja hi ets!!!!!!!!! Tranqui que tot sortirà a la perfecció!!!

Marjo, merci per les botigues de Tàrrega que em vas nombrar.

Ahir vam anar a mirar vestits per ma mare i per ma germana aprofitant que el nuvi va anar a pendre's les mides pel traje..., ja està encarregat i sols li falta la roba interior, les sabates i el cinturó. Al matí vam anar per lleida, i a la tarda a Tárrega. Ma germana ja té vestit (estará guapíssima i superelegant), el vam trobar a Dress-dori. I per ma mare em sembla que anirem un dia a Barna a veure que tal perquè per aquí està tot lo de primavera-estiu una mica esgotat, i la temporada de tardor-hivern em fa por que arribi massa just. Ja li vaig dir que s'estava encantant.

Jo em vaig comprar les sabates a Tàrrega, perquè tot i que tenen una mica més de taló del que volía, quan vaig posar-hi el peu les vaig trobar tant cómodes (amb diferència) i a sobre estaven molt bé de preu, que no me'n vaig poder estar!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dg. juny 01, 2008 11:02 am

Totes les que trobava amb la punta rodona com jo volía no les trovaba tant comodes ni cap model que m'encantés. Per tant, al final les sabates llises, amb taló de 6.5 cm i de punta... pero comodíssimes!!!!!!!!!

Us les ensenyo...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dg. juny 01, 2008 11:33 am

uooooo Ica, a més lligades al turmell...ideal!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dl. juny 02, 2008 10:29 am

Wole noies" Key , felicitats per la plaça!!
Anims Lau!
Veig que esteu buscant tiara i altres complements, per Lleida no se, pero si que per Saragossa hi han moltissimes botigues amb complement per a nuvies, tiares, etc! Ara, del preu no en tinc ni idea...
XIPI

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 02, 2008 10:51 am

Ica... que xules les sabatetes!!!!!! com t'ha dit la Key... m'agrada molt que estiguin lligades al turmell!!!! Són molt finetes... i si a més són còmodes i estaven bé de preu... nena has triomfat!!!!

Lau, ànims! i aprofita per descansar... que mira, sempre anem de bòlit i a tu t'hi tocarà anar d'aquí uns mesets.. isi has de fer repòs... al menys recarregaras les piles!

Xipi... jo no he estat mai a Saragossa... i mira que en tinc ganes!!!! igual tinc una excusa!!!!

Nenes m'han arribat els 80 vanos que vaig encarregar... són preciosos!!!! Són de color natural amb una borla rosa... del mateix rosa que les invitacions!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeeee

Glori... com estàs...??? feia dies que no entraves... què tal tot?????

Marjo... que fas avenços...? Què tal el tema photoshop?

Month!!!! que guapa que anaves.... fa tanta ilu anar veient les fotos de les bodes!!!!

Raki...i Urgell què tal esteu guapes???? Molts nervis????? Ja no queda res!!!!!

Elena... on etssssssssssss??????????????????????????????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. juny 02, 2008 6:24 pm

Hola noies que tal per aqui?

Jo tinc una setmaneta de vacances que aprofitaré per enllestir cosetes de la boda.

Veronica molt xules les sabates, on te les has comprat? N'has vist algunes que fossin de punta rodona, tancades del tot i amb un taló de 4-6cm? es que estic desesperada buscant-les :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Per cert aquest dissabte vaig tenir boda i la noia que es va casar portava el teu mateix vestit i era maquissim :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Cecilia el photoshop anar fent. Al final la foto dels meus amics, la que havia de cambiar caps, va quedar força be i en vam fer copies que vam repartir per tots els llocs de la boda :-)ok: :-)ok:

Mohnt estaves guapíssima i el Palau de Margalef es un lloc precios. Enhorabona :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. juny 02, 2008 7:15 pm

Gràcies Xipi per les felicitacions!!

Que bé Marjo, aprofita per fer cosetes, nosaltres ara que jo tindré jornada intensiva, carregarem piles i a per feina... que cada vegada s'ens acudeixen més coses... d'aqui, monto un taller neujor:-) neujor:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dl. juny 02, 2008 9:02 pm

Ola noies com va tot?
algunes mes nervioses ke altres,la Urgell ja li keda molt poket i jo vaig darrera d´ella.Gracies Ceci per recordar-te de totes.
Bueno dir-vos ke estic un a mica estressada i ek no tinc ni temps per entrar.Alguna novetat donaré informació.Salutacions a totes.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 02, 2008 9:02 pm

key.... jo m'apunto a muntar el taller amb tu!!!! jajjaja

Bueno, avui m'han arribat els vanos que donaré a les dones a l'església... a veure què us semblen... poso un parell o res de fotos amb el paper que li estic col·locant per personalitzar-los...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. juny 02, 2008 9:43 pm

Ei Ceci estan molt be els vanos i la decoració t'estan quedant molt be. Felicitats estas feta una manetes :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ah per cert, apunteu-me pel taller :-) :-) :-) :-)
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants